Massaa ei saa juomalla.

ex ikuinen kynis

Yli 10 vuoden kokemuksella sanon että jos haluaa painoaan ylös niin massaa saa vain syömällä, ei juomalla. Ihan sama vaikka otat 10 000 kaloria "gainerista" mutta syöt vain 1500 kaloria, paino ei nouse grammaakaan. Tämä on totuus.

7

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin se menee

Joo tuonsuuntaista olen itsekin havainnut, kalorilla ja kalorilla on eroa.

• ex sikaniska

Samansuuntaisia havaintoja, olen huomannut että juomalla kalorit on olo energisempi ja hoikistun. Uskoisin efektin olevan sama nestepitoisia hedelmiä syömällä tai nauttimalla ravinnon runsaan nesteen kera.

• megagainerleanmuskle

jos juot megagainer7000 niin lihakset kasvaa vaikka ei ees treenaa, itellä nous paino 65 ->140kg vuodessa

• Jaska.

kun syö enemmän mitä kuluttaa, niin tulee isommaksi.
      helppoa.

ette te pelkillä napeilla näytä muulta kuin pieniltä ja kuivilta puunoksilta

• taikutyuyuyu

Kun syö enemmän mitä kuluttaa, niin tulee isommaksi.

Pitäisiköhän tuollekin jätekasalle ojentaa mitali? Kerrassaan nerokas ajatus. Menenkin heti ostamaan kuusi perhepitsaa ja sata munkkia ja linnottaudun sohvalle. Olen aina halunnut olla kasa läskiä.

• hiul

> Yli 10 vuoden kokemuksella sanon että jos haluaa painoaan ylös niin massaa saa vain syömällä, ei juomalla. Ihan sama vaikka otat 10 000 kaloria "gainerista" mutta syöt vain 1500 kaloria, paino ei nouse grammaakaan. Tämä on totuus.

No ei ihme jos paino ei nouse 1500 kalorilla, kun viitteellinen aikuisen päiväsaanti on 2000 kcal! Tuo 10000 kaloriakin on aika vähän.

• 1+10

Varsinaisia järjen jättiläisiä taas liikkeellä. Nesteeksi se kroppa joka tapauksessa kaiken muuttaa ennen kuin mikään voi imeytyä, joten mikset tekisi suoraan hommaa itsellesi helpoksi ja nauti ne kalorit nestemäisenä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11185
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1675
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1265
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1076
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      105
      1001
    Aihe