Kannattaako miehen kiinnostusta testata silleen

säde777

ettei ota siihen itse mitään yhteyttä ja katsoo sitten ottaako mies itse yhteyttä vai ei ?=D .

Vastauksia kiitos.

19

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tajua noita testailuja. Jos on itse kiinnostunut, niin eikun yhteyttä vaan ja jos ei vastakaikua eikä käy onkeen kiinni, niin hyväksy vaan tilanne.

• määmy

Iha periaattees miehe kuuluu ottaa yhteyt jos o kiinnostunu sust ja mitä nopsammi ottaa yhteyt, sit kiinnostuneemp hää o

• Olen tismalleen samaa mieltä. Ujot ja arat ATM:t ovat epämiehiä. Pillua pelimanneille!

• Ratikkakuski kirjoitti:

Olen tismalleen samaa mieltä. Ujot ja arat ATM:t ovat epämiehiä. Pillua pelimanneille!

Niin, jos mies on ujo, eikä uskalla ottaa yhteyttä, nainen menettää elämänsä rakkauden ja päätyy pelimiesten uhriksi.

• runontaja kirjoitti:

Niin, jos mies on ujo, eikä uskalla ottaa yhteyttä, nainen menettää elämänsä rakkauden ja päätyy pelimiesten uhriksi.

Ai niin, yksi nainen aikanaan vihjasi miettivänsä kolmen eri miehen väliltä, joista minä yksi. Ilmoitin, voi rauhassa valita niiden kahden väliltä.

• määmy
        Ratikkakuski kirjoitti:

Olen tismalleen samaa mieltä. Ujot ja arat ATM:t ovat epämiehiä. Pillua pelimanneille!

Antautumisest punkkaleikkiin e skrivannu mtn

• määmy kirjoitti:

Antautumisest punkkaleikkiin e skrivannu mtn

Aloituksessa tuskin puhuttiin kamumiehistä mitään, joten punkkaleikit lienee lopullinen päämäärä.

Naisilla on metka tapa tehdä johtopäätöksiä miesten käytöksestä. Kaksi älyttömintä on, että kiinnostunut mies tekee aloitteen ja jos malttaa odottaa pitkään vaakamamboa, on tosissaan.

Logiikka kuitenkin pettää siinä kohtaa, että supliikkimies voi tehdä aloitteita useille naisille. Kun joltain vielä heruu lihallista rakkautta, riittää kärsivällisyys odotella muiden lämpenemistä. Silloinhan nainen elää harhassa, että mies on tosissaan kiinnostunut vain hänestä tietämättä, että miehellä on monta koukkua vedessä.

Edellisen johdosta minä kannatan vastavuoroisuutta, avoimuutta ja rehellisyyttä molemmin puolin. Ehdottomat säännöt aloitteen tekemisestä sun muusta kuulostavat tätä taustaa vasten pelailulta ja sillähän ei arvostusta heru.

• määmy
        Ratikkakuski kirjoitti:

Aloituksessa tuskin puhuttiin kamumiehistä mitään, joten punkkaleikit lienee lopullinen päämäärä.

Naisilla on metka tapa tehdä johtopäätöksiä miesten käytöksestä. Kaksi älyttömintä on, että kiinnostunut mies tekee aloitteen ja jos malttaa odottaa pitkään vaakamamboa, on tosissaan.

Logiikka kuitenkin pettää siinä kohtaa, että supliikkimies voi tehdä aloitteita useille naisille. Kun joltain vielä heruu lihallista rakkautta, riittää kärsivällisyys odotella muiden lämpenemistä. Silloinhan nainen elää harhassa, että mies on tosissaan kiinnostunut vain hänestä tietämättä, että miehellä on monta koukkua vedessä.

Edellisen johdosta minä kannatan vastavuoroisuutta, avoimuutta ja rehellisyyttä molemmin puolin. Ehdottomat säännöt aloitteen tekemisestä sun muusta kuulostavat tätä taustaa vasten pelailulta ja sillähän ei arvostusta heru.

Mä kannatan edellee "Ei seksii enne papin aament" ja luottamust.
        Jossain kaukomail o sellane tyyli, vävy saa seukkailun aikan käydä maksullisis ja häide jälkeen ei.

• iso karvainen mies

Juuri noin teen modellin kanssa :D

• vielä karvaisempi

Minä myös teen modellin kanssa!

• kyöstixin mummo
        vielä karvaisempi kirjoitti:

Minä myös teen modellin kanssa!

näpit irti! modelli on minun toyboyni!

• Kyöstix:n mummo
        kyöstixin mummo kirjoitti:

näpit irti! modelli on minun toyboyni!

Siis toygrandfather.

• Miehen on tehtävä, mitä miehen on tehtävä.
      Nykyään kuitenkin elämme tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, eräs tuttu nainen meni ja kilautti miehen ovikelloa josta oli kiinnostunut ja ehdotti treffejä.
      Olivat monta vuotta yhdessä, nykyään eronneet.

Itse en ota yhteyttä, koska 99 % ovat ensisanoikseen sanoneet "Anteeksi kuka?" ja se siitä

• Ihme säätämistä. Eikö sitä kiinnostuksen tasoa voi kysyä suoraan mieheltä, jollei sitä mistään muusta pysty sanomaan?

Muutenkaan en tajua minkään testailujen päälle kun ihmissuhteista on kyse.

• akkamies

Siinäpähän testailette, meikäläisellä ainakin jää lähestymiset tekemättä kun monia kertoja tehneenä on tullut vähintäänkin jäätävää palautetta. Otin siis naisista mallia ja jään perseelleni odottelemaan että kiinnostuneet tulee nykimään hihasta, olkoon vaikka niin että ilman mennään hautaan asti sitten.

• Urban Sohjo, fil.lis

Kannattaa testata, toimii.

• Jos tarvii jotain testailla, on kyllä väärä mies kiikarissa :) Vaihda sellaiseen, ketä ei tarvi testailla! Ja kenen kohdalla ei tarvi miettiä, kehtaako ottaa yhteyttä,

• Ei kannata. Parhaat namupalat odottelee kotonaan, että koska se nainen oikein tekee aloitteen :s

• joskus pienet testailut on ihan hyväksikki koska läheskään aina ei suoraa vastausta saa ja teothan ne kertoo tai merkkaa enempi mitä sanat. kyllä ne yhteilee jos on yhteilläkseen, ei voi kukaan olla niin säälittävän ujokaan ettei osaa ees viestiä napsuttaa vaan oottaa kaikkea valmiina (tällä tarkoitan lähinnä sitä että on ensin itse ollut yhteydessä mieheen tavalla tai toisella ja kommunikointi on pelannu jotenki). tai en itse ainakaan jaksais ja haluais olla aina se aloitteentekijä, siinä rupiaa tuntuun ennemmin tai myöhemmin siltä että on joku häiriköijä jos pitää toista lypsää ku lehmää kokoajan.

tai sitte vaan tosiaan löytää sellainen joka on ns. samalla aaltopituudella sun kans ja homma pelittää ihan luonnostaan ilman mitään testailujakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2418
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      184
      2102
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      45
      2047
    4. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1828
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      31
      1761
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      184
      1488
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      208
      1384
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1225
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      1012
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      80
      1001
    Aihe