Puhutaan paljon kivunlievittämisestä ja sen puutteesta. Itse en ole siihen koskaan törmännyt kivunlievityksen puutteeseen vaan paremminkin kipulääkkeiden tyrkytykseen. Olen ollut sairaalassa murtumien, revähdysten, katkeamisten ja leikkausten takia. Joka kerran minulle on tarjottu kipulääkkeitä ja on ihmetelty miksi en niitä ota. Jos kivut ovat sellaisia, että niiden kanssa tulee toimeen niin miksi popsia pillereitä. Kun vähän tuntuu tai ei tunnu niin pitää heti saada pillereitä, ei se ole oikein. Sitten jos kivut äityvät sietämättömiksi ovat lääkkeet paikallaan.
Krooninen kipu on sitten oma lukunsa jota en ole kokenut. Niitä kipuja on lievitettävä keinolla millä hyvänsä, mutta turha lääkkeiden syönti ei ole kyllä suotavaa.
Turha kivunlievitys
4
486
Vastaukset
- Blayboy
Olin valmis tappamaan itseni 1.5 vuotta sitten kivut oli sellasia että luodin reikä ei sano mitään tämän rinnalla, nyt lääke autta mutta kivut voi jo sietää ,jos olisi vaihtoehtoja niin antaisin vaikka sahata jalan poikki tylsällä sahalla ilman kipulääkettä jos tämä helvetti olisi sillä selvä ollut silloin kun pahin oli olo
- Mark
I understand Finnish but write quite badly....
It was encouraging to read your note ...Thanks
I have tried not to take any pain meds but a week ago a recent injury to my spinal nerves got much worse and I finally think I know what pain really is. I have tried Tramal 150 this past week with only some effect and Paracod this week with no effect. Back to the surgeon's today.
Anyway, just wanted to say that I have also thought that I would do myself in if I can't find a solution because I am not sure how long I can live without sleeping and with pain that is constantly very intense and at times drops me to the floor in agony. If I can find some meds that will manage the problem, that will be a great positive change from the current hell.
Seeing that you have managed over 1.5 years is both scary - there may not be a short-term cure to the problem - but also encouraging - that you have been able to manage the pain and that maybe I can find a solution too. - Blayboy
Mark kirjoitti:
I understand Finnish but write quite badly....
It was encouraging to read your note ...Thanks
I have tried not to take any pain meds but a week ago a recent injury to my spinal nerves got much worse and I finally think I know what pain really is. I have tried Tramal 150 this past week with only some effect and Paracod this week with no effect. Back to the surgeon's today.
Anyway, just wanted to say that I have also thought that I would do myself in if I can't find a solution because I am not sure how long I can live without sleeping and with pain that is constantly very intense and at times drops me to the floor in agony. If I can find some meds that will manage the problem, that will be a great positive change from the current hell.
Seeing that you have managed over 1.5 years is both scary - there may not be a short-term cure to the problem - but also encouraging - that you have been able to manage the pain and that maybe I can find a solution too.Laita juttusi suomeksi ,jos sinulla on huono suomen kirjoitustaito ei se mitään laita minkä pystyt ? Kiitos
- Blayboy
Mitä sinä höpiset turhasta kipulääkkeen käytöstä en minä kosklaan ota lääkettä jos ei ole pakko ! kun et osaa vastata niin jaaritat omia pinttymiäsi sekin on sairaus ! kuten kerroin kiputilani ovat olleet valtavia niin että en pysty liikkumaan kun se iskee yöllä ! ja se tekee minut todella ärtyisäksi ! onneksi on kipulääke keksitty se vie kipuni pikkuhiljaa yöllä pois, herään kello 03.00 joka ainut yö !otan kipulääkkeen ja noin 2 tunnin jälkeen on olo parempi,olen työssä enkä ole ollut 4 vuoteen poissa työstäni tämän takia joka päivä olen hommani hoitanut.niin että "morjens" veteraani ?minkä alan veteraani ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828