Minut irtisanottiin maaliskuussa ja nyt sain vihdoinkin työtodistukseni. Ehdin sitä jo entiseltä esimieheltäni ja HR:stä moneen otteeseen pyytää. Ehdin jo ottaa yhteyttä lakimiehiinkin ... Ja nyt todistus vihdoin saapui käsinsutaistussa kuoressa.
Työtodistus on vinoon printattuna halpalaatuiselle kopiopaperille. Muste on heikkoa. Tiedon logokin näkyy harmaana eli ei ole aitoa Tiedon logollista paperia. Noh, jos niitä sen 800 joutui allekirjoittamaan ja lähettämään, niin ei kait enää ole varaa kunnon paperia käyttää.
Vihdoinkin työtodistus Tiedolta ....
Tieto - never again!
2
354
Vastaukset
- JJ.
Säästävät vain kuluissa. Vesileimatun ja logopainatuksin varustetun paperinhan joutuisi tilaamaan Virosta asti.
- Tietoon turhautunut
Hih! Nyt valitat turhasta ;-) Minäkään en saanut Tiedosta työtodistustani lukuisista pyynnöistäni huolimatta. Lopulta kirjoitin sen itse ja lähetin Tietoon allekirjoitettavaksi ja printattavaksi. On muutens hemmetin hyvä työtodistus, vaikka itse sanonkin .... :-D Todistuksen allekirjoittaneet ovat henkilöitä, joita en muista koskaan tavanneenikaan tai heistä kuulleenikaan - mutta sehän onkin sivuseikka eikä se ole uutta työnhakua haitannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782