Yli 10 vuoden kokemuksella sanon että jos haluaa painoaan ylös niin massaa saa vain syömällä, ei juomalla. Ihan sama vaikka otat 10 000 kaloria "gainerista" mutta syöt vain 1500 kaloria, paino ei nouse grammaakaan. Tämä on totuus.
Massaa ei saa juomalla.
7
205
Vastaukset
- noin se menee
Joo tuonsuuntaista olen itsekin havainnut, kalorilla ja kalorilla on eroa.
- ex sikaniska
Samansuuntaisia havaintoja, olen huomannut että juomalla kalorit on olo energisempi ja hoikistun. Uskoisin efektin olevan sama nestepitoisia hedelmiä syömällä tai nauttimalla ravinnon runsaan nesteen kera.
- megagainerleanmuskle
jos juot megagainer7000 niin lihakset kasvaa vaikka ei ees treenaa, itellä nous paino 65 ->140kg vuodessa
- Jaska.
kun syö enemmän mitä kuluttaa, niin tulee isommaksi.
helppoa.
ette te pelkillä napeilla näytä muulta kuin pieniltä ja kuivilta puunoksilta - taikutyuyuyu
Kun syö enemmän mitä kuluttaa, niin tulee isommaksi.
Pitäisiköhän tuollekin jätekasalle ojentaa mitali? Kerrassaan nerokas ajatus. Menenkin heti ostamaan kuusi perhepitsaa ja sata munkkia ja linnottaudun sohvalle. Olen aina halunnut olla kasa läskiä. - hiul
> Yli 10 vuoden kokemuksella sanon että jos haluaa painoaan ylös niin massaa saa vain syömällä, ei juomalla. Ihan sama vaikka otat 10 000 kaloria "gainerista" mutta syöt vain 1500 kaloria, paino ei nouse grammaakaan. Tämä on totuus.
No ei ihme jos paino ei nouse 1500 kalorilla, kun viitteellinen aikuisen päiväsaanti on 2000 kcal! Tuo 10000 kaloriakin on aika vähän. - 1+10
Varsinaisia järjen jättiläisiä taas liikkeellä. Nesteeksi se kroppa joka tapauksessa kaiken muuttaa ennen kuin mikään voi imeytyä, joten mikset tekisi suoraan hommaa itsellesi helpoksi ja nauti ne kalorit nestemäisenä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24203Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769