Palsta on pilalla

Näkemiin!

Nyt voikin lopettaa tämän palstan lukemisen kun häirikkö on valloittanut sen. Kyseinen häirikkö kaivelee vanhoja viestejä ja pistää yhden tai parin sanan älyttömiä kommentteja.

Palstalle tullessa näyttäisi siltä että keskustelua on runsaasti kun uusia otsikoita on pitkä jono, mutta lähes kaikki on vain näitä häirikön postauksia. Asiallista tietoa etsivälle teettää työtä löytää tietoa roskapostin seasta.

8

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bvcbbcbcbgc

      Niinhän tuo näkyy jatkavan edelleen häiriköintiään. Lisäksi vielä tuo piilomainostaja joka samaa tekstipohjaa käyttäen kyselee muka kokemuksia "sopivista" firmoista tai hinnoista.

    • ylläpitoon

      ilmoita asiaton viesti

      • Tyhmyys ei riitä

        Tyhmä sanan tai parin vastaus joka liittyy edes väljästi ketjun aiheeseen, ei täytä asiattoman viestin edellytyksiä eikä siis ylläpito poista niitä.

        Nuo piilomainokset linkkeineen on kylläkin ylläpidon poistolistalla sääntöjen vastaisena.


      • ...
        Tyhmyys ei riitä kirjoitti:

        Tyhmä sanan tai parin vastaus joka liittyy edes väljästi ketjun aiheeseen, ei täytä asiattoman viestin edellytyksiä eikä siis ylläpito poista niitä.

        Nuo piilomainokset linkkeineen on kylläkin ylläpidon poistolistalla sääntöjen vastaisena.

        Vielä jatkoa. Seuratkaapa kuinka nopeasti tämä viesti siirtyy otsikoissa viimeiseksi ja kuinka kauaksi. Siihen vaikuttaa suurimmalta osin näiden häiriköiden turhat viestit.


      • vaikeuksissa
        ... kirjoitti:

        Vielä jatkoa. Seuratkaapa kuinka nopeasti tämä viesti siirtyy otsikoissa viimeiseksi ja kuinka kauaksi. Siihen vaikuttaa suurimmalta osin näiden häiriköiden turhat viestit.

        Minusta firma, joka S24 yhteydessä mainostaa on jo menettänyt pelin.


    • kansalaiset

      Ihmeen vähän on häiriköintiä, kun ajattelee että kuka tahansa voi kirjoittaa nimettömästi (ip voidaan saada selville jos kirjoittaja ei sitä osaa tai älyä peittää) mitä tahansa ja jälkisensuuri on vaatimatonta.

      Toisaalta olen pettynyt ihmisten älyttömyyteen (huumorintajuni ei ehkä ole vielä tarpeeksi sopeutunut ja on otettava huomioon kirjoittajien mielentila: päihteet ym. mielenhäiriöt), mutta tältä kantilta katsoen kansalaisten itsehillintä ja käytöstavat ovat kuitenkin suurimman osan kohdalla aika kohdillaa.

      Toivoa vielä on ;)

    • Rekisteröitymispakko

      Jos kirjoittaa omalta koneeltaan, niin osoitteen voi laittaa käyttökieltoon. Hankalampaa, jos käyttää yleisiä koneita. Niitä kun ainakin Helsingissä löytyy satoja vapaasti käytettäviä, ja samalla estyy kaikkien muiden käyttäjien keskusteleminen. Tehkää ilmoituksia häiriköstä ja kertokaa samalla ylläpitäjälle, mitä kaikkea muuta hän on tehnyt! Ei anneta periksi häirikölle!

      Olen itse ehdottanut aiemmin, että kaikilla pitäisi olla rekisteröitymispakko suomi24-keskusteluissa. Se rajoittaisi hörhöilyä. Jos rekisteröityminen olisi sidottu vaikkapa puhelinnumeroon, niin useimmat ihmiset pystyisivät luomaan vain muutaman tunnuksen. Eli samalle numerolle saisi vain yhdet tunnarit. Uusien tunnuksien luonti edellyttäisi aina uuden puhelinliittymän ottoa. Se olisi näppärin karsintakeino. Häiriköijä joutuisi vaihtamaan puhelinnumeronsa jokaisen kerran jälkeen kun olisi asettanut tunnuksensa sulkuun.

    • Lisääntyy taas!

      Sekokirjainnimimerkki on yltynyt taas häiriköimään lisää. Kohta se on yksin vastailemassa ikivanhoihin arkistoviesteihin tyhmillä vastauksillaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe