Mitä ihmettä

Aloin katsomaan just käynnissä olevaa futiksen MM-kisojen välieräottelua Brasilia vs. Saksa ja odotin tästä huipputasaista matsia, joka saattaisi hyvinkin mennä jatkoajalle ja jopa rankkarikisaan asti. Nyt kuitenkin peli ratkesi jo käytännössä reilun parinkymmenen minuutin jälkeen, kun Saksa iski muutamassa minuutissa kokonaiset neljä maalia ja siirtyi 0-5 johtoon!!!!

Miten ihmeessä brassien joukkue voi kerta kaikkiaan pelata noin surkeasti välieräpelissä ja lisäksi vielä kotikisoissa. Tuntuu aivan uskomattomalta uskoa tätä edes todeksi, kun katsoo tosiaan pelin olevan 5-0 Saksalle!!!

Just loppui eka erä ja kotiyleisön vihellyskonsertti oli aikamoinen. Varmasti siellä kotiyleisö ajattelee nyt kaikkea negatiivista:)

18

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Messi.

Ne ovat runkanneet liikaa joten ei ne jaksa pelata enää. ja se vaan on potkupalloa, elämäs on tärkeämpääkin tekemistä kun jalis kuten kalastus ja paneminen.

• atm.

Katson myäs peliä. Eihän tohon voi muuta sanoa kuin et saksalaiset ovat saaneet pil.lua ja brassit ei ole. Pil.lua saava pelaa aina hyvin.

• MuutenkiinnostaMut

Loppukommentti oli vitun hyvä! :D

• DarkFootball

Brasilia kyllä voittaa, että tietäkääkin militaristihomopersehuorapersujuntit se!! Mä niin ajattelen kaikkea negatiivista koko Saksan joukkueesta läpi yön!!!!!!!!!!

• Aika hyvä kommentti tämäkin:)

• Sopupeli?

• No sitä mä aloin myös miettimään, kun Saksa teki niin helppoja maaleja ja brassit olivat aivan unessa. Mutta tuntuisi vaan niin vaikealta uskoa sitä, että sentään kotikisoissa tai yleensä mm-kisoissa moiseen syyllistyisivät.

• DarkFear kirjoitti:

No sitä mä aloin myös miettimään, kun Saksa teki niin helppoja maaleja ja brassit olivat aivan unessa. Mutta tuntuisi vaan niin vaikealta uskoa sitä, että sentään kotikisoissa tai yleensä mm-kisoissa moiseen syyllistyisivät.

Ja nyt Saksa teki jo 6-0.

• atm.

Se on pimpin ansiota. Brassit on eläneet puutteessa kuukauden.

• Nyt tuli jo 7-0. Miten ihmeessä tällainen voi olla mahdollista mm-kisatasolla ja vielä välierämatsissa??!!!!!

• ...

Jalkapallon seuraaminen on idioottien huvi.

• No aika paljon maailmassa on sitten idiootteja, sillä futis on kuitenkin koko maailman suosituin ja pelatuin laji.

Sai brassit sentään edes yhden maalin tähän loppuun.

• Edgar21
        DarkFear kirjoitti:

No aika paljon maailmassa on sitten idiootteja, sillä futis on kuitenkin koko maailman suosituin ja pelatuin laji.

Aikuiset miehet juoksentelee pallon perässä. Kyllähän tuo on aika lapsellista puuhaa.

Pitäisi keskittyä maailmanrauhan edistämiseen ja ympäristönsuojeluun eikä tämmöisiin turhanpäiväsiin hömpötyksiin.

• ...
        DarkFear kirjoitti:

No aika paljon maailmassa on sitten idiootteja, sillä futis on kuitenkin koko maailman suosituin ja pelatuin laji.

En väitä vastaan etteikö noin olisi mutta taitaa penkkiurheilun arvostus aika lailla vähentyä mitä ylemmäs älykkäimpiin kansan kerroksiin mennään...

• lottamari<3

Miehet juoksee aina joko pillun tai pallon perässä,jahtaa kiekkoa tai naista,ajaa Mersua tai Marsua,.Miehet on..PELIMIEHIÄ AINA.

• Mies-21v

Minä en ole koskaan tehnyt mitään noista, vaan minäpä olenkin ainakin naisten silmissä kuohilas enkä mikään mies.

• sinkkumies.

Olen pelannut jalista seuratasolla joskus ja emme koskaan hävinneet noin paljon.

• ...

Mitä ihmettä, Darkkis kirjoittelee kuin kutakuinkin järkevä ihminen ja keskusteleekin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      790
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      134
      774
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe