Olenko Rape?

Niin. Olemmeko minä ja Rape sama henkilö? Kertokaas nyt.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et.

Näin jossain elokuvapalstalla sinun aloituksen, jossa puhuit THS:tä.
      Raippari kirjoitti siihen: SiiLiÖ? Tms.
      Sinä kommentoit: Eiku joku muu saman niminen.

Miksi kommentoiset kahdella nikillä jossain muualla?

• Entä jos olen ja 20vakkaria tulee tähän sanomaan, ettrn ole. Ai sitä naurun määrää xD.

• rainbowdash120 kirjoitti:

Entä jos olen ja 20vakkaria tulee tähän sanomaan, ettrn ole. Ai sitä naurun määrää xD.

No minäpä kysyn sinulta taas jotain, johin Siiliö osaisi vastata:

Millä nimellä kutsuttiin niitä Siiliön vihreitä zombiörkkejä ropessa?

• Et.

• Jokutyyppi tai assasin ainakin ovat, koska hehän sen parhaiten tiätävät. Jokutyyppi vihjaili jotain tämän luontosta ja molemmat tykläävät ceeepypastoista.

• rainbowdash120 kirjoitti:

Jokutyyppi tai assasin ainakin ovat, koska hehän sen parhaiten tiätävät. Jokutyyppi vihjaili jotain tämän luontosta ja molemmat tykläävät ceeepypastoista.

En usko entisen Keskimaa-ropen pelaajia toistensa tuplatunnuksiksi.

Entiset pelaajat tietävät miksi. Muuten epäilisin jotain HeKeKeetä ja Korppiakin samoiksi henkilöiksi, mutta sen kailtainen itsensä kanssa riitely... Tuota joo...

Vaikkeivat JT ja Assassin nyt tapelleetkaan, mutta kuitenkin...

• Olen aika varma, että et ole.

• Mikä hemmetin rape?

• THS? Taru Herrasta Sormusten? Taru Herrasten Sormuksesta? Mit?

• Siis TSH... XD

VHS on tutumpi lyhenne, joten se kai sekoittuu siihen, enkä taaskaan oikein ajatellut... Suolistotarinaan en toivottavasti tehnyt virheitä, vaikkakin Assassin melko varmasti sieltä jotain löytää...

• kurpizza kirjoitti:

Siis TSH... XD

VHS on tutumpi lyhenne, joten se kai sekoittuu siihen, enkä taaskaan oikein ajatellut... Suolistotarinaan en toivottavasti tehnyt virheitä, vaikkakin Assassin melko varmasti sieltä jotain löytää...

Varmasti löydän useamman yhdyssanavirheen! Ne paistavat silmään ikävästi.

• Kurpizza_
        assassin kirjoitti:

Varmasti löydän useamman yhdyssanavirheen! Ne paistavat silmään ikävästi.

En muista yhdyssana sääntöjä enää! Mene sitten kaivelemaan niitä... Odotas, kun syksyllä taas joudun opiskelemaan äidinkieltä...

• Kurpizza_ kirjoitti:

En muista yhdyssana sääntöjä enää! Mene sitten kaivelemaan niitä... Odotas, kun syksyllä taas joudun opiskelemaan äidinkieltä...

Se on "yhdyssanasääntöjä"

Oli ihan pakko...

• Rape: Oletko unohtanut oikean nimesi? Sen, millä toinen isäsi kutsui sinua. Muistatko?

• En puhu roskaväelle.

• Kuule, Raippari. Jos olet Siiliö, tiedät yhden jutun, jota muut eivät tiedä. Todista. Kerro se minulle yksityisviestillä.

• Alensit juuri itsesi roskaväen joukkoon... Koska sinähän olet minä ja kieltäydyt puhumasta roskaväelle viitaten minuun. Ja jos et viitannut minuun, niin julista itseni sitten itse roskaväeksi.

• Siiliö on siis väki? Mielenkiintoista...

• Ja vielä yksi juttu Rape (Tarkoittaa muuten raiskaamista jos et tajua): Miksi helvetissä minä olisin jotain noin mautonta?! Noin tyylitöntä ja vähäisesti omaperäistä! Jos minä päättäisin tehdä tuplatunnuksen ja panostaa siihen, niin a) se olisi jotain tyylikästä ja pitkälle ajateltua ja b) sitä ei olisi noin helppoa yhdistää minuun!!!

• Huoramoottori sie oot. Rape joo, nyt on liian myöhä ajattelulle. Kyä miw tuon tiesin, vaik paska englsnti.

• Panoatamattakaan en ole paljastunut. Sanot tuplatunnukswni jos olen.

• nauran

• Onneks penid. Huomen alkaa koulu. Öitä muru.

• siilio

Huoramoottori? Kuule Rape: On ihan pakko myöntää, että nämä haukkumanimesi ovat luovasti keksittyjä, mutta ei niitä voi toimiviksi väittää. Huoramoottori? Mikä?

No mutta mutta Rape. Pikku-Rapen nukkumaanmenoaika on mennyt jo tunteja sitten. Tuhma lapsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1752
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1257
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      143
      1207
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      48
      930
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      117
      884
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      73
      849
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      814
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      797
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      762
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      761
    Aihe