Mulla on Philipsin SatinPerfect ja se on ihan paska. Haluan kunnon epilaattorin, joka tarttuu myös hennoimpiin karvoihin. Suositelkaa omaanne (kainaloihin ja bikinirajaankin soveltuvaa), karvaiset naiset!
Hyvä epilaattori - hinnalla ei ole väliä
5
207
Vastaukset
- Hyvin toimii
Olen ollut tyytyväinen halpaan Brauniini. Käyttövuosiokin on jo paljon ja silti toimii vielä hyvin. Tuntuu että nämä halvemmat Braunit on parempia koska kalliimmissa malleissa on erilainen epilointirumpu. Akkukäyttöinen on kyseenalainen hankinta koska akku loppuu muutamassa vuodessa ja sen jälkeen laite on romua.
- loupgarou
Hei,
Mikä braunisi malli on? Kuinka pitkä johto laitteessasi on?
Mitä materiaalia epilointirumpu on? keraaminen? metallinen? - Hyvin toimii
loupgarou kirjoitti:
Hei,
Mikä braunisi malli on? Kuinka pitkä johto laitteessasi on?
Mitä materiaalia epilointirumpu on? keraaminen? metallinen?Nykymalleista laitettani vastaa Braun Silk-epil 3, muuten sama mutta minun laitteessani ei ole valoa.
Olen nyt maalla joten en pääse mittaamaan johdon pituutta, mutta veikkailisin n 1,5 m.
Epilointirumpu on muovia, mutta pinsettien molemmat "leuat" metallia (kalliimmissa Braunin laitteissa vain toinen on metallia).
Halvimmassa (Silk-epil 1) peruskone on rakenteeltaan sama, mutta nopeuksia on vain yksi eikä ole lisävarusteena sheivauspäätä. Nuo laitteeni hierontarullat on turhia ja ne saa irroitettua (usein tipahtaa itsekseen pois).
- Ei auta epilaattori
Sokerointi on antanut itselleni aina parempia tuloksia kuin mikään muu konsti, mukaan lukien epilaattori. Kalliimpaa, mutta näin se valitettavasti on.
- Ymmärrettävää
Niin, epilaattori ei tartu kaikkein pienimpiin ja ohuisiin karvoihin, mutta sokeroinnilla niidenkin poisto onnistuu. Mutta muutaman päivän kuluttua ne pienetkin karvat on kasvanut senverran että ne lähtee epilaattorilla.
Kannattaa myös muistaa se että yhden sokeroinnin hinnalla saa epilaattorin joka kestää useita vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328477Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68686Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.31681- 38636
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627