Onko oikein, että opiskelen rakennusalalle ja joudun vain siivoomaan?
Olen nyt 2 vuotta ollut opiskelemassa ja 1/2 osa ajasta vain siivonnut tai nyppinyt nauloja pattingeista ja laudoista pois?
Onko oikein?
10
157
Vastaukset
- 1231132132
Jonkun sekin on tehtävä, mutta ilmoittele ääneen että haluat muihin tehtäviin. Kyllä siellä kuunnellaan jos on järkeä päässä edes normaalin verran.
- Anonyymi
Aloittaja tekee arvokasta työtä.
Naulojen nyppiminen mahdollistaa materiaalien uudelleen käytön, ilmasto pelastuu.
Rakenustyömailla minua vituttaa urpot jotka eivät siivoa jälkiään.
Saatanan kirurgit jättävä paskakasat jälkeensä.
Asuukohan ne kotonaankin sotkussa vai ÄITIkö siivoaa?
- Anonyymi
Aloittaja on suurikokoinen kusipää joka kiusaa pienempiään. Painu helvettiin!! 🖕😠
T: Uhrisi 11 vuoden takaa.- Anonyymi
Olin silloin pieni pelokas tyttö jota henkisesti kidutit ylä-asteella etkä ikinä joutunut vastuuseen.
Tänä päivänä en enää pelkää sinua.
Vihaan sinua.
- Anonyymi
Vaihda luuta muurarin kauhaan, tai raudoittajan surri vempauttajaan, jatka eteenpäin!
- Anonyymi
Olen todella pahoillani kaikkien niiden koulukiusattujen uhrien puolesta, jotka eivät koskaan saaneet tai saa oikeutta. Se tunne, kun tajuaa ettei oikeus toteudu, on aivan jäätävän hirveää uhrille, joka vääryyttä on kokenut. Toivotan voimaa. ❤️
- Anonyymi
So every day now
You brace for the sound
You've only heard on TV
You go to class, scared
Wondering where the best hiding spot would be
And the big bad man and his big bad clan
Their hands are stained with red
Oh, how quickly, they forget
They aren't gonna help us
Too busy helping themselves
They aren't gonna change this
We gotta do it ourselves
They think that it's over
But it's just begun
-Taylor Swift - Anonyymi
sitä jää ikuiseksi naulan nyppijäksi ja pattingin putsariksi tai nousee seuraavalle tasolle ammatissansa. Niin kauan saa nyppiä nauloja kun suostuu sitä hommaa tekemään. Pomon tehtävä on löytää raksalle ainakin se yksi pattingin putsaaja. Halukkaita siihen ykstotiseen hommaan ei juurikaan ole.
- Anonyymi
siivoaminen on raksahommissa kaiken tekemisen lähtökohta. Muutoinhan raksamesta ajautuu kaaokseen.
- Anonyymi
Kyllä rakennussiivoojat koulutetaan erikseen puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan koulutuksessa. Rakennusalalla pitäisi tutustua teknisiin työvälineisiin eikä moppiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915