Phil Collins tunnetaan tyhjänpäiväisistä radiosoitto pop-biisestä. Itse en ole Collinsia koskaan juurikaan noteerannut, kanava on vaihtunut kun niitä puuduttavia biisejä on soinut.
Siksi en ollut korviani uskoa kun ystäväni soitti minulle jotain iänkaiken vanhaa Collinsia, biistit kuten "In the air tonight" ja "Mama"...aivan mielettömän hyviä ja tyylikkäitä! Oikeasti! Ehkä parhaita biisejä joita olen koskaan kuullut.
Kysymys:
Miksi niin lupaavan alun jälkeen Phil Collinsista tuli mitään sanomattomien pilipali radiosoitto pop-biisien tehtailija?
Phil Collins
10
916
Vastaukset
- 9884754398579
Koska Phil Collins halusi tehdä rahaa :D
No ei välttis asia ihan kokonaisuudessaan mennyt noin.
mä luulen että Collinsiakin vihataan niin paljon sen takia että media
on hyökännyt miehen kimppuun ja pilkannut julkisesti.
Ja kaikki haluu olla cooleja, niin liittyy pilkkajengiin.
Minusta miehellä on paljon hyvii biisejä, eihän täysin paskalla matskulla
voi kukaan myydä 100 miljoonaa levyy sekä soolona että toiset 100 miljoonaa
bändinsä kanss...
http://www.youtube.com/watch?v=sKGJ4ocWxJU - ....................
Tämähän oli klassikkokohtaus jo vuonna 1984:
https://www.youtube.com/watch?v=gh0oSrjLlwY
Tässä toinen pätkä samasta sarjasta Phil Collinsin ja Stingin kera, Ricon tragedia:
https://www.youtube.com/watch?v=hzziH39B2aY
Ja muuten, Miami Vice on edelleenkin loistava sarja. Osta boxi välittömästi. - miestä moneksi
Täytyy ottaa huomioon Phil Collinsin tausta rumpalina progebändi Genesiksessä. Hänestä tuli myös yhtyeen laulusolisti vuonna 1975, kun nokkamies Peter Gabriel erosi bändistä.
Genesiksen odotettiin tämän jälkeen painuvan unohduksiin, mutta suuri menestys oli vasta tulossa. Collinsin johdolla progerippeet poiskaristanut yhtye tehtaili listahittejä 1980-luvulla. Yhtyeen rumpalin sooloura oli samaan aikaan huipussaan.
Tuo Mama on muuten Genesiksen kappale. Ei tässä vielä kaikki, Phil Collins vaikutti vuosina 1975-80 Brand X -nimisen fuusiojazzyhtyeen rumpalina.- Anonyymi
tykkään miehestä
Loistavaa musiikkia takana vaikka kuinka paljon.
Pidän tästäkin artistista paljon. Sekä Genesiksen aikainen musiikki että soolotuotanto menevät.
- Anonyymi
Ei tämä ainakaan ole tyhjänpäiväinen.
Another Day in Paradise (1989)
https://www.youtube.com/watch?v=Qt2mbGP6vFI- Anonyymi
Another day in paradise biisiin minulla liittyy semmoinen muisto että minun serkun isä soitti sitä kappaletta aika monta kertaa oman autonsa radiosta.
- Anonyymi
Collinsin soolouran "hitit" taitavat olla hitaampaa kamaa. Itse tykkään enemmän Genesiksen menevimmistä hiteistä.
Land Of Confusion
https://youtu.be/TlBIa8z_Mts
Invisible Touch
https://youtu.be/epOBenUjIHw
Jesus He Knows Me
https://youtu.be/35K6vQRt67g
Mama
https://youtu.be/Ccs2rt0oSzQ - Anonyymi
Philip Bailey, Phil Collins - Easy Lover
https://youtu.be/JkRKT6T0QLg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423