Sini, olen täällä sinun vuoksesi.

Elmer_odotellen

Tämä saattaa kuulostaa liian imelältä, mutta heti sanottuasi, että minun tulisi laittaa tänne viestiä jos kiinnostuisin, olin varma, että haluaisin jatkaa suhdettamme.

Tapaaminen oli upea. Täyteläiset huulesi koskettamassa ohuita ja hentoja huuliani, täyteläiset rintasi painautuneena rintaani vasten. Kätesi hiuksissani ja minun käteni vyötärölläsi. Hetki oli täydellinen. Sinun kanssasi haluan viettää elämäni loppuun asti.

Tiedän, että tämä paikka on täynnä huijareita, mutta en halua heidän nujertavan minun ja sinun aitoa yhteyttämme. Siksi pyydän, että kertoisit ensin minulle sen mekon värin, joka sinulla oli tapaamisessa päälläsi ja ruuan, jota tänään tilasit ravintolassa.

Vastaustasi odotellen,
Elmer.

127

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elmer_odotellen

      Haluan siis tietää nämä tiedot sinusta, jotta voin olla varma sinun aitoudestasi.

      • Sinivuokkojakin

        Söin ravintolassa katkarapukeittoa. Mekkoni oli keltainen.

        Suoraan sanottuna sait alapääni kostumaan hulluna. Varmasti muistat, kun kävin naistenhuoneessa ja viivyin siellä tolkuttoman pitkään. Olin siellä tyydyttämässä itseäni orkkuun sinua ajatellen.


    • dfm

      Oot tainnu nähä unta

    • Hahaaaa

      Heh heh, sekaisin kuin seinäkello!

      • Elmer_odotellen

        Taidatte puhua minusta? Vaikka olenkin nähtävästi "unessa" ja "sekaisin kuin seinäkello" taitavat älynlahjani silti olla paremmat, kuin teillä. :) Sini nimittäin juuri vastasi minulle, kuten huomasin, ja te ette osaa edes kirjoittaa suomen kielellä.

        Sini: Huomasin, kuinka tulit naistenhuoneesta hikisenä, joten arvelinkin sinun hieman pelehtineen. Toivon, että voisin itsekin saattaa sinut orgasmin pauloihin. Näemmehän pian uudestaan? ;)


      • sinivuokkojakin
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Taidatte puhua minusta? Vaikka olenkin nähtävästi "unessa" ja "sekaisin kuin seinäkello" taitavat älynlahjani silti olla paremmat, kuin teillä. :) Sini nimittäin juuri vastasi minulle, kuten huomasin, ja te ette osaa edes kirjoittaa suomen kielellä.

        Sini: Huomasin, kuinka tulit naistenhuoneesta hikisenä, joten arvelinkin sinun hieman pelehtineen. Toivon, että voisin itsekin saattaa sinut orgasmin pauloihin. Näemmehän pian uudestaan? ;)

        Hyvä Elmer, että osaat puolustaa itseäsi! Ja teille haukkujille, mistä johtuu käytöksenne? Luuletteko, ettei minua olisi olemassa, vai kuinka muuten kohtelette häntä noin? Taidatte itse olla aivan sekaisin!

        Ja Elmer, tietenkin. Minäkin haluaisin saattaa sinut orgasmin pauloihin. Sallitko, että menisimme Skypeen vielä tänäiltana? Voisin näyttää sinulle muutaman itsetyydytystemppuni, jos sinua kiinnostaa nähdä minut pitsialusvaatteissani ja työntelemässä dildoa pilluuni. Haluaisin kovasti nähdä sinunkin vehkeesi ja katsella aktiasi. ;)


      • Elmer_odotellen
        sinivuokkojakin kirjoitti:

        Hyvä Elmer, että osaat puolustaa itseäsi! Ja teille haukkujille, mistä johtuu käytöksenne? Luuletteko, ettei minua olisi olemassa, vai kuinka muuten kohtelette häntä noin? Taidatte itse olla aivan sekaisin!

        Ja Elmer, tietenkin. Minäkin haluaisin saattaa sinut orgasmin pauloihin. Sallitko, että menisimme Skypeen vielä tänäiltana? Voisin näyttää sinulle muutaman itsetyydytystemppuni, jos sinua kiinnostaa nähdä minut pitsialusvaatteissani ja työntelemässä dildoa pilluuni. Haluaisin kovasti nähdä sinunkin vehkeesi ja katsella aktiasi. ;)

        Voih, hetkemme Skypessä oli taivaallinen! Suuret rintasi paljaina saivat kaluni kovenemaan hetkessä. :D Omistat muuten valtavan dildon! Huomasit kai, kun spermani lensi tietokoneen näytölle? ;)

        Sinun,
        Elmer


      • Sinivuokkojakin
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Voih, hetkemme Skypessä oli taivaallinen! Suuret rintasi paljaina saivat kaluni kovenemaan hetkessä. :D Omistat muuten valtavan dildon! Huomasit kai, kun spermani lensi tietokoneen näytölle? ;)

        Sinun,
        Elmer

        Todellakin, aivan taivaallinen! Ehdin saada yhteensä 4 orgasmia, kuten huomasitkin ja kahdessa niistä ejakuloin. Käykö huominen sinulle tapaamispäiväksi? ;)

        -Sini


      • Elmer_odotellen
        Sinivuokkojakin kirjoitti:

        Todellakin, aivan taivaallinen! Ehdin saada yhteensä 4 orgasmia, kuten huomasitkin ja kahdessa niistä ejakuloin. Käykö huominen sinulle tapaamispäiväksi? ;)

        -Sini

        Näin selkeästi, kun neste nousi paineella pillustasi. Tuon kun olisi saanut tuntea kaluaan vasten; oi että! Ja käy, tapaammeko jälleen asunnollasi kello 8? ;)

        -Elmer


      • Sinivuokkojakin
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Näin selkeästi, kun neste nousi paineella pillustasi. Tuon kun olisi saanut tuntea kaluaan vasten; oi että! Ja käy, tapaammeko jälleen asunnollasi kello 8? ;)

        -Elmer

        Uh, melkein jo tunsinkin kalusi pillussani tyydyttäessäni. ;)

        Ja taidat tarkoittaa klo 20? Käyhän se minulle. :) Lopetan viestittelyn tältä illalta tähän.

        -Sini


      • Elmer_odotellen
        Sinivuokkojakin kirjoitti:

        Uh, melkein jo tunsinkin kalusi pillussani tyydyttäessäni. ;)

        Ja taidat tarkoittaa klo 20? Käyhän se minulle. :) Lopetan viestittelyn tältä illalta tähän.

        -Sini

        Selvä. :) Jälleennäkemisiin!

        -Elmer


      • Sinivuokkojakin
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Selvä. :) Jälleennäkemisiin!

        -Elmer

        Elmer, älä välitä noista kateellisista pikkulapsista. :) He vain haluavat huomiota tulemalla tähän keskusteluun. Tästä illasta tulee varmasti mahtava. ;)

        -Sini


      • Elmer_odotellen
        Sinivuokkojakin kirjoitti:

        Elmer, älä välitä noista kateellisista pikkulapsista. :) He vain haluavat huomiota tulemalla tähän keskusteluun. Tästä illasta tulee varmasti mahtava. ;)

        -Sini

        En tietenkään välitä. Poikaparoilta on jäänyt lääkkeet ottamatta, se nyt on sinällään sääli, mutta ei minun ongelmani. :) Voin kyllä antaa noille pojille muutaman auttavan puhelimen numeron, jos he niitä kaipaavat. Teenkö sen, rakastajattareni?


      • Sinivuokkojakin
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        En tietenkään välitä. Poikaparoilta on jäänyt lääkkeet ottamatta, se nyt on sinällään sääli, mutta ei minun ongelmani. :) Voin kyllä antaa noille pojille muutaman auttavan puhelimen numeron, jos he niitä kaipaavat. Teenkö sen, rakastajattareni?

        Voi Elmer! Sinä vastasit kahdessa minuutissa! Tuskin sain viestiäni kirjoitetuksi, kun sinä jo vastasit.


      • Elmer_odotellen
        Sinivuokkojakin kirjoitti:

        Voi Elmer! Sinä vastasit kahdessa minuutissa! Tuskin sain viestiäni kirjoitetuksi, kun sinä jo vastasit.

        Aivan, en tuota tullutkaan ajatelleeksi! Ehkä pojat eivät sittenkään saa minulta numeroita. Sori! :(

        Ja olet kuin huumetta minulle, Sini. Myrkkysi kulkee suonissani ja saa minut tuntevaan polttavaa yhteenkuuluvuutta sinua kohtaan.


      • Sinivuokkojakin
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Aivan, en tuota tullutkaan ajatelleeksi! Ehkä pojat eivät sittenkään saa minulta numeroita. Sori! :(

        Ja olet kuin huumetta minulle, Sini. Myrkkysi kulkee suonissani ja saa minut tuntevaan polttavaa yhteenkuuluvuutta sinua kohtaan.

        Kuulostaa hyvältä! Viitsisitkö puhua asiasta tälle närpiöläiselle, kun sinä varmaankin osaat lähestyä häntä? ;)

        -Sini


      • Elmer_odotellen
        Sinivuokkojakin kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä! Viitsisitkö puhua asiasta tälle närpiöläiselle, kun sinä varmaankin osaat lähestyä häntä? ;)

        -Sini

        Tietenkin puhun hänelle! :)

        Elmer


    • Elmerin sperma

      Ei fittu! Nyt ovat jääneet lääkkeet ottamatta :D

    • Närpiön hinuri

      Elmer: haluaisin laueta suuhusi.

      t. 55-vuotias lihava homo Närpiöstä

      • Elmer_odotellen

        Hei, Närpiön hinuri!

        Me juuri keskustelimme Sinin kanssa ja tulimme siihen tulokseen, että ottaisimme sinut mieluusti mukaan nussimaan joku päivä! :)

        Ehtisitkö joskus tulla pääkaupunkiseudulle pitämään hauskaa? ;)

        Ystävällisin terveisin,
        Elmer


      • Sinivuokkojakin
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Hei, Närpiön hinuri!

        Me juuri keskustelimme Sinin kanssa ja tulimme siihen tulokseen, että ottaisimme sinut mieluusti mukaan nussimaan joku päivä! :)

        Ehtisitkö joskus tulla pääkaupunkiseudulle pitämään hauskaa? ;)

        Ystävällisin terveisin,
        Elmer

        Ilmaisit asian oikein hienosti, Elmer! :) Nyt minun täytyy jälleen lopettaa viestittely, joten hei hei ja näkemisiin!

        -Sini


      • Elmer_odotellen
        Sinivuokkojakin kirjoitti:

        Ilmaisit asian oikein hienosti, Elmer! :) Nyt minun täytyy jälleen lopettaa viestittely, joten hei hei ja näkemisiin!

        -Sini

        Näkemisiin! :*

        -Elmer


      • Sinivuokkojakin
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Näkemisiin! :*

        -Elmer

        Rakas Elmer. Tiedän että tämä tulee jo vähän äkkiä, mutta pidän sinusta niin paljon. Mitä jos panisimme kiivaasti kuin eläimet jo tänä iltana?

        -Sini


      • Sinivuokkojakin
        Sinivuokkojakin kirjoitti:

        Rakas Elmer. Tiedän että tämä tulee jo vähän äkkiä, mutta pidän sinusta niin paljon. Mitä jos panisimme kiivaasti kuin eläimet jo tänä iltana?

        -Sini

        Kuinka kehtaat varastaa nimimerkkini ja tulla puhumaan sillä jotain tuollaista! Häpeäisit, idiootti!


    • kaikenlaisia sitä on

      Joku keskustelee itsensä / sivupersoonansa kanssa.... toivottavasti edes helpottaa.

    • mittee tää on

      Satu meni saunaan, pani laukun naulaan. Satu tuli
      saunasta, otti laukun naulasta.

      • Sinivuokkojakin

        Nimeni on Sini, senkin torvelo.


    • Pena Mutteri

      Hillitöntä menoa! Toivottavasti persoona ei jakaudu enempää...

      • ok.....

        Katohan nii tänne hyppää joku kolmas jannu nimeltä Uolevi joka tulisesti rakastaa "Siniä" ja uhkailee "Elmeriä". Ja olisihan tämä ihan helvetin outoa jos ei olisi trolli. Jos ootte vittu oikeita miksette puhu puhelinella tai facella tai mesellä


      • tylsistynyt katsoja
        ok..... kirjoitti:

        Katohan nii tänne hyppää joku kolmas jannu nimeltä Uolevi joka tulisesti rakastaa "Siniä" ja uhkailee "Elmeriä". Ja olisihan tämä ihan helvetin outoa jos ei olisi trolli. Jos ootte vittu oikeita miksette puhu puhelinella tai facella tai mesellä

        tai skypellä...sitä varten se on luotu!


      • Sinivuokkojakin
        ok..... kirjoitti:

        Katohan nii tänne hyppää joku kolmas jannu nimeltä Uolevi joka tulisesti rakastaa "Siniä" ja uhkailee "Elmeriä". Ja olisihan tämä ihan helvetin outoa jos ei olisi trolli. Jos ootte vittu oikeita miksette puhu puhelinella tai facella tai mesellä

        Tämähän vastaa täysin Skypeä ja Facebookia, mitä tarkoitatte? Me vain keskustelemme toistemme kanssa Suomi24: ssä, sillä me molemmat tunnemme paikan hyvin ja sitä on helppo käyttää. :)


      • Elmer_odotellen
        Sinivuokkojakin kirjoitti:

        Tämähän vastaa täysin Skypeä ja Facebookia, mitä tarkoitatte? Me vain keskustelemme toistemme kanssa Suomi24: ssä, sillä me molemmat tunnemme paikan hyvin ja sitä on helppo käyttää. :)

        Sini, minun on aivan pakko kysyä tätä, vaikka tämä tuleekin vähän äkkiä: tuletko vaimokseni? Olemme jo sen verran iäkkäitä, ettemme voi enää odottaa kovin kauaa. Haluan iltaisin nukahtaa sinun vierellesi, ja aamulla herätä siitä. Tahdon tehdä elämästämme suuren seikkailun.


      • Sinivuokkojakin
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Sini, minun on aivan pakko kysyä tätä, vaikka tämä tuleekin vähän äkkiä: tuletko vaimokseni? Olemme jo sen verran iäkkäitä, ettemme voi enää odottaa kovin kauaa. Haluan iltaisin nukahtaa sinun vierellesi, ja aamulla herätä siitä. Tahdon tehdä elämästämme suuren seikkailun.

        Voi Elmer, tuo tosiaan tuli vähän äkkiä, mutta ymmärrän sen. Rakastan sinua, ja tämän vuoksi myönnyn pyyntöösi, tulen vaimoksesi.


      • Elmer_odotellen
        Sinivuokkojakin kirjoitti:

        Voi Elmer, tuo tosiaan tuli vähän äkkiä, mutta ymmärrän sen. Rakastan sinua, ja tämän vuoksi myönnyn pyyntöösi, tulen vaimoksesi.

        Kyllä, voit muuttaa meille. Järjestellään asiat kuntoon, kun tapaamme!


      • Närpiön hinuri
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Kyllä, voit muuttaa meille. Järjestellään asiat kuntoon, kun tapaamme!

        Voinko minäkin muuttaa teille?

        Kassit on tosi täynnä!


      • Elmer_odotellen
        Närpiön hinuri kirjoitti:

        Voinko minäkin muuttaa teille?

        Kassit on tosi täynnä!

        Hienoa, että vihdoin vastasit! Meille ei voi valitettavasti muuttaa, mutta väliaikaiselle vierailulle (esim. viikoksi) voit tulla. :) Voitko antaa vaikkapa sähköpostiosoitteesi, niin voimme sopia tarkemmasta tapaamisajasta?

        -Elmer


    • gbfcxfgbcx

      Taas yksi hoitoa tarvitseva. Mistä hel¨vetistä näitä
      riittääkään.

    • Masa The Panomies

      Lähdetään porukalla risteilylle, sperma lentää ja banjot soi!

      • Elmer_odotellen

        Kuulostaa hyvältä. Missä päin Suomea asut? Voimmeko ottaa sinuun yhteyttä vaikkapa sähköpostin välityksellä? Käyhän sinulle, että kihlattuni Sini ja Närpiön hinuri tulevat kaikki mukaan minun lisäkseni? :) Tästä tulee varmasti hauskaa. Mitä jos menisimme vaikkapa Ruotsin laivalle? Siellä on paljon enemmän tekemistä, kuin Tallinnan laivalla. Sopiiko, että menemme vain risteilylle ja me maksamme Sinin kanssa koko huvimatkan? Voisimme kaikki olla yhdessä neljän hengen hytissä! :) Lähtö olisi siis Helsingistä. En varaa meille buffettia, sillä se on melko kallista (sillä ravintoloita on laivalla muuallakin). Mietin, että Viking line voisi olla aika hyvä ajatus, tai kenties Silja Serenade tai Symphony.

        -Elmer


      • Sinivuokkojakin
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Missä päin Suomea asut? Voimmeko ottaa sinuun yhteyttä vaikkapa sähköpostin välityksellä? Käyhän sinulle, että kihlattuni Sini ja Närpiön hinuri tulevat kaikki mukaan minun lisäkseni? :) Tästä tulee varmasti hauskaa. Mitä jos menisimme vaikkapa Ruotsin laivalle? Siellä on paljon enemmän tekemistä, kuin Tallinnan laivalla. Sopiiko, että menemme vain risteilylle ja me maksamme Sinin kanssa koko huvimatkan? Voisimme kaikki olla yhdessä neljän hengen hytissä! :) Lähtö olisi siis Helsingistä. En varaa meille buffettia, sillä se on melko kallista (sillä ravintoloita on laivalla muuallakin). Mietin, että Viking line voisi olla aika hyvä ajatus, tai kenties Silja Serenade tai Symphony.

        -Elmer

        Vau, Elmer! Olet suunnitellut kaiken valmiiksi! Idea on erittäin hyvä ja ainakin minä menisin mielelläni Silja Symphonylle. Se on nimittäin juuri remontoitu. Olen samaa mieltä kuin Elmer, Närpiön Hinurin ja Masan ei tarvitse maksaa. Olemme nimittäin varakkaita. :) Buffetia emme tosiaan tarvitse. Päivästä voimme varmaankin sopia sähköpostilla. Kertoisitteko, Närpiön hinuri ja Masa sähköpostinne?

        Sini


      • Närpiön hinuri
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Missä päin Suomea asut? Voimmeko ottaa sinuun yhteyttä vaikkapa sähköpostin välityksellä? Käyhän sinulle, että kihlattuni Sini ja Närpiön hinuri tulevat kaikki mukaan minun lisäkseni? :) Tästä tulee varmasti hauskaa. Mitä jos menisimme vaikkapa Ruotsin laivalle? Siellä on paljon enemmän tekemistä, kuin Tallinnan laivalla. Sopiiko, että menemme vain risteilylle ja me maksamme Sinin kanssa koko huvimatkan? Voisimme kaikki olla yhdessä neljän hengen hytissä! :) Lähtö olisi siis Helsingistä. En varaa meille buffettia, sillä se on melko kallista (sillä ravintoloita on laivalla muuallakin). Mietin, että Viking line voisi olla aika hyvä ajatus, tai kenties Silja Serenade tai Symphony.

        -Elmer

        Yhteystiedot löytyvät Närpiön Nahkahomot Ry:n nettisivuilta.


      • Elmer_odotellen
        Närpiön hinuri kirjoitti:

        Yhteystiedot löytyvät Närpiön Nahkahomot Ry:n nettisivuilta.

        Kiitos! :)

        -Elmer


    • hypätkää kaivoon

      Haistakaa pitkä pas'ka, koko konkkaronkka. Etenkin
      Siniksi itsensä naamioinut pölkkypää. Aikuiset viitsii
      leikkiä tälläistä roolipeliä.

      • RunkRunkRunk

        Olet pienimunainen ja kateellinen!


      • !!!!!!!
        RunkRunkRunk kirjoitti:

        Olet pienimunainen ja kateellinen!

        Rupee pikkuse tämmönen pas'ka vituttaan !


      • hypätkää kaivoon
        RunkRunkRunk kirjoitti:

        Olet pienimunainen ja kateellinen!

        mulla ei ole munia..


      • Sinivuokkojakin
        hypätkää kaivoon kirjoitti:

        mulla ei ole munia..

        Hei, rauhoittukaahan, pojat! :)


    • Masa The Panomies

      Nyt lähdetään koko porukalla risteilemään, niin huolet unohtuu ja aurinko paistaa :)

      • Elmer ja Sini

        Näin juuri! :)

        -Sini ja Elmer


    • tosin

      elmerille työnnä mm rautakangen perseeseen voideltuun. ja siniä nussimme eestäjatakaa. Olemme isomunaisia Afrikan pojuja. Elmeri seuraa sidottuna nussimistamme

      • Elmer_odotellen

        Ei kiitos, seksiseuraa löytyy jo. :)

        -Elmer


    • Närpiön hinuri

      Mustaa munaa, aaaaah!

      • Sinivuokkojakin

        Ehkä joskus toiste, tai sitten laivalta löytyy mukavaa panoseuraa vielä meidänkin lisäksemme! :)


    • Gyypää

      Ylläpidon pitää ehdottomasti, laittaa tämä antoisa keskustelu
      etusivulle.

      Sinnehän kaikki pas-ka nousee..

      • Elmer_odotellen

        Harmi, jos uloste nousee etusivulle. :(

        Mutta miten uloste liittyy tähän keskusteluun?

        -Elmer


      • maiju:3
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Harmi, jos uloste nousee etusivulle. :(

        Mutta miten uloste liittyy tähän keskusteluun?

        -Elmer

        Hei! Nimeni on maiju. Tykkään että mua vedetään perseeseen :) saisinko liittyä seuraan? Voin tulla sinin tilalle. Elmer, i love you ;) senki kuumis :3 grauh


      • Masa The Panomies
        maiju:3 kirjoitti:

        Hei! Nimeni on maiju. Tykkään että mua vedetään perseeseen :) saisinko liittyä seuraan? Voin tulla sinin tilalle. Elmer, i love you ;) senki kuumis :3 grauh

        Mulle kanssa namia!
        Miten olisi sandwich?


      • Elmer_odotellen
        maiju:3 kirjoitti:

        Hei! Nimeni on maiju. Tykkään että mua vedetään perseeseen :) saisinko liittyä seuraan? Voin tulla sinin tilalle. Elmer, i love you ;) senki kuumis :3 grauh

        Sinin tilalle et voi valitettavasti tulla, hän on nimittäin kihlattuni. Sen sijaan ehdottaisin sinua lähtemään mukaan risteilylle! Joudut tosin maksamaan itse matkasi ja nukkumaan eri hytissä.

        -Elmer


      • Sinivuokkojakin
        Masa The Panomies kirjoitti:

        Mulle kanssa namia!
        Miten olisi sandwich?

        Uh, haluaisin saada kovan kalusi perseeseeni, kun Elmer työntää kullinsa pilluuni.


    • Masa The Panomies

      Ylihuomenna sitten tavataan!

      Olen niin innoissani, että laukesin jo taskuun.

      Mutta nou hätä, tätä tavaraa kyllä riittää.

    • Siljan henkilökunta

      Tervetuloa Silja Serenadelle, mutta muistutamme, ettei hyteissä saa ruiskia lasteja seinille.

      • Maiju:3

        tulen teidän kanssa samaan hyttiin! Ei vastaväitteitä! Oon hyvä ratsastaan ;)


      • Masa The Panomies
        Maiju:3 kirjoitti:

        tulen teidän kanssa samaan hyttiin! Ei vastaväitteitä! Oon hyvä ratsastaan ;)

        Minulta tulet ainakin saamaan todella kovat kyydit :)


    • #ullut @pin@t

      ONKO TÄMÄ KETJU, joku seksihullujen, tai paremminkin
      yhden hullun, ihan oikeassa osoitteessa.

      Menkää kaikki run'kkarit SEKSI ketjuun. Tämä ei KUULU
      nettideittailuun. TULIKO selväksi,,,tai eipä tietenkään,
      kun aivojen tilalla on tyhjää, niin milläpä sitä ajattelee ja
      sehän on tunnettua, että kun käyttää mu'naa aivojen
      korvikkeena, EI SIITÄ HYVÄ HEILU.

      • Risteilyisäntä

        Noh noh, olet vain puutteessa.


    • Närpiön hinuri

      Muna on jo rasvattu!

      • Sinivuokkojakin

        Hienoa! ;) Mutta Maiju, tässä on semmoinen ongelma, että neljän hengen hytissä ei voi nukkua viittä ihmistä. :( Emmekä ole maksaneet lippuasi.

        Ja Siljan henkilökunnalle: asia hoidossa. :)

        Vietetään hyvä matka!

        -Sini


    • yökötyksenyökötys

      kyllä on ala-arvoista juttua,tämmöstä sontaa sallitaan.teitä ei voi verrata edes sikoihin,nekin sata kertaa teitä älykkäänpiä.sivistymättömiä moukkia,keskenkasvusia taidatte olla.

      • Nöf nof

        Hah hah hah hah hah Hah hah hah hah hahHah hah hah hah hah Hah hah hah hah hah Hah hah hah hah hah Hah hah hah hah hah Hah hah hah hah hah Hah hah hah hah hah


      • Sikanauta2014

        Opettele kirjoittamaan!


    • Yrpä ja Illu

      No, normaali keskustelu tällä palstalla on, että miehet ja naiset haukkuu toisiaan. Kukaan ei ole tyytyväinen ja kaikki on katkeria.
      Tässä on ainakin iloista reisteilyporukkaa :D :D

      • Sinivuokkojakin

        On harmillista, että joidenkin kurja lomatunnelma purkautuu muiden viesteihin ilkeästi vastaillen. :(

        Mutta mukava nähdä, että meitä pidetään iloisena risteilyporukkana! :D Huomenna nimittäin pidetään hauskaa!

        -Sini


    • Masa The Panomies

      Valitettavasti joudun perumaan matkan, sillä olen sairaalahoidossa. Kassit räjähtivät eilen... Olen hommannut kuitenkin sijaisen, Penan. Hän on erittäin kova himoköyrijä!

      • Sinivuokkojakin

        Voi ei! :o Aivan karmea tapaus! Voimia sinulle, Masa! :'( Laiva lähti viideltä, olemme juuri valmistautumassa panohetkeen Närpiön hinurin ja Elmerin kanssa. Molemmat ovat jo munat pystyssä runkkaamassa toisiaan vessassa, kun minä tässä vielä viestittelen. :)

        -Sini


      • Sinivuokkojakin
        Sinivuokkojakin kirjoitti:

        Voi ei! :o Aivan karmea tapaus! Voimia sinulle, Masa! :'( Laiva lähti viideltä, olemme juuri valmistautumassa panohetkeen Närpiön hinurin ja Elmerin kanssa. Molemmat ovat jo munat pystyssä runkkaamassa toisiaan vessassa, kun minä tässä vielä viestittelen. :)

        -Sini

        Ai niin, unohdin vielä mainita ettei Pena ilmestynyt tapaamispaikalle sovittuun aikaan. Meillä ei ollut hänelle lippuakaan, mutta olimme valmistautuneet vaihtamaan lipun hänelle palvelupisteellä. Kun Pena ei ilmestynyt, jouduimme lähtemään ilman häntä. :(


      • Pena The Meisseli
        Sinivuokkojakin kirjoitti:

        Ai niin, unohdin vielä mainita ettei Pena ilmestynyt tapaamispaikalle sovittuun aikaan. Meillä ei ollut hänelle lippuakaan, mutta olimme valmistautuneet vaihtamaan lipun hänelle palvelupisteellä. Kun Pena ei ilmestynyt, jouduimme lähtemään ilman häntä. :(

        Pahus, myöhästyin. Oli niin kova seisokki, että housut repesivät. Siinä kävelin laivalle sitten meisseli heiluen, niin poliisi tuli ja pidätti.

        Nyt olen onneksi jo vapaalla ja menossa kohti mummotunnelia. Otan vahingon takaisin!


      • Sinivuokkojakin
        Pena The Meisseli kirjoitti:

        Pahus, myöhästyin. Oli niin kova seisokki, että housut repesivät. Siinä kävelin laivalle sitten meisseli heiluen, niin poliisi tuli ja pidätti.

        Nyt olen onneksi jo vapaalla ja menossa kohti mummotunnelia. Otan vahingon takaisin!

        Voi harmi. :( No ehkä joskus toiste sinäkin pääset mukaan risteilylle! :)

        Närpiön hinuri juuri pani Elmeriä, samalla työntelin dildoa pilluuni. Ilta on ollut oikein nautinnollinen, ja ilmeisesti Maijukin sai lippunsa, kun hänetkin tapasimme ravintolassa. :)


    • ! huutavat apua

      Tämä on avohoidokkien temmellyskenttä.

      • dwddjwdwqdqwdd

        Munaa sullekin vain suuhun, niin elämä näyttää valoisalta.


      • Elmer_odotellen

        Sinä taidat sitten olla avohoidokki, kun kerta temmellät täällä. :)

        -Elmer


      • Elmeri puhuu asiaa
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Sinä taidat sitten olla avohoidokki, kun kerta temmellät täällä. :)

        -Elmer

        hah, näimpä :D


      • hah heh hih kaikille
        Elmeri puhuu asiaa kirjoitti:

        hah, näimpä :D

        Voi Elmeri Elmeri, mikä sua nakertaa, vaan toisaalta,
        elä välitä, ei Villekään välittänyt, kun alakerta
        paloi, niin se muutti yläkertaan.


    • Närpiön hinuri

      Kiitos mukavasta risteilystä! :)
      Nyt on pikkuisen muna kipeänä ja peppukin, mutta hauskaa oli.

      Yllätyksiäkin oli matka täynnä, kun alkoi vanhalla hinurilla tehdä myös pildeä mieli ja hyvältähän se piirakka maistui. Mukava sillinmaku suussa vieläkin...

    • Pena The Panomies

      Hienoa, että teillä oli hauskaa.
      Kiitos Sini myötätunnosta! Kassit on nyt leikattu ja niistä tulee entistä ehommat.
      Täysien kassien kanssa tulee olla jatkossa varovainen...

      • Masa The Panomies

        Siis Masa, leikkauksen jälkeen olen vielä tokkurassa, ja ajattelin Penaa ja hänen isoa jormaa...


    • Siljan henkilökunta

      Kiitos Silja Serenaden puolesta ja erityisesti kapteenin, joka sai hyvän poskihoidon ja peppupanon.

      Tervetuloa uudelleen laivaan!

      • Sinivuokkojakin

        Wow, tämäpä olikin oikea kunnianosoitus! :) En tiennytkään, että kapteeni sai poskihoidon, kun en ollut itse mukana... :o Oli tosi mukavaa, huomenaamuna sitten kotiin päin! :)

        -Sini


    • Sven45

      Ahoy, tässä kapteeni itse. Halusin vielä henkilökohtaisesti tulla kiittämään arvon vieraita. Nyt jaksaa taas painaa tyyrpuuriin ja paapuriin. Sini, tulethan ensi kerralla ehdottomasti mukaan komentosillan ilotteluun. Tack o adjö!

      • Sinivuokkojakin

        Tämäpä onkin oikein mukavaa! Kiitos! :)

        Kiitos kaikille ihanasta matkasta! Aamun pikapano ennen satamaan astumista oli mainio.


    • tuli vaan mieleen

      Tää ketjun multipersoona vaikuttaa samalta sekolta kun täällä sillon tällön sivukaupalla samaa massapostia tunkeva "yön tähtönen Mirja kaipaa munaa" jne. No, terapiaa kai tääkin.

    • Huhuuuuu

      Mutta missä on Elmeri?

      • Aikansa kutakin

        Oletko kadottanut itses, no sitä se helle teettää.
        Kannattaa osata lopettaa ajoissa, olet puhunut
        ja tämä sonta on toivottavasti tässä.


    • Pruits

      Kiinnostaako ketään pieni hermoloma Pattayalla?

      • Elmer_odotellen

        Anteeksi, mutta missä on Pattaya? :)

        -Elmer


    • Pattisboy

      Pattijoki on paikka mukava, kaukana maailmalla, jossa tussua tulee ja kaikkea mahdollista muutakin kivaa, jos muutaman setelin antaapi. Siellä ei naiset naiset niuhota, vaan nahkahuilut naukuu aamusta iltaan...

      • Elmer_odotellen

        Kuulostaa mukavalta! Ehkä joskus pitäisi vierailla Pattisjoella. Muutenkin ajattelimme jossain välissä lähteä vähän kiertelemään Suomenmaata. :)

        -Elmer


      • Sairas-Jake
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Kuulostaa mukavalta! Ehkä joskus pitäisi vierailla Pattisjoella. Muutenkin ajattelimme jossain välissä lähteä vähän kiertelemään Suomenmaata. :)

        -Elmer

        Hei Elmer, Sini ja te muut Siljalla olleet. Olen hiljattain hankkinut itselleni mukavankokoisen jahdin johon te kaikki mahtuisitte. Jahdissa on mm. strippiklubi, baari, sadismihytinkin olen tehnyt koska olen aika sairas pervo. Eikä teillä tarvitsisi mitään maksaa kunhan saan olla mukana joissain panohetkissänne. Tarkoitulseni olisi mennä Turun satamasta Tallinnaan ja ostaa sieltä viinaa kännithän me voisimme matkan aikana myös juoda. Jos teillä tarvitse mobiililaitteita käyttää saan helposti jahdilleni wlanin ja sähkötkin jahdissaon jos pitää puhelimia latailla. Ilmoitelkaa minulle tässä ketjussa jos innokkaita olisitte mukaan lähtemään päivästäkim voisimme sopia ;)


      • Elmer_odotellen
        Sairas-Jake kirjoitti:

        Hei Elmer, Sini ja te muut Siljalla olleet. Olen hiljattain hankkinut itselleni mukavankokoisen jahdin johon te kaikki mahtuisitte. Jahdissa on mm. strippiklubi, baari, sadismihytinkin olen tehnyt koska olen aika sairas pervo. Eikä teillä tarvitsisi mitään maksaa kunhan saan olla mukana joissain panohetkissänne. Tarkoitulseni olisi mennä Turun satamasta Tallinnaan ja ostaa sieltä viinaa kännithän me voisimme matkan aikana myös juoda. Jos teillä tarvitse mobiililaitteita käyttää saan helposti jahdilleni wlanin ja sähkötkin jahdissaon jos pitää puhelimia latailla. Ilmoitelkaa minulle tässä ketjussa jos innokkaita olisitte mukaan lähtemään päivästäkim voisimme sopia ;)

        Ikävä kyllä tuo touhu kuulostaa meistä hieman epäilyttävältä, sadismihytti vielä sitäkin enemmän... :/ Olemme siis pahoillamme, mutta emme aio osallistua matkaasi.

        Ystävällisesti,
        Elmer


      • Sinivuokkojakin
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Ikävä kyllä tuo touhu kuulostaa meistä hieman epäilyttävältä, sadismihytti vielä sitäkin enemmän... :/ Olemme siis pahoillamme, mutta emme aio osallistua matkaasi.

        Ystävällisesti,
        Elmer

        Elmer rakas! Me kirjoittelemme viestejä täällä yhtä aikaa! Oletko aivan varma ettemme ole sama ihminen näytön takana?

        Rakkaudella
        Sini


    • MälliHessu

      Heitän mällit koko porukan naamalle, prööts!

      • Sinivuokkojakin

        Mutta ethän sinä ole koskaan tavannutkaan meitä...

        -Sini


      • MälliHessu
        Sinivuokkojakin kirjoitti:

        Mutta ethän sinä ole koskaan tavannutkaan meitä...

        -Sini

        Noooh, nyt tavataan sitten...prööts.


    • XDXDXDXDXD

      Still better love story than Twilight

      • Sinivuokkojakin

        Kuinka niin? :o


    • fewfjfewfjj

      Löööv is good!

      • Maiju:3

        Kiitos masa the panomies loistavista työnnöistä pikku pil.uuni


      • Elmer_odotellen
        Maiju:3 kirjoitti:

        Kiitos masa the panomies loistavista työnnöistä pikku pil.uuni

        Anteeksi, mutta voisitko tehdä Masan ja sinun jutuillesi oman ketjun, etkä tulisi minun ja Sinin ketjua sotkemaan? :) Kiitos.

        -Elmer


    • Masa The Panomies

      Älä hermostu, kyllä minusta riittää monelle, myös Sinillekin.
      Kassit on taas täydessä lyönnissä ja valmiina uusiin koitoksiin!

      • Elmer_odotellen

        Anteeksi Masa, mutta nyt alkaa mennä epäilyttäväksi. Voisitko lopettaa tulevan vaimoni liehittelyn? Tuo on naurettavaa ja täysin turhaa.

        -Elmer


      • Guess who
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Anteeksi Masa, mutta nyt alkaa mennä epäilyttäväksi. Voisitko lopettaa tulevan vaimoni liehittelyn? Tuo on naurettavaa ja täysin turhaa.

        -Elmer

        Elmer, saat kohta sian sinne mihin ei aurinko paista :)


      • Elmer_odotellen
        Guess who kirjoitti:

        Elmer, saat kohta sian sinne mihin ei aurinko paista :)

        En valitettavasti tahdo sikaa, enkä muutenkaan asu alueella, jonne aurinko ei paista. :( En myöskään osaa arvata, kuka olet, kun et anna mitään vihjettä.


    • ParasPanomies

      Elmer on mustasukkainen, kun muut ovat antaneet Sinille kovaa kyytiä. Pilde on kuin nuijittu pihvi.

    • Kullikotka

      Meillä oli eilen kimppa Sinin kanssa. Kymmenen jätkää heitti mällit kaikkiin aukkoihin.

      • Sinivuokkojakin

        Valitettavasti sinä valehtelet.


    • Elmerin Isä

      Elmeri: välittömästi pois netistä ja mene tekemään läksysi!
      Samoin naapurin tuhma tyttö Sini, olet huonoa seuraa.

      • Elmer_odotellen

        Olipas hauska huijaus! Isäni on mennyt pois jo vuosia sitten, joten et voi olla isäni. :)


    • Siljan henkilökunta

      Silja on myöntänyt teille kaikille bonusmatkan, johon kuuluu myös liukuvoiteet.
      Tervetuloa!

    • VikingLine

      Meillä kuuluu hintaan myös viagrat ja tarvittaessa poskihoidot pientä lisämaksua vastaan.

      • Elmer_odotellen

        Olisi mielenkiintoista kuulla lisää tästä tarjouksesta!

        Heheh, ei nyt sentään. Kyllähän tuosta jo selviää, että on huijaus. :)


      • Huijaus on
        Elmer_odotellen kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista kuulla lisää tästä tarjouksesta!

        Heheh, ei nyt sentään. Kyllähän tuosta jo selviää, että on huijaus. :)

        Takana on porukka, joka houkuttelee laivalle hölmöjä.
        Sitten antavat tyrmäystippoja ja työntävät voidellun vesimelonin anukseen.


      • Närpiön hinuri
        Huijaus on kirjoitti:

        Takana on porukka, joka houkuttelee laivalle hölmöjä.
        Sitten antavat tyrmäystippoja ja työntävät voidellun vesimelonin anukseen.

        Aaaah, minulle käy hyvin...


    • Elmer kehiin

      Elmeri tule takaisin!

      • Elmer_odotellen

        Täällä olen edelleen. :)

        -Elmer


    • trolledtroll

      No loppupas tämä "rakkaustarina" lyhyeen.

    • dm2wdewd2

      Kuulin, että Elmerillä ei seiso enää ja Sini lähti Masan matkaan...

    • KakeKakeKakeKake

      Yhyy, onko rakkaus siis sammunut, ja munat on velttoina?

      • MasaThePanomies_

        Ei ole vaan munat nousee kuin feeliks kissa tuhkasta!
        Kevättä rinnassa ja hepeissä...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5619
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      480
      3601
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      160
      3405
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2633
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2439
    6. 270
      2055
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1442
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe