Sivistynyttä keskustelua

Keskustelijapoitsu

Pulinoita selatessa huomaa, että täällä on paljon sivistymätöntä ja epäasiallista sisältöä. Miettikääpä, mitä vanhempanne mahtaisivat sanoa, jos tietäisivät, mitä kaikkea olette nettiin kirjoitelleet. Pulinoiden on jo korkea aika kokea muutos: ei enää sekoilua, nyrskytysjuttuja, kiroilua tms. Pyydänkin kaikkia keskustelijoita, niin vakkareita kuin satunnaisia kävijöitäkin, huolehtimaan omalta osaltaan palstan miellyttävästä ilmapiiristä ja keskustelemaan sivistyneesti, jotta kaikilla on mukavaa.

Arvoisat luotsit, olette varmasti jo yrittäneet parhaanne mukaan huolehtia näistä asioista, ja työnne on hatunnoston arvoista. Haluaisin kannustaa Teitä jatkamaan samaa rataa ja, sikäli kuin resurssienne puitteissa on mahdollista, puuttumaan entistäkin aktiivisemmin epäasiallisiin viesteihin poistaen ne vain armottomasti.

En halua syyttää ketään, ja toivonkin, että saamme yhdessä Pulinoista asiallisen ja sivistyneen palstan. Myönnän itsekin joskus jopa trollanneeni, mikä oli silloin hauskaa, mutta jälkeenpäin olen katunut sitä ja pyytänyt anteeksi. Me kaikki teemme joskus virheitä, mutta niistä on tarkoitus oppia. Itselleen ja muille pitää myös osata antaa anteeksi. Toivon, että Te muutkin, jotka olette kirjoitelleet sivistymättömästi ja epäasiallisesti, ymmärtäisitte joskus korjata toimintaanne.

Asiallista ja sivistynyttä keskustelua toivottaen
Keskustelijapoitsu

35

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaaha. Heti syyttämässä.

• Keskustelijapoitsu

Enkö jo korostanut tarpeeeksi, eetten halua syyttää ketään?

• "ei enää sekoilua, nyrskytysjuttuja, kiroilua tms"
      Tuollaisten viestien poistaminen olisi vastoin maailmankuvaani.
      "Miettikääpä, mitä vanhempanne mahtaisivat sanoa, jos tietäisivät, mitä kaikkea olette nettiin kirjoitelleet."
      Älä vetoa auktoriteetteihin.

• Katos, luotsi puhuu asiaa eikä harjoita natsismia! :D

• 1. Mun porukat ei välittäs paskaakaa
        2. En tosiaankaa aatellu totella
        3. Luulekko tosiaa et toi muka toimii
        4. Nyrkyttäminen, eli toisin sanoen paneskelu, on täysin normaali ja luonnollinen asia. Miksi siitä ei siis saisi puhua?

Kiitos ja kumarrus, kultaseni

• ocean-- kirjoitti:

1. Mun porukat ei välittäs paskaakaa
        2. En tosiaankaa aatellu totella
        3. Luulekko tosiaa et toi muka toimii
        4. Nyrkyttäminen, eli toisin sanoen paneskelu, on täysin normaali ja luonnollinen asia. Miksi siitä ei siis saisi puhua?

Kiitos ja kumarrus, kultaseni

Lisätäkseni vielä...

Mie sekoilen jos sekoilen ja sie et siihen puutu perkele soikoo.

• Kuten elokuvassa The Trotsky todetaan: FASISTI!

Tämä on ainoa paikka, jossa voin jutella ylipäätään, joten minun on järkevyyden lomassa juteltava myös nyrskytyksestä ja kiroiltava. Sallin asiattomatkin jutut kunhan ne eivät ole spämmiä tai loukkaa ketään.

• Mitä täällä on tapahtunut? Olin vain n. päivän poissa ja täällä on joku esittämässä minua ja vanhanaikaisia trollitekniikoita.

• Hei älähän nyt tulistu! ;) Mites asianajaja voi?

• e.norjalainen kirjoitti:

Hei älähän nyt tulistu! ;) Mites asianajaja voi?

Oletko sääli?

• rainbowdash120 kirjoitti:

Oletko sääli?

Nope! Sääli on sinä eli minä! >:D

• Turha selitellä! Tiedän kyllä, miksi tulit tänne syöttämään meille polttoainetta! HIMPUTTI!
        Tietäjät tietää.

• Keskustelijapoitsu

Kuten olen jo todennut, en halua syyttää ketään ja arvostan suuresti luotsien työtä jo tälläkin hetkellä. Ilmaisin vain oman vilpittömän mielipiteeni, ja vaikkei se tunnukaan saavan kovin suopeaa vastaanottoa, toivon, että voimme kehittää Pulinoita edes pienin askelin.

• PJ-pale

"Pyydänkin kaikkia keskustelijoita, niin vakkareita kuin satunnaisia kävijöitäkin, huolehtimaan omalta osaltaan palstan miellyttävästä ilmapiiristä ja keskustelemaan sivistyneesti, jotta kaikilla on mukavaa."

Jos kaikki keskustelut olisivat asiallisia ja sivistyneitä, täällä ei olisi mukavaa muiden mielestä kuin teidän, arvoisa Keskustelijapoitsu.

• "...ei enää sekoilua, nyrskytysjuttuja, kiroilua tms"

"...Arvoisat luotsit, olette varmasti jo yrittäneet parhaanne mukaan huolehtia näistä asioista, ja työnne on hatunnoston arvoista..."

Noh, kiroilen, juttelen nyrskystysjuttuja ja sekoilen jatkuvasti... Ja miksi 99% palstan kirjoituksista pitäisi poistaa? Lisäksi tämä palsta on paljon siistimpi kuin joku aikuisten palsta...

Mitä vanhempani sanoisivat? Iskä sanoisi iiik. Äiti lukisi juttuja, ehkä nauraisi ja tuijottaisi minua wth-ilmeellä. Tuskin kieltäisi täällä oloa.

• Keskustelijapoitsu

En todellakaan tarkoittanut, että 99% palstan kirjoituksista pitäisi poistaa; onhan täällä paljon asiallistakin keskustelua.

• Olisi paljon helpompaa totella, jos
      a)vaatimukset eivät olisi liian suuria esim. kaikki kiroilu ja sekoilu kielletty. (Nyrskytysjutut eivät ole kovin lähellä sydäntäni, koska täällä kaikki saavat ne kuulostamaan sairailta.)
      b)kuule vika on sinussa. Kohteliaisuus ja asian pyyntönä esittäminen ovat hyviä tapoja, mutta kun tuollaisella lässyttäjällä ei oikein ole auktoriteettia.

• Keskustelijapoitsu

Tarkoitukseni ei ole kritisoida ketään ja jokaisella on omat mielipiteensä. Emme ole päässeet kovin hyvään yhteisymmärrykseen, mikä olisi tavoittelemisen arvoista. Yhteisössä jokaisen on oltava valmis myönnytyksiin ja kompromisseihin. Kehittäkäämme Pulinoita rakentavassa hengessä.

• Sori, en oo yhteisöllinen, katoppa toi mun profiilikuva.

• Miksi tätä pitäisi kehittää?

• Keskustelijapoitsu

Ymmärtenette varmaan, että asiallinen ja sivistynyt keskustelu on kaikkien kannalta mukavampaa.

Menen nukkumaan. Hyvää yötä.

• Aha. Minun mielestäni myös nyrskytysjutut ovat mukavia.

• icepicked kirjoitti:

Aha. Minun mielestäni myös nyrskytysjutut ovat mukavia.

Nyrskytysjutut on palstan kulttuuria! Ja KHK -keskustelujen numerointi!

• israelin-tukija kirjoitti:

Nyrskytysjutut on palstan kulttuuria! Ja KHK -keskustelujen numerointi!

Ehkä meidän pitäisi kehittää tätä kulttuuria? ;)
        Seuraavalle nyrskytyskeskustelulle on keksittävä järkevämpi nimi.

• itsekin arvostaisin asiapohjaisen keskustelun lisäystä. Kirjotelkaa kaikin mokomin nyrskytysjuttujanne mutta olisi kiva keskustella muustakin. En vaan osaa alottaa keskustelua, joka ottaisi ilmaa alleen. Nasse voisi taas tehä köntän jostain fiksuista aiheista ja katotaan mitkä selviää. Edelliset oli kivoja :) Okei on mulla yksi aihe josta haluaisin "keskustella" jos sitä uskaltautuis vaikka alottamaan.

• Alota nii sen näkhee sitte.

• Niin juuri! Huono ilmapiiri!

• Minäkään en ilmeisesti osaa aloittaa mitään kiinnostavaa, ja toisaalta suurin osa keskivertoteinien jutuista ei kiinnosta minua. Viikon sisään tein jopa kaksi asiallista aloitusta, kapitalismin loppu sekä RAC ja ilmaisunvapaus. Kumpaankin tuli tasan kaksi vastausta...

• icepicked kirjoitti:

Minäkään en ilmeisesti osaa aloittaa mitään kiinnostavaa, ja toisaalta suurin osa keskivertoteinien jutuista ei kiinnosta minua. Viikon sisään tein jopa kaksi asiallista aloitusta, kapitalismin loppu sekä RAC ja ilmaisunvapaus. Kumpaankin tuli tasan kaksi vastausta...

Ainoastaan Kurpizza ja sinä vastaatte keskustelua herättäviin keskusteluihimme; för helvete! Paitsi Melech sai Nassen mukaan...

Ainoastaan Kurpizza ja sinä vastaatte keskustelua herättäviin keskusteluihimme; för helvete! Paitsi Melech sai Nassen mukaan...

Olisitpa nähnyt palstan vuosi sitten... Etusivu näytti tältä:

-Moviestarplanet fanit!!!
        -Mitä laukkui sul o?
        -Kuink monet Conssit sul o?
        -Emot on perseest!!!!111
        -jne. jne. paskaa.

• icepicked kirjoitti:

Olisitpa nähnyt palstan vuosi sitten... Etusivu näytti tältä:

-Moviestarplanet fanit!!!
        -Mitä laukkui sul o?
        -Kuink monet Conssit sul o?
        -Emot on perseest!!!!111
        -jne. jne. paskaa.

Olen nähnyt; olin täällä kahdella rekisteröimättömällä tunnuksellani...

Ja minäkin vain ystäväliisyydestä (kyllä, osaan olla myös ystävällinen!)

Aloittakaa keskustelu jostain helpommasta aiheesta...

Olen nähnyt; olin täällä kahdella rekisteröimättömällä tunnuksellani...

Hah, ja KP luulee, että täällä on sivistymätöntä keskustelua... Väitit biisin Future ex girlfriend sopivan minuun, mutta minun sijastani se sopii 10v teiniemopissistyhjäpäihin.

• Kai minä voisin kiroilua vähentää. Ja kai muutkin voisivat, mutta se taas on heidän asiansa.

Minusta tämä palsta on yleisesti ottaen ihan siivo, varsinkin kun ottaa huomioon, että täällä nimenomaan kirjoitellaan kaikkea, mitä ihan joka paikassa ei kehtaa kirjoitella.

Pitäähän siallakin olla lätti tai kuralammikko, jossa se voi piehtaroida.

• Siiliö

Sillä ei ole väliä, kuinka paljon täällä kirotaan ja sekoillaan. Vain sillä on väliä, että palsta toimii ja kaikilla on kivaa. Tai siis ei kaikilla, koska kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Ottaen ensinnäkin huomioon, että Keskustelijapoitsu tässä halusi poistattaa sekoilun, kiroilun ja nyrskytysjutut kun taas pikku-Rape ehdotti muistaakseni, että Pulinat varattaisiin kokonaan sekoilulle ja trollaamiselle ja luotsit poistettaisiin ja mitä muuta. Niin kauan, kun tämä toimii, en menisi muuttamaan mitään. Toivottavasti ilmaisin asian riittävän selkeästi, eikä minun tarvitse alkaa vääntämään sitä rautalangasta. Hyvää yötä. En ala nukkua ja saatan vielä käydä täällä, mutta kännykkä saa suoraan sanoen haistaa paskan, koska en aio edes yrittää kommentoimista sillä.

-Siiliö-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      115
      1897
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1372
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1307
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      53
      1059
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      982
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      946
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      847
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      844
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      822
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      801
    Aihe