Missä pettämisen raja menee?

Outoa vaan??????????

Onko facedeittailu exsien kanssa pettämistä??? kun seurustellaan.

11

199

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no voi v

      Nyt nämä jutut menee ihan v:tuks. Minkä hiton tähden
      pitäisi deittailla "exsien" kanssa, jos seurustelee.

      Kun on kerran lähtenyt eriteille, niin sitten kanssa on.
      En haluaisi tuollaista kumppanikseni, mistään hinnasta.

    • joku vaan

      no voi v puhuu vähän mutta asiaa

    • eisaaollatossu3

      on.

      Kuulumisia voi toki vaihtaa, ja sillehän ei voi mitään, jos se eksä laittaa noloja viestejä. Se on niiden ongelma, mutta suhteessa oleva ei tietenkään vastaa samoin.

      Pääasia on se, että suhteessa oleva voi antaa ne viestit puolisonsa luettavaksi aina. Jos alkaa peitellä ja salailla niin pettämistähän se on.

    • heheheh

      Selkeesti: pettämisen raja kulkee siinä, mitä ei voi rehdisti kertoa puolisolle, on pettämistä....eli täytyy salialla jotain....vinkkejä, flirttiä, vihjailevia sanoja, katseita viesteistä puhumattakaan. jos voikertoa kaikki puolisolle niin ei hätää pettämisestä.

    • lapsellinen olet

      Mietippä, miltä susta tuntuisi, jos seukkakumppanisi
      hyörisi exsiensä kanssa deittailemassa. Onkohan
      ne niinkään 100% exiä..

      • Outoa vaan??????????

        Oli hyvä kuulla etten itse ole se outo, kun en hyväksy. Olen jopa syyttänyt itseäni kun mieheni deittaili kaikkien exsiensä kanssa ja tulin siitä hirveän mustasukkaiseksi, vaikka kuinka vakuutti, että ovat vain kavereita. minä taas en sellaista kaveruutta ymmärrä ollenkaa. Nyt hän on poistanut kaikki fb:sta.


    • exexexex

      No minä ainakin poistin exän samantien face-kavereista...
      jos on erottu niin sitte ollaan...
      lasten asiat toki joutuu hoitamaan mutta siinä on kaikki yhteydenpito exään

    • ...

      Eiköhän se riipu siitä, mitä se "facedeittailu" on. Minulle exäni on nykyään ystävä, enkä oikein ymmärrä miksi ei saisi olla, jos muuten vastakkaista sukupuolta olevat ystävät ovat sallittuja. Jos se ex ei ihan oikeasti enää ole mitään enempää kuin ystävä, niin mikä on ongelma? En minä ainakaan olisi vaihtanut exäni kanssa parisuhdetta ystävyyteen, jos haluaisin edelleen hänen kanssaan enemmän kuin vain ystävyyttä (ja siis en tullut jätetyksi). Yhtä hyvin joku toinen vastakkaista sukupuolta oleva kaveri voisi olla jotain muuta kuin pelkkä kaveri.

      Siihen on kyllä syynsä, etten ole katkaissut välejä kokonaan exääni vaan pitänyt hänet ystävänäni, mutta syy ei ole se, että haluaisin vielä jatkossa hänen kanssaan jotain ystävyyttä kummempaa.

      • Oli miten oli,

        mutta jos kysymyksessä on exsät, ei exsä, niin aika outoa
        on, vaikka mitenpäin katsoo.


    • sovinisti?!

      Se että naiset ja miehet on ystäviä on hölynpölyä ja harvoin toimii, kyllä siinä seksuaalisuus astuu ennemmin tai myöhemmin voimakkaasti esille.
      Työkavereita yms. vastaavia voi olla.
      Kyllä siinä jos toinenkin lähtee seurustelemaan niin se ystävyys kyllä jää siihen jo ihan mustasukkaisuus tilanteissa seurustelevan toisen osapuolen kannalta.
      Naiset ja miehet on jo monessa ajatusmaailmassa eri planeetoilta, huumorit ja nainenhan on kiero kuin korkkiruuvi kun kertoohan se paljoti naisvaltaisilla työaloillakin on työpahoinvointia.
      Itse en tarvitse naista kuin yhteen asiaan....olen sitten sovinisti mutta so what mutta mies kuitenkin.

      • Outoa vaan?????????

        Ymmärrän hyvinkin että esim. lasten takia pidetään yhteyttä entiseen puolisoon. Ihmettelen vain etten ole musta sukkainen miesystäväni entiselle avovaimolle. Mutta hänen entisille naisystäville joita on fb useita ollut ja deittaillut heidän ka nssa koko ajan kun olemme seurustelleet yli kaksi vuotta. Viestit poistetaan samoinkuin puhelimestakin. - Nyt olen ajatellut "vainoharhaisuuteni" johtuvan voimakkaasta kipulääkityksestä ja aika lääkärille ja mieheni on samaa mieltä. Olen yrittänyt ajatella järkevästi, kun miehessä ei ole mitään vikaa ehkä liiankin kiltti ja on huolehtinut minusta sairauteni aikana vähän liikaakin jopa. Olen hyvin surullinen kun luottamukseni on mennyt ja epäily painaa mieltä. - Tietokone minulla on ollut vasta vähän aikaa, ennen en edes tiennyt mistään deiteistä ja facobookista.25


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe