Hei. Vedänkö nyt herneen nenuun ja liian lujaa...Mies on ulkomaalaistaustainen ja oikeassa sormessa sormus. Kysyin häneltä mikä merkitys sillä on,hän ei oikein meinannut antaa vastausta, kuulemma muisto. Kuitenkin se että keltä paljasti että jotain outoa...kysin nätisti jolatin naiseltako...kesti hetken ja hän sanoi isoäidiltä. Kyllä puhui palturia.....mutta onko järkevää jatkaa hänen kanssaan jos jokin muu nainen on niin mielessä että muistoa muka kantaa......Paha mieli tollasesta. Romanian tapoja en tunne mutta......
sormus
9
272
Vastaukset
- jhg
Nyt kyllä taas suomalaista naista vedetään höplästä ja lujaa. Tuo mies puhuu sinulle pelkkää potaskaa.
- ihmettelen1
ei mua viedä minnekään höplästä. Juurihan kysyin asiaa joten en ole vietävissä.
- ihmettelen1
Kysehän ei ole vält siitä pahimmasta mutta...mutta jos mies roikkuu jossain entisen muistoissa ei ole koskaan hyvä nykyisen suhteen kannalta.
- jhg
Ulkis pettää sua, usko pois. Älä ole sinisilmäinen!
- ihmettelen1
jos joku pettää ja se tulisi esiin sormuksen muodossa,ei kai hän sitä siten sormessa pitäisi minun nähteni....eli ennenmin kallistun siihen että hällä joku naonen olllut niin tärkeä että haluaa pitää sit',tosin sekin on paha asia minulle.....
- ........
Ortodoksisissa maissa ja yleensäkin ortodoksit pitävät vihkisormusta oikeassa nimettömässä koska heillä oikea käsi viittaa Jumalaan ja hänen toimitaansa sekä avioparin pyrkimykseen toimia oikein. Sormus voi olla kyllä isoäidin sormus (suvun perinne joissain maissa), mutta silti kihla- / aviosormus.
Selvitä mihin uskontokuntaan hän kuuluu - ihmettelen1
katolinen on uskonto ja romania maa mutta miksi nimetön sormi??
- marzek
Romaniassa avioliitossa pidetään sormusta oikeassa nimettömässä.
- ihmettelen1
juu mutta tämä väittää eronneensa. mistä totuus selville?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157