elämä vie eri suuntiin

Jatkuva epäilys

Olen suuremmaksi osaksi yksin vaikka suhteessa. Alun rakastumisen ja yhdessä asumisen jälkeen mies on koko ajan toisella paikkakunnalla töissä. Tiedän ,että ei mies töilleen mahda mitään ,mutta silti joku kaihertaa. Yhteyttä pidämme ja soitamme päivittäin.Näemme myös melkein joka viikko,mutta hänellä on tapana keskittyä omiin juttuihin .Minä hoidan kodin yksin.Hän tulee ottamatta huomioon ,että arkielämääkin on pyöritettävä. Olen aivan poikki hänen vierailujensa jälkeen ja tunnen itseni täysihoitolaksi.rahansa hän käyttää yksin ja minä kustannan kaiken kun olemme minun asunnossani.
Rakkautta saan,mutta tiedän hänen vierailevan iskupalstalla lukemassa ns.tarjontaa.
joskus hän tuntuu salaavan jotakin ja en tiedä hänen elämästään toisella paikkakunnalla. Raha-asiansa ei ole kunnossa ja pelaaminen on pinnalla,jotta saisi
pelivoiton.Ihana välillä ,välillä hermostuu pienestä. Hän on pari kertaa jättänyt minut ja
tullut takaisin. Puhuessani tulevaisuudesta vaivaantuneen oloinen. ei ole minua ikinä
halunnut kihlata tai yhteisttä osoitetta. Joskus tuntuu ettei ole järkeä panostaa reissumieheen ,jolla tuntuu olevan oma elämä muualla ,mutta aina hän palaa tänne
kun muutakaan ei toistaiseksi ole elämä tarjonnut. tunnen olevani turvasatama jonne palata reissuiltaan.Haluaisin pitkän yhdessäolon johtavan avoliittoon mutta ei ole tapahtunut.Hän pitää oman osoitteen ja ei puhu siitä avoliitosta koskaan. Onko hänellä lohtua työpaikkakunnalla ja siksikö hän on niin vaivaantunut tullessaan luokseni joskus. Tilanne aaltoilee siksi en usko jatkuvaan suhteeseen vaan juttuihin ennemminkin. enkä edes ole varma pettämisestä. Tilanne ahdistaa minua ,häntä ei
ainakaan koko ajan. en jaksa ja on itsellä paska olo kun ajattelen näin kun toinen tulee luokseni viikonlopuksi. Hän ei taloudellisesti halua yhteen kun on täällä niin vähän. Maksaa ulkona käynnit meiltä molemmilta ja joskus antaa rahaa ,joten aivan vapaamatkustaja ei ole vaikka yhtä paljon ei panosta kuin minä .Rakastanko ja toivonko suhteelta enemmän kuin hän kun tilanne luisuu tähän hänen puoleltaan?

4

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutun oloinen

Kerroppas enemmän tästä miehestä, mistäpäin suomea, kuulostaa tutulta. muutama tuntomerkki

• jatkuva epäilys

Tuntomerkkejä en jaa vaan kysyin mielipiteitä ,jos sinulla on kokemusta tämmöisestä sitoutumattomuudesta kuuntelen vuorostani minäkin .

• petosta ilmassa?

Eihän mies vaan pyöritä useampaa kumppania? Onko naimisissa, mutta et asiasta tiedä? Suhteenne ei kuulosta tasapuoliselta ja ainakaan sinun ei siinä ole hyvä olla. Listaa suhteesi hyvät ja huonot asiat. Mieti niiden pohjalta mitä sinä haluat elämältäsi ja lähde työskentelemään haaveitasi kohti.

• varattuko ois

Voisi olla kuka vaan naimisissa oleva mies jonka työ sisältää riittävissä määrin matkustusta. Kotona pienet lapset ja sun kanssa häiriötöntä seksiä. Pelaako nettipokeria? Tunnen yhden perheellisen mukavan ja romanttisen miehen johon kaikki antamasi tuntomerkit sopivat täydellisesti. Mies salaa jotakin! Sinuna ottaisin aikalisän ja hakisin sitoutuneempaa seuraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe