kiinteä ja pienempi takamus

anonyymi84

Hei!

Onko kenelläkään mitään hyvää harjoitusohjelmaa aikaan saamiseksi kiinteämmän takamuksen. En halua lihaksikasta takamusta vaan pois ylimääräistä selluliittia.

Kiitos vastauksista!

12

8855

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marika

      Lue keskustelu otsikolla "Voiteen tulos!" jossa monilla on positiivisia kokemuksia Garnierin selluliittigeelistä. :)

      • mimmu

        ei geelit ihmeitä tee!!!!
        paras ja ainut oike tapa on kuntosalitreeni ja siellä korotaen jalkaprässi ja erilaiset kyykyt!!! Salia vähintään 3 kertaa viikossa mieluiten 4- Sekä reipasta kävelyä 3 kertaa viikossa... Vehnäjauhot vähiin ja kotona reiåasta kotityötä ym. hyötyliikuntaaa!!


      • Marika
        mimmu kirjoitti:

        ei geelit ihmeitä tee!!!!
        paras ja ainut oike tapa on kuntosalitreeni ja siellä korotaen jalkaprässi ja erilaiset kyykyt!!! Salia vähintään 3 kertaa viikossa mieluiten 4- Sekä reipasta kävelyä 3 kertaa viikossa... Vehnäjauhot vähiin ja kotona reiåasta kotityötä ym. hyötyliikuntaaa!!

        Itse yritin tuota jossain vaiheessa ja tulokset olivat päinvastaisia kuin olisin halunnut: eli tietysti kunto kasvoi, mutta varsinkin reisien lihasmassa kasvaa valtavasti ja reisistä tulee todella leveät... Olette varmaan nähnyt esim. painon-nostajien ja juoksijoiden reisiä... Jos siinä päällä on vielä edellistä selluliittia niin mieluummin en liiku ollenkaan, lihaksien pienetessä reidetkin selluliitista huolimatta kapenevat. Joudun kävelemään 5 km/päivä ja seisomaan sekä juoksentelemaan kertaakaan istumatta töissä 6 tuntia päivässä. Tuo ei kuitenkaan kasvata lihasmassaa yhtä paljon kuin kuntosaliharjoittelu. Kävely on todella hyvää liikuntaa joten sitä kannattaa harrastaa aina kun voi... Eikä vaan lenkkipuku päällä vaan esim. koko päivän kestävä shoppailureissu voi olla vieläkin tehokkaampi.


      • Paulgirl
        mimmu kirjoitti:

        ei geelit ihmeitä tee!!!!
        paras ja ainut oike tapa on kuntosalitreeni ja siellä korotaen jalkaprässi ja erilaiset kyykyt!!! Salia vähintään 3 kertaa viikossa mieluiten 4- Sekä reipasta kävelyä 3 kertaa viikossa... Vehnäjauhot vähiin ja kotona reiåasta kotityötä ym. hyötyliikuntaaa!!

        Ei salilla käyminen tarkoita välttämättä mitään kehonrakennusta,ei kannata huhkia neljää kertaa viikossa salilla ja vielä jossain jalkaprässissä.Useasti voi toki käydä mutta juoksumatto,kuntopyörä,reiden lähentäjät ja loitontajat ym.peliin!Itse käyn viikossa 2 kertaa salilla,kerran ratsastamassa ja 1-2 kertaa kunnon reippaalla ja pitkällä kävelylenkillä.Kiloja on tippunu muutama mutta just esim.reisien ja pepun muoto on muuttunu huomattavasti.Sitäpaitsi kunto kohoaa ja elämäntyyli muuttuu terveemmäksi,sitä ei voiteilla saa!


      • kuntoilija
        Marika kirjoitti:

        Itse yritin tuota jossain vaiheessa ja tulokset olivat päinvastaisia kuin olisin halunnut: eli tietysti kunto kasvoi, mutta varsinkin reisien lihasmassa kasvaa valtavasti ja reisistä tulee todella leveät... Olette varmaan nähnyt esim. painon-nostajien ja juoksijoiden reisiä... Jos siinä päällä on vielä edellistä selluliittia niin mieluummin en liiku ollenkaan, lihaksien pienetessä reidetkin selluliitista huolimatta kapenevat. Joudun kävelemään 5 km/päivä ja seisomaan sekä juoksentelemaan kertaakaan istumatta töissä 6 tuntia päivässä. Tuo ei kuitenkaan kasvata lihasmassaa yhtä paljon kuin kuntosaliharjoittelu. Kävely on todella hyvää liikuntaa joten sitä kannattaa harrastaa aina kun voi... Eikä vaan lenkkipuku päällä vaan esim. koko päivän kestävä shoppailureissu voi olla vieläkin tehokkaampi.

        Itse olen hankkiutunut eroon selluliitista juoksemalla - 2-3 kertaa viikossa teen 3-5 km:n lenkin. Selluliitti on muutamassa kuukaudessa kadonnut lähes kokonaan! Höpönhöpöä on se, että juoksusta tulisi mahtireidet - päinvastoin, reidet ja sääret on kaventuneet ja kiinteytyneet selvästi! Kilpaurheilijat on ihan eri asia kuin me tavalliset kuntoilijat! Sitäpaitsi liikunnasta saa iloa ja energiaa muutenkin, ei vain kauniimpaa vartaloa. Ennen juoksuharrastuksen aloittamista muuten kävelin ahkerasti, pitkiä lenkkejä ja mielestäni reipasta vauhtiakin, mutta sillä ei ollut juuri minkäänlaista vaikutusta selluliittiin. Kun sitten aloin juosta, niin reidet kihelmöi ja kuumotti ensimmäiset viikot kukn verenkierto lähti liikkeelle.


    • ReipasReima

      Kokeile sinäkin sitä Garnierin Ultra Slim Body Geliä - minäkin aloin käyttämään ja voit uskoa että kannatti!!! Olen kahden lapsen äiti, ja jopa MASU on alkanut kiinteytymään tämän voiteen ansiosta, kun siis vatsanseutukin on tullut voideltua! Ihan käsittämätöntä! Oma mies on kans enemmän kuin tyytyväinen! Reidet on niin siloiset ja peppu kans, ei kertakaikkiaan voi uskoa mitä yksi voide voi tehdä!!! 10,60€ maksoi ainakin mulla, Anttilasta ostin. Kyllä vain haluan mainostaa sitä kaikille muillekin, NIIIIN tyytyväinen olen!!!

      Kuntosalia mä muuten en suosittelis, koska se näkyy nimenomaan lihasmassassa. Sen sijaan ihan kotona voi harrastaa PAIKALLAAN KÄVELYÄ! Marssi paikallasi ja nostele välillä polvia oikein korkealle, välillä heitällä kantapäitä peppuun ja sitten hölskyttele/rentouttele ja eikun uudestaan. Tähän "jumppaan" kun käyttää n. 15 minuuttia joka päivä (mielellään), niin kyllähän saa reidet ja peppu liikettä! Toimii IHAN VARMASTI, kun vain malttaa tehdä päivittäin ton 15 minuutin jumpan! Saat toki hyppelehtiä niin pitkään kuin jaksat, mutta pitäisi kuitenkin jaksaa tehdä sama joka päivä!

      • jenna

        Kuntosalilla voi tehdä hyvin monenlaisia ohjelmia omien tavotteiden mukaan. Lihastreeni aktivoi myös tehokkaasti rasvanpolttoa. Aivan turhaan naiset pelkäävät saavansa maskuliiniset lihakset, voin sanoa että ei ne kovin helposti synny! Käykää kerran salilla ja pyytäkää ammattilaisen apua kunto-ohjelman teossa. Saatte asianmukaista tietoa... Tunnen monia naisia jotka ovat vuosia treenanneet salilla ja itsekin käyn säännöllisesti. Kroppa kiinteytyy ja lihaksisto kehittyy toki mutta kauniilla tavalla. En halua olla laiha kuin luudan varsi vaan haluan kauniisti muodostuneen vartalon. Ja kroppa voi muutenkin hyvin...


      • jenna

      • ReipasReima
        jenna kirjoitti:

        tämä kaunis nainen treenaa säännöllisesti salilla... Näyttääkö maskuliiniselta? Tuskin... Kyllä mulle hänen kroppa kelpaisi :)
        http://koti.mbnet.fi/~sf6to/Tuomola3.JPG

        Kerron salaisuuden: Olen itse aivan yhtä hyvässä kunnossa, enkä ole käynyt kuntosalilla kuin viimeksi yli kymmenen vuotta sitten lukioaikaan! Harrastin nuorena voimistelua ja urheilin ja liikuin paljon, ja sitä kautta mieleen ovat jääneet kaikki venyttely ja jumppatyylit (=kaiken a ja o). Jos ei kykene/osaa itsekseen pitää kroppaansa kunnossa, on ihan sama mennä sinne kuntosalille huhkimaan ja maksamaan itsensä kipeäksi - mutta jos käyttää laitteissa yhtään liikaa vastuksia, tuloksena on "liian näkyvät lihakset", minun mielestäni. Laittamassasi kuvassa naisella ON lihakset pinnassa, ei siis näytä miltään bodarilta tai vastaavalta, mutta ei kyllä rennolta naiseltakaan. Hän näyttään maskuliiniselta naiselta, mikä onkin nykypäivän trendi (olkoon minun puolestani). En tiedä enkä tunne yhtäkään naista, joka kuntosalilla ravaamisestaan huolimatta olisi naisellinen - kyllä se "miehinen" harjoittelu tuntuu kadottavan aika lailla naishormoneja! Ja miehet kun tuntuvat vielä ihmettelevän, että mihin ne NAISET on hävinneet... Kannattaa kaivella vaikka kirjaston hyllyistä niitä vanhoja voimistelukirjoja ja jumpata niiden mukaan, pysyy varmasti ilmekin iloisempana!


    • mimmu

      siis 11 vuotta kuntosalia harrastaneena voin sanoa että siellä EI KASVA isommaksi... Sutjakoituu, kiinteytyy ja pienenee... KAikki kyykyt hyviä ja jalkaprässi km. 50 kilolla. Selvitäppä kuvosalilla eri kyykkyvaihotehdot!! On hyvää huomenta kyykky, smith laitella kyykkyjä yhellä jalalla ja kahella, kyykkyjä levytangon kanssa ja käsipianilla etukyykyt ja takakyykyt!! ILMIÖMÄINEN ero kun jaksat kuukaudenkin tehdä 3 kertaa viikossa jalkasarjat!!!..

      • Laihduttaja 19

        Kun olet kerran asiantuntija niin voisitko kertoa auttaako pyöräily pepun pienentämiseen?


    • fit mama

      Hei Vaan!
      Kokeile tällaisia kenkiä.
      http://www.hyvaolo.com/2012/03/easytone-kengat.html

      Itse olen hommannut ja tulee kyllä reenattua peppua ja reisiä koko ajan niillä kävellessä. Suosittelen!
      Aluksi meinas olla hiukan jännää, että oppi kävelemään niillä, mutta toimivat tosiaankin.
      Ja se joka sanoo, että höpö höpö, niin ei ole itse kokeillut!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe