EUROLÄÄKÄRI TAMPERE**** TÖRKEÄÄÄÄÄÄ**

KÄVIN ALAIKÄISEN POIKANI KANSSA EUROLÄÄKÄRIS..MENIMME SISÄÄN KÄTTELI POIKAA JA MUN VUORO SANO PÄIVÄÄ JA ___NÄKEMIIN___...ELI MINÄ EN SAA TULLA HUONEESEEN VAIKKA KUN OLEN HUOLTAJA JA ALAIKÄINEN LAPSI....SANO ET KESKUSTELKAA SIT KESKENÄÄN MITÄ TARVII.....''''EI VOI OLLA TOTTA'''''......soitin lasten virastoon kaupungille ja ne sano et outoa...ihmetteli...alaikänen lapsi ja holhooja...ai vastuussa alaikäsestä ...ym..ym...ja pitää valvoa lapsen etuja....ym..ym.....
EUROLÄÄKÄRIS JOKU VANHA NAINEN OLI HÄKKINEN TAI SINNE PÄIN N IMI.....
mut tiedoksi jos muutkin ihmettelee....todella ihmeellistä..

t_ hämmentynyt huoltaja

18

8449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti-kaks

      Minkä ikäinen lapsesi on? Minulta on kielletty meidän pojan tiedot, koska hän on täyttänyt 15v. Tuo ikä kuulemma on se, että vanhempien ei enää tarvitse tietää. Outoa ja typerää..

    • K anteli ja

      Tee kantelu vaikka eduskunnanoikeusasiamiehelle. Jokainen saa ottaa saattajan mukaan vastaanotolle vaikka olisi täysi-ikäinen. Se on jopa suositeltavaa.

      Ei tuo ole asiallista käytöstä. Hänen vastaanottonsa ei ilmeisesti kestä päivänvaloa. Romaanikansalaiset aaavat suomessa hyväähoitoa ,kun vastaanotolle otetaan saattaja mukaan . Muissa maissakin lääkäriin mennään aina joku perheenjäsen mukana . Meillä vaan on ihme tapa ettei kerrota omaisille vaivoista ja sitten lääkäri voi kirjoittaa papereihin ihan jotain muuta mistä on puhuttu.

      Pyytäkää potilasasiakirjat kyseisestä paikasta,niin näette onko papereissa sama mitä lääkärille on kerrottu.

      Ei muuta kun. usiaika ja puhelin nauhoitukselle, saatte todisteet talteen

      • Anonyymi

        Saa ottaa mutta ei tarvitse. Esim nuori harvemmin haluaa kertoa äidin aikana sukupuolitautien mahdollisuudesta ym.


    • urpolan perhe

      En ihmettele yhtään. Kirjoitustyyli ja sisältö viittaa vähälahjaiseen idioottiin. Otan osaa lapsen puolesta.

      • sä varmaan et edes lapsia saakkaan ...tollo...onneksi...lasten puolesta jo.....


      • serkkumpi on herkumpi
        izuzu kirjoitti:

        sä varmaan et edes lapsia saakkaan ...tollo...onneksi...lasten puolesta jo.....

        Tiesithän, että serkku liitot eivät ole pitemmän päälle hyväksi.


    • vakiasiakasnytjajatkossa

      Olen ollut 10 vuotta eurolääkärien asiakas. Palvelu ollut aina hyvää ja asiallista. Annettu aina toimiva lääkitys vaivoihin. Tuntuu tuo alotuskommentti olevan vanhemman luopumisen tuskaa lapsesta.

      • melkein_pääsin_lääkäriin

        Tulipahan käytyä Eurolääkärissä kaksi kertaa ja vielä samalla kerralla, enkä edes päässyt lääkäriin asti.
        Toimiston vastaanotton palvelu oli asiallista ja hyvää, mutta jos lääkäri nauraa päin naamaa ja provosoi vielä riitaan, niin antaa olla. Ei ollut minun lääkäriasema.
        En tähän ikään ( 50v ) vielä ole toista vastaavaa kohdannut.
        Lääkärin pitäisi jo koulutuksensa vuoksi osata käyttäytyä.
        Ja varsinkin maksavia asiakkaita kohtaa ollaan yleensä kohteliaita. Se on niin kuin yleinen tapa, niiltä kun saa palkan.


    • yourölli

      Tää on joku trolli tää valittaja. Kenen palkkalistoilla trollaat.

    • Trolli

      Kyllä sen täytyy olla trolli, kun valittaa meidän niin hyvästä hoidosta.

    • wretfhgdfs

      Aikuisten ihmisten pitäisi tietää sen verran, että jo 12 vuotiaat saa kieltää omien terveystietojensa antamisen huoltajalle, ellei kyseessä ole joku vakava asia.

    • Anonyymi

      Itselläkin todella huonoja kokemuksia kyseisestä paikasta.

    • Anonyymi

      Kumpi tarvi lääkäri käyntiä, vanhempi vai lapsi.?

    • Anonyymi

      Äiti 83v ja poika 27v. Eikö poika osannut itse mennä sissne eurolääkäriin? Miksei mennyt terveyskeskukseen.

      • Anonyymi

        Olikohan äiti ja poika? Vai oliko isoäiti kun on ikäero niin suuri?


    • Anonyymi

      Lääkäri ei halunnut sinun koronapöpöjä. Ei siinä sen ihmeellisempää ollut.

    • Anonyymi

      Oikein toimittu. Nuorellakin on yksityisyyden suoja . Kaikessa ei ole hyvä olla vanhempia paikalla. Nuoret puhuu avoimemmin kun ei oo äiti kuulemassa.

    • Anonyymi

      Jos avustaja eisaa tulla mukaan en mene sille lääkärrille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe