elämä vie eri suuntiin

Jatkuva epäilys

Olen suuremmaksi osaksi yksin vaikka suhteessa. Alun rakastumisen ja yhdessä asumisen jälkeen mies on koko ajan toisella paikkakunnalla töissä. Tiedän ,että ei mies töilleen mahda mitään ,mutta silti joku kaihertaa. Yhteyttä pidämme ja soitamme päivittäin.Näemme myös melkein joka viikko,mutta hänellä on tapana keskittyä omiin juttuihin .Minä hoidan kodin yksin.Hän tulee ottamatta huomioon ,että arkielämääkin on pyöritettävä. Olen aivan poikki hänen vierailujensa jälkeen ja tunnen itseni täysihoitolaksi.rahansa hän käyttää yksin ja minä kustannan kaiken kun olemme minun asunnossani.
Rakkautta saan,mutta tiedän hänen vierailevan iskupalstalla lukemassa ns.tarjontaa.
joskus hän tuntuu salaavan jotakin ja en tiedä hänen elämästään toisella paikkakunnalla. Raha-asiansa ei ole kunnossa ja pelaaminen on pinnalla,jotta saisi
pelivoiton.Ihana välillä ,välillä hermostuu pienestä. Hän on pari kertaa jättänyt minut ja
tullut takaisin. Puhuessani tulevaisuudesta vaivaantuneen oloinen. ei ole minua ikinä
halunnut kihlata tai yhteisttä osoitetta. Joskus tuntuu ettei ole järkeä panostaa reissumieheen ,jolla tuntuu olevan oma elämä muualla ,mutta aina hän palaa tänne
kun muutakaan ei toistaiseksi ole elämä tarjonnut. tunnen olevani turvasatama jonne palata reissuiltaan.Haluaisin pitkän yhdessäolon johtavan avoliittoon mutta ei ole tapahtunut.Hän pitää oman osoitteen ja ei puhu siitä avoliitosta koskaan. Onko hänellä lohtua työpaikkakunnalla ja siksikö hän on niin vaivaantunut tullessaan luokseni joskus. Tilanne aaltoilee siksi en usko jatkuvaan suhteeseen vaan juttuihin ennemminkin. enkä edes ole varma pettämisestä. Tilanne ahdistaa minua ,häntä ei
ainakaan koko ajan. en jaksa ja on itsellä paska olo kun ajattelen näin kun toinen tulee luokseni viikonlopuksi. Hän ei taloudellisesti halua yhteen kun on täällä niin vähän. Maksaa ulkona käynnit meiltä molemmilta ja joskus antaa rahaa ,joten aivan vapaamatkustaja ei ole vaikka yhtä paljon ei panosta kuin minä .Rakastanko ja toivonko suhteelta enemmän kuin hän kun tilanne luisuu tähän hänen puoleltaan?

4

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutun oloinen

      Kerroppas enemmän tästä miehestä, mistäpäin suomea, kuulostaa tutulta. muutama tuntomerkki

      • jatkuva epäilys

        Tuntomerkkejä en jaa vaan kysyin mielipiteitä ,jos sinulla on kokemusta tämmöisestä sitoutumattomuudesta kuuntelen vuorostani minäkin .


    • petosta ilmassa?

      Eihän mies vaan pyöritä useampaa kumppania? Onko naimisissa, mutta et asiasta tiedä? Suhteenne ei kuulosta tasapuoliselta ja ainakaan sinun ei siinä ole hyvä olla. Listaa suhteesi hyvät ja huonot asiat. Mieti niiden pohjalta mitä sinä haluat elämältäsi ja lähde työskentelemään haaveitasi kohti.

    • varattuko ois

      Voisi olla kuka vaan naimisissa oleva mies jonka työ sisältää riittävissä määrin matkustusta. Kotona pienet lapset ja sun kanssa häiriötöntä seksiä. Pelaako nettipokeria? Tunnen yhden perheellisen mukavan ja romanttisen miehen johon kaikki antamasi tuntomerkit sopivat täydellisesti. Mies salaa jotakin! Sinuna ottaisin aikalisän ja hakisin sitoutuneempaa seuraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe