Oletko käynyt treffeillä kesän aikana?

niin.

jäikö se yhdeksi treffiksi vai tuliko jatkoa?

24

240

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen käynyt treffeillä tuloksella /-0, johonkin on jatkoa tulossa, johonkin ei. Ensi viikolle on kahdet treffit sovittuna.
      Tinder toimii siis tehokkaasti ja tässä ikäryhmässä ei nyt onneksi ole pelkkiä seksinvonkaajia isommin osunut kohdalle. Tykkään silti enemmän livealoituksista ja odotukset onkin korkealla, kun huomenna täytyy vähän baarissa pyörähtää.

    • Tapailin kahta eri miestä kuluneen kevään/kesän aikana. Pari kk niissä kesti, kunnes totesin että sopisimme lähinnä kavereiksi, kun en siinä alkututustumisen jälkeen tuntenut vieläkään mitään. Tästä saa kai taas palstalta paskaa niskaansa, mutta minkäs teet jos et vaan ihastu.

      • kunhan et pihdannut

        Saat anteeksi kunhan vaan annoit pildeä noille miehille jotta ei heidän aikansa aivan hukkaan mennyt.


      • kunhan et pihdannut kirjoitti:

        Saat anteeksi kunhan vaan annoit pildeä noille miehille jotta ei heidän aikansa aivan hukkaan mennyt.

        Valitettavasti noin ei päässyt käymään kummankaan kohdalla. Viimeisempi tapaus ei kyllä edes yrittänytkään lähestyä vielä fyysisesti (enpä muistakaan sitten ikimuistoisen viattoman teini-iän jälkeen törmänneeni miehiin jotka eivät olisi lähestyneet seksuaalisesti jo tuossa ajassa, kun lähes kaikki ovat tainneet koittaa pöksyihin jo ekalla tai viimeistään tokalla viikolla). Mutta eihän sitä aina voi vielä alussa tietää itsekään, onko toinen itselle oikeanlainen. Erityisesti tokaan olin kyllä kovasti mieltynyt ainakin persoonana, mutta se ei sitten riittänytkään varsinaiseen ihastukseen. Siinä mielessä olen kyllä myös kiitollinen, että ei pidetty kummankaan kohdalla seksin kanssa hirveää kiirettä.


      • Pötkyä kainaloon
        marianne89 kirjoitti:

        Valitettavasti noin ei päässyt käymään kummankaan kohdalla. Viimeisempi tapaus ei kyllä edes yrittänytkään lähestyä vielä fyysisesti (enpä muistakaan sitten ikimuistoisen viattoman teini-iän jälkeen törmänneeni miehiin jotka eivät olisi lähestyneet seksuaalisesti jo tuossa ajassa, kun lähes kaikki ovat tainneet koittaa pöksyihin jo ekalla tai viimeistään tokalla viikolla). Mutta eihän sitä aina voi vielä alussa tietää itsekään, onko toinen itselle oikeanlainen. Erityisesti tokaan olin kyllä kovasti mieltynyt ainakin persoonana, mutta se ei sitten riittänytkään varsinaiseen ihastukseen. Siinä mielessä olen kyllä myös kiitollinen, että ei pidetty kummankaan kohdalla seksin kanssa hirveää kiirettä.

        " kun en siinä alkututustumisen jälkeen tuntenut vieläkään mitään."

        "enpä muistakaan sitten ikimuistoisen viattoman teini-iän jälkeen törmänneeni miehiin jotka eivät olisi lähestyneet seksuaalisesti jo tuossa ajassa, kun lähes kaikki ovat tainneet koittaa pöksyihin jo ekalla tai viimeistään tokalla viikolla). "

        Kerroit syyn miksei tunteet syttyneet tuossa jäljempänä.

        Pimp-pasi ei huutanut ja orkut jäi saamatta sekä hormonit eivät hyrränneet kortisolitasojen heiteltyä että kiinnostaisi tutustua.

        Miehen kannattaa aina yrittää päästä ennen kaikkea pöksyihin jotta eritoten joku suominainen kuten marianne89 "tunteet heräisi".


    • sdsfsf

      En.

    • sinkku.

      En varsinaisesti. Olin kaffella yhden nais kaverin kanssa ja olen sitä yrittänyt varsinaisille treffeille pyytää mutta se ei oikein ole suostuvainen. Se nainen on todella ihana ja olen sitä kaks vuotta vonkannut. V 2011 olin sen kas sängyssä juhannuksena ja se jäi viikon mittaiseksi suhteeksi. Ollaan usein kesällä bilettämäs yhdessä baareissa ja tapahtumissa. Facebookissa aina se flirttailee mut ei kuulemma halua mitään suhdetta.

    • Jormas

      En ole käynyt kertaakaan ja veikkaan etten tilaisuutta saa tämänkään jälkeen.

    • Ei ole ainakaan näin kesällä tullut käytyä, kuten yleensä aina nää kesät on mulle ollu tosi hiljasia... enpä ole edes keskustellut kenenkään potentiaalisen kans viestein tai muuten. Kesät on yleensä yksinäisyyttä täynnä.

    • eewa

      Juhannuksena olin treffeillä mukavan miehen kanssa.Jatkoa suunnitellaan,kumpikin teemme vuorotyötä.Soitellaan toisillemme päivittäin.

    • hymyssä.suin

      Minunkin pitäisi viellä tänä kesänä käydä parin tinderissä tutustumani miehen kanssa treffeillä.
      Olen aina ollut huono lähtemään treffeille.

    • Kіs-kіsu

      Tänään olis taas tärskyt. En ymmärrä miksi joka kesä pitää tehdä sama virhe ja aloittaa deittailut. Sitten niistä syntyviä ongelmia puidaankin pitkälle syksyyn :D

      • Ikisinkku M

        Etkös sinä olet vakuutellut täällä loppuelämän kestävää sinkkuuttasi? Osoittaa luonteenheikkoutta jos noin helposti kuitenkin sorrut joka vuosi vai onko se vain sitä että käyt vain syömässä ja juomassa niiden miesten piikkiin ja sitten heippa?


      • Kіs-kіsu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Etkös sinä olet vakuutellut täällä loppuelämän kestävää sinkkuuttasi? Osoittaa luonteenheikkoutta jos noin helposti kuitenkin sorrut joka vuosi vai onko se vain sitä että käyt vain syömässä ja juomassa niiden miesten piikkiin ja sitten heippa?

        Joo, kyllä mä melko varma ikuisesta sinkkuudestani olen. Mutta liika itsevarmuus yleensä kostautuu, joten kannattaa olla askeleen edellä kohtaloa, ettei tule yllätyksiä. Siksi treffikiertue.

        Aina sä kans oot huolissasi sinulle täysin tuntemattomien tyyppien lompakoista. Miksi? Raha on tarkoitettu kiertoon, talous nousuun!


      • Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Joo, kyllä mä melko varma ikuisesta sinkkuudestani olen. Mutta liika itsevarmuus yleensä kostautuu, joten kannattaa olla askeleen edellä kohtaloa, ettei tule yllätyksiä. Siksi treffikiertue.

        Aina sä kans oot huolissasi sinulle täysin tuntemattomien tyyppien lompakoista. Miksi? Raha on tarkoitettu kiertoon, talous nousuun!

        Taidan olla vaan kateellinen kun se deittailu on teille naisille niin ärsyttävän helppoa, ei tarvitse kuin sanoa jossain kohtaa "kyllä" vaikkei olisi edes aikomusta luopua sinkkuudesta kun taas meille miehiltä vaatisi aloitteellisuutta, treffiprofiilien luomista, nuoleskelua ja kehumista jne. jotta pääsisi edes siihen maksajan osaan.


    • Totuus.

      En ole käynyt tänä tai minään muunakaan kesänä treffeillä. Enkä myöskään minään talvena tai syksynä tai keväänä. Enkä aiokkaan mennä.

    • Kympin Nainen

      Joo, muutaman kerran on nyt tullut yhden aika ihanan oloisen miehen kanssa treffattua.

    • man 27

      Olin treffeillä kolme kertaa saman naisen kanssa ja päädyttiin seksiä harrastamaan.

    • ätmi

      Ei kun olen runkannut vain.

    • Mies31v.

      En.

      Onneksi livenä kohtaa niin ihania tapauksia. Se yksi minuutti mitä ihanuus antaa minulle, pelastaa melkein koko sukupuolenne. Ei seksi eikä mikään ali-ihmisten rahvaanomaisuus[Oo, se saa 6000egee kuussa, hyvät geenit, nyt muutan kiertoani ja HALUAN niitä vitun lapsia, kaverit tykätkää somessa meidän kuvasta[tykkäätte koska me oksettavat naisiksi kutsutut ääliöt elämme näin]].

      Vain se kauneus ja ne sekunnit(SEKUNNIT) jolloin ei ole numeroita, käsityksiä, ei kirjaimia... Vain kaksi kappaletta ihmisyydestä - elämästä. Mutta muaaaa kiinnostaa se ettei homoiluamme hyväksytä eduskunnassa. Yhyy

      Niin mut jos on rumaaaaa, näin ei käy, KOSKA MINÄ NAINEN LÄSKIPASKA saan vain haukkuja.... blaablaa Mun tissei ei oo leikeltyyy, yhyy [komppaa mua ali-ihminen ja tehdään rakkaudesta ruma elokuva]
      1367tykkäää tästä

      Minä olen kaunis

    • Gammaromeo

      Pyysin yhtä ravintolassa tutustumaani naista treffeille, kun satuttiin viime kuussa taas samaan paikkaan. Hän hymyili todella ihanasti minulle, kun taisin onnistua sanomaan hänelle jotain nokkelaa. Olin tuolle naiselle vain "mukava mies" enkä muuta. Eli pakit tuli.

    • Olen treffannut kahden pitkän vkl puitteissa ihmistä, jonka tapaan taas kohta kun pääsen vihdoin lomalle.

    • Ikisinkku.

      Miten treffeille pääsee. En ole koskaan ollut treffeillä ja ikää jo yli 30.

      • Kіs-kіsu

        Kätke puistoon, parkkipaikalle tms. joku avain, jota et oikeasti tarvitse, ja etsi sitä sitten kuumeisesti. Jos ohi kulkee sopivannäköinen nainen, kysy onko hän sattunut näkemään avainta. Jos alkaa etsiä avuksesi (ja mahdollisesti vielä löytääkin sen), haluat tietysti tarjota kiitokseksi kahvit tai drinksut jossain.

        No joo. Toi oli amerikkalaista elokuvaosastoa. Mutta kun poliisi halusi soluttautua A. Auerin elämään, se joutui miettimään päänsä puhki, kuinka se toteutetaan. On siinä ollut härmän jätkällä miettimistä. Kuinka pääsee uskottavasti neljän lapsen yksinhuoltajan elämään? Parempaa ne ei sitten keksineet kuin "kadonneen" kännykän järjestäminen matkan varrelle, kun Auer vei jotain lapsistaan kouluun tai hoitoon.

        Eli pitää olla kohde, tavoite ja toimintasuunnitelma, miten tavoitteeseen päästään. On tässä muutamiin erikoismaininnankin ansaitseviin yritelmiin joskus törmännyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      219
      3337
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2029
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1504
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1352
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1184
    6. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      21
      1173
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      103
      1139
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1073
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1037
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1010
    Aihe