Tervetuloa vallankumoukseen, jossa homosorsat ottavat vallan heterosorsilta ja asettuvat johtamaan tätä sorsamaailmaa. Palvokaa siis homosorsia ja teille ei käy kuinkaan!
Kaikki ajatusta vastustavat hirtetään palleista eduskuntatalon edessä. Huonommin käyttäytyvät taas keitetään ja leikellään ja vasta sitten hirtetään palleista. Jos palleja ei satu omistamaan, sellaiset kyllä voidaan lisätä.
Hyvää päivänjatkoa!
Sorsien vallankumous alkaa
39
52
Vastaukset
Pullasorsa...
Monesko sinä olet? Suoliston hallitsijaksi julistautujista...- homosorsa
Tässä mitään suolistojen hallitsijoiksi pyritä. Suolet tullaan syömään muun ruumiin kera. Sorsamaailmaa tässä vaan ollaan parantamassa.
homosorsa kirjoitti:
Tässä mitään suolistojen hallitsijoiksi pyritä. Suolet tullaan syömään muun ruumiin kera. Sorsamaailmaa tässä vaan ollaan parantamassa.
Ahaa. Täällä tuskin on muita sorsia... Ettei sinulla vain ole mitään tekemistä Kotkon kanssa??
- homosorsa
kurpizza kirjoitti:
Ahaa. Täällä tuskin on muita sorsia... Ettei sinulla vain ole mitään tekemistä Kotkon kanssa??
Eipä kyllä sano mitään...
Tämä on tavallinen Raipparin tuplatunnus, koska se on kertonut jo kauan homosorsista ja profiili on piilotettu.
- lätäkkö
MINÄ EN PONIHOMOJA PALVO, PERKELE.
- homosorsa
Ponit tullaan hirttämään heterosorsien kanssa. Kahdesti, jos tarve vaatii.
Raa raa Raippari...
Hitto, nyt muistui mieleen: Raa raa Rasputini rakastaja Rasputini...kurpizza kirjoitti:
Kiitos tästä korvamadosta. Minulla kuitenkin Youtube toimii...
Lahjoitan sinulle toisen: Tsing tsing Tsingis-kaani...
icepicked kirjoitti:
Lahjoitan sinulle toisen: Tsing tsing Tsingis-kaani...
Ei onnistu, koska kuuntelen vielä korvamato ykköstä.
Kostan: Volga, Volga, rakkaus tai kuolema, pelkoa ja vainoa.... (Jos edes tiedät kappaletta)kurpizza kirjoitti:
Ei onnistu, koska kuuntelen vielä korvamato ykköstä.
Kostan: Volga, Volga, rakkaus tai kuolema, pelkoa ja vainoa.... (Jos edes tiedät kappaletta)En ole kuullut. Kolmatta linjaa takaisin kun kuljen...
icepicked kirjoitti:
En ole kuullut. Kolmatta linjaa takaisin kun kuljen...
Minä en hoksaa tuota, ja löysin kappaleen, jolla pääsin Rasputinista eroon... Tosin (miks vitus hoen tuota???), tuskin on hyväksi aivoilleni tämäkään kappale... Nooh, eiköhän tästäkin pääse eroon...
kurpizza kirjoitti:
Minä en hoksaa tuota, ja löysin kappaleen, jolla pääsin Rasputinista eroon... Tosin (miks vitus hoen tuota???), tuskin on hyväksi aivoilleni tämäkään kappale... Nooh, eiköhän tästäkin pääse eroon...
Suomessa on koittanut taas onnen aika uus. On laululla ja sapuskoilla sama kantavuus...
"Re Re Repomies
Kaikkien naisien hillitön rakastaja.
Re Re Repomies
Kaikissa paikoissa on aina ajoissa"
-Rauno Ignatius Repomies-On niin kauniit sanat tässä, etten ala nyt siteeraamaan... Puskassa kuulemma hässivät... Sävel on kyllä kaunis.... Ja surullinen loppu...
Mistä sinä kaivat noita? Torpeedo on kylläkin omituisin koskaan kuulemani biisi.
Jäin muuten koukkuun natsimusaan: AN-TI-SO-CIAL!! Huudan kilpaa laulujan kanssa ja yllytän sitä.icepicked kirjoitti:
Mistä sinä kaivat noita? Torpeedo on kylläkin omituisin koskaan kuulemani biisi.
Jäin muuten koukkuun natsimusaan: AN-TI-SO-CIAL!! Huudan kilpaa laulujan kanssa ja yllytän sitä.Klamydia... Narkkarirakkautta. Jos haluat, voin linkittää sinulle oudoimmat, mitä satun tietämään...
Älä kysy miksi, syytä äitäni.
Voin kuvitella. Ysiysi-sosialisti laulaa natsimusaa... XDkurpizza kirjoitti:
Klamydia... Narkkarirakkautta. Jos haluat, voin linkittää sinulle oudoimmat, mitä satun tietämään...
Älä kysy miksi, syytä äitäni.
Voin kuvitella. Ysiysi-sosialisti laulaa natsimusaa... XDLinkitä. Torpeedoa ei löydy sinäputkesta, mutta sanoissa verrataan kapitalismia merihirviöön:
"Kuin laukaus puun puhkaisee,
ukonleimaus kiven lohkaisee!
Lyö, repäisee, hajoittaa,
niin kalloni lyö, olen panssariis'!
Halkeaa ja halkaisee!
Viel hetkinen konnat korskukaa
ja nartut haisevat haiskaa!"
Intohimoista.
Kuulostaa koomiselta, kun kiljun: "Huuda, jotta punikit hirteen! Huuda, saatanan natsipelle!"icepicked kirjoitti:
Linkitä. Torpeedoa ei löydy sinäputkesta, mutta sanoissa verrataan kapitalismia merihirviöön:
"Kuin laukaus puun puhkaisee,
ukonleimaus kiven lohkaisee!
Lyö, repäisee, hajoittaa,
niin kalloni lyö, olen panssariis'!
Halkeaa ja halkaisee!
Viel hetkinen konnat korskukaa
ja nartut haisevat haiskaa!"
Intohimoista.
Kuulostaa koomiselta, kun kiljun: "Huuda, jotta punikit hirteen! Huuda, saatanan natsipelle!"En linkitä. Et kuitenkaan voi kuunnella niitä. Voin kopsata näytteitä lauluista.
"Nuotion loisteessa
muistelimme vaisuna
edesmenneen ystävämme
dramaattista kuoloa
niin verinen oli loppu sen
Timo tamppoonin, Timo tamppoonin"
-Hassut esineet
"...Kakkalaarin neitikin lopullisesti sekoaa. Se työntää pingismailan ***** ja leikkii majavaa..." -satanismia. Kuulostaa varmaan yhtä järkevältä, kuin sinun kiljuminen...
Pakko mennä, koska sisko ei osaa pitää turpaansa kiinni.kurpizza kirjoitti:
En linkitä. Et kuitenkaan voi kuunnella niitä. Voin kopsata näytteitä lauluista.
"Nuotion loisteessa
muistelimme vaisuna
edesmenneen ystävämme
dramaattista kuoloa
niin verinen oli loppu sen
Timo tamppoonin, Timo tamppoonin"
-Hassut esineet
"...Kakkalaarin neitikin lopullisesti sekoaa. Se työntää pingismailan ***** ja leikkii majavaa..." -satanismia. Kuulostaa varmaan yhtä järkevältä, kuin sinun kiljuminen...
Pakko mennä, koska sisko ei osaa pitää turpaansa kiinni.Sinä kuuntelet hauskaa musiikkia...
icepicked kirjoitti:
Sinä kuuntelet hauskaa musiikkia...
Musiikkia? En minä tätä musiikiksi sanoisi. Ja kuuntelen minä muutakin, muuten olisin aika sekaisin...
"...Pulun ikkunalta mä listin impukalla,mut se väärään suuntaan pudoten sai aikaan alakerran kaaoksen. Näes Mari-Markku Kakkalaari niin pahasti sekosi,
että meikkinsä mikrossa rapeaksi paahteli..."
Hihii. XD Tästä tulee hyvälle tuulelle...
- RAINBOWHÄSTÄÄG
HYvä homosorsille oikeuksia!
"Kauppiaan pää - Katukiveykseltä sukeltaa se kaalinpäiden
Sekaan akan kassiin, ja akka taksiin!
...Akka taksista, ryöstäjä pankista ryntää päin:
Pian ilma on täynnä seteleitä, ja väkijoukko sekoaa,
Pian irtoilee lisää päitä! Voi heitä!
Ja tappelevan ihmismassan seasta on jo miltei mahdotonta
Erottaa, mikä liha, mikä liha...
Mikä liha on kauppiaan lihaa."XD
Okei, tuo on jo outoa. Äläkä kysy, miksi nauroin.
"Tohtoriksi luin jo vuotta monetta
Kunnes kuulin Hassisen konetta
Hassiseen, Policeen
KOLISEE!
ÄO
ÄO
EI OO!!"
-Eppu Normaali, jostain syystä hiukan epätunnetunnetumpi...kurpizza kirjoitti:
XD
Okei, tuo on jo outoa. Äläkä kysy, miksi nauroin.
"Tohtoriksi luin jo vuotta monetta
Kunnes kuulin Hassisen konetta
Hassiseen, Policeen
KOLISEE!
ÄO
ÄO
EI OO!!"
-Eppu Normaali, jostain syystä hiukan epätunnetunnetumpi...Mie kuuntelen lähinnä venäläistä räkärokkia. Экспериментатор!
icepicked kirjoitti:
Mie kuuntelen lähinnä venäläistä räkärokkia. Экспериментатор!
Okei. Minä vähän laiasta laitaan. Ruba nyt on vaan joku kerran kuulemani...
kurpizza kirjoitti:
Okei. Minä vähän laiasta laitaan. Ruba nyt on vaan joku kerran kuulemani...
