Hirviömorsian

ymmällä

Olen alkanut pidemmän ajan kuluessa miettimään, että mihin ryhmään vaimoni kuuluu vai pidättekö näitä ominaisuuksia normaaleina?

- omaan tavoitteeseen pääseminen uhkailemalla ja painostamalla
- ei kaipaa läheisyyttä (paitsi seksiä)
- sotkuisuus ei häiritse, oli paikka mikä tahansa
- julkisivu pitää olla kunnossa
- tutun soitaessa, ottaa ns. "kaverimoden käyttöön", eli puhetapa
ja mieliala muuttuu
- tekee itse päätöksiä kysymättä muilta
- dominoiva ja äkkipikainen
- ylikorostaa joskus omia kykyjään

Hieman toisenlainen henkilö, kenen kanssa menin naimisiin..

5

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuliastar

      Jotkut ihmiset pitävät yllään erilaisia rooleja riippuen tilanteesta, esim. koti-mode, työ-mode, kaveri-mode, jotka voivat poiketa toisisaan paljon. Kotona henkilö voi olla jatkuvasti riitelemässä ja raivoamassa, töissä tiukka ja asiallinen, kavereiden kanssa mielistelevä ja mukava. Monesti ulkopuolinen ei huomaa tuota roolia ennen kuin tutustuu häneen lähemmin tai asuu henkilön kanssa 24/7.

      Jos esimerkiksi tutustut upeaan naiseen, jolla on kauniit sääret, isot rinnat, huolitellut kasvot ja hiukset, säkenöivät silmät sekä tiimalasivartalo, voi totuus yllättää monet miehet. Naisen suuret rinnat johtuvat täytetyistä rintaliiveistä, hiukset vaativat monen tunnin föönäysoperaation jotta ne eivät näyttäisi harakanpesältä, silmissä on piilolinssit ja todellisuudessa hän pitää pullonpohjalaseja, sääret pitää ajella lähes kahdesti päivässä jotta ne ovat sileät, tiimalasivartalo on saatu aikaiseksi tiukalla korsetilla, ilman paksua meikkikerrosta kasvot ovat täynnä näppyjä ja arpia jne...

      Tuo kaunis ulkomuoto on samanlainen rooli kuin nuo eri tilaisuuteen varatut "modet".

      Vaimosi on ehkä esittänyt roolillaan haluttavaa ja miellyttävää kun tutustuitte ja olitte seurustelun alkuvaiheessa, pikkuhiljaa se todellisuus on alkanut paistaa roolin läpi. Nyt sinä näet millainen hän todellisuudessa on kun hän on ilman rooliaan ja valepukuaan.

    • oppeliini1

      Miksi edes kysyt?
      Seurustelu aika on juuri sitä: tutustumista toiseen henkilloon, huomata hänen hyvät (ja huonot ) puolensa. Olisi täydellisen edesvastuutonta sitoutua avIIIIIoliittoon ihmisen kanssa josta jo edeltäpäin tietää ettei hän ole se oikea ja juuri minulle tarkoitettu.
      Sadessaan havaita valtavat punaiset varoitusliput jo hyvissä ajoin, on aika muuttaa kurssia.
      Se ei tietenkään tarkoita että teistä tulisi vihamiehet! Ei suinkaan!
      Tuo toinen on vain sinulle täysin sopimaton, olet jo itse sen huomannut. Hänelle aivan varmasti loytyy puoliso joka on juuri hänelaisensa - sinä ET ole sitä. Kuten tiedät.

      Niinkuin sinullekin loytyy puoliso joka vastaa niitä tavoitteita joita juuri sinä ja vain sinä haluat tulevassa aviiiiiiiiiopuolisossasi.

      Tuo seurusteluajan ja valinnan valtava voima ja mahdollisuus!

    • terapeutille mars

      lähinnä uhkailu ja painostus on huono merkki. siinäkin voi kyse olla erilaisesta sosiaalisesta tautasta - ehkä hänen lapsuudenkodissaan on asioista neuvoteltu lipsauttelemalla mitä sattuu uhkauksia, jotka eivät oikeasti tarkoita mitään. tuohon viittaisi se, että hän on äkkipikainen. äkkipikaisuus on ihanaa, kun kyse on seksistä ja rakastumisestä (sait varmasti melkoiset kyydit useamman sata kertaa) mutta siinä on sitten se varjopuolensa. Viestistä ilmenee, että olette asuneet kauan yhdessä. Jokaiseen suhteeseen kuuluu vaihe, jolloin toinen koetaan kielteisenä. Tuskin hänkään sinua pitää yhtä houkuttelevana kuin suhteen alussa. Seksi näyttää sujuvan. Yleensä se kertoo rakkaudesta. Kannattaisiko litomaan lähtemisen sijaan mennä yhdessä juttelemaan parisuhdeneuvojan luokse? Vaimosi saattaa ensin vastustaa mutta siitähän se selviää, kannattaako jatkaa. Jos jätät helposti, saatat olla viiden vuoden päästä copypastaamassa vanhaa viestiäsi suomi24:ään...

      • redflagtoo

        Tuollaista naista ei jätetä helposti. Mutta toivottavasti onnistuu ennen kuin jälkikasvu on pantu alulle!


    • mitäskysyit

      Kysyit ryhmää, veikkaan naisnarsistia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe