Yritin tänään pitää sukkiksia ( 20 den ) shortsien kanssa, ulkona varjossa 27 plusaa. Minä en ainakaan pystynyt pitämään noita. Jalat tulivat hikisiksi ja sukkikset liimautuvat jalkoihin.
Sukkikset kesällä
13
566
Vastaukset
- Näillä
helteillä tuskin kannattaa enää sukkiksiin turvautua. Itse olen jo jättänyt pois odottamaan kunnes ilmat viilenevät
- Kysyn vaan
Mikisi sitten täällä kehutaan miten oivat ne ovat kesällä shortsien kanssa.
- Yksi käyttäjä
Kyllähän ne suurimman osan kesäkuuta olivat tarpeelliset, jos shortseja halusi käyttää. Ja 20 den mallit aivan liian ohuita vielä noihin muuteman plus asteen lämpöihin. Toisekseen sukkahousuja on monenlaisia. Jos 27 asteen helteellä välttämättä haluaa käyttää sukkahousuja, niin silloin ne pitää olla kesäsukkahousut, jotka on neulottu erilailla ja ovat paksuudeltaan max. 10 den.
- Voih helekatti
Mitä urpoja :)
- Saamari Jorma1
Vaimo vaatii kesälläkin multa sukkahoususeksiä.
- asdasdasdasd
Provoooo.... Ööö, mitä tekemistä seksillä ja sukkiksilla on tässä yhteydessä keskenään. Kyse taisi olla sukkisten käytettävyydestä tavallisena vaatteena helteellä.
- Ei enää viittis
Aivan sairaan hikinen olo palleissa ko käyttää kesällä sukkahousuja.Ja muutenki ahistavat ja hiostavat.
- Nilkkasukat
Itse käytän myös viileimmillä ilmoilla sukkahousuja, kesäsin käytän naisen 20den. nilkkasukkia töissä ja vapaa-aikana, paljon mukavammat jalassa kuin esim. tennissukat. Onkohan miesten sukka valikoimissa missään myytävänä yhtä ohuita sukkia kuten esim. naisten 20den. sukat?
- kesäsukkikset
Millaisia kesäsukkiksia käytät?
En ole löytänyt miesten valikoimista ohuita sukkia. Itse olen päätynyt samaan ratkaisuun, kuin sinäkin. Jos lämpötila on 20 tai alle, niin sukkikset on ihan jees, mutta lämpimämmällä kelillä toimii ohuet polvarit tai nilkkasukat-
- Sukkis-Santeri
Eivät sukkikset kesään kuulu, mutta viileään syksyyn, kylmään talveen ja alkavaan kevääseen kyllä. Ja silloin 50 den on sukkisten paksuuden alaraja. En näe paljoa mieltä ohuempien käytössä.
- xcdyf
Mun on pakko pitää tuksiukkahousuja
- sukkikset
Ohuemmat tukisukkikset varmaan menettelevät kesälläkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1559127Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492779Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312547- 572521
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971905- 971847
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231783Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481326Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 281191