Olen syönyt kyseistä merkkiä aiemmin puolisen vuotta, sen jälkeen pidin 2 vuoden tauon. Nyt alotin kyseiset pillerit taas mutta tällä kertaa esiintyy tiputusta mitä ei edellisellä kerralla ollut. Tiputus on ihan menkkojen runsautta, eli tamponilla mennään tässä tää eka kuukaus.. Onko ihan normaalia että tiputus voi olla noinkin runsas? Pillerit kuitenkin ovat aiemmin minulla toimineet.
Yaz ja ensimmäinen kuukausi
plöö
156
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Näyttää senverran huolestuttavalle, että jätä heti pois Yas- ja Yasmin-pillerit!
Testaa:
http://pappasmurffi.nettisivu.org/blogi-08092010-meijereiden-takia-maidon-kasittelyssa-on-vakava-terveys-uhka-maidon-homogenointi-on-lopetettava-valittomasti/mhb-naisten-vaivat-vauvan-odotus-lapsi-ja-parantavat-maitohappobakteerit-uusi-tarkea-ala-lammita-mikroaaltouunissa/#Tappavat_E-pillerit_ja_vaaran-tason_testi!