Löysin yhden hyvän biisin, joka ei edes ole natsilaulu. Siinä hoetaan koko ajan паскуда eli paskapää. XD
icepicked kirjoitti:
Löysin yhden hyvän biisin, joka ei edes ole natsilaulu. Siinä hoetaan koko ajan паскуда eli paskapää. XD
Natseista paskapäihin... Kuitenkin jotain kehitystä...
kurpizza kirjoitti:
Natseista paskapäihin... Kuitenkin jotain kehitystä...
http://m.youtube.com/watch?v=QzFTmKnKB2Y
Video on vähän niin ja näin, mutta hieno biisi. Mie tarvitsen RFC:tä...icepicked kirjoitti:
http://m.youtube.com/watch?v=QzFTmKnKB2Y
Video on vähän niin ja näin, mutta hieno biisi. Mie tarvitsen RFC:tä...En saanut sanoista selvää (varmaan, koska en osaa venäjää?) ja kappale oli ihan hupaisa. Ensi järkytyksen jälkeen pystyin nauramaan, mutta video on jotain... outoa. Repesin sille ihmeen tuhahdukselle/röyhtäisylle jonka se laulaja päästi suustaan ja ne tekstit: No drugs... No problem... XD Varsinkin, kun oli sitä ennen miettinyt, onkohan tän viedon tekijällä kaikki kotona...
kurpizza kirjoitti:
En saanut sanoista selvää (varmaan, koska en osaa venäjää?) ja kappale oli ihan hupaisa. Ensi järkytyksen jälkeen pystyin nauramaan, mutta video on jotain... outoa. Repesin sille ihmeen tuhahdukselle/röyhtäisylle jonka se laulaja päästi suustaan ja ne tekstit: No drugs... No problem... XD Varsinkin, kun oli sitä ennen miettinyt, onkohan tän viedon tekijällä kaikki kotona...
Videon takia yritin etsiä versiota, jossa olisi vain sanat, mutta ei löytynyt. Hauskinta tässä on se, että lauluja Konstantin Kinchev on harras kristitty ja laulaa paskiaisista. XD
icepicked kirjoitti:
Videon takia yritin etsiä versiota, jossa olisi vain sanat, mutta ei löytynyt. Hauskinta tässä on se, että lauluja Konstantin Kinchev on harras kristitty ja laulaa paskiaisista. XD
Miksi ei? Kyllähän minä toisenkin hartaan kristityn, kirkkojen rakastajan ja pyhäkoulunkävijä Raamatun lukijan olen kuullut laulavan jotain tyyliin: "...Pohjaanpalaneet ristiin nauletaan" en muista tarkkaan. Saman tyylistä kuin tuokin... Välillä tosin on syvällisempiäkin sanoituksia...
Joku hihhuleiden juttu?kurpizza kirjoitti:
Miksi ei? Kyllähän minä toisenkin hartaan kristityn, kirkkojen rakastajan ja pyhäkoulunkävijä Raamatun lukijan olen kuullut laulavan jotain tyyliin: "...Pohjaanpalaneet ristiin nauletaan" en muista tarkkaan. Saman tyylistä kuin tuokin... Välillä tosin on syvällisempiäkin sanoituksia...
Joku hihhuleiden juttu?Ja olet lukenut Tukijan juttuja suoleen vetämisestä...
Mitä hihhulijuttuja?icepicked kirjoitti:
Ja olet lukenut Tukijan juttuja suoleen vetämisestä...
Mitä hihhulijuttuja?*Minä olen kuullut
Siis, en itse ole käynyt mitään helevetin pyhäkouluja XD Kirkot taas ovat jostain syvältä siellä luettavien saarnojen takia. Kirjoitusvirheet piste com. Puhuin siis yhdestä laulajasta. Ja harras minä en ole muuta kuin kiroamaan...
Eli tiedän toisenkin laulajan, joka on hihhuli ja tekee tuollaista musiikkia. Eli onko se jokin hihhulijuttu?kurpizza kirjoitti:
*Minä olen kuullut
Siis, en itse ole käynyt mitään helevetin pyhäkouluja XD Kirkot taas ovat jostain syvältä siellä luettavien saarnojen takia. Kirjoitusvirheet piste com. Puhuin siis yhdestä laulajasta. Ja harras minä en ole muuta kuin kiroamaan...
Eli tiedän toisenkin laulajan, joka on hihhuli ja tekee tuollaista musiikkia. Eli onko se jokin hihhulijuttu?Kait... Ja Kari Peitsamo on kristitty ja laulaa kommarilauluja.
icepicked kirjoitti:
Kait... Ja Kari Peitsamo on kristitty ja laulaa kommarilauluja.
Jännää... Olemmeko nyt tarpeeksi keskustelleet aiheen vierestä?
kurpizza kirjoitti:
Jännää... Olemmeko nyt tarpeeksi keskustelleet aiheen vierestä?
Nyt olemma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121752Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551257Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1431207- 48930
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html117884Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä73849- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62762- 56761