Lähtisitkö sellasen kans rannalle uimaan?
Mitä naise ajattelee ujoista miehistä
12
206
Vastaukset
- en ymmärrä kysymystä
Mitä tarkoittaa ujo mies? Jos se on sitä, ettei osaa puhua, niin tuskin kukaan muu kuin joku umpinarsisti jaksaisi sellaisen vierellä mitään elinikäisttä monologia vetää.
Ei se ainakaan mun kohdalla tarkoita sitä. Osaan olla hyvinkin sosiaalinen, kunhan on tutustunut paremmin tai tarpeeksi alkoa koneessa.
- atm.
Ujo mies = sellanen joka ei uskalla pyytää naista levittämään auringo rasvaa.
- fghjk,l.
aurinGo?
- Ujo atm 25v
Olen aina ajoittain ajatellut tekstiviestillä kysyä jotain naista viettämään aikaa kanssani kun en uskalla soittaa tai missään tilanteessa mennä aloittamaan juttua naisten kanssa. Olen kuitenkin jättänyt suosiolla väliin tuollaiset aikomukset kun olen ajatellut ettei naiset kuitenkaan suostuisi ja tulisi vain kiusallisia tilanteita.
- ätmi
Valitsit oikein. Nainen kiusaantuu aina, kun alemman tason mies muistuttaa olemassaolostaan. Tämä johtuu siitä ristiriidasta, joka vallitsee naisen tietoisuuden ja kiimavitun välillä. Naisen on hankalaa sovittaa yhteen käsitystä itsestään avoimena, kaikki ihmiset hyväksyvänä persoonana ja eläimellisen kiimavittunsa laukaisemaa oksennusreaktiota, jonka kanssakäyminen alemman tason miehen kanssa aiheuttaa. Nainen ei halua myöntää itselleen olevansa reikänsä renki, joten hänen psykologiset puolustusmekanisminsa pakottavat naisen poistumaan tilanteesta pikimiten.
- ...
Vähän tyhmä manata etukäteen, että "ei kuitenkaan". Kokeilemalla se selviää.
- Pimeetä
ätmi kirjoitti:
Valitsit oikein. Nainen kiusaantuu aina, kun alemman tason mies muistuttaa olemassaolostaan. Tämä johtuu siitä ristiriidasta, joka vallitsee naisen tietoisuuden ja kiimavitun välillä. Naisen on hankalaa sovittaa yhteen käsitystä itsestään avoimena, kaikki ihmiset hyväksyvänä persoonana ja eläimellisen kiimavittunsa laukaisemaa oksennusreaktiota, jonka kanssakäyminen alemman tason miehen kanssa aiheuttaa. Nainen ei halua myöntää itselleen olevansa reikänsä renki, joten hänen psykologiset puolustusmekanisminsa pakottavat naisen poistumaan tilanteesta pikimiten.
Kappas, naisasialooseri. Onko sulla touretten syndrooma vai ootko vaan jäänyt henkisesti murrosikäisen pojan asteelle?
- Sinun0
ujo mies ei kelpaa ko sioil.
- ...
Minä isken aina ujoita (ja komeita) miehiä. Niitä on helpompi hyväksikäyttää.
- ujo mies
Naiset ajattelee negatiivisesti ujoista miehistä.
ala-asteella, yläasteella ja ammattikoulussa tytöt kiusasivat minua. - kiltti atm
Kyllä itse olen pyytänyt naista rannalle mutta ei ne lähde koskaan koska olen liian kiltti atm. Jos tatuoitu pyytäis naista niin nainen antais vit.tua heti siellä rannalla sille tatuoidulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.773878Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j933261Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1162547Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.201734Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1331568Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m751546Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä901453- 1001410
- 551113
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä591101