Ex raiskaa puheillaan ja ajatuksillaan vielä vuoden eron jälkeenkiin, vaikka on hoidettu vain käytännön asiat, olenko sairas??
Voi v...tus ja armo aurinko.
3
94
Vastaukset
- Lue ja opi
Tsekkaapa huvikses tältä samaiselta palstalta ketju ostikolla "narsistinen nainen" (tai jotain sinne päin). Lue ja mieti tuntuuko kuvaukset tutuilta... jos tuntuu, niin tuo akka jatkaa sun piinaamista vaikka hautaan asti, ellet tee sille loppua. Ketjussa löytyy myös hyviä keinoja tuollaisesta sekopaattiämmästä irti pääsyyn, avioero ei ole mikään ratkaisu siihen, eikä ositukset, eikä mikään muu kuin se, että pääset irti sen akan henkisestä jojonarusta!
- Katsepeiliinpäin!
Riippuu, miten erosit hänestä ja mitä olet hänelle tehnyt. En ihmettele, jos hänet on esim.jätetty ilman selitystä tai julmasti uuden suhteen vuoksi, että välinne eivät ole selvät. Toinen voi olla ihan jumissa ja kierii jätetyksi tulemisen tunnelmissa. Elämän jatkaminen on sille jätetylle ihan toinen juttu kuin jättäjälle. Jätääjä kun on yleensä suunnitellut eroa jo pitempään, ennen kuin se tapahtuu. Toiselle se voi olla elämän kokoinen kriisi. Yritä ymmärtää, jos näin on. Yritä nähdä myös oma käytöksesi ja tekosi menneessä suhteessa/erotilanteessa. Ehkä vastaukset löytyvät noista jutuista...jos sitten se sinun exä ei ole esim.mielenterveysongelmainen...ei vaikean eron jälkeisen elämän takana ole aina pyolison narsismi. Tai mitä jos oletkin sellainen narsistinen itse? Et vaan huomaa omaa käytöstäsi ja tekojasi toista kohtaan?
- Makeaa myrkkyä
Voi kyynelvirtaa...... mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa, jos joku narsistiämmä kieriskelee kuolontuskissaan jätetyksi tuntuaan - siinäpä kieriskelköön vaikka lopun ikäänsä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399