Tällä palstalla tarjotaan välillä laihduttamiseen erilaisia kalliita tuotteita, joiden avulla muka pitäisi laihtua. Itse olen kaiken kokeneena, ikäni varrella kymmeniä ellei peräti satoja kiloja laihduttaneena todennut tehokkaimmaksi ja pysyvimmän tuloksen antavaksi keinoksi seuraavan järkevän menetelmän.
Pysyttelen perusruoka-aineissa, joita syön muutenkin: kasvikset, hedelmät, ruisleipä, vähärasvainen juusto, kala, kana, kananmunat, maustamaton jugurtti, johon lisään sokeroimattomia marjoja. Jos haluan herkutella, teen itse pizzan alusta lähtien, että tiedän mitä siinä on. Joku toinen tietysti syö oman tottumuksensa mukaan, mutta tutkii ensin vähän kaloritaulukoita.
Lisäksi harrastan liikuntaa kohtuullisesti. Kävelen aina kun mahdollista, myös portaat. 2-3 kertaa viikossa vielä lisäksi 5 kilometrin lenkki. Hyötyliikuntaa kotioloissa kaikenlaisissa piha- ym. töissä, voimistelua lisäpainoilla.
Tällä keinolla olen aika hyvin saanut pidetyksi painon hallinnassa. Paitsi että viime talven työpaineet ja yksityiselämän paineet toivat 10 kiloa lisää, joista nyt olen saanut pois 7 kiloa - tällä menetelmällä.
Kukaan ei tienaa sillä, että minä laihdutan. Päinvastoin itse tienaan kun roskaruoka ja herkuttelu jäivät pois. Ja lisäksi en joudu syömään epämääräisiä mömmöjä, lisäainepommeja, vaan terveellistä ruokaa, joka pitää sydämen ja vatsan kunnossa.
Olkaa hyvät, tässä teille ilmainen keino. En halua provisiota;)
tehokas ja halpa laihdutus
2
1059
Vastaukset
- Ilmar
Pisti vaan silmään:
"peräti satoja kiloja laihduttaneena todennut".
Mikä oli lähtöpainosi ja loppupainosi moisen laihdutuksen jälkeen ;).
No tarkoittanet että useaan kertaan olet laihduttanut, josta tullaan taas toiseen ongelmaan. Painonhallinta.
Itse olen laihduttanut kaksi kertaa aiemmin ja nyt on kolmas menossa. Samalla mietin itsekin miten saan painoni pysymään sitten, kun olen päässyt tavoitteeseen.
Käytän itse myös ihan perus ruokaa ja välttelen vain rasvaa yms. lihottavia tuotteita.
Oletko miettinyt, miten aiheutit tuon kymmenen kilon lihoamisen ja miten sen saisi estettyä?
Onneksi olkoon, että olet saanut ne melkein pois ja hyvää syksyn jatkoa.- ei syömättä
en voisi koskaan laihduttaa syömättä tai näkemällä nälkää tai syömällä jotain kaalisoppaa pelkästään...mutta,mutta,kun tulee se syömähimo joko makeaan tai suolaiseen,no,makeasta pääsee kun ei hommaa niitä kotiin,mutta leipää erilaisine lisukkeineen nyt on aina.No,syömättäkään en ole,mutta inhottaa kun joka suupalan jälkeen omatunto kolkuttaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827