Lykantropia

rosalieny

Monikaan ei varmaan ole kuullut sairaudesta nimeltään lykantropia. Kerron siitä hieman tässä alussa. Lykantropia on siis psykiatrinen sairaus. Ihminen jolla on lykantropia uskoo/kokee olevansa eläin tai muuttumassa eläimeksi. Muutos tapahtuu kuitenkin vain sairastavan mielessä.

En yhtään tiennyt mikä minulla oli ja etsin tälle asialle nimitystä. Ja sain selville, että sitä kutsutaan lykantropiaksi. Mutta itse en koe tätä sairautena. Minä siis välillä ääntelen ja liikun kuin susi tai koira. Ja minä uskon, että sieluni ei ole puhdas ihmisen sielu. Eli sieluni on ollut ennen tätä nykyistä kehoa koiran tai suden kehossa. Kyseessä on siis uudelleen syntyminen.

Mutta en sanoisi itseäni sairaaksi enkä varsinkaan mielisairaaksi. Onko muilla lykantropiaa? Ja jos on, miten elät sen kanssa sovussa? Huomauttaako joku joskus tästä asiasta sinulle?

7

5045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daaadddtrf

Mulla on kaveri joka luulee aika ajaoin olevansa susi. Hänellä on skitsofrenia teinivuosista saakka.

• Anonyymi

Heippa!
      Samaa täällä päin. Et ole päästäsi vialla. Itse tunnen olevani koala ja olen etsinyt pitkään muita samankaltaisia.

• Anonyymi

Kyllä tuo jonkin tyyppinen psykoosi on. Et tunne itseäsi sairaaksi koska psykoosipotilaalta usein puuttuu sairaudentunto.

Mutta, jos tosiaan leikit koiraa uskoen olevasi koira niin kyllä tuo mielensairaus on ja siitä voi puhua lääkärille, jos haluat.

Eri asia on sitten onko se välttämätöntä, jos et ole kenellekkään vaarallin etkä esim ajattele, että sinun on purtava ihmisiä.

Mutta, jos tähän ei liity agressioita muita ihmisiä kohtaan niin on oma asiasi puhutko psykiatrille ja alatko esim myrkyttää itrseäsi Psykoosilääkkeillä.

Kehotan silti muistamaan, että tuo on sairaus ja olemaan antautumatta liikaa fantisoileen.

• Anonyymi

Hei! Luulisin että tuota kutsutaan therianina olemiseksi, se ei ole mielisairaus vaan osa identiteettiä. Toivon että täällä keskustelussa olevat eivät menis niin kärkkäästi heti sanomaan toiselle, että hänellä on mielisairaus tai että hän ei ole normaali. Lykantropia on mielisairaus, jossa potilas kokee olevansa fyysisesti eläin tai että hän pystyy muuttumassa siksi. Therianit taas kokevat olevansa eläimiä henkisesti (heillä on esim eläimen mieli, sielu...) eivätkä ole mielisairaita.

• Anonyymi

Olet todennäköisesti vain therian ja se ei ole mikään sairaus! Therian= Ihminen joka on joko entisessä elämässään ollut eläin tai kokee olevansa eläin vangittuna ihmis kehoon.

• Anonyymi

Kyllä se monen mieltä ilahduttaa kun kokee, että simpanssit heiluttavat iloisesti ihmisen nähdessään.
      Tunnistavat paremmin sukulaislajinsa kuin monet "liikaa" lukeneet.

• Anonyymi

Et oo todellakaan mielisairas!
      Oot toden näköisesti theriantrophy tai muu Alterhuman (alaluokka kaikille kotka kokee itsensä jollain tasolla ei ihmisiin olentoihin!)
      Itse ainakin haen turvaa kiusaukselta ja paineita käyttäytymällä kissamaisesti! tässä ei todellakaan tarvita psykiatreja. Jos kuitenkin ymmärrät olevasi ihminen etkä ole agressiivinen ihmisille niin pärjäät hyvin. Nähdään jos kuitenkin tarvitset lisätietoa niin youtubesta omilla poluilla Ruskan kanssa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      154
      3481
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      84
      2996
    3. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      74
      2486
    4. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      44
      2379
    5. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      56
      2295
    6. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      17
      2257
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      115
      2245
    8. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      152
      2175
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1685
    10. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      1656
    Aihe