Mulla on Philipsin SatinPerfect ja se on ihan paska. Haluan kunnon epilaattorin, joka tarttuu myös hennoimpiin karvoihin. Suositelkaa omaanne (kainaloihin ja bikinirajaankin soveltuvaa), karvaiset naiset!
Hyvä epilaattori - hinnalla ei ole väliä
5
274
Vastaukset
- Hyvin toimii
Olen ollut tyytyväinen halpaan Brauniini. Käyttövuosiokin on jo paljon ja silti toimii vielä hyvin. Tuntuu että nämä halvemmat Braunit on parempia koska kalliimmissa malleissa on erilainen epilointirumpu. Akkukäyttöinen on kyseenalainen hankinta koska akku loppuu muutamassa vuodessa ja sen jälkeen laite on romua.
- loupgarou
Hei,
Mikä braunisi malli on? Kuinka pitkä johto laitteessasi on?
Mitä materiaalia epilointirumpu on? keraaminen? metallinen? - Hyvin toimii
loupgarou kirjoitti:
Hei,
Mikä braunisi malli on? Kuinka pitkä johto laitteessasi on?
Mitä materiaalia epilointirumpu on? keraaminen? metallinen?Nykymalleista laitettani vastaa Braun Silk-epil 3, muuten sama mutta minun laitteessani ei ole valoa.
Olen nyt maalla joten en pääse mittaamaan johdon pituutta, mutta veikkailisin n 1,5 m.
Epilointirumpu on muovia, mutta pinsettien molemmat "leuat" metallia (kalliimmissa Braunin laitteissa vain toinen on metallia).
Halvimmassa (Silk-epil 1) peruskone on rakenteeltaan sama, mutta nopeuksia on vain yksi eikä ole lisävarusteena sheivauspäätä. Nuo laitteeni hierontarullat on turhia ja ne saa irroitettua (usein tipahtaa itsekseen pois).
- Ei auta epilaattori
Sokerointi on antanut itselleni aina parempia tuloksia kuin mikään muu konsti, mukaan lukien epilaattori. Kalliimpaa, mutta näin se valitettavasti on.
- Ymmärrettävää
Niin, epilaattori ei tartu kaikkein pienimpiin ja ohuisiin karvoihin, mutta sokeroinnilla niidenkin poisto onnistuu. Mutta muutaman päivän kuluttua ne pienetkin karvat on kasvanut senverran että ne lähtee epilaattorilla.
Kannattaa myös muistaa se että yhden sokeroinnin hinnalla saa epilaattorin joka kestää useita vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1486362Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto735274Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143695Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213300Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1262530Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712296Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12058Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191436- 811228