Olen törmännyt viime aikoina monesti ilmiöön joka on hämmästyttänyt minua. Ei siitä ole kovin kauan kun me naiset saimme vihdoin äänioikeuden, oikeuden omistaa jotain, mennä töihin ja olla itsenäisiä. Ja nyt sitten on levinnyt villitys nuorten naisten joukkoon että ei tarvitse käydä koulua, ei hankkia ammattia. Ei tarvitse olla omaa rahaa. Ainut tavoite on hankkia rikas mies joka elättää. Ikäkään ei ole este. Kunhan vain mies on rikas ja pystyy tarjoamaa ylellisen elämän. Voidaan tehdä yksi lapsi jos on ihan pakko, mutta sillä edellytyksellä että jos tulee ero, niin mies ottaa lapsen huollettavakseen.
Minusta tämä on aivan kummallista. Missä on näiden nuorten naisten ylpeys, itsetunto ja omanarvon tunne. Eikö meidän nuoret naiset tajua millainen etuoikeus on saada lukea itselle ammatti ja saada elää ihmisen arvoista elämää.
Itse sanoisin, että se on laillista prostituutiota.
Mikä meidän nuoria naisia vaivaa
itsenäinen äiti
1
123
Vastaukset
- Ennn usko
Missä tuollainen ilmiö on "muotia"?
Ainakin minun tuntemani naiset ovat kyllä käyneet koulut ja ovat töissä. Naiset ovat nykyään myös keskimäärin miehiä paremmin koulutettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408