Toivoton tapaus

mikmik1

Onkohan kellään kokemusta semmosesta asiasta ,kun olen omalla kohalla ajatellut, että lopetan terapiassa käynnit. Oon käyny eri terapioissa vuosikausia ja ei mua pysty kukaan auttamaan enää, olen siis toivoton tapaus ja sitte oon sitäki miettiny jospa olo helpottuu , kun yrittää unohtaa koko asian ja sanat : mielenterveys ja terapia.
Jos siis joku on huomannu parantuvansa , kun on lopettanu terapiassa laukkaamisen, niin voisitko kertoa miten menee ilman tukea.
Mulla vaikea masennus ja epävakaa persoonallisuushäiriö diaknoosina.

32

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi

Hei mikmik1 :-)

Mikä sinua masentaa?

Miten epävakaisuutesi ilmenee?

• 11+1

Itsekin epävakaa ja masentunut. Olin välissä vuosia käymättä. Eipä se elämään mitenkään vaikuttanut. Lapsia kasvatin,töissä kävin ja elin tavallista elämää kunnes aikalailla yhtäkkiä pää levisi ja tuhosin kaiken. Ei sillä terapialla ole tuon taivaallista merkitystä. Jos on hyvät lääkkeet niin pärjää kyllä ilman muuta "hoitoa".

• tä?

11 1:

1. "Ei sillä terapialla ole tuon taivaallista merkitystä."
        2." Jos on hyvät lääkkeet niin pärjää kyllä ilman muuta "hoitoa..."
        3. "...elin tavallista elämää kunnes aikalailla yhtäkkiä pää levisi ja tuhosin kaiken."

Tässä on nyt jotain, mitä minä en oikein ymmärrä....

Tarkentaisitko hiukan?

• 11+1
        tä? kirjoitti:

11 1:

1. "Ei sillä terapialla ole tuon taivaallista merkitystä."
        2." Jos on hyvät lääkkeet niin pärjää kyllä ilman muuta "hoitoa..."
        3. "...elin tavallista elämää kunnes aikalailla yhtäkkiä pää levisi ja tuhosin kaiken."

Tässä on nyt jotain, mitä minä en oikein ymmärrä....

Tarkentaisitko hiukan?

Pää levisi kun terapian lisäksi lopetin lääkkeeni lopulta. Luulin että olin parantunut kun kerran hyvin menee. Mutta eiii sieltä se psykoottinen masennus tuli. Meni työkyky pysyvästi kokeilun seurauksena. Nyt sitten kivasti eläkkeellä. Hyvät lääkkeet voin taas ihan ok. Työkykyistä minusta ei kuitenkaan enää tule. Ihan arkielämän eläminen riittää haasteeksi. Terapiassakin läyn taas. Olen käynyt yhteensä 15 vuotta terapiassa enkä vieläkään ole siinä kunnossa että olisin oikeutettu kelan terapiaan. Liian sairas kuulemma.

• Wieroitus
        11+1 kirjoitti:

Pää levisi kun terapian lisäksi lopetin lääkkeeni lopulta. Luulin että olin parantunut kun kerran hyvin menee. Mutta eiii sieltä se psykoottinen masennus tuli. Meni työkyky pysyvästi kokeilun seurauksena. Nyt sitten kivasti eläkkeellä. Hyvät lääkkeet voin taas ihan ok. Työkykyistä minusta ei kuitenkaan enää tule. Ihan arkielämän eläminen riittää haasteeksi. Terapiassakin läyn taas. Olen käynyt yhteensä 15 vuotta terapiassa enkä vieläkään ole siinä kunnossa että olisin oikeutettu kelan terapiaan. Liian sairas kuulemma.

Sait varmasti vieroitusoireita, joita erehdyit luulemaan alkuperäisen tilan paluuksi. Psykoottisuushan on yksi tunnetuimmista vieroitusoireista. Klassikko virhe. Et ollut ensimmäinen, etkä viimeinen...

• mikmik1

Epävakaus ilmeneesiten ,että vaikia luottaa ihmisiin ja pitää ihmis-suhteita yllä.
      mieliala seilaa ylös- alas, milloin masentaa ja hetken päästä olen niin onnellinen.
      Muutama itsemurhayritys takana.Huono itsetunto siinäpä muutama oire näin aluksi.

