Olen suuremmaksi osaksi yksin vaikka suhteessa. Alun rakastumisen ja yhdessä asumisen jälkeen mies on koko ajan toisella paikkakunnalla töissä. Tiedän ,että ei mies töilleen mahda mitään ,mutta silti joku kaihertaa. Yhteyttä pidämme ja soitamme päivittäin.Näemme myös melkein joka viikko,mutta hänellä on tapana keskittyä omiin juttuihin .Minä hoidan kodin yksin.Hän tulee ottamatta huomioon ,että arkielämääkin on pyöritettävä. Olen aivan poikki hänen vierailujensa jälkeen ja tunnen itseni täysihoitolaksi.rahansa hän käyttää yksin ja minä kustannan kaiken kun olemme minun asunnossani.
Rakkautta saan,mutta tiedän hänen vierailevan iskupalstalla lukemassa ns.tarjontaa.
joskus hän tuntuu salaavan jotakin ja en tiedä hänen elämästään toisella paikkakunnalla. Raha-asiansa ei ole kunnossa ja pelaaminen on pinnalla,jotta saisi
pelivoiton.Ihana välillä ,välillä hermostuu pienestä. Hän on pari kertaa jättänyt minut ja
tullut takaisin. Puhuessani tulevaisuudesta vaivaantuneen oloinen. ei ole minua ikinä
halunnut kihlata tai yhteisttä osoitetta. Joskus tuntuu ettei ole järkeä panostaa reissumieheen ,jolla tuntuu olevan oma elämä muualla ,mutta aina hän palaa tänne
kun muutakaan ei toistaiseksi ole elämä tarjonnut. tunnen olevani turvasatama jonne palata reissuiltaan.Haluaisin pitkän yhdessäolon johtavan avoliittoon mutta ei ole tapahtunut.Hän pitää oman osoitteen ja ei puhu siitä avoliitosta koskaan. Onko hänellä lohtua työpaikkakunnalla ja siksikö hän on niin vaivaantunut tullessaan luokseni joskus. Tilanne aaltoilee siksi en usko jatkuvaan suhteeseen vaan juttuihin ennemminkin. enkä edes ole varma pettämisestä. Tilanne ahdistaa minua ,häntä ei
ainakaan koko ajan. en jaksa ja on itsellä paska olo kun ajattelen näin kun toinen tulee luokseni viikonlopuksi. Hän ei taloudellisesti halua yhteen kun on täällä niin vähän. Maksaa ulkona käynnit meiltä molemmilta ja joskus antaa rahaa ,joten aivan vapaamatkustaja ei ole vaikka yhtä paljon ei panosta kuin minä .Rakastanko ja toivonko suhteelta enemmän kuin hän kun tilanne luisuu tähän hänen puoleltaan?
elämä vie eri suuntiin
4
387
Vastaukset
- tutun oloinen
Kerroppas enemmän tästä miehestä, mistäpäin suomea, kuulostaa tutulta. muutama tuntomerkki
- jatkuva epäilys
Tuntomerkkejä en jaa vaan kysyin mielipiteitä ,jos sinulla on kokemusta tämmöisestä sitoutumattomuudesta kuuntelen vuorostani minäkin .
- petosta ilmassa?
Eihän mies vaan pyöritä useampaa kumppania? Onko naimisissa, mutta et asiasta tiedä? Suhteenne ei kuulosta tasapuoliselta ja ainakaan sinun ei siinä ole hyvä olla. Listaa suhteesi hyvät ja huonot asiat. Mieti niiden pohjalta mitä sinä haluat elämältäsi ja lähde työskentelemään haaveitasi kohti.
- varattuko ois
Voisi olla kuka vaan naimisissa oleva mies jonka työ sisältää riittävissä määrin matkustusta. Kotona pienet lapset ja sun kanssa häiriötöntä seksiä. Pelaako nettipokeria? Tunnen yhden perheellisen mukavan ja romanttisen miehen johon kaikki antamasi tuntomerkit sopivat täydellisesti. Mies salaa jotakin! Sinuna ottaisin aikalisän ja hakisin sitoutuneempaa seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722