Jag skrattade så jag nästan kissade i byxorna.Humorgruppen KAJ blir bara bättre och bättre.
Jåo nåo e ja jaå YOLO ja nåo = toppenbra låt.
9
509
Vastaukset
- skitbra+++++
Österbottningarna är nog roliga.
- 50 +
Låten kommer att bli en "lansplåga ".
- pia - maria
50 + kirjoitti:
Låten kommer att bli en "lansplåga ".
Över 82 000 har redan hört den på youtube.
- 60 +
pia - maria kirjoitti:
Över 82 000 har redan hört den på youtube.
Nu är det väl redan över 100 000 ,man tror inte det är sant.
Finns den att lyssna, se på i Youtube?
- spritter i benen
Jadå,både på Youtube och några andra ställen.( KAJ YOLO )
- Hjälp!
spritter i benen kirjoitti:
Jadå,både på Youtube och några andra ställen.( KAJ YOLO )
Den där dialekten GÅR BARA EJ ATT FÖRSTÅ!! inte ens vad låten heter...
- yolokaj
Den första gången hörde jag låten på radion och ända sedan har jag lyssnade på den åtminstone några gånger per dag. Men jag fattar inte alla ord som uttalats men jag tycker att videon är jätteYOLO i alla fall ;D den bästa videon som har jag sett på länge
- glädjespridare
Inte behöver man ens förstå alla ord,jag blir åtminstone bara så glad när jag hör den.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165273
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212741- 342080
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella382010Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon331966Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81324- 1641282
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651247- 371223