Hei! Oon vähän seuraillut pulinoita ja oon menny sekasin, että montako vakkaria täällä on ja keitä. Kun on nyt ollu noita trollailuja tuplatunnuksilla. Voisko joku laittaa listaa vakkareista? Jos on jotaki tuplatunnusepäilyjä niin niistäki voi laittaa. Kiitos jo etukäteen!
On muuten aika hieno ja mielenkiintoinen tämä vakkarijärjestelmä mikää täällä on! Kiinnostais saaha selvää kuinka suuri yhteisö täällä oikei on.
Lista vakkareista
37
122
Vastaukset
Paha sanoa, kun en tiedä itsekään enää. Joskus, kun hilluin täällä suunnilleen 24/7, ihmettelin, miten joku voi olla tietämättä edes suunnilleen, kuinka monta vakkaria täällä on. Nyt kuitenkin olen pudonnut kärryiltä.
Miks vitus pitäs tehhä joku saatanan lista? Varsinkaan, ku joillaki älykääpiöillä on tuplatunnuksia ja mitä lie paskaa.
- amatööripulisija
Varmasti vaikeuttaa ne tuplatunnukset, mutta kai nyt ees joku osaa listata edes vähäsen. Ei yhden tarvitse kaikkia listata vaan voi listata muutaman ja sitten toinen jatkaa listaa.
Tuplatunnuksista johtuen epävarma, mutta yritän ainakin;
1. Trotski (nim. Icepicked)
2. Israelin tukija
3. Siiliö
4. Ocean
5. VeH (IP-bannattu tällä aikaa!)
5. Nappula (useita tuplatunnuksia, Raippari)
6. Nasse-setä
7. Kiekkoilija
8. Assassin
9. Alice
10. Hekekee (nim. Hupso)
13. Swastika (nyk. Suwastika, koska Raippari varasti nimimerkin!)
14. Kurpizza
15. Emptyofficiale (lyh. Empty)
16. Jokutyyppi
17. Shady (nim. RealXslimshady)
Muita epävarmempia;
18. Fluttershy-yey (HUOM; ei-niin aktiivinen)
19. Lomatoyt (Legenda, mutta ei käy palstalla...)
20. Preppertowwz (käy harvemmin)israelin-tukija kirjoitti:
Unohdin nimimerkin Santiny!
Unohdit Korpin, vaikka hän onkin kesälomalla.
assassin kirjoitti:
Unohdit Korpin, vaikka hän onkin kesälomalla.
Onko Sinisiipi ja Halfelf vakkareita?
israelin-tukija kirjoitti:
Onko Sinisiipi ja Halfelf vakkareita?
Sinisiipeä en tunne, joten en tiedä, mutta sanoisin hänen olevan vakkari. Halfelffin ropetus vetää jo vertoja minun ropetukselle, joten hän on vakkari.
israelin-tukija kirjoitti:
Unohdin nimimerkin Santiny!
Unohdin nimimerkin FNFN...
(Joko se lista olisi täydellinen? Tehdäänkö samanlainen trollien tuplatunnuksista?)
Jos listan tekeminen olisi mahdollista, niin se olisi hyvä idea esim. suolistotarinoiden kannalta.
Suolistotarinoissa tuplatunnukset ei haittaa, koska kuvaan asianajajan ja Raipparin erihenkilöinä... Tosin vaikeaa noita on käyttää kun ei noista epäaktiivisista tiedä mitään luonteesta eikä ajatuksista...
- amatööripulisija
Kiitos Israelin Tukija!
Lasketaanko minut vakkariksi? Minun osallani ei tupaltunnuksista ole epäilyjä ainakaan :)
- Haahhuilija
Mää luuliin et kaikki jotka esiityy suolistotarinois on vakkareita?
Haahhuilija kirjoitti:
Mää luuliin et kaikki jotka esiityy suolistotarinois on vakkareita?
Niin se periaatteessa on, mutta esim. Keskustelijapoitsu ja Sivistynyt lukiolainen eivät ole virallisia vakkareita, vaikka he esiintyvät suolistotarinoissa usein...
Ja muutama vakkari mainitaan harvemmin, koska kirjoittaja tietää heidän luonteestaan liian vähän /ei-ollenkaan joten heitä ei pysty mainitsemaan vaikka haluaisi.israelin-tukija kirjoitti:
Niin se periaatteessa on, mutta esim. Keskustelijapoitsu ja Sivistynyt lukiolainen eivät ole virallisia vakkareita, vaikka he esiintyvät suolistotarinoissa usein...
Ja muutama vakkari mainitaan harvemmin, koska kirjoittaja tietää heidän luonteestaan liian vähän /ei-ollenkaan joten heitä ei pysty mainitsemaan vaikka haluaisi.Ihan totta. Itse en osallistu nyrkytysjuttuihin ja harvemmin muihinkaan sekoiluketjuihin, joten en kai sitten ole tarpeeksi pirskahteleva luonne noihin tarinoihin, jos maininta löytyy, on se yhden lauseen mittainen. En loukkaannu, yleensä en lue noita tarinoita, uteliaisuuttani saatan ctrl f:llä nimeäni etsiä :D
Nimim. maailman napa.santiny kirjoitti:
Ihan totta. Itse en osallistu nyrkytysjuttuihin ja harvemmin muihinkaan sekoiluketjuihin, joten en kai sitten ole tarpeeksi pirskahteleva luonne noihin tarinoihin, jos maininta löytyy, on se yhden lauseen mittainen. En loukkaannu, yleensä en lue noita tarinoita, uteliaisuuttani saatan ctrl f:llä nimeäni etsiä :D
Nimim. maailman napa.Keskustelijapoitsu ja Sivistynyt lukiolainen ovat rekisteröitymättömiä, jotka molemmat ovat aikoinaan valittaneet siitä kuinka vähän oikeita keskustelunaiheita ja sivistynyttä materiaalia Pulinoissa on joten heidät mainitaan useammin vitsinä suolistotarinoissa... Joten he ovat poikkeus...
Sitten muita hahmoja ovat olleet Eräs norjalainen, joka spämmi pelkästään "olen panoseuraa vailla" -viestejä, eli ei ole mikään saavutus päästä suolistotarinaan.israelin-tukija kirjoitti:
Keskustelijapoitsu ja Sivistynyt lukiolainen ovat rekisteröitymättömiä, jotka molemmat ovat aikoinaan valittaneet siitä kuinka vähän oikeita keskustelunaiheita ja sivistynyttä materiaalia Pulinoissa on joten heidät mainitaan useammin vitsinä suolistotarinoissa... Joten he ovat poikkeus...
Sitten muita hahmoja ovat olleet Eräs norjalainen, joka spämmi pelkästään "olen panoseuraa vailla" -viestejä, eli ei ole mikään saavutus päästä suolistotarinaan.Niinhän se on että noihin päätyy olemalla mieleenpainuva. Ei jäänyt kellekään epäselväksi, mitä Norski oli vailla. Paikallisten persoonallisuuksien joukosta en vain nouse näkyviin, vaikka muilla foorumeilla minut on jopa äänestetty porukan sekoimmaksi tai oudoimmaksi tyypiksi. Oi aikoja!
Korjaisin että kirjautumattomana käytän nimimerkkiä HeKeKee'd mutta sanokaa jokatapauksessa Hekeksi tai HeKeKeeksi
- UNiTE
Tomegle on niin legendaa :D
UNiTE kirjoitti:
Tomegle on niin legendaa :D
IT missasi Kettu98. Jaaa..... ymmärrän, ymmärrän... >;)
- listaaja.
kotko
torsovajakkikurpizza kirjoitti:
Taisimme tuoda jotain mukanamme Kotkolasta...
Niiden trotskin saamien sukupuolisuolistokasvosokeustautien http://keskustelu.suomi24.fi/node/12371577 lisäksi?
jokutyyppi19 kirjoitti:
Niiden trotskin saamien sukupuolisuolistokasvosokeustautien http://keskustelu.suomi24.fi/node/12371577 lisäksi?
No Trotskista ei ikinä tiedä, missä on käynyt, joten...
Muuten, jos Nelothia näkyy niin sanokaa että käy vähän ilmoittautumassa jossain. Muistin yhden jutun, joka voisi kiinnostaa häntä.
kurpizza kirjoitti:
Täällä on kaksi ropea: Se Zombie rpg. Neloth on mukana siinä, jossa on pelkkä "RPG"...
Missäs se on?
nasse_seta kirjoitti:
Missäs se on?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12315906#comment-68580603
Nelothin viime kommaus: 16.7.2014 11:06kurpizza kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12315906#comment-68580603
Nelothin viime kommaus: 16.7.2014 11:06Ai tuolla. No, jospa se iltaan mennessä ilmestyisi.
Varmaan
- Eräs Norjalainen
Olen panoseuraa vailla.
- AntonRaid
Eräs Norjalainen kirjoitti:
Olen panoseuraa vailla.
Unohdittr mut AntonRaid
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162058Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1591545Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551374- 551158
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1641131Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62872Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
- 56811