Rammstein/Ltd Edition???

Eulalia

cdon.com kaupittelee Rammsteinin levyä Reise Reise hintaan 16,95 ja Ltd Edition Digipak maksaa 17,95. Kysyisin että mikä kumma tuo jälkimmäinen on eli miten se eroaa tavallisesta lätystä? Kannattaisiko sellainen ottaa?

Tietääkö kukaan...?

7

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taival

      Niin, minulla on tuo digipak versio (Eli suomeksi pahvikannet) eikä siinä mitään eroa ole minun käsittääkseni jewelcase normipainokseen paitsi että kannessa lukee "FLUGREKORDER NICHT ÖFFNEN", mitä ikinä sitten tarkoittaakaan.
      Itse ostin digin koska kovin pidän pahvikansista.

      • Taival

        Saattaapi tuo saksateksti muuten lukea jewelcase versionkin kannessa... Nyt pätkii muisti.


      • Eulalia

        Katsoin vielä sanakirjasta, ja sieltähän ei digipakia löytynyt, flug on lento, rekord on ennätys, mutta en tiedä mikä on rekorder, ja Ö-kirjaimella alkavia sanoja ei kirjassani sitten ollutkaan. Höh...

        Mutta tyydyn tuohon pahvikantisuuteen. Kumma syy kyllä repiä hintaa euro enempi.


      • Nicht öffnen
        Eulalia kirjoitti:

        Katsoin vielä sanakirjasta, ja sieltähän ei digipakia löytynyt, flug on lento, rekord on ennätys, mutta en tiedä mikä on rekorder, ja Ö-kirjaimella alkavia sanoja ei kirjassani sitten ollutkaan. Höh...

        Mutta tyydyn tuohon pahvikantisuuteen. Kumma syy kyllä repiä hintaa euro enempi.

        Sinänsä luulisi, että pelkällä englannin kielelläkin ja paketin värityksellä selviäisi mitä siinä lukee.

        Flugrekorder .->.->.->. Lento [recorder],

        eli olisikohan kyseessä ns. musta laatikko. Nicht öffnen taas tarkoittaa 'ei saa avata'.


      • Khira
        Nicht öffnen kirjoitti:

        Sinänsä luulisi, että pelkällä englannin kielelläkin ja paketin värityksellä selviäisi mitä siinä lukee.

        Flugrekorder .->.->.->. Lento [recorder],

        eli olisikohan kyseessä ns. musta laatikko. Nicht öffnen taas tarkoittaa 'ei saa avata'.

        Mitä tapahtuukaan, kun sen avaa ;)?


      • Khira kirjoitti:

        Mitä tapahtuukaan, kun sen avaa ;)?

        Ja tapahti ihan hirrrveitä. Löysin cd:n!!!!


      • rammmstein

        Jos avaat sen digipakin aivan auki, sinulla on kuva oranssista luukusta jonka takana on suojassa koneen "musta laatikko". Nimestään huolimatta laatikko ei ole musta vaan kirkkaan oranssi jotta löytyy putoamispaikalta helpommin.

        Rammstein on nimetty samannimisen kaupungin mukaan kuuluisan Rammsteinin lento-onnettomuuden mukaan. Sisälläkin on kuvia aiheeseen liittyen lento-onnettomuudesta, ja siis tuo kansikuva on kuva mustan laatikon suojakotelosta jonka päällä lukee tuo "FLUGREKORDER NICHT ÖFFNEN", eli "lentotallennin älä avaa".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe