Olen törmännyt viime aikoina monesti ilmiöön joka on hämmästyttänyt minua. Ei siitä ole kovin kauan kun me naiset saimme vihdoin äänioikeuden, oikeuden omistaa jotain, mennä töihin ja olla itsenäisiä. Ja nyt sitten on levinnyt villitys nuorten naisten joukkoon että ei tarvitse käydä koulua, ei hankkia ammattia. Ei tarvitse olla omaa rahaa. Ainut tavoite on hankkia rikas mies joka elättää. Ikäkään ei ole este. Kunhan vain mies on rikas ja pystyy tarjoamaa ylellisen elämän. Voidaan tehdä yksi lapsi jos on ihan pakko, mutta sillä edellytyksellä että jos tulee ero, niin mies ottaa lapsen huollettavakseen.
Minusta tämä on aivan kummallista. Missä on näiden nuorten naisten ylpeys, itsetunto ja omanarvon tunne. Eikö meidän nuoret naiset tajua millainen etuoikeus on saada lukea itselle ammatti ja saada elää ihmisen arvoista elämää.
Itse sanoisin, että se on laillista prostituutiota.
Mikä meidän nuoria naisia vaivaa
itsenäinen äiti
1
146
Vastaukset
- Ennn usko
Missä tuollainen ilmiö on "muotia"?
Ainakin minun tuntemani naiset ovat kyllä käyneet koulut ja ovat töissä. Naiset ovat nykyään myös keskimäärin miehiä paremmin koulutettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722410Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767