Hei! Olen 17 vuotias tyttö joka on kesätöissä tällä hetkellä. (Olen allekirjoittanut työsopparin) olen töissä maatilalla jossa teen: 6h kitken kukkapenkkiä= käteni ovat rakkuloilla ja kipu on valtava. Ruokin maatilan eläimet (kantelen painavia jyväsäkkejä/ vesisankoja) = en jaksa kantaa niitä ja minulla on rustot poikki polvista ja särky on kamala! Kaivan lapiolla maata ja työnnän kottikärryillä kovan maan 500m päähän =jalkapohjani kuolevat ja selkä ihan rikki!
En haluaisi olla enään töissä näiden syiden takia. Olen ollut 1 viikon ja 2 viikkoa jäljellä!! Miten pystyn lopettamaan, mutta saisin kumminkin 1 edestä rahani?
Apuaaa?
Neuvoja :(
Tyttömaalta!
3
140
Vastaukset
- saiku
Tee vähemmän töitä tai hae saikkua.
- isileasing
vetoa että olet masentunut, niinkuin valtaosa nuorista on kun ei työt maita enää. rahaa pitäs tulla tekemättä mitään!!
- kunpappabetalar....
Voi hellanlettas sentään. Tuliko yllätyksenä, että töissä tehdään töitä? Mistä luulet sanonnan: "Ensin työ, sitten huvi" -Luulitko, että sulle maksetaan heinänkorsi suussa istumisesta?
Menisit kouluun niin oppisit edes kirjoittamaan. "Enään" ei ole sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069