Olen törmännyt viime aikoina monesti ilmiöön joka on hämmästyttänyt minua. Ei siitä ole kovin kauan kun me naiset saimme vihdoin äänioikeuden, oikeuden omistaa jotain, mennä töihin ja olla itsenäisiä. Ja nyt sitten on levinnyt villitys nuorten naisten joukkoon että ei tarvitse käydä koulua, ei hankkia ammattia. Ei tarvitse olla omaa rahaa. Ainut tavoite on hankkia rikas mies joka elättää. Ikäkään ei ole este. Kunhan vain mies on rikas ja pystyy tarjoamaa ylellisen elämän. Voidaan tehdä yksi lapsi jos on ihan pakko, mutta sillä edellytyksellä että jos tulee ero, niin mies ottaa lapsen huollettavakseen.
Minusta tämä on aivan kummallista. Missä on näiden nuorten naisten ylpeys, itsetunto ja omanarvon tunne. Eikö meidän nuoret naiset tajua millainen etuoikeus on saada lukea itselle ammatti ja saada elää ihmisen arvoista elämää.
Itse sanoisin, että se on laillista prostituutiota.
Mikä meidän nuoria naisia vaivaa
itsenäinen äiti
1
153
Vastaukset
- Ennn usko
Missä tuollainen ilmiö on "muotia"?
Ainakin minun tuntemani naiset ovat kyllä käyneet koulut ja ovat töissä. Naiset ovat nykyään myös keskimäärin miehiä paremmin koulutettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4653198Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1472318- 1352162
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel321650Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71555Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2111385Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1721358- 81136
- 571106
- 71847