Tervehdys kaikki muotitietiuset ja koruista innostuneet miehet ja naiset. Tutustukaa tähän tauluun ja tilatkaa itsellenne, lemmikillenne tai ilahduttakaa läheisiänne näillä ihanilla koruilla
==> http://www.pinterest.com/heidiirmeli/my-magnetix-wellness-jewellery-resale/
Ilahdu ja ilahduta Magnetix Wellness- magneettikoruilla
5
249
Vastaukset
- MUOVIRIHKAMAA
Ostin puoli vuotta sitten kalliin (75€) Magnetic kaulakorun. Sain 2 v. takuukuitin. Soitin numeroon ja se meni jonnekin ulkomaille! Nainen lupasi laittaa palautuslomakkeen sähköpostiin ja koru pitää lähettää sinne ulkomaille ym. Sähköposti tukkeutui hänen viestistä....en ole vielä lähettänyt,tuleeko samaa rihkamaa paluupostissa.
Kaulahelmet näyttävät metallilta, mutta hopeapinta on kulunut ja alla on valkoista muovia!!! Nyt irtosi magneetti jolla ketju kiinnittyy sydänkoruun.
Voi vee-varokaa tätä bisnestä. Meinasin tilata muitakin heidän tuotteita, en onneksi tilannut.
Voiko viestin lähettänyt laittaa omat tietonsa ja kertoa miten saan rahani takaisin?- M@gnetix
Niin, siis onko kyseessä juuri Magnetix-koru? Ja oletko ostanut sen jonkun jälleenmyyjän verkkokaupasta vai jälleenmyyjältä? Jos kyseessä ko. koru ja olet soittanut asiakaspalvelun ns. "suomi-numeroon", niin puhelu menee tosiaan Frankfurtiin, mutta hintaa puhelulle ei tule, kuin normaali pvm. Samaten postimaksu saksaan ei ole yhtään kalliimpi, kuin muuallekaan eurooppaan.
Ja miten niin sähköposti tukkeutui? Palautuslomake on pdf-tiedosto, jossa on kaksi sivua, joten ei pitäsisi ihan kovin paljon tilaa viedä. Tai sitten kannattaa pikkuisen siivota sitä postilaatikkoaan... Paluupostissa saat tosiaan korvaavan tuotteen, jos juuri ko. tuotetta ei ole saatavilla tai miten tämän asiakaspalvelijan kanssa sitten sovittekaan. Ja noiden pinnotteiden kuluminen on aivan normaalia. Toisilla on ihon ph sellainen, että se kuluttaa koruja enemmän, kuin toiset (myös muita koruja). Ja harvemmin rihkamalle myönnetään 2v takuuta.... Btw, netistä tilatessakin kyllä löytyy tuotteelle tuotetiedot, josta materiaalin voi tarkistaa... ;) Jos kyseessä tuotenuerolla 166 olevat helmet, niin tuotetiedoissa on maininnat; "Lasipohjaiset helmet" ja "Rhodiumilla pinnoitettu". Eli voi nyt kyllä firmaa syyttää, että olet LUULLUT niitä metallihelmiksi.... Magneetit voi tosiaan tippua, koska ne on kiinni liimalla (myös tähän vaikuttaa ihon ph, lämpötilat jne.), mutta onneksi on tuo takuu, että voi korun vaihtaa. - M@gnetix
M@gnetix kirjoitti:
Niin, siis onko kyseessä juuri Magnetix-koru? Ja oletko ostanut sen jonkun jälleenmyyjän verkkokaupasta vai jälleenmyyjältä? Jos kyseessä ko. koru ja olet soittanut asiakaspalvelun ns. "suomi-numeroon", niin puhelu menee tosiaan Frankfurtiin, mutta hintaa puhelulle ei tule, kuin normaali pvm. Samaten postimaksu saksaan ei ole yhtään kalliimpi, kuin muuallekaan eurooppaan.
Ja miten niin sähköposti tukkeutui? Palautuslomake on pdf-tiedosto, jossa on kaksi sivua, joten ei pitäsisi ihan kovin paljon tilaa viedä. Tai sitten kannattaa pikkuisen siivota sitä postilaatikkoaan... Paluupostissa saat tosiaan korvaavan tuotteen, jos juuri ko. tuotetta ei ole saatavilla tai miten tämän asiakaspalvelijan kanssa sitten sovittekaan. Ja noiden pinnotteiden kuluminen on aivan normaalia. Toisilla on ihon ph sellainen, että se kuluttaa koruja enemmän, kuin toiset (myös muita koruja). Ja harvemmin rihkamalle myönnetään 2v takuuta.... Btw, netistä tilatessakin kyllä löytyy tuotteelle tuotetiedot, josta materiaalin voi tarkistaa... ;) Jos kyseessä tuotenuerolla 166 olevat helmet, niin tuotetiedoissa on maininnat; "Lasipohjaiset helmet" ja "Rhodiumilla pinnoitettu". Eli voi nyt kyllä firmaa syyttää, että olet LUULLUT niitä metallihelmiksi.... Magneetit voi tosiaan tippua, koska ne on kiinni liimalla (myös tähän vaikuttaa ihon ph, lämpötilat jne.), mutta onneksi on tuo takuu, että voi korun vaihtaa.Korjaan kirjoitusvirheen, kun yksi sana unohtui; Eli EI voi firmaa syyttää, että olet luullut niitä metallihelmiksi.
- Pettynyt asiakas
Hei, en tiedä kuka olet, mut oletpa huonolla tuulella. Et ole tainnut käyttää magnetix koruja. Mielipiteeni on se, että näin heikkolaatuisia koruja en enää osta. Palautus systeemi on hankala-eipä onnistu ihan helpolla kun tod. luukku.com sähköposti tukkeutui eikä ole tulostintakaan. Monimutkaiset ohjeet miten lähetetään-pitää mennä postiin. Jännittää että menikö kankkulan kaivoon. Ja mitäpä teen uusilla koruilla kun varmaan yhtä huonot: jos helmet myydään metallinvärisinä niin kukapa haluaisi että ne ovat hetken käytön jälkeen laikukkaan valkoiset? Ihme ettei koko koru tippunut kadoksiin kun kiinnitysmagneetti irtosi "llimauksistaan".
- M@gnetix
Ai minä vai? :D En ole huonolla tuulella ja kyllä, minulla on paljonkin kokemuksia ko. koruista, eikä ongelmia ole liioin ollut. Sillä toki vähän toisaalta harmittaa tuo asenne - yhden kokemuksen perusteella leimataan koko firma ja tuotteet. Aina voi joukkoon eksyä myös noita maanantaikappaleita, vaikka firmalla aika tiukka laatutarkkailu onkin. Ja tosiaan, myös sen korun käyttö / kohtelu ja oman ihon ph vaikuttaa korujen kulumiseen ja kestävyyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1966947
- 1165966
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465437Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323585- 603249
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252691- 272552
- 432410
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na182187Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132150