Nyt on ollut aika paljon juttua siitä, että pillereitä voisi syödä vaikkapa aina kolme listaa putkeen ja sitten tulisi vuoto. Joku Hyksin naistentautien erikoislääkäri kirjoitti kerran lehdessä, että ei ole mitään syytä miksi niin ei voisi tehdä. Hänen mielestään se on turvallista.
Tekisi niin mieleni siirtyä tuollaiseen rytmiin. Vihaan menkkoja ja sitä ällöä oloa mikä niitä aina edeltää. Käyttääkö kukaan tuollaista systeemiä, että listoja syödään useampi peräkkäin?
Syökö kukaan pillereitä putkeen+sitten menkat?
5
1075
Vastaukset
- Ginazi
Lääkärin neuvosta syön aina kaksi liuskaa pillereitä (mercilon) putkeen ja sitten pidän sen 7 päivän tauon.
Mulla on tosi kivuliaat kuukautiset, joiden vuoksi joudun olemaan töistä pois melkein joka vuodon aikana. Kipulääkkeet eivät auta, edes reseptilääkkeet. - juuli
Kyllähän se sallittua on ja tutkitusti siitä ei mitään haittaakaan ole. Kyseinen tapahan on urheilijoiden keskuudessa hyvä ja suosittukkin. Mutta rajansa kaikella, ei ole kovin terveellistä syödä enempää kuin kolme listaa peräkkäin;sitä useamman listan syönti peräkkäin ei ole kuulemma suositeltavaa.
- marsahiiri
Mirelle-pillereissä ei tule lainkaan tätä taukoa,niitä popsitaan perä jälkeen...
- minä
marsahiiri kirjoitti:
Mirelle-pillereissä ei tule lainkaan tätä taukoa,niitä popsitaan perä jälkeen...
mirelleissä ne viimeiset neljä tablettia ovat plaseboa,eli niissä ei ole vaikuttavaa ainetta.
niitä syödään vaan siksi,että neljän päivän tauko on muuten helppo unohtaa.
- Minttu
Ite syön Cerazette minipillereitä ja niissä ei ole ollenkaan taukoa et syödään 28 pilleriä ja sit taas alotetaan heti perään uus liuska. Mulla ainakin kävi niin että heti ekasta liuskasta alkaen( ennen syöny yhdistelmä pillereitä) niin menkkoja ei tule ollenkaan et tää on musta erittäin hyvä järjestelmä.. Nautin olosta. Ainoa huono puoli on se että niiden ottaminen on paljon tarkempaa ku tavallisten yhdistelmäpillereiden jotka saa heittää 8h mut minipillereis on vaan 3h. Mut kyl sen kestää ku tietää ettei tarvii kärsiä.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484046
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131920Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951316Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51081- 47961
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28939Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40917