Poikaystävä sanoi todella pahasti

mimi2

Riitelimme tänään jostakin typerästä asiasta, valitettavasti itse aloitin koko riidan. Tiedän että jankkasin ja olin ärsyttävä. Poikaystävällä meni lopullisesti hermot, ja hän sanoi että "mä toivon että sä kuolet". Nyt tuntuu, etten pääse tästä millään yli. Mies on tosi pahoillaan ja sanoi sanoneensa asian suutuspäissään, eikä kuulemma tarkoittanut. En oikein tiedä mitä ajattelisin. Tiedän olleeni ärsyttävä, mutta mielestäni tuollaista ei silti vaan voi sanoa toiselle.

11

2041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sano takas

      jätä se varmaan tarkotti hetkellisesti ei ok,jotain häikkää...

    • Vanha mutta kokenut

      Unohda koko juttu ja yritä olla hiukan rauhallisempi seuraavan kerran kun olette asioista eri mieltä.

      Voisit myös omalta osaltasi pyytää anteeksi kun aloitit typerän riidan.

      Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.

    • Mien jg

      Olet hyvin tunteellinen ihminen. Alappa tekemään niin että kun tunnet ikäviä tunteita niin varmista että olet yksin hetken ensin ja mieti asioita rauhassa. Aloita mielummin itkeminen kuin huutaminen, niin tunteet pääsevät oikeasti ulos sinusta eikä tarvitse aiheuttaa itsellesikään enempää pahaa oloa. Poikaystäväsi olisi hyvä alkaa tekemään samantyylistä, että osaa panna pelin poikki ja antaa teille molemmille omaa aikaa kun keskustelu muuttuu joksikin ihan hulluksi.

      Ihminen on tyhmä ja eletään 2014 vuonna jolloin tappaminen hyvin monilla on jossakin arkiasiassa mukana, esim jos kattoo telkkaria, lukee tai pelaa jotain, kuolema sanana ei siis ole kovinkaan merkityksellinen kun sen sanoo. Hänen sanomistaan ei kannata noteerata, koska ajatusjuoksu ei ole normaali kun on todella suuttunut ja haluaa että toinen lopettaa puhumisen, että voi miettiä normaalisti.

    • se on vihaa

      sano että tapa ittes ja jätä noin ei sanota,tais oikeasti käydä mielessäkin........

    • lähde nyt

      ihan varmasti tarkotti,sano että tappas itsensä ja jätät sen.mitä vielä haluut siltä kuulla...?

    • Aiheutunut

      Kunnianloukkaus ja haista sitä. Olitko pettänyt?

    • Ihan oikein sulle

      Niin että nyt keräät säälipisteitä. Hei jos aloitit vielä itse riidan niin oli ihan oikein että äijälläsi paloi hermot ihan totaalisesti ja hän suutuspäissään sanoi mitä sylki ekana toi. Toivottavasti tästä nyt opit sen että turhia riitoja ei kannata haastaa.

      • ei ole oikein!

        vai sillälailla ja mistäs tiedät mikä "äijä"(ugh!anna mun nauraa) tällä ap:lla on kuulostaa enemmän sirkusapinalta,joka puree kouluttajaltaan korvan irti.Riitoja on jokaisessa parisuhteessa,jokuhan sen kiukun saanut aikaiseks senkin,jokanen nainen osaa nalkuttaa epätyytyväisyyttään.persionallisuudessa on jotain hälyttävää jos mitättömästä suun soitosta toivoo toisen kuolemaa haloo!!!


    • 2 + 10

      Voivoi, te naiset pidätte sanoja aivan liian tärkeinä, niin hyviä kuin pahojakin. Luulette, että tuollainen tarkoittaa oikeasti että haluaa toisen kuolevan. Toisaalta, jos joku liero kusikuttlee teille tarpeeksi rakkaus-sanaa niin olette haltioissanne, vaikka mihen käyttäytyminen kertoisi kaikkea muuta. Jopa väkivaltaa hyväksytään, kunhan r-sanaa heitellään tarpeeksi aina välillä.
      Opetelkaa siihen, että ette katso sanoja, vaan tekoja. Kun tämän ymmärrätte niin maailma aukeaa ja kaikki näyttää niin selvältä.

      • jotain rajaa hei

        Väkivaltaa se on henkinenkin väkivalta ja mitä merkitystä on teoilla,mitä.ne sitten lienevät jos suusta tulee ulostetta.Noin ei voi sanoa,ei kaverillekaan tai omalle perheenjäsenelle sanota noin!


    • törkysuu

      Oon itekin sanonu miehelle että kumpa kuolis, vaik tosiasias jos niin tapahtuis, tuskin pystyisin itsekään jatkamaan elämääni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe