Avoimessa suhteessa elävä kaveri flirttailee. Apua!

???

Vastakkaista sukupuolta edustava työkaverini kertoi yllättäen hiljattain elävänsä avoimessa suhteessa. Välimme ovat olleet alusta asti lämpimat ja välittömät...itseasiassa varmaan paras kaverisuhde vastakkaiseen sukupuoleen, jota minulla on ollut. Joskus olen huomannut tämän kaverin taholta kohteliaisuuksia ja pientä flirttiä, mutta en ole asiaa sen kummemmin miettinyt, koska olemme molemmat parisuhteessa tahoillamme. Nyt kun selvisi, että hän on avoimessa suhteessa, suhtautumiseni häneen on muuttunut varauksellisemmaksi...Ja koen hänen tavalliset juttunsa jopa jonkin sortin "ehdotteluksi", kun olen alitajuisesti alkanut miettiä, että yrittääkö oikeasti jotenkin saada minua seksikaveriksi? Sanokaa, että olen turhaan huolissani ja voin suhtautua häneen kuten ennenkin. Pelkkänä hauskana kaverina.

3

382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avoin poly

Muuttuiko hänen käytöksensä sen jälkeen, kun kertoi oman suhteensa avoimuudesta?

Hänellä on avoin suhde, sinulla ei. Luuletko, että hän haluaisi seksisuhteen kanssasi silläkin uhalla, että pettäisitte sinun kumppaniasi? Avoimen suhteen osapuolet voivat olla tarkkoja siitä, että kaikki asianosaiset tietävät missä mennään ja hyväksyvät asian - myös siis sinun kumppanisi.

Vaikka hän elää avoimessa suhteessa, se ei tarkoita, etteikö hän voisi olla myös ihan kiva kaveri, ilman seksiäkin.

• kokenut olen

Tuskin on oikeasti avoimessa suhteessa tai ainakaan toinen osapuoli ei tiedä että he ovat avoimessa suhteessa. Peluri koittaa saada pauloihinsa sinut vain sen yhden asian vuoksi. Älä lankea!

• Sannnnnnni

Voi olla että on kiinnostunut, voi olla ettei. (Ainakin omat tuttavani joilla on avoimempia järjestelyjä eivät kerro ehdotellakseen, vaan koska haluavat varmistaa että jos näen heidät muiden seurassa en hyppää johtopäätöksiin petoksesta ja moraalisesta turmeltuneisuudesta -siipalle ei mielestäni saa valehdella. Jos keskenään ovat sopineet niin sitten).

Itselläni on paljon miespuolisia kavereita, joiden kanssa kaveruus on usein alkanut kun vaikka luennolla tai bileissä olemme alkaneet puhua ja huomanneet että juttu luistaa. Joskus huomaan että he luotaavat ikäänkuin kautta rantain josko saattaisin olla sinkku, ja silloin totean vain jotain aviomieheni ihmeellisestä ihanuudesta. Melkein aina viesti menee perille ja puuha jatkuu terveeltä kaveripohjalta -jos ei, ja mies ehdottaa jotain suoraan, niin sitten "mitvit, pois hyypiö".

Eli huomauta, varmuuden vuoksi, sivulauseessa että miehesi on ihana ja uskot perinteiseen avioliittoon, ja unohda sitten huoli. Jos tulee tarvetta jaella litsaria tiedät sen kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe