Miks naisen kans ei pääse treffeille?

alone forever

Onks joku päässyt treffeille naisen kans?

29

1284

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei, ei kukaan koskaan ikinä.

    • kiltti mies.

      Helka ei ainakaan ole kun ei sillä ole muuta elämää kuin tää palsta.

      • En, en ole ollut treffeillä naisen kanssa, siinä olet ihan oikeassa. En tosin ole yrittänytkään. Oletko sinä? ;)


      • helka kirjoitti:

        En, en ole ollut treffeillä naisen kanssa, siinä olet ihan oikeassa. En tosin ole yrittänytkään. Oletko sinä? ;)

        Tai tavallaan olen, eräs ystävämieheni nimittäin tutustutti minut ystävänaiseensa, koska tiesi että meillä molemmilla on eräs tietty "intohimo". Olihan se melkein kuin olisi sokkotreffeillä naisen kanssa ollut. Nykyisin olemme yhteydessä FB:n kautta ja jaamme kyseiseen mielenkiinnon kohteeseen liittyviä uutisia, ajatuksia ym.

        Eikö ole hassua, että minä naisena olen päässyt useammin treffeille naisen kanssa kuin sinä miehenä? ;)

        Äläkä huoli, ihan kohta lähden lomalle ja suljen koneen.


      • kiltti mies.
        helka kirjoitti:

        En, en ole ollut treffeillä naisen kanssa, siinä olet ihan oikeassa. En tosin ole yrittänytkään. Oletko sinä? ;)

        En ole päässyt treffeille todellakaan. Enkä varmaan pääse edes pussi päässä. Elämäs on kuitenkin muutakin mielenkiintoita tekemistä kuten kalastus.


      • 16+7
        helka kirjoitti:

        Tai tavallaan olen, eräs ystävämieheni nimittäin tutustutti minut ystävänaiseensa, koska tiesi että meillä molemmilla on eräs tietty "intohimo". Olihan se melkein kuin olisi sokkotreffeillä naisen kanssa ollut. Nykyisin olemme yhteydessä FB:n kautta ja jaamme kyseiseen mielenkiinnon kohteeseen liittyviä uutisia, ajatuksia ym.

        Eikö ole hassua, että minä naisena olen päässyt useammin treffeille naisen kanssa kuin sinä miehenä? ;)

        Äläkä huoli, ihan kohta lähden lomalle ja suljen koneen.

        Toivottavasti tuosta vihervasuri helkasta ei lomansa jälkeen kuulu enään mitään.
        Palstan pahin femakko saa mielellään lähteä täältä kokonaan.


    • Sinkkuelämää.

      Ei ol yhtään kummallista että mies ei pääse treffeille naisen kanssa.

    • eilaps

      Kun en saanut kiinnostusta naisilta niin sorruin sitten siihen että väärensin profiilistani enemmän naisia kiinnostavan, tyyliin vaikken halua koskaan lapsia niin laitoin silti sen muotoon "ehkä" jne. jne. No tällä sitten yksi nainen irtosi kontakteihin mutta mulla alkoi iskeä sen luokan ahdistus kun tää kertoili lapsihaaveistaan yms. että kiitos näkemiin. Ehkei ollut sittenkään se paras idea alkaa valehtelemaan itsestään, jos tällä pelillä ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta. Lapsirakkailla iskä-miehillä lienee kissanpäivät.

    • Esa261
    • 10+1

      En tiedä miksi sinä et pääse, itsellä ihan 33v normimiehenä ollut profiili semmoisen 8kk ja 13 naisen kanssa käynyt kahvilla, muutamaa nähnyt useamminkin vaikkei kenenkään kanssa ole sen kummempaa kiinnostusta syntynytkään. Ja kaikki ovat olleet ihan normaaleita naisia, tai siis ihan parisuhdekelvollisia :p

      • Standardit kalibraat

        Et ole nettitreffailussa normimies, jos kahdeksassa kuukaudessa olet ollut 13 kertaa treffeillä. Ehkä Daniel Graig on mielestäsi ulkonäöltään ihan perusjätkä ja Antti Herlin tulee toimeen ihan kohtuullisesti.


    • i77ik7iu6u6uu6ui7i7i

      En ole treffeillä käynyt kuin kerran elämässäni, mutta kuitenkin naista saanut ja suhteessa ollut.

    • Nainen 12345678910

      Naise ei halu seurustel rumien kans ja suurin osa miehistä on rumia läskejä.

    • rggrg

      Netin kautta on vaikea päästä treffailemaan naisia, koska jo vuorovaikutuksen syntyminen on hankalaa ja vaikka siinä silloin tällöin onnistuisi, niin sen ylläpitämisessä on haasteensa ja treffeille pääseminen voi vaatia vuorovaikutuksen pitkää ylläpitämistä.

    • hullu.

      Ei naisen kans pääse edes livenä treffeille. Katsovat vaan et kuka hullu tuokin on kun yrittää jutella.

    • hohhoijaa nyt vaan

      Niin no, nyt voi sanoa samat sanat miehistä. Tilanne
      on muuttunut parissa vuodessa, silloin oli helpompaa
      sopia treffit, kuin tänäpäivänä.

      Muutama mies, on itse ehdottanut tapaamista, mutta
      kun tulee niiden aika, niin kappas vaan, ilmaantuukin
      yllättäen muuta menoa. Eihän se yksi kerta saman
      henkilön kanssa vielä mitään, mutta yksi teki kolme
      kertaa, välimatkakin tosi lyhyt.

      Ilmoitin hänelle, että tämä on nyt tässä. Hän katosi,
      mutta pitkän ajan jälkeen alkoi ehdotella pokkana
      taas tapaamista. En vastannut.

      Älkää pitäkö profiilia, jos ei oikeasti ole aikaa treffailuun,
      tai olette niin arkoja/ujoja, että menee jänis housuun.

      Tuntuu tosi nololta touhulta, kun kyse on keski-ikäisistä
      ihmisistä.

      • 11+9

        Nettideiteillä menettää helposti itsetuntonsa ja rohkeutensa ainaisten pakkien takia ja koska te naiset sen kumppanin jokatapauksessa valitsette ei mies niin kahta vaikeampaa se on joidenkin treffeille lähteä pakkeja hakemaan. Itse olen taas ottanut sen asenteen että varmaan ne pakit taaskin tulee enkä enään jaksa välittää koko touhusta. Käyn treffeillä kauppareissun ohessa. Saan yleensä pakit ja lähden kaupoille. Taas tiedossa yksi ihminen jota ei tarvitse enään koskaan tavata. Joskus tosin on tullut yllätyksiäkin ja pakkeja ei ole tullut joten kauppareissun on voinut siirtää huomiseen.
        Jos voisit olla kuukauden mies ja nettideittailisit niin nuo arkuus ja ujous haukkumisesi saattaisi hyvinkin pian jäädä sanomatta.


      • 11+9 kirjoitti:

        Nettideiteillä menettää helposti itsetuntonsa ja rohkeutensa ainaisten pakkien takia ja koska te naiset sen kumppanin jokatapauksessa valitsette ei mies niin kahta vaikeampaa se on joidenkin treffeille lähteä pakkeja hakemaan. Itse olen taas ottanut sen asenteen että varmaan ne pakit taaskin tulee enkä enään jaksa välittää koko touhusta. Käyn treffeillä kauppareissun ohessa. Saan yleensä pakit ja lähden kaupoille. Taas tiedossa yksi ihminen jota ei tarvitse enään koskaan tavata. Joskus tosin on tullut yllätyksiäkin ja pakkeja ei ole tullut joten kauppareissun on voinut siirtää huomiseen.
        Jos voisit olla kuukauden mies ja nettideittailisit niin nuo arkuus ja ujous haukkumisesi saattaisi hyvinkin pian jäädä sanomatta.

        "te naiset sen kumppanin jokatapauksessa valitsette"

        Jos tuo pitäisi paikkansa niin me naisethan emme saisi koskaan pakkeja. Mutta kun sekä minä että joka ikinen nettideittailua harrastava ystäväni on saanut useita pakkeja, niin tuo ei voi pitää paikkaansa.


    • 32+2

      Tilanne ei ole muutunut mihinkään. Mies on vaan liian ruma jos ei pääse treffelle. Nainen katsoo aina ulkonäkö että voisko miehen kanssa paneskella.

    • Se tavis-mies

      Näin se on minullakin asenne että kun niitä pakkeja tarpeeksi monta kertaa saanut kun ei ole sitä "kemiaa ja särmää" ja ihan ns. tavallisilta naisilta vastauksena että alkaahan se syömään miestä.
      Suurin toivein ja innostuksin menty treffeille ja lujaa on tultu alas!!
      Lähden enään kun olen se 100% varma että tästä saattais tulla jotain ja sen miljoona kuvaa ja viestiä olen laittanut ja aikamoisilla sokkotreffeillä olen käynyt naisen puolelta.
      Itsekkin olen jo pakkeihin valmistaunut ja innostuksen puute ehken jo kun riittää ne pikaiset kaffeet ja jätän ne "rantakävelyt"
      Kyllä se on nainen joka sen tosiaan valitsee ne mahdolliset jatkot ja pakit niin netti- kuin livemaailmassa mutta live maailmassa mutta live maailmassa miehen tarvitse tehdä "töitä" sen eteen niin paljoa kuin netissä.

      Jep sitä sanotaan että nopeat treffit ja monet naiset valittaa että miehet ei lähde parin viestin jälkeen treffeille vaan tuppaa kirjoittemaan vain niin se johtuu siitä että alkaa se syömään itsetuntoa kun "turpiin" tulee...

      • "Jep sitä sanotaan että nopeat treffit ja monet naiset valittaa että miehet ei lähde parin viestin jälkeen treffeille vaan tuppaa kirjoittemaan vain niin se johtuu siitä että alkaa se syömään itsetuntoa kun "turpiin" tulee... "

        Mutta kun se pitkä kirjoittelu ei kerro yhtään mitään siitä, kohtaavatko ne kemiat, niin eikö se "syö" vielä enemmän, jos on ehtinyt kirjoitella kauan ja odotukset ovat nousseet koko ajan yhä korkeammalle, kuin jos tapaa mahdollisimman pian ennen kuin puolin tai toisin on syntynyt vääriä mielikuvia ja turhia odotuksia?

        Ja nainenhan ei siis tosiaan päätä, kyllä naiset saavat pakkeja siinä missä miehetkin. Jos tähän vastaat, että se johtuu siitä, että naiset yrittävät liian korkeatasoisia niin vastaan vain, että sama pätee silloin miehiin. Jos _aina_ tulee pakit ja jos uskoo tasoteoriaan niin silloinhan se selkeästi tarkoittaa, että yrittää liian korkeatasoisia.


    • liiiiiisu

      Naisena sanon että joka treffi on pelottanut etten kelpaisi. En koe itseäni rumaksi, läskiksi, mutta ei sitä voi etukäteen tietä, mitä toinen mieti. Profiilini netissä jo melko vuoden. Kävin treffeillä ehkä 13kertaa. Aluksi kirjoittelin hirveästi ennekuin suostuin treffeille...ajan myötä tajusin että melko turha touhu kuukausia kirjoitella kirjeitä...kun sitten tapaa ja kemiat eivät täsmä niin harmittaa suunnattomasti. Nyt treffeille lähteminen ei tarvi kuin paria viestiä mutta harvoin kuitenkaan edes jaksa kiinnostua, kun on liian monta turhaa reissua ollut. Sitä mielen mukaan....joku päivä tuntuu että menis, toinen päivä tuntu ettei jaksa vaivautua. Ja se on molemminpuolista, sekä minä valitsen että mua valitaan... ja kaikille kun en kelvanut, mutta miksi sitä harmittelisin, sehän tarkoita ettei ollut mun mies :) Kyllä se joskus vielä löytyy mutta en usko että nettideitin kautta. Se on jotenkin liian kauppallista touhua.

    • Kiltti mies.

      Siks kun on liian ruma toisten mielestä niin ei pääse treffeille.

    • mikä suhde

      No ei ntod.päse edes treffeille.Olen keski-ikäinen,ihan asiallisen näköinen, ommillaan toimeentuleva nainen,mukavakin vielä,tosin olen aika suora ja rehellinen myös.Miehet varmaan pelkää meikälistä:).En jaksa esittää mitään ihmeellistä,koska se on turhaa ja kaikki paljastuu kuitenkin ajan kanssa jotenn rehellisyys voittaa.Miehet etsii jotainn sellaista,mit ei ole kuin saduissa.Itselle olisi kelvannut tavallinen, itsestäänhuolehtiva mies,joka osaa muutakin kuin avata kaljapullon.Mutta kun ei.Eliittikumppaneissa oli profiili jnk aikaa mutta ihan persiistä sekin oli.Miesten kuvatkin olivat tosin sitä luokkaa,ettei edes kiinnostanut ottaa yhteyttä itse.Vinkkinä vaan,että omiin kuviinkinn kannattaisi panostaa eikä laittaa sitä lomakuvaa,jossa istuu torvelo aasin selässä hawaijipaita päällä esimerkiksi.Itse lopetin miehen hakemisen ja elän itsekseni ja koitan nauttia siitä.

    • kiltti mies.

      Kyllä minullekkin kelpaa tavallinen nainen mutta en kelpaa tavalliselle naiselle itse. Ja osaan muutakin kun ryypätä enkä edes ole ryypännyt kuukausiin. Nyttenkin olis mukava lähtee vaikka veneilee naisen kanssa mutta ei ole naista

    • mikä suhde

      Mä voin kyl lähtee veneilyseuraksi:)Ihan muuten vaan jos saa samalla jossain kalastaa.Tietty jos oot jossain korvessa niin sitten ei käy pk-seutu kyllä.

    • kiltti mies.

      Joo mä asun korvessa raumalla. Itse käyn kalassa mielellään mutta aina yksin oon käynyt kalassa.

    • mikä suhde

      :( Aikas kaukana.Harmi.Mä olisin ollut hyvä kalaseuralainen,ei olis tarvinnut itekseen höpöttää:)

    • kiltti mies.

      En mä puhele itsekseen vaan kaloille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      596
      16328
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      46
      14594
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      373
      9231
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5199
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4472
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      162
      2951
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      111
      1780
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1329
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1245
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1227
    Aihe