Sukkikset kesällä

Ei onnaa

Yritin tänään pitää sukkiksia ( 20 den ) shortsien kanssa, ulkona varjossa 27 plusaa. Minä en ainakaan pystynyt pitämään noita. Jalat tulivat hikisiksi ja sukkikset liimautuvat jalkoihin.

13

627

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näillä

helteillä tuskin kannattaa enää sukkiksiin turvautua. Itse olen jo jättänyt pois odottamaan kunnes ilmat viilenevät

• Kysyn vaan

Mikisi sitten täällä kehutaan miten oivat ne ovat kesällä shortsien kanssa.

• Yksi käyttäjä

Kyllähän ne suurimman osan kesäkuuta olivat tarpeelliset, jos shortseja halusi käyttää. Ja 20 den mallit aivan liian ohuita vielä noihin muuteman plus asteen lämpöihin. Toisekseen sukkahousuja on monenlaisia. Jos 27 asteen helteellä välttämättä haluaa käyttää sukkahousuja, niin silloin ne pitää olla kesäsukkahousut, jotka on neulottu erilailla ja ovat paksuudeltaan max. 10 den.

• Voih helekatti

Mitä urpoja :)

• Saamari Jorma1

Vaimo vaatii kesälläkin multa sukkahoususeksiä.

• asdasdasdasd

Provoooo.... Ööö, mitä tekemistä seksillä ja sukkiksilla on tässä yhteydessä keskenään. Kyse taisi olla sukkisten käytettävyydestä tavallisena vaatteena helteellä.

• Ei enää viittis

Aivan sairaan hikinen olo palleissa ko käyttää kesällä sukkahousuja.Ja muutenki ahistavat ja hiostavat.

• Nilkkasukat

Itse käytän myös viileimmillä ilmoilla sukkahousuja, kesäsin käytän naisen 20den. nilkkasukkia töissä ja vapaa-aikana, paljon mukavammat jalassa kuin esim. tennissukat. Onkohan miesten sukka valikoimissa missään myytävänä yhtä ohuita sukkia kuten esim. naisten 20den. sukat?

• kesäsukkikset

Millaisia kesäsukkiksia käytät?

• En ole löytänyt miesten valikoimista ohuita sukkia. Itse olen päätynyt samaan ratkaisuun, kuin sinäkin. Jos lämpötila on 20 tai alle, niin sukkikset on ihan jees, mutta lämpimämmällä kelillä toimii ohuet polvarit tai nilkkasukat-

• Sukkis-Santeri

Eivät sukkikset kesään kuulu, mutta viileään syksyyn, kylmään talveen ja alkavaan kevääseen kyllä. Ja silloin 50 den on sukkisten paksuuden alaraja. En näe paljoa mieltä ohuempien käytössä.

• xcdyf

Mun on pakko pitää tuksiukkahousuja

• sukkikset

Ohuemmat tukisukkikset varmaan menettelevät kesälläkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      96
      5164
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      52
      3867
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      25
      3418
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      80
      2449
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1909
    6. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      373
      1670
    7. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1591
    8. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1552
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      17
      1525
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      38
      1399
    Aihe