Mitä voin tehdä? Olen ollut miehen kanssa naimisissa jo 14.v, sitä ennen kun hänet tapasin oli oma elämä nuorella ihmisellä(mulla) ihan kamalaa, olin kokenut sellaista jota ei kuuluisi kenenkään.
Nyt 14.vuoden jälkeenkin tämä aviomies istuu ja istuu melkein, 24h netissä, ja ei tietoa edes mitä tekee, ja käy kiinni. Hän sanoi että pitääkö jok asiassa mua auttaa? Ja kun pitää se kiinnikäyminen alkaa taas. Tänään se esitteli punaisia käsiään kuinka olin kiinnikäynyt.. hänelä on ilmeisesti jonkin sortin tunnevamma, ei puhu vaan asiat selvitetään kiinnikäymisellä ja kuulemma miestä on kiusattu koko alakouluiän.. muuten en häntä tunnekaan. hän ei eläydy, ei itke, ei naura..mun historiasta johtuen en osaa mtn ja tarvitsen jatkuvasti tukea.. vanhempani lapsena jo heitti mut syrjään eikä välitä vaikka mitä tuo mies mulle tekisi, ne aina vaan syyllistää vaikka sairastuin syyn vuoksi joka ei ollut mun. Mitä teen, olen yksin ongelmien kanssa. Silti jaksan aina antaa anteeksi. Kuka neuvoo? Raivostuttaa että alennun tällaiseen elämään!
Nettileski
nettileski
1
197
Vastaukset
OTA ERO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362124
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301799- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781205- 251145