• Väsähtänyt

Minulle tuli tuo sama reaktio vuosikymmenen terapioiden ja lääkitysten jälkeen. Halusin koko "masennuspotilas"-ajatuksen taka-alalle. Lopetin hissuksiin lääkkeet, jotka eivät koskaan olleet mitään auttaneet ja kun Kelan tukema terapia päättyi, lopetin senkin, vaikka terapeutti olisi suositellut jatkoa.

Olen voinut ihan samalla tavalla. Ehkä ainainen häpeä terapiassa juoksemisesta ja lääkkeiden napsimisesta on helpottanut. Tunnen itseni normaalimmaksi. Tulin terapiassa myös aina todella pahantuuliseksi, koska vointini huonoutta ei koskaan ymmärretty ja tuntui, että minä puhuin aidasta ja terapeutti hölisi aidanseipäistä (minä: maailma on kamala paikka enkä kestä nähdä ja kuulla kaikesta kamalasta - terapeutti: sinähän olet nätti ja fiksu, en ymmärrä missä on ongelma!)

Käytän terapiaan menneen rahan ennemmin vaikka hierontaan, joogaan ja sen sellaiseen silloin kun jaksan.

Älkää kiitos sanoko, että en ole edes masentunut, olen melkoisen huonossa kunnossa noin niin kuin ajatusmaailmaltani. Joka viides ajatus liittyy oman elämän lopettamiseen. Näin sitä vain on eteenpäin mentävä.

Tsemppiä muille raahautujille.

• mikmik1

Hei kertookaapa lisää kokemuksia jos olette hypänneet terapiasta ja kaikesta avunpiiristä pois,onko vaivat helppottaneet?

• psykotyräpeutti

Moneen psyykkiseen oireeseen auttaa se, että ei tarvitse mennä yrittää kertoa ongelmistaan "asiantuntevalle" nyökkäilyautomaatiille, joka toistaa "ymmärrän tilanteesi, mutta..." lausetta vuodesta toiseen.

• Teoriat uusiksi

"Onkohan kellään kokemusta semmosesta asiasta ,kun olen omalla kohalla ajatellut, että lopetan terapiassa käynnit. Oon käyny eri terapioissa vuosikausia ja ei mua pysty kukaan auttamaan enää, olen siis toivoton tapaus "

Et sinä ole toivoton tapaus.

Mielenterveyspuolella suurin osa toivottomista tapauksista löytyy ns. terapeuttien puolelta, jotka ovat lukeneet muutaman kirjan koskien psykologiaa ja astrologiaa.

Valitettvasti noilta terapeuteilta puuttuu olennaisin tietotaito ihmisen emootioiden toiminnasta: omat kokemukset vakavista emotionaalisista kriisitilanteista.

Ihmisen tunteita voi ymmärtää vain siten että on itse läpikäynyt samat tunteet.

Tunteita ei voi opiskella kirjoista tai yliopistojen lunneilla. Me pitää kokea.

Valitettavasti kulttuurimme suossi kultalusikka suussa syntyneitä herranterttuja, jotka lukevat kiltisti yliopistossa 7 vuotta psykolookiaa saaden loistavia arvosanoja ja sitten ne tuppautuvat tekemisiin ihmisten kanssa, jotka ovat läpikäyneet niin helvetillisiä elmäntilanteita, että ensimmäiseksi psykolooki paskoisi vetelät housuunsa, jos joutuis kokemaan edes osan kriisitilanteisiin liittyvistä primitiivisist äemootioista.

Sen jälkeen oppinut psykolooki kipittäisi vetekät housuissa omaan työnohjeusterapiaan vetistelemään sitä, että mitä "kauheeta se mun asiakas puhuu, se on ihan sekasin..."

Psykoterapeuttien koulutukseen valinnassa pitäisi asettaa kiintiö sellaisille ihmisille, jotka ovat läpikäyneet vakavan emotionaalisen kriisin ja tietävät myös tunnetasolla, että mitä asiakas on kokenut puhuessaan jostain kriisistään.

• ei maksa vaivaa

Insestitausta ihmiseliölajin edustajat pääsevät koulutettuina syyllistämään
      alitajuisesti vihaamiaan henkilöitä, eli asiakkaitaan.
      Kehittävät jonkun paskkamantran pääkoppaansa mitä sitten aletaan
      hokea niin kuin jotain uskontoa. Tämä tv tohtuuri pedofiili on hyvä
      esimerkkitapaus.

Ei tosin ole monet akatkaan kovin paljoa sen kummempia, tyyliin
      minähän en ala muuta kuin täysipäisten kanssa.

• itseänsä auttava

Olen kokenut saaneeni apua terapiasta. Terapiassa ihminen parantaa itse itsensä.

Ihmistä voi auttaa vain ihminen itse. Hypnoosi on osoittanut, että ihmisellä vaikuttavat luonnon alitajuiset, parantavat, tasapainoon pyrkivät voimat. Eli sinun tulee alkaa parantaa itse itseäsi.

• Laululintu

Hypnoosi ja muut okkulttiset menetelmät ovat kaukana totuudesta. Ihminen on Jumalan suunnittelema ja luoma. Emme ole itseriittoisia, eikä tarvii ollakaan. Minä olen saanut armon parantua (mm. raastavasta pahasta olosta ja kuolemantoiveesta) 20 vuoden aikana yhteydessä Jumalaan ja hyvissä syvissä ihmissuhteissa. Itseni hyväksyminen ollut myös osa parantumista. Se mahdollistui vasta, kun Jumalan rakkaus oikeesti pääsi läpi ytimiini... Parasta tulevaisuutta ja toivoa keskustelun aloittajalle

• itseänsä auttava
        Laululintu kirjoitti:

Hypnoosi ja muut okkulttiset menetelmät ovat kaukana totuudesta. Ihminen on Jumalan suunnittelema ja luoma. Emme ole itseriittoisia, eikä tarvii ollakaan. Minä olen saanut armon parantua (mm. raastavasta pahasta olosta ja kuolemantoiveesta) 20 vuoden aikana yhteydessä Jumalaan ja hyvissä syvissä ihmissuhteissa. Itseni hyväksyminen ollut myös osa parantumista. Se mahdollistui vasta, kun Jumalan rakkaus oikeesti pääsi läpi ytimiini... Parasta tulevaisuutta ja toivoa keskustelun aloittajalle

Laululinnulle
        Hypnoosi tuo esille juuri ne voimat, jotka luoja, Jumala on luonut. Ihminen käyttää niitä parantamaan itseänsä. Terapiassakin ihminen parantaa itsensä terapeutin auttaessa tiedostamaan.

Jumalan olemassaolo on itsestään selviö. Sen, joka tiedostaa Jumalan olemasaolon, ei tarvitse toistaa sitä jatkuvasti eikä leimata toisia. Jumalan olemus on rakkaus, joka on universaalinen, vaikuttaa kaikkialla universumissa.

• itseänsä auttava kirjoitti:

Laululinnulle
        Hypnoosi tuo esille juuri ne voimat, jotka luoja, Jumala on luonut. Ihminen käyttää niitä parantamaan itseänsä. Terapiassakin ihminen parantaa itsensä terapeutin auttaessa tiedostamaan.

Jumalan olemassaolo on itsestään selviö. Sen, joka tiedostaa Jumalan olemasaolon, ei tarvitse toistaa sitä jatkuvasti eikä leimata toisia. Jumalan olemus on rakkaus, joka on universaalinen, vaikuttaa kaikkialla universumissa.

Itseänsä auttava

Näin minäkin tuon koen. Universaalista Woimaa sanotaan uskonnoissa erilaisiksi jumaliksi, joita on ihmisten mielissä lukematon määrä.

Olen kahdeksatta vuotta kulkenut reikimeditaation tietä. Sen avulla pysyn koossa aspergersuudestani huolimatta.
        Tämänkin menetelmän viisaus piilee siinä, että elämän solmukohtia puretaan päivittäin, etteivät ne jää psyykeä kuormittamaan pitemmäksi aikaa.
        Myös siinä, että myös varhaislapsuudenaikaisia traumoja päästään käsittelemään ikään kuin "sipulinkuorintamenetelmällä" siivu kerrallaan.

Kun varattomalle "jätkän basillille" ei löytynyt apua nuorenakaan, niin miten niitä resursseja riittäisi nyt jo lähempänä 80 ikävuotta.
        Omaterapian avulla kautta saatu apu on henkilökohtaisen elämänhistorian kautta hankittua eikä oppikirjoista kopsattua tietoa.

Aikanaan A-klinikan kautta saamani terapia-apu tyssäsi puoleltani ohkaiseen aivopesuun kristillisen etiikan pohjalta.

Toivo Lång
        Inkeroinen

• Def1
        itseänsä auttava kirjoitti:

Laululinnulle

Jumalan kohdalla keskeistä onkin se, että miten Jumala määritellään.
        On hyvä olla.oman itsensä herra.

• A.H..er
        itseänsä auttava kirjoitti:

Laululinnulle

itseänsä auttava:"Hypnoosi tuo esille juuri ne voimat, jotka luoja, Jumala on luonut."

Hypnoosin avulla lähes kenet tahansa saa tekemään mitä tahansa.

Hyviä esimerkkejä on ollut TV:n "Mitä tuli tehtyä"-ohjelma, jossa on käyetty hyvin varovaisesti hypnoosia keinona saada ihminen tekemään jotain mitä ei etukäteen olisi itsekään uskonut koskaan tekevänsä.

Kun riittävän monta suggestiot hallitsevaa laitetaan asialle, niin ihmisen vastustuskyky saadaan murrettua lähes 100% varmasti.

Kokonaan eri asia on se, että mikä on hyväksyttävä tavoite suggestioiden käytölle.

• hypnoosissa ollut
        A.H..er kirjoitti:

itseänsä auttava:"Hypnoosi tuo esille juuri ne voimat, jotka luoja, Jumala on luonut."

Hypnoosin avulla lähes kenet tahansa saa tekemään mitä tahansa.

Hyviä esimerkkejä on ollut TV:n "Mitä tuli tehtyä"-ohjelma, jossa on käyetty hyvin varovaisesti hypnoosia keinona saada ihminen tekemään jotain mitä ei etukäteen olisi itsekään uskonut koskaan tekevänsä.

Kun riittävän monta suggestiot hallitsevaa laitetaan asialle, niin ihmisen vastustuskyky saadaan murrettua lähes 100% varmasti.

Kokonaan eri asia on se, että mikä on hyväksyttävä tavoite suggestioiden käytölle.

Ihmistä ei saada tekemään mitä hyvänsä hypnoosin avulla.

Sitä, mitä hän ei tekisi valvetilassaan hän ei tekisi myöskään hypnoosissa. Usein televisiossa esitetyt tapaukset ovat pieniä asioita, joissa ihminen voittaa pelkonsa. Näin ihmistuntemus lisääntyy.

• JustOneStep
        hypnoosissa ollut kirjoitti:

Ihmistä ei saada tekemään mitä hyvänsä hypnoosin avulla.

Sitä, mitä hän ei tekisi valvetilassaan hän ei tekisi myöskään hypnoosissa. Usein televisiossa esitetyt tapaukset ovat pieniä asioita, joissa ihminen voittaa pelkonsa. Näin ihmistuntemus lisääntyy.

"Ihmistä ei saada tekemään mitä hyvänsä hypnoosin avulla.
        Sitä, mitä hän ei tekisi valvetilassaan hän ei tekisi myöskään hypnoosissa. "

Höpsis.

Sinä puhut nyt yhdestä suggestiosta, jota pystyy vastustamaan psyykkisten defenssien voimalla.

Mutta jos kyseessä on vuosikausien suggestiorummutus eri tahoilta ja suggestiot ovat samansuuntaisia, niin ihminen kuin ihminen saadaan tekemään lähes mitä tahansa.
        Sitä kutsutaan aivopesuksi.

Ilmiö on tuttu uskonlahkoista, totalitäärisistä valtioista ja monesta muusta tänä päivänäkin maailmassa esiintyvästä ilmiöstä, joita voidaan kutsua vaikka joukkopsykoosiksi.

Hypnoottiset suggestiot voifdaan laatia askelittain eteneviksi, jolloin askel kerrallaan ihminen saadaan tekemään yhä uusia ja uusia asioita, joita ei luulisikoskaan tekevänsä valvetilassa.

Kun yksi askel on otettu, niin seuraavaan askelen ottaminen on samansuuruinen työ kuin ensimmäisenkin askeleen ottaminen.

Askel kerrallaan pääsee vaikka maailman ympäri.

Ensin vain yksi pieni askel, sitten vain toinen pieni askel, sitten kolmas pieni askel, sitten neljäs pieni askel, sitten viides askel ja kuudes ja seitsemäs...

Jos sinä olisit ollut viikon syömättä ja tarjoutuisi tilaisuus varastaa makkaranpätkä, niin varastaisitko sinä sen nälkääsi?

• hypnoosissa ollut
        JustOneStep kirjoitti:

"Ihmistä ei saada tekemään mitä hyvänsä hypnoosin avulla.
        Sitä, mitä hän ei tekisi valvetilassaan hän ei tekisi myöskään hypnoosissa. "

Höpsis.

Sinä puhut nyt yhdestä suggestiosta, jota pystyy vastustamaan psyykkisten defenssien voimalla.

Mutta jos kyseessä on vuosikausien suggestiorummutus eri tahoilta ja suggestiot ovat samansuuntaisia, niin ihminen kuin ihminen saadaan tekemään lähes mitä tahansa.
        Sitä kutsutaan aivopesuksi.

Ilmiö on tuttu uskonlahkoista, totalitäärisistä valtioista ja monesta muusta tänä päivänäkin maailmassa esiintyvästä ilmiöstä, joita voidaan kutsua vaikka joukkopsykoosiksi.

Hypnoottiset suggestiot voifdaan laatia askelittain eteneviksi, jolloin askel kerrallaan ihminen saadaan tekemään yhä uusia ja uusia asioita, joita ei luulisikoskaan tekevänsä valvetilassa.

Kun yksi askel on otettu, niin seuraavaan askelen ottaminen on samansuuruinen työ kuin ensimmäisenkin askeleen ottaminen.

Askel kerrallaan pääsee vaikka maailman ympäri.

Ensin vain yksi pieni askel, sitten vain toinen pieni askel, sitten kolmas pieni askel, sitten neljäs pieni askel, sitten viides askel ja kuudes ja seitsemäs...

Jos sinä olisit ollut viikon syömättä ja tarjoutuisi tilaisuus varastaa makkaranpätkä, niin varastaisitko sinä sen nälkääsi?

Et tiedä hypnoosista mitään. Tuttavani yritti päästä tupakanpoltosta hypnoosin avulla. Vaikka hän itse halusi sitä, hän ei onnistunut siinä. Ehkä hän sisimmässään halusi pitää tupakanpolton.

Makkarapätkän varastaminen viikon syömättä olemisen nälkään ei ole rikos ihmisen sisimmän mukaan.

• JustOneStep

Et tiedä hypnoosista mitään. Tuttavani yritti päästä tupakanpoltosta hypnoosin avulla. Vaikka hän itse halusi sitä, hän ei onnistunut siinä. Ehkä hän sisimmässään halusi pitää tupakanpolton.

Makkarapätkän varastaminen viikon syömättä olemisen nälkään ei ole rikos ihmisen sisimmän mukaan.

hypnoosissa ollut:"Makkarapätkän varastaminen viikon syömättä olemisen nälkään ei ole rikos ihmisen sisimmän mukaan."

Step 1:
        Jos sinä olisit ollut viikon syömättä ja tarjoutuisi tilaisuus varastaa makkaranpätkä, niin sinä siis varastaisit sen nälkääsi.

Step 2:
        Kysymys: Jos sinä olisit ollut 6 päivää syömättä ja tarjoutuisi tilaisuus varastaa makkaranpätkä, niin varastaisitko sinä sen nälkääsi?

• Kuka ollut?

"Et tiedä hypnoosista mitään."

Jaa, minä kun luulin että nimenomaan hypnoosin kokenut tietää hypnoosista jotain.

Sinä nähtävästi perustat "tietosi" tuttavasi käyntiin jonkinlaisen poppamiehen luona

• eekoo99

Itse ainakin koen että saan avun muualta kuin julkisen puolen psyk.hoidosta. Tuntuu että olo vaan pahenee siellä käydessä ja minulla on myös epävakaa diagnoosi. Itse asiassa alan olemaan aika kyllästynyt siellä ravaamiseen ja siihen että alkaa vain turhauttaa kun ei ymmärretä eikä kuunnella! Lisäksi yksi asia mikä ärsyttää niin suunnattomasti on se että siellä jaetaan jotain neuvoja sulle että miten sun pitää elää tätä elämää. Ei kukaan toinen ihminen voi sulle kertoa miten sun pitää elää tai mikä on "oikea" tapa elää. Kuka tahansa turhautuu ja tulee kiukkuiseksi kun käyttäydytään kuin olisit joku idiootti tai pikku lapsi jolle pitää opettaa jotain elämän perusasioita! Todellakin mietityttää että mikä on näiden ihmisten ammattitaito! Sitten niitä oikeasti vaikeita juttuja ei kestetä kuunnella. Voin sanoa ihan suoraan että onnettomammaksi siellä vaan tulee. Eri asia on jos löytää yksityiseltä puolelta jonkun hyvän terapeutin, sieltä voi ehkä saada apua.

• Epävakaa helle

Ei kukaan halua kuunnella epävakaaksi määriteltyä potilasta, sillä epävakaa on "epävakaa" ja siten jutut puuta heinää...

"Epävakaa"-diagnoosia käytetään silloin kun psykiatrin/lääkärin taidot eivät riitä tai potilas ei muuten vaan satu miellyttämään....

Suomessa pitäisi pyyhkiä kaikki epävakaa-diagnoosit pois rekistereistä ja sama tehdä niille, jotka ovat ko diagnoosin väsänneet.

Missä viipyy rekisteri, johon olisi merkitty kaikki epävakaat lääkärit, jotta potilas voisi etukäteen varmistua siitä, ettei mene sellaisen vastaanotolle?

• eekoo99
        Epävakaa helle kirjoitti:

Ei kukaan halua kuunnella epävakaaksi määriteltyä potilasta, sillä epävakaa on "epävakaa" ja siten jutut puuta heinää...

"Epävakaa"-diagnoosia käytetään silloin kun psykiatrin/lääkärin taidot eivät riitä tai potilas ei muuten vaan satu miellyttämään....

Suomessa pitäisi pyyhkiä kaikki epävakaa-diagnoosit pois rekistereistä ja sama tehdä niille, jotka ovat ko diagnoosin väsänneet.

Missä viipyy rekisteri, johon olisi merkitty kaikki epävakaat lääkärit, jotta potilas voisi etukäteen varmistua siitä, ettei mene sellaisen vastaanotolle?

Itse koen että varsinaiset ongelmani ovat jotain muuta kuin epävakaata. Varmasti tuo diagnoosi laitetaan helposti kun ei muuta keksitä. Luin myös artikkelin miten terapeutit saattavat suhtautua kielteisesti potilaaseen kun kuulevat että hänellä on epävakaa-diagnoosi eli tehdään päätelmät potilaasta pelkän diagnoosin perusteella. Sääli.. ja hyvin epäoikeudenmukaista potilasta kohtaan.

• 14+18
        eekoo99 kirjoitti:

Itse koen että varsinaiset ongelmani ovat jotain muuta kuin epävakaata. Varmasti tuo diagnoosi laitetaan helposti kun ei muuta keksitä. Luin myös artikkelin miten terapeutit saattavat suhtautua kielteisesti potilaaseen kun kuulevat että hänellä on epävakaa-diagnoosi eli tehdään päätelmät potilaasta pelkän diagnoosin perusteella. Sääli.. ja hyvin epäoikeudenmukaista potilasta kohtaan.

Et kai sä ilman testejä diagnoosiasi saanut? Voihan sitä tietysti kiistellä testistä, mutta kun on tehty testi ja annettu pisteet minkä suorittamalla olet mitäkin niin sitten sitä on sen testin mukaan. Kun testi on vieläpä standardi jonka täyttämällä diagnostiset kriteerit täyttyy niin sitä on tai ei ole riippuen pistemäärästä.

• eekoo99
        14+18 kirjoitti:

Et kai sä ilman testejä diagnoosiasi saanut? Voihan sitä tietysti kiistellä testistä, mutta kun on tehty testi ja annettu pisteet minkä suorittamalla olet mitäkin niin sitten sitä on sen testin mukaan. Kun testi on vieläpä standardi jonka täyttämällä diagnostiset kriteerit täyttyy niin sitä on tai ei ole riippuen pistemäärästä.

Olen tehnyt kaksi kertaa psykologiset testit joiden perusteella oireilu on rajatilatasoista. Kuitenkin ydinongelmat ovat muuta kuin itse rajatila.

• Psykiatrin uhri
        14+18 kirjoitti:

"Voihan sitä tietysti kiistellä testistä, mutta kun on tehty testi ja annettu pisteet minkä suorittamalla olet mitäkin niin sitten sitä on sen testin mukaan. Kun testi on vieläpä standardi jonka täyttämällä diagnostiset kriteerit täyttyy niin sitä on tai ei ole riippuen pistemäärästä."

Nykyiset "diagnostiset" antavat juuri sellaiset tulokset, mitä psykiatri haluaa niiden antavan.

Jos psykiatri valitsee sinulle diagnoosin A, niin sitten valitaan testi, jonka perusteella sinun vastauksesi tulevat viittaamaan sairauteen A.

Ellei testitulos tue diagnoosia A, niin sitten sinulla teetetään lisätestejä niin monta, kunnes jokin niistä tukee diagnoosia A.

Itsellä on tietoa muutamasta testistä ja ne ovat kauniisti sanottuna täysin perseestä ja pelkkiä välineitä "todistaa" potilaalla ja muille, että potilaalla on jokin tietty sairaus.

Testien väärinkäyttö ei ole pelkästään mahdollista, vaan niitä käytetään täysin surutta potilaiden diskriminointiin.

Sitten psykiatrian "ammattilainen" voikin jeesustella, että "kun se testi niin osoitti".

Tietysti se testi osoittaa, kun valitaan testi joka takuulla tulee osoittamaan halutun diagnoosin.

Nimim. Nippanappa hengissä säilynyt

• Loistava terapeutti

Ydinkysymys lienee, kuka sinun elämäsi purtta ohjaa.
      Sinä itse vai joku muu.

• Hauska vitsi

Minä käyn terapiassa vain sen takia, etten ole työkykyinen. Olen riippuvainen tuista. Saadakseni tuet, minun pitää myös suostua ottamaan lääkitys. Näin yhteiskunta sitoo ihmisen. Toki voisin lopettaa kaiken ja elää taivasalla. Ilman ruokaa ja kattoa pään päällä kuoleekin pois. Tai joudun kiertolaiseksi pummimaan tuttujen nurkkiin

• llölöll

osta lääkkeet mut ei kukaan sua valvo niiden syömisessä. osta ja vedä vessanpöntöstä alas ja sano syöväsi lääkkeet.

• Sivistysvaltio

Suomi on sivistysvaltio ja Suomessa ei pakolla syötetä lääkkeitä potilaille, sillä sehän tarkoittaisi sitä, että Suomi potkittaisiin roskaluokkaan kaikista kansainvälisistä systeemeistä...

Suomessa vain kannustetaan vapaaehtoisesti syömään kemikaalit tai muuten joutuu asumaan roskalavalla ilman rahaa, vaatteita ja terveydenhuoltoa, koska yhteiskunta ei hyväksy lääkkeiden ottamatta jättämistä.

Maailmalla taidetaan katsoa huuli pyöreällä että mitäs sivistysvaltio Suomessa oikein tapahtuukaan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      218
      1481
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1296
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1138
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1126
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      948
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      920
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      885
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      860
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      38
      806
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      805
    Aihe