tuulilasi hajosi, korvaako kasko

mari

Bussista lensi kivi, etulasiin särö kuljettajan näkökenttään. Autossani on kasko fenniassa. Sieltä ilmoitettiin, että kasko korvaa, mutta bonus tippuu 20% ja kolarittoman kuljettajan etu 25% poistuvat. Eihän lasin hajoaminen ole millään tavalla minun vikani, joten miksi bonus tippuu ???
Onko muissakin vakuutusfirmoissa samoin ?

8

3978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mundeo

Tapiolasa voi kaskon lisäksi ottaa lasivakuutuksen (hinta 16 eur/vuosi). Se ei pudota boonuksia, pelkän omavastuun joutuu maksamaan. Itelä vakuutus on, koska kaarassani on lämmitettävä tuulilasi.

• xxxxxx

Kantsii kokeilla saada bussi firman piikkiin niin ei tuu itselle sanktioita,koska se ei ollut sun syy.
      KAntsii kysästä joltain asianajajalta mitkä mahikset saada bussi yhtiö vastuuseen tai ihan pokkana soittaa kyseiseen bussi firmaan ja selvittää kuka vastaa ja kiukutella ja esittää avutonta naista kelle on tehty väärin siinä heltyy monikin miesten sydän ja ne hyvällä tuurilla korjaavat ilmaiseksi sen tuulilasin sulle.Kokeile et ainakaan mitään menetä.
      Ja toi fennian juttu kuulostaa käsittämättömältä itse kun kilpailutin vakuutsufirmoja fennia jäi kauas taakse epäselkeiden vakuutusehtojen ja hintojen kalliuden takia.

• mari

Bussifirman toimitusjohtajan kanssa keskustelin ohjeittesi mukaisesti, mutta ei tule sieltäkään korvausta. Sain nyt seuraavaa kertaa ajatellen lasivakuutuksen Fenniasta 40 euroa/vuosi ja omavastuuosuutta ei ole lainkaan.

• En kokeile

Ei edes kannata kokeilla mitään jos ei ole ollut ohitustilanne.
        Maksa itse, se tulee kaiken edullisemmaksi.

• Poo
        mari kirjoitti:

Bussifirman toimitusjohtajan kanssa keskustelin ohjeittesi mukaisesti, mutta ei tule sieltäkään korvausta. Sain nyt seuraavaa kertaa ajatellen lasivakuutuksen Fenniasta 40 euroa/vuosi ja omavastuuosuutta ei ole lainkaan.

Siis sinulla ei ollut sitä Fenniasta ja nyt hankit sen ? Mistä vakuutusosiosta se olisi mennyt ennen lasivakuutusta ?

• mari
        Poo kirjoitti:

Siis sinulla ei ollut sitä Fenniasta ja nyt hankit sen ? Mistä vakuutusosiosta se olisi mennyt ennen lasivakuutusta ?

Jos ei ole erillistä lasivakuutusta, se menee kolariosiosta ja siksi vaikuttaa bonuksee.

• mari
        En kokeile kirjoitti:

Olin ohittamassa bussia ja tällöin bussista lensi kivi.

• Kekee
        En kokeile kirjoitti:

Taidat olla nynnyjen esikuva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      304
      11676
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5319
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4299
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe