15v "Hanna" myi halulla nuorta kehoaa swedulassa. Mikä tässä nyt niin pahaa on. Naisten seksuaalinen vapautuminen on tosiasia;)
TV2 moralisoi seksin ostoa
6
107
Vastaukset
- ätmi-sinkku
Minä ostan jos nainen myy.
- hohhoijaa..
Niin rahan halulla, lapsen tyhmyyttään. lasten tyhmyyttä saa käyttää hyväksi, ilmeisesti?
Älkää vastailko. Trolleiltakin pitää vaatia jotain tasoa.
- Naisasialooseri.
Eivät moralisoivat naiset tuosta"Hannasta"välitä. Heitä vain ärsyttää se, että alemman tason miehet saavat seksiä ostamalla sitä.
- Isä Timppa
Kyllä jämpti on näin.
- Pillua kaikille!
Häh? Mitenkäs tämä nyt on femakkopaskat mahdollista. Eikö 15-vuotias ollut vielä "lapsi", joka ei seksistä mitään tajua? Mutta niinpä vaan näkyy pilluaan kauppaavan. Kyllä nämä ikärajat ovat ihan täyttä pelleilyä.
Kiinteistä ikärajoista pitäisi kokonaan luopua, ja laissa yleisluontoisesti todeta, että kun tissit alkaa pullottaa, tussukarvat rehottaa ja vittu vuotaa verta, niin nainen on valmis pantavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594