en uskalla seksiä

olen 14 ja tyttö ystavani on 13 hän haluaa seksiä mutta minä en uskallla autakkkaaa ja kertokaa miten uskaltaisin hluasin mutta en uskalla

10

272

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sair.hoit.

      Hei!
      Olette molemmat vielä todella nuoria, ja koska itse epäröit ensimmäisen seksikokemuksen aloittamista, voitaisiin periaatteessa tyttöä syyttää ahdistelusta.
      Oma epäröintisi kertoo myöskin siitä, että et olisi vielä (henkisesti) valmis seksisuhteeseen.

      Kuuntele itseäsi, äläkä tee elämässäsi mitään, mitä et itse oikeasti halua vielä tehdä! Kyllä jokainen 13- ja 14-vuotias ehtii harrastaa elämässään seksiä "kyllästymiseen asti" ;).
      Tutustukaa ainakin ensin oikeasti toisiinne ihmisinä, ja harkitkaa seksiä vasta sitten, kun oikeasti tunnette toisenne kunnolla, teette yhdessä asioita (harrastukset, läksyt jne.), sillä vasta oikeasti tutun ja "rakkaan" ihmisen kanssa seksi tuntuu hyvältä ja turvalliselta asialta.
      JOS seksiin päädytte, muista ehdottomasti kondomin käyttö, vaikka tyttö aloittaisikin e-pillerit tai söisi niitä jo!" Kondomi suojaa taudeilta ja oikein käytettynä myös raskaudelta.
      Keskustelkaa asiasta asiallisesti ja luottamuksellisesti ! Ota myös selvää, onko tytöllä aiempia seksuaalisia suhteita!

      Tässä vielä lakitietoa alaikäisten keskinäisestä seksistä:
      Lakikäytäntö: "Nuorten keskinäisiin seksisuhteisiin sovelletaan rikoslain 20 luvun 7 a §:n mukaista rajoitussäännöstä. Sen mukaan lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä tai törkeänä lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä (vain 1 momentin 1 kohta) ei pidetä tekoa, joka ei loukkaa kohteen seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja jossa osapuolten iässä sekä henkisessä ja ruumiillisessa kypsyydessä ole suurta eroa. Käytännössä lainsäädännössä ei ole olemassa mitään tarkkaa ikäerorajaa ja rikosilmoitus voidaan kirjata vaikka osapuolten välinen ikäero olisi vähäinen."

    • ajomeis ei kiirehdi

      ja tyttö on tuossa iässä aika tiukka tavarastaan joten suosittelen että heitä hänelle lerssin huuleen ja kokeilet kuinka nopeasti lasti lentää kitalakeen, jatkatte sitten siitä eteenpäin

    • Expert

      Eli 13-vuotias tytttöystäväsi haluaa seksiä kanssasi mutta sinä pelkäät kokeilla yhdyntää hänen kanssaan ei hätiä mitiä! kerro asiasta hänelle hän kyllä ymmärtää
      sinua;) etekää hitaasti ja rauhallisesti ja kokeilkaa myöhemmin seksiä
      mutta käyttäkää ehkäisyä eli kondomia ja tytön pitäisi käyttää e-pillereitä
      olette yhtälailla nuoressa iässä, kuiteski minusta hän kiirehtii asioitten edelle
      mutta pelkäät turhaan tyttö voi olla yhtälailla kokematon kuin sinä älä pelkää ei mitään pahaa ekal kerral tapahdu varmasti.;))

      jos haluut myös multakin lisää neuvoi niin kysy vaa;)

    • rauh a

      Vastaus: ei sun tarvikaan uskaltaa. seksistä voi myös kieltäytyä.

    • ...

      Sano tytölle, ettet koe olevasi vielä valmis seksiin etkä halua turhaan kiiruhtaa sen kanssa. Ehtii sitä myöhemminkin harrastaa.

      Se on myös hyvä ottaa huomioon, että seksuaalisuuteen ja toisen kehoon voi tutustua ilmankin, että etenee saman tien yhdyntään asti. Seksin voi ottaa mukaan kuvioihin pikkuhiljaa, sellaiseen tahtiin mikä tuntuu luontevalta. Ensin kun on yleensä koskettanut toista, pitänyt vaikka kädestä, niin siitä voi edetä halimiseen ja suukotteluun. Siitä sitten jossain vaiheessa siihen, että tunnustelee hieman toisen vartaloa vaatteiden päältä. Myöhemmin lisää tunnustelua, seuraavana askeleena jotain kehonosaa vaatteiden altakin. Jossain vaiheessa sitä vaatetta voi kumpikin ottaa sitten poiskin ja tehdä mitä siinä vaiheessa haluaa ja uskaltaa, mikä tuntuu luontevalta. Koskettelua, katselua, tutkailua, ehkä jokunen suukko sellaisiin vartalon osiin, joita ei ole ennen suullaan lähestynyt.

      Kun edetään varsinaisesti seksiin, niin ei edelleenkään tarvitse heti edetä yhdyntään asti. Toiselle voi tuottaa seksuaalista nautintoa ilmankin sitä, esim. käsillä ja suulla. Toisen haluista ja ajatuksista voi ottaa selvää ja avautua omistaan keskustelemalla. Intiimit asiat voi siis ottaa puheeksi, ja huomionarvoista on, että seksuaaliset jutut voivat myös kiihottaa kumpaakin osapuolta. Jos jännittää ja hermostuttaa, niin sen kertominen toiselle ja yleensä asioista puhuminen voi olla suureksi avuksi. Sitten sellaistakin voi kokeilla kummankin osapuolen sitä halutessa, että kumpikin tyydyttää itseään toisen nähden.

    • täti vihreä

      Kuules tyttönen, minä olin 30-vuotias, kun harrastin eka kerran seksiä. Sinähän olet aivan lapsi vielä. Nyt odottelet rauhassa muutaman vuoden. Itse leikin tuossa iässä nukeilla.

    • Liian nuoria

      Olette alaikäisiä, lapsia vielä. Kasvakaa rauhassa aikuisiksi ilman seksikokeiluja. Tutustukaa toisiinne muulla tavoin.

    • Vanhus_

      Etkös sä ole jo yli-ikäinen kun profiilissas ilmoitat iäksesi 108 vuotta?

    • SATULASEPPÄ

      Minä täytin 50v. niin lapseni järjestivät minulle elämäni eka panon,sinne meni poikuus.Halusiko joku tuoda keskusteluun posliini /untuvikko tarinan saadakseen jotain aihetta johonkin omaan fantisiaansa.

    • KasvakaaEnsinAikuisiksi

      Lapsiraukka, ei seksi kuulu sun ikäisellesi. Vielä vähemmän tyttöystävällesi. Mihin maailma menee seksihulluuden takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe