Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

miten

kaipaan

Voikin olla niin vaikeaa päästä tunteista eroon ex kohtaan. Kaipaan häntä vaikka erosta on kohta 5 kk. On mielessä joka ikinen päivä. Ei olla pidetty varsinaisesti yhteyttä koko aikana. Hän kyllä pyysi minua kaveriksi fb:ssa ja hyväksyin mutta siihen se jäi.

Yhden viestin sitä kautta lähetin jossa kerroin katuvani loppu elämäni kun päästin hänet käsistäni. Pyysin anteeksi että en osottanut rakkauttani tarpeeksi. Haluaisin niin kovasti sopia välit mutta en uskalla sitä sanoa hänelle...

8

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+20

      Kumpi osapuoli olet? Jättäjä vai jätetty? Jättäjänä kynnys viestin laittamiseen on suurempi, mutta rohkeasti viestiä menemään vain, että haluaisit sopia ja esim. nähdä ja jutella. Siitä sitten vain katsomaan mitä toinen osapuoli tuumaa, ja miten siitä eteenpäin. Jätettynä kyllä voisin suositella samaa, mutta ei kuitenkaan anovaan tyyliin, koska silloin toinen osapuoli ei oikein varmaan jaksa katsella sellaista :/ Tsemppiä!

      • kaipaan

        Olen se jätetty osapuoli. Eilen hän oli laittanut itse viestiä facebookiin ja kertoi kuinka hänen uusi suhde ei lähtenyt niin käyntiin kun olisi halunnut. Olin vähän vahingon iloinen mutta en sitä hänelle kyllä aio kertoa. Minusta oli vaan jotenkin huvittavaa että hän mulle kertoo tuollaista vaikka varmaan tietää mitä tunnen häntä kohtaan. Miten mä muka pystyisin häntä neuvomaan tuollaisessa tilanteessa


      • sveetie
        kaipaan kirjoitti:

        Olen se jätetty osapuoli. Eilen hän oli laittanut itse viestiä facebookiin ja kertoi kuinka hänen uusi suhde ei lähtenyt niin käyntiin kun olisi halunnut. Olin vähän vahingon iloinen mutta en sitä hänelle kyllä aio kertoa. Minusta oli vaan jotenkin huvittavaa että hän mulle kertoo tuollaista vaikka varmaan tietää mitä tunnen häntä kohtaan. Miten mä muka pystyisin häntä neuvomaan tuollaisessa tilanteessa

        Kertoo sen sulle, kun haluaa vihjata että on vapaa, sano et haluaisit olla hänen elämässä vielä vahvasti mukana. se on aina hyvä aloitus.


      • kaipaan
        sveetie kirjoitti:

        Kertoo sen sulle, kun haluaa vihjata että on vapaa, sano et haluaisit olla hänen elämässä vielä vahvasti mukana. se on aina hyvä aloitus.

        Hän tietää sen jo koska sanoin sen eron hetkellä että haluan pysyä hänen elämässään mukana. En ole osannut vastata vielä mitään järkevästi siihen viestiin kun teki tunteet taas kuperkeikan. Toivottavasti en vastannut vaan liian typerästi että hän kaikkoaa liian kauas


      • kaipaan
        sveetie kirjoitti:

        Kertoo sen sulle, kun haluaa vihjata että on vapaa, sano et haluaisit olla hänen elämässä vielä vahvasti mukana. se on aina hyvä aloitus.

        Tekis itse aloitteen jos haluaa olla muutakin kuin ystävä. Itse en uskalla mitään sellaista vihjailla kun pelkään että mua satutetaan taaa


      • kaipaan
        sveetie kirjoitti:

        Kertoo sen sulle, kun haluaa vihjata että on vapaa, sano et haluaisit olla hänen elämässä vielä vahvasti mukana. se on aina hyvä aloitus.

        On varmaan sopinut sen uuden kanssa koska on taas todella hiljaista hänen puoleltaan tai sitten en osannut reagoida niin kuin piti tai kun hän odotti. En halua olla kuitenkaan mikään tyrkky missään nimessä kun se vaan peloittais sen miehen pois mutta en haluais luovuttaakaan vielä vaikka niin nähtävästi pitää tehdä


    • surullinen..

      Mites sit semmonen että itse oon jätetty ilman kunnon selitystä ja ilman selityksiö mies on tosi vihoissaan ja pistäny estot kaikkialle.. Ajattelin et kun aikaa kuluu niin lähestyisin hän kirjeellä.. Onko ihan hölmö ajatus? Kumminkin ees jotkut välit tähän ihmiseen haluiaisin..

      • siinä totuus

        Jätä jo rauhaan, kaikille helpompaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe