Lista vakkareista

amatööripulisija

Hei! Oon vähän seuraillut pulinoita ja oon menny sekasin, että montako vakkaria täällä on ja keitä. Kun on nyt ollu noita trollailuja tuplatunnuksilla. Voisko joku laittaa listaa vakkareista? Jos on jotaki tuplatunnusepäilyjä niin niistäki voi laittaa. Kiitos jo etukäteen!

On muuten aika hieno ja mielenkiintoinen tämä vakkarijärjestelmä mikää täällä on! Kiinnostais saaha selvää kuinka suuri yhteisö täällä oikei on.

37

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paha sanoa, kun en tiedä itsekään enää. Joskus, kun hilluin täällä suunnilleen 24/7, ihmettelin, miten joku voi olla tietämättä edes suunnilleen, kuinka monta vakkaria täällä on. Nyt kuitenkin olen pudonnut kärryiltä.

• Miks vitus pitäs tehhä joku saatanan lista? Varsinkaan, ku joillaki älykääpiöillä on tuplatunnuksia ja mitä lie paskaa.

• amatööripulisija

Varmasti vaikeuttaa ne tuplatunnukset, mutta kai nyt ees joku osaa listata edes vähäsen. Ei yhden tarvitse kaikkia listata vaan voi listata muutaman ja sitten toinen jatkaa listaa.

• Tuplatunnuksista johtuen epävarma, mutta yritän ainakin;

1. Trotski (nim. Icepicked)
      2. Israelin tukija
      3. Siiliö
      4. Ocean
      5. VeH (IP-bannattu tällä aikaa!)
      5. Nappula (useita tuplatunnuksia, Raippari)
      6. Nasse-setä
      7. Kiekkoilija
      8. Assassin
      9. Alice
      10. Hekekee (nim. Hupso)
      13. Swastika (nyk. Suwastika, koska Raippari varasti nimimerkin!)
      14. Kurpizza
      15. Emptyofficiale (lyh. Empty)
      16. Jokutyyppi
      17. Shady (nim. RealXslimshady)

Muita epävarmempia;
      18. Fluttershy-yey (HUOM; ei-niin aktiivinen)
      19. Lomatoyt (Legenda, mutta ei käy palstalla...)
      20. Preppertowwz (käy harvemmin)

• Jåå epävarmempiin lisätään;
        21. Rambo-Raimo

• Unohdin nimimerkin Neloth, se menee ylempään listaan!

• Unohdin nimimerkin Santiny!

• israelin-tukija kirjoitti:

Unohdin nimimerkin Santiny!

Unohdit Korpin, vaikka hän onkin kesälomalla.

• assassin kirjoitti:

Unohdit Korpin, vaikka hän onkin kesälomalla.

Onko Sinisiipi ja Halfelf vakkareita?

Onko Sinisiipi ja Halfelf vakkareita?

Sinisiipeä en tunne, joten en tiedä, mutta sanoisin hänen olevan vakkari. Halfelffin ropetus vetää jo vertoja minun ropetukselle, joten hän on vakkari.

Unohdin nimimerkin Santiny!

Unohdin nimimerkin FNFN...

(Joko se lista olisi täydellinen? Tehdäänkö samanlainen trollien tuplatunnuksista?)

• Varmaan Biologinalku on myös...

• Jos listan tekeminen olisi mahdollista, niin se olisi hyvä idea esim. suolistotarinoiden kannalta.

• Suolistotarinoissa tuplatunnukset ei haittaa, koska kuvaan asianajajan ja Raipparin erihenkilöinä... Tosin vaikeaa noita on käyttää kun ei noista epäaktiivisista tiedä mitään luonteesta eikä ajatuksista...

• Minä ainakin unohtelen henkilöitä, joten lista on hyvä idea.

• amatööripulisija

Kiitos Israelin Tukija!

• Lasketaanko minut vakkariksi? Minun osallani ei tupaltunnuksista ole epäilyjä ainakaan :)

• Haahhuilija

Mää luuliin et kaikki jotka esiityy suolistotarinois on vakkareita?

• Haahhuilija kirjoitti:

Mää luuliin et kaikki jotka esiityy suolistotarinois on vakkareita?

Niin se periaatteessa on, mutta esim. Keskustelijapoitsu ja Sivistynyt lukiolainen eivät ole virallisia vakkareita, vaikka he esiintyvät suolistotarinoissa usein...

Ja muutama vakkari mainitaan harvemmin, koska kirjoittaja tietää heidän luonteestaan liian vähän /ei-ollenkaan joten heitä ei pysty mainitsemaan vaikka haluaisi.

Niin se periaatteessa on, mutta esim. Keskustelijapoitsu ja Sivistynyt lukiolainen eivät ole virallisia vakkareita, vaikka he esiintyvät suolistotarinoissa usein...

Ja muutama vakkari mainitaan harvemmin, koska kirjoittaja tietää heidän luonteestaan liian vähän /ei-ollenkaan joten heitä ei pysty mainitsemaan vaikka haluaisi.

Ihan totta. Itse en osallistu nyrkytysjuttuihin ja harvemmin muihinkaan sekoiluketjuihin, joten en kai sitten ole tarpeeksi pirskahteleva luonne noihin tarinoihin, jos maininta löytyy, on se yhden lauseen mittainen. En loukkaannu, yleensä en lue noita tarinoita, uteliaisuuttani saatan ctrl f:llä nimeäni etsiä :D
        Nimim. maailman napa.

• santiny kirjoitti:

Ihan totta. Itse en osallistu nyrkytysjuttuihin ja harvemmin muihinkaan sekoiluketjuihin, joten en kai sitten ole tarpeeksi pirskahteleva luonne noihin tarinoihin, jos maininta löytyy, on se yhden lauseen mittainen. En loukkaannu, yleensä en lue noita tarinoita, uteliaisuuttani saatan ctrl f:llä nimeäni etsiä :D
        Nimim. maailman napa.

Keskustelijapoitsu ja Sivistynyt lukiolainen ovat rekisteröitymättömiä, jotka molemmat ovat aikoinaan valittaneet siitä kuinka vähän oikeita keskustelunaiheita ja sivistynyttä materiaalia Pulinoissa on joten heidät mainitaan useammin vitsinä suolistotarinoissa... Joten he ovat poikkeus...

Sitten muita hahmoja ovat olleet Eräs norjalainen, joka spämmi pelkästään "olen panoseuraa vailla" -viestejä, eli ei ole mikään saavutus päästä suolistotarinaan.

Keskustelijapoitsu ja Sivistynyt lukiolainen ovat rekisteröitymättömiä, jotka molemmat ovat aikoinaan valittaneet siitä kuinka vähän oikeita keskustelunaiheita ja sivistynyttä materiaalia Pulinoissa on joten heidät mainitaan useammin vitsinä suolistotarinoissa... Joten he ovat poikkeus...

Sitten muita hahmoja ovat olleet Eräs norjalainen, joka spämmi pelkästään "olen panoseuraa vailla" -viestejä, eli ei ole mikään saavutus päästä suolistotarinaan.

Niinhän se on että noihin päätyy olemalla mieleenpainuva. Ei jäänyt kellekään epäselväksi, mitä Norski oli vailla. Paikallisten persoonallisuuksien joukosta en vain nouse näkyviin, vaikka muilla foorumeilla minut on jopa äänestetty porukan sekoimmaksi tai oudoimmaksi tyypiksi. Oi aikoja!

• Korjaisin että kirjautumattomana käytän nimimerkkiä HeKeKee'd mutta sanokaa jokatapauksessa Hekeksi tai HeKeKeeksi

• UNiTE

Tomegle on niin legendaa :D

• UNiTE kirjoitti:

Tomegle on niin legendaa :D

IT missasi Kettu98. Jaaa..... ymmärrän, ymmärrän... >;)

• listaaja.

kotko
      torsovajakki

• Taisimme tuoda jotain mukanamme Kotkolasta...

• Muuten, jos Nelothia näkyy niin sanokaa että käy vähän ilmoittautumassa jossain. Muistin yhden jutun, joka voisi kiinnostaa häntä.

• Täällä on kaksi ropea: Se Zombie rpg. Neloth on mukana siinä, jossa on pelkkä "RPG"...

• kurpizza kirjoitti:

Täällä on kaksi ropea: Se Zombie rpg. Neloth on mukana siinä, jossa on pelkkä "RPG"...

Missäs se on?

• Varmaan

• Eräs Norjalainen

Olen panoseuraa vailla.

• AntonRaid
        Eräs Norjalainen kirjoitti:

Olen panoseuraa vailla.

Unohdittr mut AntonRaid

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2058
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      159
      1545
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1374
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1158
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      164
      1131
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      872
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe