Sukkikset kesällä

Ei onnaa

Yritin tänään pitää sukkiksia ( 20 den ) shortsien kanssa, ulkona varjossa 27 plusaa. Minä en ainakaan pystynyt pitämään noita. Jalat tulivat hikisiksi ja sukkikset liimautuvat jalkoihin.

13

648

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näillä

helteillä tuskin kannattaa enää sukkiksiin turvautua. Itse olen jo jättänyt pois odottamaan kunnes ilmat viilenevät

• Kysyn vaan

Mikisi sitten täällä kehutaan miten oivat ne ovat kesällä shortsien kanssa.

• Yksi käyttäjä

Kyllähän ne suurimman osan kesäkuuta olivat tarpeelliset, jos shortseja halusi käyttää. Ja 20 den mallit aivan liian ohuita vielä noihin muuteman plus asteen lämpöihin. Toisekseen sukkahousuja on monenlaisia. Jos 27 asteen helteellä välttämättä haluaa käyttää sukkahousuja, niin silloin ne pitää olla kesäsukkahousut, jotka on neulottu erilailla ja ovat paksuudeltaan max. 10 den.

• Voih helekatti

Mitä urpoja :)

• Saamari Jorma1

Vaimo vaatii kesälläkin multa sukkahoususeksiä.

• asdasdasdasd

Provoooo.... Ööö, mitä tekemistä seksillä ja sukkiksilla on tässä yhteydessä keskenään. Kyse taisi olla sukkisten käytettävyydestä tavallisena vaatteena helteellä.

• Ei enää viittis

Aivan sairaan hikinen olo palleissa ko käyttää kesällä sukkahousuja.Ja muutenki ahistavat ja hiostavat.

• Nilkkasukat

Itse käytän myös viileimmillä ilmoilla sukkahousuja, kesäsin käytän naisen 20den. nilkkasukkia töissä ja vapaa-aikana, paljon mukavammat jalassa kuin esim. tennissukat. Onkohan miesten sukka valikoimissa missään myytävänä yhtä ohuita sukkia kuten esim. naisten 20den. sukat?

• kesäsukkikset

Millaisia kesäsukkiksia käytät?

• En ole löytänyt miesten valikoimista ohuita sukkia. Itse olen päätynyt samaan ratkaisuun, kuin sinäkin. Jos lämpötila on 20 tai alle, niin sukkikset on ihan jees, mutta lämpimämmällä kelillä toimii ohuet polvarit tai nilkkasukat-

• Sukkis-Santeri

Eivät sukkikset kesään kuulu, mutta viileään syksyyn, kylmään talveen ja alkavaan kevääseen kyllä. Ja silloin 50 den on sukkisten paksuuden alaraja. En näe paljoa mieltä ohuempien käytössä.

• xcdyf

Mun on pakko pitää tuksiukkahousuja

• sukkikset

Ohuemmat tukisukkikset varmaan menettelevät kesälläkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      39
      1168
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      83
      889
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      717
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      710
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      214
      586
    6. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      48
      523
    7. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      499
    8. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      176
      488
    9. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      473
    10. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      58
      464
    Aihe