Apua Jooko..?

Juustomakarooni

Hei!

Olen 14.v tyttö ja oon ollu 3kk. Toisen 16v tytön kaa yhessä. ämä on eka suhteeni
Mä en enää vaa pidä hänestä ja haluaisin jättää hänet. Mutten sillee voi. Tällä on vaikea masennus ja ongelmia kotona, ja jos jättäisin hänet, hän tekisi itsemurhan. Oikeasti. Hän on keronut mulle NIIN monta kertaa että oon hänen elämä. Mutta en vain kestä häntä enää! Hän tukeutuu minuun aina joka asiassa. Mutta oon vasta 14, enkä jaksa juttuja siitä, kuinka huonosti sen kotona menee, ku sen veli hakkaa sitä ja tällee. Kaikista inhottavinta on, kun hän ei tee asialle mitään.
Tää kaikki on saanut mut masentumaan. Siis sairastan itsekkin masennusta ja olen jo pitkään ollut ok, mutta tyttöystävän tulon jälkeen olen taas masentunut..

Pitäisikö minun jättää hänet, (ja saattaa hänet itsemurhaan) vaiko jäädä hänen turvallisuuden vuoksi? :'(

2

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annas88

      Aika syvältä jos joutuu 14v. tollasia miettimään.

      Voisit koittaa sillee inhimillisesti ja rehellisesti sanoa toiselle, että säkii masennut täst kaikesta. Sit voit sanoa että et haluu just nyt seurustella kenenkään kans ja et ikinä kuitenkaan tuu jättää häntä.

      Ei oo myöskään koskaan väärin puhuu ongelmista jollekkiin tutulle aikuiselle johon luottaa. Se vaatii kyl pokkaa, mut aikuiset osaa auttaa OIKEESTI.

      Sen voin luvata, että kaikki kääntyy kyllä parhainpäin ja aika parantaa kävi miten kävi =)

      • Juustomakarooni

        Kiitos että joku ees auttaa mua :'3


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2011
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1922
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1505
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe