kaverin vanhempi kuoli eilen.eri sukupuolta.siis kaveri mun kanssa.
kaveri on ottanu minuun aiemmin etäisyyttä,nyt sentään vastaa tekstareihin niukasti.mitä mun pitäis tehdä,jotta asia tulis oikein?tilanne on hänelle varmasti hirvittävä.nyt kertomansa mukaan nukkuu lääkkeillä.
pliis,eka kertaahan tämmösessä oon.
mitä teen
9
1196
Vastaukset
- koita jaksaa
hei!
en ole mikään asiantuntija, mutta kerron oman mielipiteeni..
Mielestäni ainoa asia jonka voit nyt tehdä on koittaa olla hänen tukenaan, pitää yhteyttä vaikka väkisin. Vaikka tuntuisi joskus että hän ei haluaisi kuulla sinusta mitään, mutta olen varma, että kun aikaa kuluu hän tulee vielä joku päivä kiittämään tuestasi.
Olet oikeassa, jo tuo että hän käyttää unilääkkeitä, kertoo siitä miten vaikeaa hänellä psyykkisesti on.
Iloista syksyä ja toivon voimia molemmille!- viuviu
niinhä mie oon aatellu,kiitos vastajalle
- viuviu
kiitos vististä,jonnekin päin suomeen.jos puran pikkasen sydäntä niin ei voi olla juorua koska ei tiedä missä mennään.
no eilen iltäpäivällä exhyväntyttökaverin faija läksi kuskaamaan erästä nuorta naista 20-30km moottoritietä.tuli laaki.likka meni paniikkiin(oli käyny ensiapukurssit)mutt panic.ei oosannu kertoo missä ovat ,apu viivästy.oli liianpitkään hapeton.illalla kuoli.
osaisitko sinä ihan varmasti elvyttää jos sattuis kohille?minä kyllä,teoriassa?opintoja kaikille,)= - viuviu
niin yritän.kiitos
- viuviui+klunks
kitos vastaajalle.harva asia maailmassa pysäyttää.suomenlinnanlautan ´lisäks.
- surua
oon saanu yhteuden häneen alkuillasta kännykällä,oli lääkkeessä ja turruksissa.siis ilmeisesti okei,kiitos vaan teille.varmaan laitan amua varten text,viestiä.
jos on muita asioita nii otan mieleläni vastaan.kiitos teille ihanat ihmiset
- viuviu
pitää toiminta, onhan mulla normaalit, päälle vaan ,räkätys siihen,mutta jos ei toimi,nii kai joutuu vetämään pukamat kasaa ja vaan hiljaa halaamaan ja kertomaan että vainaja oli hyvä ruumis eläissään.
- simba
itse oman äidin menettäneenä tiedän miltä moinen menetys tuntuu. älä ihmeessä lähde paapomaan!! äläkä missään nimessä sääli. mikään muu ei satuta niin paljon!! älä sano et tiedät miltä siitä tuntuu, koska et voi tietää ellet ole kokenut mitään vastaavaa. ole hänen tukenaan, mutta älä tyrkytä itseäsi. kerro hänelle että olet olemassa ja et sulle voi puhua jos siltä tuntuu. miehet käsittelee suruaan hieman eri tavalla kuin naiset, mutta se ei tarkoita sitä, etteivät he sitä käsittelisi. tärkeintä surutyössä on se, että antaa toisen puhua ja kertoa omista tunteistaan. vastauksia ei tarvitse olla, pääasia, että olet siinä.
- kokemuksen rintaääni
...ei saa väkisin. Välttämättä ei halua tuossa tilanteessa hetikokoajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455100Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121314- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4990Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783