Kannattaako miehen kiinnostusta testata silleen

säde777

ettei ota siihen itse mitään yhteyttä ja katsoo sitten ottaako mies itse yhteyttä vai ei ?=D .

Vastauksia kiitos.

19

202

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tajua noita testailuja. Jos on itse kiinnostunut, niin eikun yhteyttä vaan ja jos ei vastakaikua eikä käy onkeen kiinni, niin hyväksy vaan tilanne.

    • määmy

      Iha periaattees miehe kuuluu ottaa yhteyt jos o kiinnostunu sust ja mitä nopsammi ottaa yhteyt, sit kiinnostuneemp hää o

      • Olen tismalleen samaa mieltä. Ujot ja arat ATM:t ovat epämiehiä. Pillua pelimanneille!


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Olen tismalleen samaa mieltä. Ujot ja arat ATM:t ovat epämiehiä. Pillua pelimanneille!

        Niin, jos mies on ujo, eikä uskalla ottaa yhteyttä, nainen menettää elämänsä rakkauden ja päätyy pelimiesten uhriksi.


      • runontaja kirjoitti:

        Niin, jos mies on ujo, eikä uskalla ottaa yhteyttä, nainen menettää elämänsä rakkauden ja päätyy pelimiesten uhriksi.

        Ai niin, yksi nainen aikanaan vihjasi miettivänsä kolmen eri miehen väliltä, joista minä yksi. Ilmoitin, voi rauhassa valita niiden kahden väliltä.


      • määmy
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Olen tismalleen samaa mieltä. Ujot ja arat ATM:t ovat epämiehiä. Pillua pelimanneille!

        Antautumisest punkkaleikkiin e skrivannu mtn


      • määmy kirjoitti:

        Antautumisest punkkaleikkiin e skrivannu mtn

        Aloituksessa tuskin puhuttiin kamumiehistä mitään, joten punkkaleikit lienee lopullinen päämäärä.

        Naisilla on metka tapa tehdä johtopäätöksiä miesten käytöksestä. Kaksi älyttömintä on, että kiinnostunut mies tekee aloitteen ja jos malttaa odottaa pitkään vaakamamboa, on tosissaan.

        Logiikka kuitenkin pettää siinä kohtaa, että supliikkimies voi tehdä aloitteita useille naisille. Kun joltain vielä heruu lihallista rakkautta, riittää kärsivällisyys odotella muiden lämpenemistä. Silloinhan nainen elää harhassa, että mies on tosissaan kiinnostunut vain hänestä tietämättä, että miehellä on monta koukkua vedessä.

        Edellisen johdosta minä kannatan vastavuoroisuutta, avoimuutta ja rehellisyyttä molemmin puolin. Ehdottomat säännöt aloitteen tekemisestä sun muusta kuulostavat tätä taustaa vasten pelailulta ja sillähän ei arvostusta heru.


      • määmy
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Aloituksessa tuskin puhuttiin kamumiehistä mitään, joten punkkaleikit lienee lopullinen päämäärä.

        Naisilla on metka tapa tehdä johtopäätöksiä miesten käytöksestä. Kaksi älyttömintä on, että kiinnostunut mies tekee aloitteen ja jos malttaa odottaa pitkään vaakamamboa, on tosissaan.

        Logiikka kuitenkin pettää siinä kohtaa, että supliikkimies voi tehdä aloitteita useille naisille. Kun joltain vielä heruu lihallista rakkautta, riittää kärsivällisyys odotella muiden lämpenemistä. Silloinhan nainen elää harhassa, että mies on tosissaan kiinnostunut vain hänestä tietämättä, että miehellä on monta koukkua vedessä.

        Edellisen johdosta minä kannatan vastavuoroisuutta, avoimuutta ja rehellisyyttä molemmin puolin. Ehdottomat säännöt aloitteen tekemisestä sun muusta kuulostavat tätä taustaa vasten pelailulta ja sillähän ei arvostusta heru.

        Mä kannatan edellee "Ei seksii enne papin aament" ja luottamust.
        Jossain kaukomail o sellane tyyli, vävy saa seukkailun aikan käydä maksullisis ja häide jälkeen ei.


    • iso karvainen mies

      Juuri noin teen modellin kanssa :D

      • vielä karvaisempi

        Minä myös teen modellin kanssa!


      • kyöstixin mummo
        vielä karvaisempi kirjoitti:

        Minä myös teen modellin kanssa!

        näpit irti! modelli on minun toyboyni!


      • Kyöstix:n mummo
        kyöstixin mummo kirjoitti:

        näpit irti! modelli on minun toyboyni!

        Siis toygrandfather.


    • Miehen on tehtävä, mitä miehen on tehtävä.
      Nykyään kuitenkin elämme tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, eräs tuttu nainen meni ja kilautti miehen ovikelloa josta oli kiinnostunut ja ehdotti treffejä.
      Olivat monta vuotta yhdessä, nykyään eronneet.

      Itse en ota yhteyttä, koska 99 % ovat ensisanoikseen sanoneet "Anteeksi kuka?" ja se siitä

    • Ihme säätämistä. Eikö sitä kiinnostuksen tasoa voi kysyä suoraan mieheltä, jollei sitä mistään muusta pysty sanomaan?

      Muutenkaan en tajua minkään testailujen päälle kun ihmissuhteista on kyse.

    • akkamies

      Siinäpähän testailette, meikäläisellä ainakin jää lähestymiset tekemättä kun monia kertoja tehneenä on tullut vähintäänkin jäätävää palautetta. Otin siis naisista mallia ja jään perseelleni odottelemaan että kiinnostuneet tulee nykimään hihasta, olkoon vaikka niin että ilman mennään hautaan asti sitten.

    • Urban Sohjo, fil.lis

      Kannattaa testata, toimii.

    • Jos tarvii jotain testailla, on kyllä väärä mies kiikarissa :) Vaihda sellaiseen, ketä ei tarvi testailla! Ja kenen kohdalla ei tarvi miettiä, kehtaako ottaa yhteyttä,

    • Ei kannata. Parhaat namupalat odottelee kotonaan, että koska se nainen oikein tekee aloitteen :s

    • joskus pienet testailut on ihan hyväksikki koska läheskään aina ei suoraa vastausta saa ja teothan ne kertoo tai merkkaa enempi mitä sanat. kyllä ne yhteilee jos on yhteilläkseen, ei voi kukaan olla niin säälittävän ujokaan ettei osaa ees viestiä napsuttaa vaan oottaa kaikkea valmiina (tällä tarkoitan lähinnä sitä että on ensin itse ollut yhteydessä mieheen tavalla tai toisella ja kommunikointi on pelannu jotenki). tai en itse ainakaan jaksais ja haluais olla aina se aloitteentekijä, siinä rupiaa tuntuun ennemmin tai myöhemmin siltä että on joku häiriköijä jos pitää toista lypsää ku lehmää kokoajan.

      tai sitte vaan tosiaan löytää sellainen joka on ns. samalla aaltopituudella sun kans ja homma pelittää ihan luonnostaan ilman mitään testailujakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      336
      3970
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2267
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      119
      1592
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1410
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1088
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      332
      976
    Aihe