Miten saisin mustapäät pois

Niinkuin

Olen 17-vuotias ja niin kuin muillakin teini-ikäisillä minulla on ollut ongelmia aknen kanssa. Pahin vaihe on jo ohi mutta nenäni on täynnä mustapäitä. Miten saisin ne pois? Olen kyllä kokeillut useita pesuaineita mutta mikään ei ole auttanut.

80

8958

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustapäille+aknelle
      • Päivi Räsänen

        Siis mitä vittua?! Ootko sää rasisti vai miksi kaikesta mustasta pitää päästä eroon!?


      • täh!?
        Päivi Räsänen kirjoitti:

        Siis mitä vittua?! Ootko sää rasisti vai miksi kaikesta mustasta pitää päästä eroon!?

        mitä v####a sä ä##ä houraat?! sä oot sairas! joo mullakin on paljon mustapäitä nenässä ja jotain muutakin näppyä kasvoissa :(


      • ihottumaaaa
        Päivi Räsänen kirjoitti:

        Siis mitä vittua?! Ootko sää rasisti vai miksi kaikesta mustasta pitää päästä eroon!?

        Mustapäät ovat aika pieni vaiva jos vertaa ihottumaan. Ihottuma jos joku on sitkeää eikä parannut hetkessä. Käy konsultoimassa kosmetologia, jos se on iso ongelma.


      • kirsih
        täh!? kirjoitti:

        mitä v####a sä ä##ä houraat?! sä oot sairas! joo mullakin on paljon mustapäitä nenässä ja jotain muutakin näppyä kasvoissa :(

        lumenen uudet kuorinnat auttaa


      • SuperLärviKustomi
        kirsih kirjoitti:

        lumenen uudet kuorinnat auttaa

        No voinko minä siirtää anaalini nenään vai en?


      • Anonyymi

    • asdfasdf

      marketissa on musta purkki loreal pure men power ja se on tarkoitettu mustapäille

      • fhgdfha

        hinta joku 7e tia enemmän


      • mustapää

        kostea järvivellä kasteltu pyyhe,poistaa ja pehmentää ihoa.eikun hakivettä astiaan.


    • Jiberibe

      Puhdista nenä ja sormet ja purista kevyesti mustapäät pois. Lopuksi vielä puhdistus.

      • sormet pois

        Ei saa puristella. Siitä jää helposti pysyvät jäljet. Sitä paitsi CLEAR-UP STRIPS:sit ovat tehokkaampia.


      • Jibibidi
        sormet pois kirjoitti:

        Ei saa puristella. Siitä jää helposti pysyvät jäljet. Sitä paitsi CLEAR-UP STRIPS:sit ovat tehokkaampia.

        Ei mustapäiden puristamisesta jälkiä jää. Ihonalaisia finnejä ei saa puristaa. Eri asia.


      • nenuun jaa

        ei saa...jää paha reikä!


    • levyseppä

      kulmahiomakone, eli "rälläkkä"

    • Poika99999

      Mä oon käyttäny jo pari vuotta tota Paulas Chocen 2% salisyylihappoa hyvin tuloksin, akne hävisi kokonaan. Lisäksi käytän saman sarjan Pore Reducing kasvovettä, joka sisältää korkean pitoisuuden B3-vitamiini Niasiiniamidia sekä Adenosinia, jotka molemmat korjaavat ihosolujen toimintaa.. Lisäksi kasvodessä on c-vitamiinia,keramiideja ja ihoa rauhoittavia aineosia eikä se sisällä alkoholia..

      • Tyttö----

        Joo. Salisyylihappo toimii. Esim.Garnierin puhdistusaineessa. Lähti mustapäät.


    • Apua!

      Mulla sama ongelma, kävin ammattilaisen kasvohoidossa, mutta mustapäät tulevat aina takaisin. Pesen kasvot joka päivä puhdistusaineella ja käytän säännöllisesti kasvojen kuorinta-aineita, mutta mikään ei auta...

      • Jubajuujuu

        No höh. Purista ne pois. Niin ammattilainenkin tekee. Ei tarvita mitää ihme tököttejä.

        Ei mustapäät ole sen kummempia kuin ihohuokosissa olevaa kovettunutta rasvaa ja likaa. Lika tulee esim pölyn mukana tai käsistä. Tuo mönjä on huokosissa niin, että ei ne sieltä pintapuhdistuksella lähde. Hygieniaa vaan mukaan ja puristamaan iltapuhteena. Riittävän kevyt puristus niin ei jää edes jälkiä. Eri asia on puristaa aknea (eli sellaista tulehtunutta märkäpesäkettä. Siitä voi jäädä jälki (kraateri).


    • GelatineBaby

      Aloitan höyryttämällä kasvoni, eli keitän vettä ja pidän kasvoja kiehuvan veden yläpuolella jonkin aikaa. Sitten olen tehnyt liivatejauheesta ja maidosta seoksen, jota lämmitän mikrossa n. 10 sekuntia ja levitän sitten sen "liiman" kasvoille, annan kuivua ja irrotan. Tämä seos siis kovettuu, ja irrotessaan mustapäät jää siihen. Käytän tarvittaessa. Esim. Youtubessa on videoita ja tarkemmat ohjeet. En tiedä oletko tyttö vai poika, mutta joitain tyttöjä häiritsee ylähuulen ja nenän välissä kasvavat "viikset", ne saa myös pois tällä.

      • kysymysss

        Missä suhteessa laitat liivatejauhetta ja maitoa??


    • gustavo_1987

      hammastahnalla, ne saattaisi muun muassa lähteä, mutta voihan sitä kokeilla myös jotain erilaisia ihon tuotteita, ps tai jotain sellaista ps hyvää kesää kaikille..

      • gustavo_1987

        tosin, jos hammastahnaa laittaa naamaan alkaa iho menenvään punaseksi, kuin olisi saunassa ollut, mutta sitä kautta myös lähtee kaikki epä puhtaudet jne jne...


      • asiantuntija.
        gustavo_1987 kirjoitti:

        tosin, jos hammastahnaa laittaa naamaan alkaa iho menenvään punaseksi, kuin olisi saunassa ollut, mutta sitä kautta myös lähtee kaikki epä puhtaudet jne jne...

        Sama reaktio tulee vetyperoksidistakin, kunhan tarpeeksi vahvaa tavaraa.


    • asiantuntija.

      Vetyperoksidi lienee paras tapa, 35%:n liuos räjäyttää pois yhtä sun toista, ei tosin nopeasti. Vaikka mustapäiden irottamiseen löytyy kaikenlaisia konsteja, ratkaisu ei ole pysyvä, joten kasvavat takaisin. On tärkeä ymmärtää että iho on jotenkin pilaantunut, jos ihoon kasvaa mustapäitä, joten ihonkuorinta on ainoa pysyvä ratkaisu. Siihen sopii siis vetyperoksidi, tai miksei tuo salisyylihappokuorintakin.

    • lutkateppo

      mustapää on tosi rasistinen ilmaus

      • talon mies

        Oikea termi monikultturisuuspää?


      • jyhvjk
        talon mies kirjoitti:

        Oikea termi monikultturisuuspää?

        Afroamerikkalainenpää?


    • Aikoinaan vastaavan ikäisenä oli sama ongelma, ja silloin äiteemuori sano jotta kamferitippoja vaan, siis iholle. Varmaan EU on kieltäny sen käytön epäinhimillisenä.

    • mitä pienistä

      Ihon rasvoittuminen liittyy ihmisen puberteettiin ja teini-ikään kun ne hormonit alkaa jylläämään elimistössä. Toisilla tätä on enemmän ja toisilla vähemmän.
      Tämähän se on se "akne" ongelma. Tärkeintä tässä on se, että ihon tila rauhoitetaan niin ettei mitään tulehduksia pääse syntymään. Kyllä se ajan mittaan rauhoittuu, ei niitä nyppylöitä ainakaan pidä mennä kovin ottein "rypistelmään ja puristelemaan" ei ainkaan likaisilla sormilla. (= tulehdusriski)
      Ei se "yksi" (tai muutama) pieni nyppylä elämää tuhoa. Tämä on vaan sitä normaalia hormonitoiminan aiheuttamaa useimmin.

    • Itsellä oli paha akne 16-vuotiaana, ja äitini vei minut iholääkäriä näkemään. Sieltä sain jonkun vitamiini lääkityskuurin, jota söin 9kk. Lupasi ettei finnejä tule enää ikinä, ja vieläkin 23 vuotiaana iho on kuin vauvalla.
      Varoituksena, tuo kuuri on rankka ja se kuivattaa ihon kokonaan. Väh 3 kertaa päivässä rasvattava naama ja huulirasvaa 15min välein. Mutta finnit pysyivät poissa!

    • käytänvieläkin

      paulas choice toimii

    • Jos syöt e-pillereitä niin kannattaa lopettaa. Akne häviää kuin itsestään. Lisäksi pitää huolehtia riittävästä ravinnosta ja vitamiinien saannista.

    • torsti65

      Niitähän on jotain sellasia laastareita, jolla ne lähtee.

    • Ei mamutukselle

      Niistä pääsee eroon vain äänestämällä oikein.

    • N21

      Hei!

      Kannattaa panostaa ihon kosteustasapainosta huolehtimiseen. Pintakuivasta ihosta epäpuhtaudet eivät pääse poistumaan, vaan jäävät joustamattoman, kuivan ihokerroksen takia "jumiin". Mitä suuremmiksi mustapäät pääsevät, sitä enemmän ne venyttävät ihohuokosta ja mahdollistavat aina vain suuremman epäpuhtausmäärän jäämisen ihohuokosiin. Joillakin, kuten minulla, ihohuokoset ovat luonnostaan hyvin laajat (äidilläni ja isälläni sekä isäni äidillä oli myös). Silloin ei auta kuin kosteuttaa ihon pintakerrosta ja puhdistaa ihohuokosia mahdollisimman paljon. Itselläni ongelma on sen verran suuri, etteivät mitkään perinteiset vaahdot, geelit tms. tehoa, vaan minun täytyy käyttää mekaanista kuorintaa. Myös GelatineBaby-nimimerkin ehdotus on varteenotettava.

      Tässä vaiheessa kannattaa vain panostaa hyvän kasvohygienian ylläpitoon. Todennäköisesti iho rauhoittuu myöhemmin - elleivät ongelmat johdu epäsopivista e-pillereistä tms. - ja mitä enemmän jaksat panostaa kasvoihisi nyt, sitä paremmilta ne näyttävät muutaman vuoden kuluttua, kun murrosikä on viimein ohi.

    • ikuinen ongelma

      Olen nelikymppinen nainen ja kaikkea kokeillut vuosien varrella.Iho on vain itselläni niin rasvainen,että mustapäitä tulee.Kuorin säännöllisesti ihoa ja esim. saunan jälkeen puristelen mustapäät pois,kun iho on pehmeä.
      Olen laastareita ja kalvonaamioita joskus kokeillut,mutta ei niin tehokasta,kuin edellä mainittu.
      Veden riittävä juonti auttaa myös pitämään ihon kuulaana.

      • Näin on!

        Saman ikäinen olen! Iho vuodenajasta riippuen pintakuiva-sekaiho kasvoilla, muualla kehossa kuiva. Mustapäitä on lähinnä nenässä ja leukaan tulee sellaisia valkoisia (jeh, minulla on mustat ja valkoiset keskustelussa mukana). Ostin joskus vuosia sitten sellaisen ihomatoraudan, ja sillä puhdistan leukaa ja nenää ja osittain poskia nenän läheltä. Vähän pelottaa, paljonko pintaverisuonet siitä laajenevat, mutta taitaa olla aika lempeää touhua kuitenkin, kun mustapäät eivät ole isoja ja lähtevät kevyellä otteella.

        Yleensä jos johonkin kohtaan tulee iso mustapää (esim. niskassa, selässä, nivusissa), niin samaan kohtaan tulee aina. Ihohuokonen on siinä kohden pysyvästi pilalla. Ainakin oman kokemukseni mukaan, ja mitä olen miesystävän kohdalla seurannut. Itselläni on ohimolla yksi sellainen kohta.


    • ja..saaa..

      finnit kuuluu elämään, vältä suklaa ja rasvaiset ruuat, pese säännöllisesti naamari ja.. ja..

    • Elppä

      Purista kuten minäkin. Nenä on vähän aikaa turvoksissa, mutta kyllä se siitä tasoittuu!

    • Mutsi1

      hei Niin kuin!
      Suurimmalla osalla ikäsistäsi on ongelmia ihon kanssa. Ihosi paranee pikapuoliin, mutta yksi asia on nyt tärkeä. Älä kokeile erilaisia tuotteita, mene apteekkiin. Sieltä voit farmaseutin (usein myös kosmetologi-farmaseutteja) kanssa valitan sinulle sopivat tuotteet.
      Toinen asia on, että jos sinulla on ylimääräistä rahaa (priorisoi!!!), niin tilaa aika kosmetologilta ihonpuhdistukseen. Älä missään nimessä ala itse repimään ihoasi, pahimmassa tapauksessa aiheutat itsellesi arpikudosta kasvoihin.
      Tässä nyt pari hyvää nyrkkisääntöä. Muitakin tulee varmasti täältä. Ota rauhallisesti, kunhan hormonisi asettuvat "paikoilleen", niin ihosi on samantien kunnossa.

    • scarface-N

      Minulla oli nuoruusiän akne, joka jatkui aikuisiän aknena. Parhaat kotikonstini:

      - pese kasvosi aamuin illoin esim. jollain apteekistas löytyvällä tuotteella, jonka pH arvo on lähellä ihon omaa pH:ta. Myös markettien puhdistusemulsioita voi kokeilla. Älä pese saippualla, koska se kuivattaa ihoa ja sitä kautta lisää entisestään ihon rasvoittumista

      - kun peset ihoa, niin käy huolellisesti läpi kasvot erityisesti esim. nenänpielet ja muut kohdat, joihin mustapäitä tulee helposti. Käytä pestessä (ainakin iltaisin) aina kasvosientä, koska jos ihohuokoset ovat isoja kuten usein niillä, joilla on rasvainen iho, niin pesuaine ja lika ei välttämättä puhdistu kunnolla ilman sientä. Purista käytön jälkeen sieni kuivaksi ja kuivata pystyasennossa, jotta ei homehdu

      - kun käytät kasvosientä puhdistamisessa, niin et välttämättä tarvitse erillistä puhdistusnestettä

      - kosteuta ihoasi. Se auttaa, jotta ihosi ei ole rasvainen sisältä ja pintakuiva päältä

      - jos käytät meikkiä, muista kuoria ihosi silloin tällöin esim. 1-2 kertaa kuukaudessa. Kuorinta-ainetta voi tehdä itsekin tai käyttää esim. Prismasta löytyviä kertakäyttöisiä kasvonaamioita.

      - jos iho pääsee oikein pahaksi, niin käy kosmetologilla puhdistuttamassa kasvosi, jonka jälkeen voit taas jatkaa kotihoitoa

      - älä koskaan hankaa ihoasi kovaa, koska iho venyy ja voi tulla pieniä verenpurkaumia. Ne harmittavat sitten, kun olet vanhempi.

      - jos puristat itse mustapäitä, niin tee se vain lämpimiin kasvoihin (esim. saunan jälkeen) ja purista varovasti. Kunnon puhdistus ennen ja jälkeen puristelun

      - jos tunnet, että finni on nousemassa, niin aloita heti käyttämään täsmähoitoa (esim. roll-on täsmähoitopuikkoa). Laita ainetta ainakin kahdesti päivässä aamuin ja illoin ihonpuhdistuksen jälkeen

      - älä käytä alkoholipitoisia tuotteita kesällä, koska auringonvalossa iholla oleva alkoholi voi muodostaa pysyviä maksaläiskiä

      - jos kaikesta hoidosta huolimatta iholle on noussut finni, niin puhdista iho kunnolla, steriloi esim. nuppineula ja tökkäise sillä varovasti näppylää. Yritä saada mätä ulos mahdollisimman pienen reiän kautta, jotta arpi jäisi mahdollisimman pieneksi. Tosi isoista finneistä jää yleensä pysyvä arpi.

      - tarkkaile ruokavaliotasi. Ainakin minulla rasvaisten ruokien syöminen aiheuttaa "hormoninäppyjä" eli rasvaisen juuston ja suklaan syöminen näkyy siinä, että parin päivän päästä alkaa tulla isoja finnejä. Runsaasti vettä ja kasviksia, niin se näkyy ihossakin!

      - jos selviät pelkillä mustapäillä, niin hieno homma. Jos kuitenkin vaiva kehittyy akneksi, jota et saa hoidettua millään konsteilla, niin ihotautilääkäriltä saa A-vitamiinijohdannaisreseptilääkkeen. Lääkekuuri kestää yleensä 5-6 kuukautta ja se vaatii seurantaa esim. labrakokeiden ottamisen, koska lääkkeellä voi olla vakavia (onneksi harvinaisia) sivuvaikutuksia

    • .....

      Liekinheittimellä.

    • ????!!!!!

      Teidän luulis osaavan hakea netistä tietoa. Mitä hittoa rahojanne tuhlaatte kosmetiikkaan, etsimään ohjeita mistä aineksista ja miten itse teet puhdistavia aineita. Hyödyntämällä kaappien sisältöa ja kasveja.
      Paitsi jos haluat rahoittaa rikkaita omistajia entisestään. Toisille myös kemikaalittomuus ja eettisyys merkitsevät.

    • TOIMII.

      Jätä pullat, leivät, viljat ja sokeri.
      Testaa kaksi viikkoa, jos ei toimi, niin on todella ihme.

    • uskokaa tai älkää

      http://www.lipglossiping.com/wp-content/uploads/2012/08/Neutrogena-Visibly-Clear-Blackhead-Eliminating-Scrub01.jpg

      tommonen Neutrogenan blackhead eliminating toimi ainaki mulla yllättävän hyvin ja tuloksia tuli jo ekan kerran jälkeen (tai sitte vaan kuvittelin, mut ainaki tuntu siltä) :)
      Ei tarvinnu ees koko purkkii käyttää nii tuli jo selkeesti näkyvii tuloksii :)

      Huono puoli oli se, et jos en käyttäny sitä alkuaikoina esim silmien väliin, mut kaikkialle muualle kasvoihin joo, nii sit mustapäitä/finnejä tuli silmien väliin :s Mut kuhan muistaa käyttää joka kohtaan ni ei mitää ongelmii. :)

      Ja tää toimii siis mustapäiden lisäks finneihin ! Iha ihme tuote :DD

      • hyvä ja halpa

        Neutrogenaa saa apteekista tai marketista. Tehokasta kun muistaa käyttää aamuin illoin. Mulla käytössä Neutrogenan kuoriva puhdistusaine, kasvovesi ja kosteusvoide. Lisäksi Nivean mustäpäälaastarit n. kerran kuussa, saunan jälkeen koska silloin iho kosteimmillaan ja pehmeimmillään ja mustapäät irtoavat parhaiten.


    • Valkopää

      Mikä helvetti on mustapää? sitä oon tässä 18 vuotta miettinyt. Sinä aikana finnejä on ollut about 500.000, voi mennä alakanttiin, mutta mun finnit on kyllä valkopäisiä. *Poks* ja valkoinen smegma lentää, sitten tulee valkoista vesimäistä mätää ja lopuksi verta. Mikä helvetin MUSTAPÄÄ?!

      • jfjdhfhfhfj

        Olet ilmeisesti autisti kun et osaa käyttää Googlea.


      • Ikiteini?

        Siis olet kärsinyt finneistä parikymmentä vuotta? Etkä ole sinä aikana nähnyt itselläsi etkä kellään muullakaan mustapäitä? Ehkä sinun iho ei ole taipuvainen saamaan mustapäitä, mutta jos et ole nähnyt niitä muillakaan, niin vika havaintokyvyssäsi. Ja luulisi, että tuossa ajassa olisit saanut finniongelmasikin kuriin. Finnit kuuluvat murrosikäkään, jossain tapauksessa naiset kärsivät vaihdevuosissa samasta vaivasta uudestaan. Mutta ikuinen finniongelma viittaa jo hygieniaongelmaan. Tai ikuiseen murrosikään. Ehkä et ole ikinä kasvanut aikuiseksi.


    • Kungpao

      Itse olen kesäisin todella paljon ulkona kun aurinko paistaa, aurinko auttaa todella paljon. Mustapäihin itse käytän neutrogenaa.

    • minävainnn

      älkää tuhlatko aikaanne mustapäiden poistoon, jos itse olet sujut asian kanssa nii älä muiden takia ala ihoosi pilaamaan ! kaikilla on niitä ja kaikki niistä kärsii, kyllä ihmiset ymmärtävät ja osaavat silti kauneuttasi arvostaa vaikka kasvoissasi onkin pieniä luonnollisia virheitä ! :)

    • Garnier 3 in 1
    • Itselläni toimii

      Ei mitään pesuaineita puhdistukseen varsinkaan saippuaa ei ollenkaan, vaan paristokäyttöinen kasvoharja ja mietoa puhdistusvoidetta.

      Saunassa voi käyttää karheita hierontahanskoja niin ei tarvitse kemikaaleja ollenkaan kuorintaan.

      Suurentava peili ja puristelee puhtain käsin suurimmat pois.

    • Bentsoyyliperoksidia

      Ne eivät ole likaa, joten voit pestä niitä väsymiseen asti millä haluat.

      Mustapäät muodostuvat ihon omien kuolleiden sarveissolujen tukkiessa talin kanssa huokosen. Niitä voi ehkäistä (tietysti säännöllisen ihon puhdistuksen lisäksi) estämällä sarveissoluja tukkimasta huokosta eli sarveissoluja on jatkuvasti ja määrätietoisesti poistettava iholta kuorimalla niitä pois. Kosmeettisista mekaanisesti kuorivista aineista ei ole apua, koska ne eivät ole tarpeeksi tehokkaita eikä niitä käytetä jatkuvasti. Bentsoyyliperoksidia sisältävät ilman reseptiä apteekista saatavat tuotteet kuorivat ihoa jatkuvasti, ainetta on käytettävä päivittäin useita kuukausia. Niinpä voisit voidella nenusi Brevoxyl-emulsiovoiteella ohjeen mukaan. Muista että säännöllisyys on a & o, ja on ihan turha panna ainetta liian paksulti, koska siitä saa vain ylimääräistä ihon ärsyyntymistä (joka tosin kuuluu asiaan varsinkin hoidon alussa).

      Jos haluat, voit käydä kosmetologilla ihon puhdistuksessa, mutta ei siitä ole kuin hetken kosmeettinen hyöty, jos taipumus mustapäihin on olemassa.

    • Mulla oli 25-vuotiaaksi asti keskivaikea akne, lopetin tökötit (accutanista benstoyyliperoksidiin) kyllästyttäni päivittäiseen orjalliseen "rasvailuun", ja tajusin että iho-ongelma oli jäävuoren huippu peittämässä pahempia mielen JA kehon epätasapainoja. Nyt en käytä juuri mitään kaupallisia "hygienia"tuotteita, ja olen terveempi kuin koskaan.

      Kaikki ihon pinnan käsittely on kosmeettista. Toisin sanoen voiteet ja lääkekuurit hoitavat pintaa ihmisen syvempien tasojen sijaan, ja siksi niistä ei lopullista ratkaisua mihinkään.

    • ReallyGreatProducts

      Paula's Choicen 2% BHA geeli toimii hyvin ja Paula todellakin tekee loistotuotteita, ei ihme että on maailmanlaajuisesti suosittu. Älä käytä apteekkituotteita, vaan anna Paulan tuotteille mahdollisuus -> Suomessa voit kokeilla riskittä 30pv, toisin kuin Amerikassa tätä mahdollisuutta ei ole. BHA on todella tehokas mustapäille, koska se saa ihohuokoset puhdistumaan ja samalla ihonsävy tasoittuu ja finnit lähtevät. "All Paula's Choice products are based on researches."

      https://www.youtube.com/watch?v=BMtbswjU9rk

    • lähtee

      Puristamisen voi korvata imettämisellä, siis kul..ipumppu, k..to.ispumppu tai vaikka modattu injektioruisku imutteluun.

    • elämä voi olla

      Itselläni on käynyt ilmi että akne oli stressireaktio. Parantamalla stressinsietokykyä olen päässyt ongelmasta lähes täysin eroon. Parhaiten tämä onnistuu säännöllisellä liikunnalla..

      Kannattaa myös välttää stressaavaa elämäntyyliä. Pahinta lienee jos unirytmisi on epäsäännöllinen ja jätät asioita jatkuvasti tekemättä ja joudut sitten murehtimaan kun et ole tehnyt niitä.

