Hirviömorsian

ymmällä

Olen alkanut pidemmän ajan kuluessa miettimään, että mihin ryhmään vaimoni kuuluu vai pidättekö näitä ominaisuuksia normaaleina?

- omaan tavoitteeseen pääseminen uhkailemalla ja painostamalla
- ei kaipaa läheisyyttä (paitsi seksiä)
- sotkuisuus ei häiritse, oli paikka mikä tahansa
- julkisivu pitää olla kunnossa
- tutun soitaessa, ottaa ns. "kaverimoden käyttöön", eli puhetapa
ja mieliala muuttuu
- tekee itse päätöksiä kysymättä muilta
- dominoiva ja äkkipikainen
- ylikorostaa joskus omia kykyjään

Hieman toisenlainen henkilö, kenen kanssa menin naimisiin..

5

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuliastar

      Jotkut ihmiset pitävät yllään erilaisia rooleja riippuen tilanteesta, esim. koti-mode, työ-mode, kaveri-mode, jotka voivat poiketa toisisaan paljon. Kotona henkilö voi olla jatkuvasti riitelemässä ja raivoamassa, töissä tiukka ja asiallinen, kavereiden kanssa mielistelevä ja mukava. Monesti ulkopuolinen ei huomaa tuota roolia ennen kuin tutustuu häneen lähemmin tai asuu henkilön kanssa 24/7.

      Jos esimerkiksi tutustut upeaan naiseen, jolla on kauniit sääret, isot rinnat, huolitellut kasvot ja hiukset, säkenöivät silmät sekä tiimalasivartalo, voi totuus yllättää monet miehet. Naisen suuret rinnat johtuvat täytetyistä rintaliiveistä, hiukset vaativat monen tunnin föönäysoperaation jotta ne eivät näyttäisi harakanpesältä, silmissä on piilolinssit ja todellisuudessa hän pitää pullonpohjalaseja, sääret pitää ajella lähes kahdesti päivässä jotta ne ovat sileät, tiimalasivartalo on saatu aikaiseksi tiukalla korsetilla, ilman paksua meikkikerrosta kasvot ovat täynnä näppyjä ja arpia jne...

      Tuo kaunis ulkomuoto on samanlainen rooli kuin nuo eri tilaisuuteen varatut "modet".

      Vaimosi on ehkä esittänyt roolillaan haluttavaa ja miellyttävää kun tutustuitte ja olitte seurustelun alkuvaiheessa, pikkuhiljaa se todellisuus on alkanut paistaa roolin läpi. Nyt sinä näet millainen hän todellisuudessa on kun hän on ilman rooliaan ja valepukuaan.

    • oppeliini1

      Miksi edes kysyt?
      Seurustelu aika on juuri sitä: tutustumista toiseen henkilloon, huomata hänen hyvät (ja huonot ) puolensa. Olisi täydellisen edesvastuutonta sitoutua avIIIIIoliittoon ihmisen kanssa josta jo edeltäpäin tietää ettei hän ole se oikea ja juuri minulle tarkoitettu.
      Sadessaan havaita valtavat punaiset varoitusliput jo hyvissä ajoin, on aika muuttaa kurssia.
      Se ei tietenkään tarkoita että teistä tulisi vihamiehet! Ei suinkaan!
      Tuo toinen on vain sinulle täysin sopimaton, olet jo itse sen huomannut. Hänelle aivan varmasti loytyy puoliso joka on juuri hänelaisensa - sinä ET ole sitä. Kuten tiedät.

      Niinkuin sinullekin loytyy puoliso joka vastaa niitä tavoitteita joita juuri sinä ja vain sinä haluat tulevassa aviiiiiiiiiopuolisossasi.

      Tuo seurusteluajan ja valinnan valtava voima ja mahdollisuus!

    • terapeutille mars

      lähinnä uhkailu ja painostus on huono merkki. siinäkin voi kyse olla erilaisesta sosiaalisesta tautasta - ehkä hänen lapsuudenkodissaan on asioista neuvoteltu lipsauttelemalla mitä sattuu uhkauksia, jotka eivät oikeasti tarkoita mitään. tuohon viittaisi se, että hän on äkkipikainen. äkkipikaisuus on ihanaa, kun kyse on seksistä ja rakastumisestä (sait varmasti melkoiset kyydit useamman sata kertaa) mutta siinä on sitten se varjopuolensa. Viestistä ilmenee, että olette asuneet kauan yhdessä. Jokaiseen suhteeseen kuuluu vaihe, jolloin toinen koetaan kielteisenä. Tuskin hänkään sinua pitää yhtä houkuttelevana kuin suhteen alussa. Seksi näyttää sujuvan. Yleensä se kertoo rakkaudesta. Kannattaisiko litomaan lähtemisen sijaan mennä yhdessä juttelemaan parisuhdeneuvojan luokse? Vaimosi saattaa ensin vastustaa mutta siitähän se selviää, kannattaako jatkaa. Jos jätät helposti, saatat olla viiden vuoden päästä copypastaamassa vanhaa viestiäsi suomi24:ään...

      • redflagtoo

        Tuollaista naista ei jätetä helposti. Mutta toivottavasti onnistuu ennen kuin jälkikasvu on pantu alulle!


    • mitäskysyit

      Kysyit ryhmää, veikkaan naisnarsistia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe