haluan töitä ulkomailla

auttakaa!

Haluan töitä ulkomailla ja en löydä töitä mistään? Olen 19 vuotias tyttö joka haluaa matkustaa ja tehdä töitä muualla kuin suomessa. Puhun suomea, ruotsia ja englantia! Mun unelma olisi tulla matkaoppaaks mutta kun katsoin muutamaan sivuun niin melkein aina pitää olla yli 21 vuotias??! auttakaa!!

2

333

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä hosu

Nuoruus on vaiva josta paranee päivä päivältä;)

• Sinnevaan

Aloita ensin jossain muissa hommissa, suomenkielisiä ihmisiä tarvitaan jatkuvasti erilaiisin asiakaspalvelutehtäviin esim. puheilnkeskuksissa. Mm. Irlannissa on ja on ollut paljon porukkaa. Eihän se työ mitään herkkua ole, mutta pääsee kuitenkin hankkimaan kokemusta ulkomailta ja saa myös työkokemusta (josta voi jopa olla hyöytyä jatkossa). Kielitaitokin saattaa kohentua (ainakin jos ei koko aikaa vietä vain suomalaisten parissa). Toki monet noita paikkoja mollaa ja eihän se työ kaikille sovi, mutta ei sitä omalta kohdalta tiedä ennen kuin kokeilee. Ylipäätään se ulkomailla asuminen ja työskentely (ml. paikallisen byrokratian kanssa tappelu) vaatii hieman luonnetta ja sitkeyttä... sitäkään ei pysty kehittämään ellei yritä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      389
      959
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      226
      773
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      716
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      70
      690
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      659
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      591
    Aihe