    • kokeileedes
    • TULELLA

      POLTA NE POIS

    • hii2

      oriflame 3D

    • isääntä itte

      ennenvanhaan mustalaiset lähti kun täräytti haulikoolla persiille, toinen melkein parempikonsti on kun ehrottaa ,että ruppees töihin sitte.

    • Tukkonaama

      "Jätä pullat, leivät, viljat ja sokeri."

      Olin vuoden ilman eikä iho parantunut sillä mihinkään. Kiloja tosin lähti 15.

    • Neuvoisin

      äänestämään oikein.


      [...Kolme viidestä suomalaisesta pitää Suomen maahanmuuttopolitiikkaa liian löyhänä. Peräti yhdeksän kymmenestä on sitä mieltä, että rikoksista tuomittuja ulkomaalaisia pitäisi voida karkottaa Suomesta nykyistä helpommin...]
      http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Yli puolet suomalaisista tiukentaisi maahanmuuttopolitiikkaa/1135255774989?ref=rsshttp://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Yli puolet suomalaisista tiukentaisi maahanmuuttopolitiikkaa/1135255774989

      Ja silti puolueista ainostaan persut olisivat valmiita tiukentamaan liian lepsua maahanmuuttopolitiikkaamme.

      Että näin se kansantahto toteutuu "demokraattisessa" Suomessamme..

    • Niittipallero

      Mulla toimi komedorauta mustapäihin, eti nettikaupasta (tai apteekista) ja katu youtubesta käyttöohje.

      Ite käytän suihkujen jälkeen, ensin putsaan ihon kasvovedellä, sitten käytän komedorautaa ja käytän taas kasvovettä ja that's it.

    • kokeilun arvoinen
      • olet vajaa

        www.paljastettu.fi


    • upeattuotteet
    • kurre1

      Kyllähän mustapäistä pääsee eroon jos sossu ei antaisi heille muuta avustusta kuin matkalipun omaan maahansa sekä laivan johon ne pakataan Suomesta kaikki kotimaansa matkalle!!!

    • Kaiken aikoinaan kokeilin. Mikään ei auttanut. Meni nuoruus. Tuli aikuisuus. Homma tuntui vain pahenevan. 25 vuoden iässä lopulta kyllästyin ja menin ihotautilääkärille ja käskin sitä antamaan miulle reseptin roaccutanille. Ei finnin finniä sen jälkeen. Nyt vain harmittaa, että en tehnyt sitä aikaisemmin. Itsetuntoon vaikutti turhan kovasti ja vasta nyt viime vuosina uskaltanut alkaa elää.

    • asdasdasdasdasdasdas

      Syö hyvin (paljon hedelmiä ja vihanneksia) ja vähän eläinkunnan tuotteita (esim. maito aiheuttaa monille paljon finnejä, koska hormoonit).

      Pahimpiin mustapäihin voi myös kokeilla mustapäärautaa. Ainakin The Bodyshopista saa ja varmasti muualtakin.

    • ElppäTaas

      Mene Afrikkaan. Sieltä löytyy mustapäitä.

    • dryganja123

      Osta tonnikalaa öljyssä, valuta sitä öljyä kämmenellesi ja hiero kasvoillesi.

      Anna vaikuttaa 1-2 tuntia ja sitten annat koirasi/kissasi nuolla kasvosi puhtaaksi.

    • Yksplusyksonyks

      Sellaista se on kuin on rikas.

    • Mieheskö?20+5on2viis.

      Juo vettä 1,5-3litraa päivässä. Lue ensin netistä miten vettä juoda. Googleta esim. syö muutama hedelmä päivässä. Esim. omenat ovat hyviä. Ja lopeta tupakointi jos olet huomannut auringon kuivattavan ihoasi tai älä polta kuin olet auringossa, aina 15min ennen paahdetta. Huom. Paahdetta.

    • postimerkki pers..

      äänestäkää jatkossa persuja,pääsee mustapäistä eroon...

    • toimiva konsti

      lähetä ne takas Afrikkaan

    • mutanaamio

      Mutanaamio poistaa tehokkaasti mustapäät.
      Esim. Ahava Purifying Mud Mask (myydään lähiapteekissa), tai Tom Ford For Men - Intensive purifying mud mask (pitää tilata netistä esim. mr porterilta). Käyttää mutanaamiota kerran tai pari viikossa niin ei ole mustapäitä ollenkaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe