Minua tuli lauantai-iltana baarissa iskemään erittäin miellyttävä mieshenkilö. Meillä synkkasi mielestäni erinomaisesti yhteen ja lopuksi kaveri kysyikin että vaihdettaisiinko puhelinnumeroita. Vaihdoimme ja (hänen piti lähteä joten) hän kysyi sopiiko soittaa tässä joku päivä. Sanoin tietenkin että sopii! No, nythän on sitten tosiaan maanantai eli toinen päivä kohtaamisestamme meneillään. Miksei se siis jo soita tai tekstaa?! Argh, mikä logiikka siinä on että pitää odotella (ehkä päiväkausia) ennen kuin ottaa yhteyttä? Kai sen nyt itse kukin tietää onko kiinnostunut vai ei eli jos ei ole kiinnostunut niin ei edes kysy numeroa! Jos taas on kiinnostunut lähtemään treffeille tms. niin miksi ei sitten osoita sitä?
Kertokaa mulle joku... Olen kohta hermoraunio jännityksestä! ;)
Miksei se jo soita?
17
3595
Vastaukset
- susi syö sut kohta
se kypsyttelee sua että saa sitten kerralla koko paistin ja suupieliään pyyhkien ja röyhtäillen löntystelee tyydytettynä kotiin vaimonsa ja pienien susipentujensa luokse.
ja ei muista sua enää kuin ehkä joskus runkulla...- Punahilkka
Sika!
- väärin
Punahilkka kirjoitti:
Sika!
Ei kun SUSI
- Nainen-
Sitä ei ehkä kiinnostanutkaan. Eihän sitä voi aina jokaiseen ihmiseen johon tutustuu baarissa luottaa että soittavat takaisin. Odottele ny vaikka vielä muutama päivä. Unohdat sitten koko tyypin. Tai ehkä sille tuli pupu pöksyyn eikä uskalla soittaa. Soita sinä tai viestittele jos sulla hänen numero ja rohkeutta.
- tutina
Ei kaikki aina pyöri naisten ympärillä. Voihan se tyyppi olla koulussa tai töissä esim. 12h päivä joten tuskin liikenee aikaa tosta vaan. Ota itse yhteyttä!
Sanoo yhtä ja tekee toista.
Voi olla että se odottaa vielä vähän aikaa ennenkuin tekstaa sillä ei tahdo osoittaa riippuvuuttaan ja innokkuuttaan eikä tahdo tungetella, juuri kuten miesten oletetaan käyttäytyvän.. Kärsivällisyyttä- ????
Siis turhaan stressaat..Sehän sano et se soittaa tässä joku päivä..eli voi soittaa vaik viikon päästä..Ja tommosen baari tapaamisen jälkeen on ihan turha miettiä mitään kummempaa..Se on voinu ottaa sun numeron vaa "pahanpäivänvaralle"
- Haloo
sä sit voi soittaa sille. Hei haloo! Jommankumman se aloite täytyy tehdä.
- muidu
Se tosiaan kyllä antoi mulle oman numeronsa eli ehkä tarkoitti sen myös käytettäväksi... Pelkään vaan että jos minä nyt otan ensimmäisenä yhteyttä niin loukkaan jotenkin miehistä egoa, kun en anna hänen "metsästää" minua (hänhän sanoi soittavansa minulle). Äh, oikeasti en kyllä usko tuollaisten pelien pelaamiseen (tyhmää touhua), mutta mitä jos mies uskookin ja pitää tärkeänä?
- muija
muidu kirjoitti:
Se tosiaan kyllä antoi mulle oman numeronsa eli ehkä tarkoitti sen myös käytettäväksi... Pelkään vaan että jos minä nyt otan ensimmäisenä yhteyttä niin loukkaan jotenkin miehistä egoa, kun en anna hänen "metsästää" minua (hänhän sanoi soittavansa minulle). Äh, oikeasti en kyllä usko tuollaisten pelien pelaamiseen (tyhmää touhua), mutta mitä jos mies uskookin ja pitää tärkeänä?
No,laita sille joku salainen tekstiviesti(palvelun kautta) niin näät ottaako se suhun yhteyttä selvittääkseen,keneltä se on tullut.
- susi syö sut kohta
koska se voi soittaa vain varmoissa olosuhteissa eli sellaisissa ettei muija kuule mitä jorisee...
- muidu
No niin, kohta tulee 24h siitä kun lähetin tälle minua iskemään tulleelle miehelle tekstiviestin. Mitään vastausta ei ole kuulunut... Joko hän ei sitten ollutkaan kiinnostunut tai sitten hänen miehinen egonsa on nyt verisesti loukkaantunut, kun en kiltisti odottanutkaan HÄNEN yhteydenottoaan.
Voi tylsyyksien tylsyys, vaikutti tosi mielenkiintoiselta ja mukavalta kaverilta... :( - hyvä muistaa
Kyseessä VOI olla kolmen päivän sääntö. Kolme päivää on minimi aika joka odotellaan, ennen kuin otetaan yhteyttä vasta treffattuun tai baarissa tavattuun tyttöön. Tämä siksi että ei vaikuta liian hyökkäävältä, tungettelevalta, epätoivoiselta tai vastaavalta.
- muidu
Odotin 3 päivää ottaisiko mies yhteyttä, mutta kun vaikutti siltä ettei niin käy niin itse lähetin hänelle tekstarin kolmannen päivän iltana. Yhä edelleenkään ei ole tullut mitään vastausta ja tuskin koskaan tuleekaan, vähän sellaiset fiilikset on :/
En vaan oikein ymmärrä, kaikki merkit viittasivat siihen, että hän oli todellakin kiinnostunut. Ehkä nyt sitten vaan pilasin kaiken, kun otin itse yhteyttä (vaikka hän oma-aloitteisesti nronsa antoikin!)...
- reiska
Sillon varmaa hei saldo kiinni.
- been there
Joo toi ei oo koskaan kivaa, mut tota sattuu meille kaikille. Ite pidän tota tilannetta sellasena suoja juttunani.
Silleen niinku, et joku päivä oon viel onnellinen ku se joku piip ei ottanu yhteyttä tai, ku juttu ei lähteny käyntiin ja et nyt elämä on ohjannu oikeeseen paikkaan ja oikeen ihmisen luokse. Et varmaan itekään haluu olla väärän tyypin kans jos tuol jossain odottaa se oikea.
Toi ajattelu helpottaa silleen, et ei rupee turhaan kelailemaan, et mis meni vikaan.
Ehkä sil tyypil on ongelmia... joku toinen juttu viel meneillään tai sit sinkuttelee ja jakelee numeroaan kaikille.
Niin tai näin... mut varmaa on se, et jos oot ite valmis johonkin vakavampaan ni varmasti sun elämääs ilmestyy joku mies joka voi antaa samaa ku oot ite valmis antamaan.- muidu
Jeps, täytyy ajatella et ei sitä sit ollut tarkoitettukaan tapahtuvaks. Harmittaa silti kyllä... Mut jäipähän mulle sit ainakin mukava muisto hauskasta iskurepliikistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050