voiko laittaa ÖLJYÄ tatskaan???

tattoo girl 17

elikkäs, otin tänään ekan tatuointi, nilkkaan sellane kiva kukka ja oon tosi tyytyväinen :)
se tatuoija sano, että pitää sitä kelmua 24 tuntia ( ??!! miks ihmeessä nii kauan) kuitenkin ja myös että bebanthenia käyttää 2 viikon ajan 3-4 kertaa päivässä ja toki vedellä huuhdella. mutta nyt ku mulla ei oo bebanthenia, ni käykö joku öljy siihen iha yhtä hyvin, vaikka kookosöljy?? sehän on kosteuttava ja antibakteerinen öljy ni oon sitä miettiny.. en siis ottanu viel sitä kelmuu pois ku ei oo sitä voidetta justii.

että: käykö öljy?? vai meenkö apteekkiin huomen?

4

3313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Triks

Nolaittasitko haavaan öljyä? En mä ainakaan,jos otan tatuoinnin,maksansiitä paljon,joten haen kyllä tatuoijani suositteleman rasvan enkä laita siihen voita!!

• shea?

no oisko shea butter sama asia?

• tattooink

mikä siinä on niin helvetin vaikeeta ettei voida tehdä niin kun on käsketty.miks sitä ja miks tätä,olisit kysynyt siltä tatuoijalta että miks pitää tehdä niin kun se sano.pistä mun puolesta vaikka moottoriöljyä jos siltä tuntuu.se on sitten ihan turha vinkua muutaman viikon päästä että tatuoinnista on väri lähtenyt tai se on haalistunut tai että tatuoitu kohta on tulehtunut.tollasille kakaroille ei saisi tehdä muuta kun siirtokuvia.

• Girl 18

Terve!
      Eli asiallinen vastaus you girl 17: Et voi laittaa. Jos haluat suojella tatuointiasi ja saada sen kestämään käytä Bepantheeniä, ei kuitenkaan liian rasvaista, muutoin väri voi kärsiä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3295
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3107
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2478
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      2274
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1913
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1415
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82