Bussista lensi kivi, etulasiin särö kuljettajan näkökenttään. Autossani on kasko fenniassa. Sieltä ilmoitettiin, että kasko korvaa, mutta bonus tippuu 20% ja kolarittoman kuljettajan etu 25% poistuvat. Eihän lasin hajoaminen ole millään tavalla minun vikani, joten miksi bonus tippuu ???
Onko muissakin vakuutusfirmoissa samoin ?
tuulilasi hajosi, korvaako kasko
8
3978
Vastaukset
- mundeo
Tapiolasa voi kaskon lisäksi ottaa lasivakuutuksen (hinta 16 eur/vuosi). Se ei pudota boonuksia, pelkän omavastuun joutuu maksamaan. Itelä vakuutus on, koska kaarassani on lämmitettävä tuulilasi.
- xxxxxx
Kantsii kokeilla saada bussi firman piikkiin niin ei tuu itselle sanktioita,koska se ei ollut sun syy.
KAntsii kysästä joltain asianajajalta mitkä mahikset saada bussi yhtiö vastuuseen tai ihan pokkana soittaa kyseiseen bussi firmaan ja selvittää kuka vastaa ja kiukutella ja esittää avutonta naista kelle on tehty väärin siinä heltyy monikin miesten sydän ja ne hyvällä tuurilla korjaavat ilmaiseksi sen tuulilasin sulle.Kokeile et ainakaan mitään menetä.
Ja toi fennian juttu kuulostaa käsittämättömältä itse kun kilpailutin vakuutsufirmoja fennia jäi kauas taakse epäselkeiden vakuutusehtojen ja hintojen kalliuden takia.- mari
Bussifirman toimitusjohtajan kanssa keskustelin ohjeittesi mukaisesti, mutta ei tule sieltäkään korvausta. Sain nyt seuraavaa kertaa ajatellen lasivakuutuksen Fenniasta 40 euroa/vuosi ja omavastuuosuutta ei ole lainkaan.
- En kokeile
Ei edes kannata kokeilla mitään jos ei ole ollut ohitustilanne.
Maksa itse, se tulee kaiken edullisemmaksi. - Poo
mari kirjoitti:
Bussifirman toimitusjohtajan kanssa keskustelin ohjeittesi mukaisesti, mutta ei tule sieltäkään korvausta. Sain nyt seuraavaa kertaa ajatellen lasivakuutuksen Fenniasta 40 euroa/vuosi ja omavastuuosuutta ei ole lainkaan.
Siis sinulla ei ollut sitä Fenniasta ja nyt hankit sen ? Mistä vakuutusosiosta se olisi mennyt ennen lasivakuutusta ?
- mari
Poo kirjoitti:
Siis sinulla ei ollut sitä Fenniasta ja nyt hankit sen ? Mistä vakuutusosiosta se olisi mennyt ennen lasivakuutusta ?
Jos ei ole erillistä lasivakuutusta, se menee kolariosiosta ja siksi vaikuttaa bonuksee.
- mari
En kokeile kirjoitti:
Maksa itse, se tulee kaiken edullisemmaksi.Olin ohittamassa bussia ja tällöin bussista lensi kivi.
- Kekee
En kokeile kirjoitti:
Maksa itse, se tulee kaiken edullisemmaksi.Taidat olla nynnyjen esikuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145