TINDERIN tulos ei yllätä yhtään!!1

Naisasialooseri

Tuossa oli viestiketju, jonka aloituksessa kerrottiin ma-testistä, johon oli tehty profiilit komealle, tavikselle ja rumalle

Tulos oli tietenkin ja täysin arvattavasti se, että taviksen ja ruman välillä ei ole juurikaan eroa ja komea mies saa ylivoimaisesti eniten vastauksia.

Se ei siis yllätä yhtään. Sen sijaan minua yllätti se, että testin tekijöille tuo tulos tuli täytenä yllätyksenä. He eivät aavistaneet, että taviksen ja ruman välillä on vain pienenpieni ero.

Itse olen jo aikaa sitten ja monta kertaa kirjoittanut tuosta kyseisestä asiasta, että ruma ja tavis ovat lähes samalla viivalla mitä tulee naisten kiinnostuksen kohteena olemiseen. Pitäisi olla täysijärkiselle aikuiselle ihmiselle täysin päivänselvä asia, mutta ei ilmeisesti ole.

Olen aikaisemminkin asiasta puhuessani käyttänyt tätä äärimmäisen osuvaa autovertausta.

Eli siis jos valittavana on Ferrari, uusi Tojota Avensis ja vanha ruosteinen fiatin raato niin 99% ihmisistä valitsee sen Ferrarin ja Tojota ja fiat ovat lähes samalla viivalla kiinnostuksen kohteena. Taviskärry ei kiinnosta sen enempää kuin se romukaan. Käytännössä tottakai suurin osa ihmisistä joutuu tyytymään siihen tavalliseen Toyotaan, kun rahkeet eivät riitä Ferrariin.

Olen siis ollut aikaani edellä ja huippuälykäs kun olen tuon tajunnut jo ilman virallisia Tinderin testejäkin. Tuo jos mikä on niinsanottu nollatutkimus!!

105

1423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös toisin päin

Ihan samahan se on myös miesten suhtautuminen naisiin. Katseet on pelkästään niissä kauneimmissa ja tavista ja rumaa vältellään yhtä lailla,

• Tuo on hyväksikäyttöä

"Naisen kuuluu katsoa sisintä ja valita mies järkiperustein." Mutta miesten osalta on ok käyttää heikkouskoisempia, "rumia" naisia hyväksi seksikäyttöön ja valita pitkäkestoinen kumppani vain ja ainoastaan ulkokuoren mukaan? Aika järkkyä. Ei ihme, että ootte sinkkuja.

• Naisasialooseri.
        Tuo on hyväksikäyttöä kirjoitti:

"Naisen kuuluu katsoa sisintä ja valita mies järkiperustein." Mutta miesten osalta on ok käyttää heikkouskoisempia, "rumia" naisia hyväksi seksikäyttöön ja valita pitkäkestoinen kumppani vain ja ainoastaan ulkokuoren mukaan? Aika järkkyä. Ei ihme, että ootte sinkkuja.

Mitenniin hyväksikäyttöä? Saahan se tavis/ruma nainenkin seksiä itseään tasokkaammalta mieheltä. Ei pitäisi valittaa yhtään, jokainen mies olisi onnensa kukkuloilla jos saisi helposti edes omantasoisiltaan naisilta, kauniimmilta saava olisi jo sellaisessa taivaassa, etten osaa edes kuvitella.

• 13+15
        Tuo on hyväksikäyttöä kirjoitti:

Miksi ostaa koko lehmää jos haluaa vain silloin tällöin maitoa?

• Mieti vähän
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Mitenniin hyväksikäyttöä? Saahan se tavis/ruma nainenkin seksiä itseään tasokkaammalta mieheltä. Ei pitäisi valittaa yhtään, jokainen mies olisi onnensa kukkuloilla jos saisi helposti edes omantasoisiltaan naisilta, kauniimmilta saava olisi jo sellaisessa taivaassa, etten osaa edes kuvitella.

Eikö se mene jakeluun ettei nainen haluaa pelkkää seksiä vaan pysyvän parisuhteen!? Etkö osaa ollenkaan asettua naisten asemaan? Mietipä omalle kohdallesi ja tietäisit että joku käyttää sinua hyväkseen pelkkään seksiin eikä oikeasti halua sinua. Tältä rumista ja tavallisista naisista tuntuu, kauniit naiset ovat halutuimpia ja heitä miehet palvovat. Muut naiset jää huomiotta.

• ätmi
        Mieti vähän kirjoitti:

Eikö se mene jakeluun ettei nainen haluaa pelkkää seksiä vaan pysyvän parisuhteen!? Etkö osaa ollenkaan asettua naisten asemaan? Mietipä omalle kohdallesi ja tietäisit että joku käyttää sinua hyväkseen pelkkään seksiin eikä oikeasti halua sinua. Tältä rumista ja tavallisista naisista tuntuu, kauniit naiset ovat halutuimpia ja heitä miehet palvovat. Muut naiset jää huomiotta.

Miksi naiset sitten yrittävät ylpeillä lukuisilla panoillaan, jos eivät muka halua seksiä?

• Naisasialooseri.
        Mieti vähän kirjoitti:

Nainen ei halua pelkkää seksiä, mutta silti suomessa on maailman helpoimmat lutkat.
        Eikö tässä ole pieni ristiriita?

Miksi naiset jakavat reikäänsä jos pelkkä seksi ei kiinnosta? Eiväthän he niin tyhmiä voi olla, että luulevat saavansa sen parisuhteen jos helposti antavat?

Käyttää hyväkseen seksiin, muttei oikeasti halua? Eikös hän silloin nimenomaan halua minua seksuaalisesti jos seksiin kelpuuttaa? En kokisi sitä minään hyväksikäyttönä vaikkei se nainen kaunis olisikaan.

Mieti vähän kirjoitti:

"Mietipä omalle kohdallesi ja tietäisit että joku käyttää sinua hyväkseen pelkkään seksiin eikä oikeasti halua sinua."

Se olis ihanaa. Kiimanen nainen kävelee vastaan, ei muuta kun pusikon taakse piiloon ja nainen ratsastaan äkkiä päälle ja pika pikaa hän laukeaaa ja minä laukean ja kaikki on iloisia.

Niin usein kyllä toi seksi = hyväksikäyttö tulee esille että luulen että naiset on jotenkin seksuaalisesti viallisia.

• Mieti vähän
        ätmi kirjoitti:

Miksi naiset sitten yrittävät ylpeillä lukuisilla panoillaan, jos eivät muka halua seksiä?

Jos sellaisia on ne ovat ääritapauksia, ei keskivertonainen ole mikään jakari.

• ht palstavisiitillä
        Mieti vähän kirjoitti:

Kyllä minua ainakin on "käyttänyt hyväkseen" nainen pelkkään seksiin. :D
        Helposti voin asettua siihen asemaan.

Mutta ei se oikeasti mitään hyväksikäyttöä ole ollut, kun kyllähän minä sen tiedostin että olen vain yksi pano monen muun joukossa, enkä odottanutkaan mitään sen suurempaa.

Ja ihan on se nainen tehnyt selväksikin että ei meidän välillä koskaan tule olemaan mitään oikeaa suhdetta ja ainakin tällä hetkellä olen täysin samaa mieltä.

Nainen siis käyttää minua pelkkään seksiin ja hellyyden saamiseen ettei tarvitse olla aina yksin sillä aikaa kun odottaa sitä jotain oikeaa unelmamiestään (joka minä en siis ole).
        Ja sillä samalla asenteella olen mukana, että sitä unelmanaista etsiessä on mukava edes hieman saada välillä läheisyyttä niin ettei tarvitse jokaista yötä nukkua yksin.

Pitäisikö tuosta nyt jotenkin loukkaantua että olen vain tilapäinen seksi- / hellyyskone jollekin naiselle? Kyllähän minäkin haluan pysyvän parisuhteen. Ihan niin kuin useimmat naisetkin. Mutta jos en ole tälle naiselle se oikea, eikä kyseinen nainen ole minulle se oikea, niin tarviitseeko asiasta vetää jotain hernettä nenään?

Ehkä pitää vaan lopettaa tapailu silloin jos tuntuu että se häiritsee muuta elämää, tai sen oikean etsintää. Tai jos jostain syystä ei pidä siitä tilanteesta tai toisesta osapuolesta. Tai jos ei se seksi tai hellyys kelpaa sellaiselta naiselta/mieheltä, josta tietää ettei se halua suhteeseen.

Valehtelu on tietysti aina väärin, siis se että lupailee toiselle jotain suhdetta vaikkei aio sellaiseen koskaan ryhtyä. Mutta siitä ei nyt ollut kyse.

PS. Tavisnaisia ei todellakaan vältellä, vaikkei ne ehkä ensimmäisenä huomiota herätäkään. Keskiverto tavisnainen jos tulisi suhdetta minulle ehdottelemaan, niin vastaus olisi varmaan "joo, vaikka heti". Vaan eivätpä tule ehdottelemaan. Ja jos nyt satun lähestymään vaikka baarissa, niin eipä tarvitse odottaa kovin positiivista vastaanottoa.

• mrhr
        Mieti vähän kirjoitti:

Jos sellaisia on ne ovat ääritapauksia, ei keskivertonainen ole mikään jakari.

Tämä on kyllä yllättävä väite. Olen ymmärtänyt että naisilla on seksikokemuksia useampien partnereiden kanssa kuin miehillä, keskimäärin.

• ht palstavisiitillä kirjoitti:

Kyllä minua ainakin on "käyttänyt hyväkseen" nainen pelkkään seksiin. :D
        Helposti voin asettua siihen asemaan.

Mutta ei se oikeasti mitään hyväksikäyttöä ole ollut, kun kyllähän minä sen tiedostin että olen vain yksi pano monen muun joukossa, enkä odottanutkaan mitään sen suurempaa.

Ja ihan on se nainen tehnyt selväksikin että ei meidän välillä koskaan tule olemaan mitään oikeaa suhdetta ja ainakin tällä hetkellä olen täysin samaa mieltä.

Nainen siis käyttää minua pelkkään seksiin ja hellyyden saamiseen ettei tarvitse olla aina yksin sillä aikaa kun odottaa sitä jotain oikeaa unelmamiestään (joka minä en siis ole).
        Ja sillä samalla asenteella olen mukana, että sitä unelmanaista etsiessä on mukava edes hieman saada välillä läheisyyttä niin ettei tarvitse jokaista yötä nukkua yksin.

Pitäisikö tuosta nyt jotenkin loukkaantua että olen vain tilapäinen seksi- / hellyyskone jollekin naiselle? Kyllähän minäkin haluan pysyvän parisuhteen. Ihan niin kuin useimmat naisetkin. Mutta jos en ole tälle naiselle se oikea, eikä kyseinen nainen ole minulle se oikea, niin tarviitseeko asiasta vetää jotain hernettä nenään?

Ehkä pitää vaan lopettaa tapailu silloin jos tuntuu että se häiritsee muuta elämää, tai sen oikean etsintää. Tai jos jostain syystä ei pidä siitä tilanteesta tai toisesta osapuolesta. Tai jos ei se seksi tai hellyys kelpaa sellaiselta naiselta/mieheltä, josta tietää ettei se halua suhteeseen.

Valehtelu on tietysti aina väärin, siis se että lupailee toiselle jotain suhdetta vaikkei aio sellaiseen koskaan ryhtyä. Mutta siitä ei nyt ollut kyse.

PS. Tavisnaisia ei todellakaan vältellä, vaikkei ne ehkä ensimmäisenä huomiota herätäkään. Keskiverto tavisnainen jos tulisi suhdetta minulle ehdottelemaan, niin vastaus olisi varmaan "joo, vaikka heti". Vaan eivätpä tule ehdottelemaan. Ja jos nyt satun lähestymään vaikka baarissa, niin eipä tarvitse odottaa kovin positiivista vastaanottoa.

Voipi olla, että naisilla vielä pikkuisen kajertaa alitajunnassa se raskaaksi tulemisen pelko, jolloin naiset ehkä keskimäärin vieroksuvat pelkkää panoa hakevia miehiä hieman enemmän kuin miehet vastaavia naisia. Mutta luultavasti tässäkin asiassa yksilöiden väliset erot ovat suurempia kuin sukupuolten väliset erot, eli joillekin naisille panosuhteiden harrastaminen sopii mainiosti.

En muutenkaan oikein ymmärrä, miksi käytät omasta tapauksestasi yllä tuota ”hyväksikäyttö” –termiä, sillä eihän siinä kukaan hyväksikäytä ketään, mikäli se sinusta itsestäsikin on mukavaa. (Tai no, sitten ymmärrän, jos tuon sanan käyttö on vain eräänlainen sarkastinen tehokeino tai jotain..)

Anyways, jos siis kumpikin varmasti tietää missä mennään, niin ei minun mielestäni panosuhteista ole mitään haittaa kenellekään. Tosin syytä sitten muistaa myös teidän panosuhteilijoiden tyytyä siihen omaan tasoonne silloinkin kun olette sitä oikeaa parisuhdetta hankkimassa. Kyllä ainakin minun kriteerieni mukaan sinun tasosi on nykyään aika roimasti alhaisempi kuin ennen noita viimeaikojen hulluilujasi.

• stellaria81 kirjoitti:

Voipi olla, että naisilla vielä pikkuisen kajertaa alitajunnassa se raskaaksi tulemisen pelko, jolloin naiset ehkä keskimäärin vieroksuvat pelkkää panoa hakevia miehiä hieman enemmän kuin miehet vastaavia naisia. Mutta luultavasti tässäkin asiassa yksilöiden väliset erot ovat suurempia kuin sukupuolten väliset erot, eli joillekin naisille panosuhteiden harrastaminen sopii mainiosti.

En muutenkaan oikein ymmärrä, miksi käytät omasta tapauksestasi yllä tuota ”hyväksikäyttö” –termiä, sillä eihän siinä kukaan hyväksikäytä ketään, mikäli se sinusta itsestäsikin on mukavaa. (Tai no, sitten ymmärrän, jos tuon sanan käyttö on vain eräänlainen sarkastinen tehokeino tai jotain..)

Anyways, jos siis kumpikin varmasti tietää missä mennään, niin ei minun mielestäni panosuhteista ole mitään haittaa kenellekään. Tosin syytä sitten muistaa myös teidän panosuhteilijoiden tyytyä siihen omaan tasoonne silloinkin kun olette sitä oikeaa parisuhdetta hankkimassa. Kyllä ainakin minun kriteerieni mukaan sinun tasosi on nykyään aika roimasti alhaisempi kuin ennen noita viimeaikojen hulluilujasi.

Ei kun äh, luin huonosti. Ethän sinä sitä siis oikeasti hyväksikäytöksi sanonutkaan..

• 13+15 kirjoitti:

Miksi ostaa koko lehmää jos haluaa vain silloin tällöin maitoa?

Eihän sitä tarttekaan lehmää ostaa, jos vain on mahdollisuus sekä varoja ostaa sitä maitoa jostakin. Mutta sinun on syytä huomioida myös se, että jotkut ihmiset saattavat haluta kokea sen lehmän kanssa jotain maitosuhdetta syvempääkin….

• 8+7
        stellaria81 kirjoitti:

Eihän sitä tarttekaan lehmää ostaa, jos vain on mahdollisuus sekä varoja ostaa sitä maitoa jostakin. Mutta sinun on syytä huomioida myös se, että jotkut ihmiset saattavat haluta kokea sen lehmän kanssa jotain maitosuhdetta syvempääkin….

Ai esim. tehdä pihvejä?

• ht palstavisiitillä
        stellaria81 kirjoitti:

Niin, no... Jännä juttu jos se taso vielä on siitä laskenut mitä se aiemmin oli...

Jos aiemmin ei ollut yksikään nainen sänkyynsä ottanut (tai ehkä vaan en ollut yhdenkään naisen sänkyyn oikeasti pyrkinyt) enkä yhdenkään naisen kanssa suhteessa ollut - niin vaikea nähdä että taso olisi voinut enää mennä alaspäin. :D

Ehkä se tasoni on pudonnut siltä että "naiset ovat välinpitämättömiä suhteeni", sille tasolle että "naiset inhoavat minua"?

Tai ehkä se totuus on se, että olen vajonnut sen "normaalin ihmisen" tasolle. Sellaisen ihmisen, joka ei laita liian suurta arvoa seksille. Joka ei neitsyenä odota koko elämäänsä löytävänsä sitä toista neitsyttä, jonka kanssa päädytään suhteeseen, avioliittoon, harrastetaan seksiä ensimmäistä kertaa hääyönä ja eletään onnellisenä yhdessä elämän loppuun asti.

Olihan se ihan kiva unelma, mutta alkaa olla nykyaikana ihan täyttä höpöhöpöä. Jollei ole se komein / kaunein, jolla olisi ollut varaa tuollaista vaatia, ja mahdollisuus sellaiseen ollut vielä joskus parikymppisenä.

Olen pudonnut tuon unelmien perään haihattelijan tasolta (johon minun ulkoisilla ja henkisillä avuilla ei ole ollut varaa) - sille realistisen normaalin ihmisen tasolle. Joka toteaa että joskus se ensimmäinen kertakin on aika kokea. No, nyt se on koettu. Muutamakin kerta. Ja nyt saa tuollaiset riittää kunnes löytyy se oikea suhde. (On meinaan sen verran turhaa touhua, jos ei oikeasti halua olla sen toisen kanssa.)

Eikä minua kyllä edes panosuhde kiinnosta. Mutta on kiva välillä vähän viettää aikaa ja helliä ja nukkua naisen kanssa, jota kohtaan tuntee edes jotain.

Ehkä olen nykyään tasoton tapaus. Mutta samalla olen nykyään normaalimpi tapaus.
        Ja melko todennäköisesti jos joskus jonkun naisen kanssa yhteen päätyisin, niin se nainen olisi siltikin se kokeneempi osapuoli kuin minä. Sekä seksikumppaneiden että kertojen määrässä.

• iskes.
        Mieti vähän kirjoitti:

Ei tässä kohtaa kannata puhua miehelle siitä kuinka joku nainen käyttäisi häntä vain seksiin. Ei he ymmärrä. Sitten kun puhutaan siitä kuinka nainen käyttää miestä hyväkseen rahallisesti, he alkavat tajuta miltä naisesta tuntuu kun on pelkkä p*llu miehelle.

• ht palstavisiitillä
        mrhr kirjoitti:

Tämä on kyllä yllättävä väite. Olen ymmärtänyt että naisilla on seksikokemuksia useampien partnereiden kanssa kuin miehillä, keskimäärin.

Piti oikein googlella etsiä onko näin. Ja niinhän se todellakin tuntuu olevan.

"Yllättävää seksikyselyssä oli se, että tuloksien perusteella naisilla oli ollut enemmän seksikumppaneita kuin miehillä. Siinä missä miehistä suurimmalla osalla (24 %) seksikumppanien määrä oli 2-4, suurimmalla osalla naisista (24 %) vastaava luku oli 5-10."

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288392763993.html

Oikeastaan tuo ei ole mitenkään yllättävää. Kun vieläpä lukee tuolta sen yhden lauseen...

"Ainoastaan yli 50 ihmisen kanssa seksiä harrastaneista enemmistö oli miehiä."

Käytännössä siis tuohan on vaan seurausta juuri siitä palstatotuudesta että "pieni osa miehistä hoitelee suuren osan naisista".

Eli muutamat YTM panomiehet hoitelevat sadoittain naisia. Ja sitten tietysti kun naiset aina tulevat sellaisen panomiehen dumppaamaksi (kun se mies hakee vain piparia eikä suhdetta), niin hakevat taas sitä seuraavaa YTM miestä, jne. Ja karuselli jatkuu... Ja sitä kautta naiset päätyvät harrastamaan seksiä selvästi useampien miesten kanssa kuin mitä suurimmalla osalla miehistä on kumppaneita.

Suurin osa miehistä ei vaan yksinkertaisesti onnistu saamaan niin montaa eri naista että pystyisi pääsemään noihin naisten lukemiin (paitsi tietysti rahalla) .

On siis tavallaan vähän surkuhupaisaa että naiset valittavat miehille siitä että joutuvat käytetyksi vain seksiin vaikka haluaisivat suhdetta - kun käytännössä _enemmistö_ miehistä on paljon seksuaalisesti "uskollisempia" naisilleen kuin naiset miehille.

Kyse on siis vain siitä naisten valinnasta, eli naisten enemmistön valinta kohdistuu vähemmistöön (pano)miehiä... Sitä saa mitä tilaa?

• ht palstavisiitillä
        iskes. kirjoitti:

Ei tässä kohtaa kannata puhua miehelle siitä kuinka joku nainen käyttäisi häntä vain seksiin. Ei he ymmärrä. Sitten kun puhutaan siitä kuinka nainen käyttää miestä hyväkseen rahallisesti, he alkavat tajuta miltä naisesta tuntuu kun on pelkkä p*llu miehelle.

Miksi valita mies joka on pelkän p*llun perässä?

Vähän sama kuin että miksi valita nainen, joka on pelkkien rahojen perässä?

Ehkä kannattaa ensin tutustua toiseen ihmiseen ennen kuin antaa piparia tai rahaa niin ei tarvitse tulla "hyväksikäytetyksi". Jos antaa jompaa kumpaa tuosta vaan kunnolla tutustumatta, niin sitten hyväksyy ne riskit että päätyy antamaan eikä saa mitään vastineeksi.

Olen minäkin antanut puolituntemattomalle naiselle kohtullisen määrän rahaa (enkä nyt puhu mistään maksullisesta naisesta ;) - ja hyväksyin sen tilanteen että minä en siitä yhtään mitään hyödy. Ja että nainen oli kiinnostunut vain rahasta, ei minusta. Olinko silti hyväksikäytetty? En. Koska se oli ihan oma vapaaehtoinen valintani ja tein sen tietoisesti, enkä odottanut saavani mitään vastineena.

Nainen joka antaa puolituntemattomalle miehelle piparia ei voi olettaa saavansa mitään (suhdetta) vastineeksi. Siinä pitää ymmärtää että on vain antamassa sitä piparia, ja muusta ei ole kyse. Jos nyt käy niin onnellisesti että siitä seuraa jotain muutakin, niin hyvä niin, mutta sen ei pitäisi olla se oletus. Silloin ihan itse laittaa itsensä hyväksikäytettäväksi jos kuvittelee jotain muuta.

• Mieti vähän

Nainen ei halua pelkkää seksiä, mutta silti suomessa on maailman helpoimmat lutkat.
        Eikö tässä ole pieni ristiriita?

Miksi naiset jakavat reikäänsä jos pelkkä seksi ei kiinnosta? Eiväthän he niin tyhmiä voi olla, että luulevat saavansa sen parisuhteen jos helposti antavat?

Käyttää hyväkseen seksiin, muttei oikeasti halua? Eikös hän silloin nimenomaan halua minua seksuaalisesti jos seksiin kelpuuttaa? En kokisi sitä minään hyväksikäyttönä vaikkei se nainen kaunis olisikaan.

Jos nainen ei halua pelkkää seksiä ja häntä käytetään hyväksi niin totta helvetissä sellainen tuntuu pahalta mutta eipä miehet sitä ajattele yhtään vaan ainoastaan omaa etuaan.

• Naisasialooseri.
        Mieti vähän kirjoitti:

Jos nainen ei halua pelkkää seksiä ja häntä käytetään hyväksi niin totta helvetissä sellainen tuntuu pahalta mutta eipä miehet sitä ajattele yhtään vaan ainoastaan omaa etuaan.

Jos nainen ei halua pelkkää seksiä eikä joutua"hyväksikäytetyksi" niin ei pidä antaa stiä seksiä, ennen kuin mies on sitoutettu parisuhteeseen.

• Mieti vähän

Jos nainen ei halua pelkkää seksiä eikä joutua"hyväksikäytetyksi" niin ei pidä antaa stiä seksiä, ennen kuin mies on sitoutettu parisuhteeseen.

Miehet taas eivät oikein jaksa odottaa että saavat vaan ekoilla treffeillä ollaan hyppäämässä sänkyyn. On tietysti naisesta kiinni antaako. Veikkaanpa että moni ei anna.

• pelimiehen opas

Olen löytänyt vakipanoja"
      Pekka, 29, sinkku, Helsinki

”En hae tinderistä pelkästään seksiseuraa, mutta tykkään deittailla naisia rennoin mielin. Joskus juttu etenee seksiin, joskus ei. Vaimoa en missään nimessä ole hakemassa tällä hetkellä. Tinder on hyvä vaihtoehto sellaiselle, joka ei jaksa käydä baareissa.

Onhan Tinderin käyttö todella pinnallista, mutta ulkonäöstähän ensivaikutelma aina syntyy. Omat seuralaiseni miellyttävät luonnollisesti aina silmääni.

Ohitan Tinderissä epämiellyttävän näköiset naiset. Minua kiinnostavat tummat, kauniit naiset. Olen huomannut, että Tinderissä naiset jakaantuvat kahteen leiriin: on niitä, jotka haluavat vain viikonloppuseuraa, ja niitä, jotka etsivät vakavampaa juttua.

Neljä naista on ehdottanut minulle suoraan seksiä, ja sitä he ovat saaneet. En ole varsinaisesti etsinyt vakipanoja, mutta muutaman sellaisen olen Tinderistä löytänyt.

Minulla on tällä hetkellä 374 matchia, joista olen jutellut noin 70 naisen kanssa. Olen itse melkein aina se, joka avaa keskustelun. Joskus kysyn, mitä kuuluu tai heitän jotain flirttailevaa. Välillä menen sekaisin keskusteluista, ja toisinaan motivaatio kirjoittamiseen loppuu. Se ei kuitenkaan haittaa, koska Tinderissä on niin paljon ihmisiä.

Olen ollut Tinderissä kolme kuukautta ja tavannut noin 20 naista kasvotusten. Parista jutusta on kehkeytynyt pidempi, muutaman viikon mittainen deitti. Ne ovat päättyneet siihen, että katkaisen välit. Muutaman kanssa olen yhä kahvittelukaveri ja ehkä vähän enemmänkin.

Ihastun helposti, mutta kiinnostukseni myös loppuu aika nopeasti. Minulle Tinder on helppo väylä deittailla. Välillä tosin tympii käydä kahvilla ja kertoa aina uudestaan, kuka olen ja mitä teen. Jotkut pelaavat kännykkäpelejä, minä pelaan Tinderillä.”

• Naisasialooseri.

Ihan normaali YTM.

• BS detector

Miehellä 374 matchia, samalla kun confirmed YTM sai joltain pullukalta pakit?

Pakko sanoa että vaikka tinder varmaan kuhiseekin lutkia joista ei ole kuin pinnallisiksi panopatjoiksi, niin joku satunnainen mies ei voi saada tuollaista tulosta. Liekö joku femakkojen kampanja "kattos nyt, se että olemme tehneet naisista ylpeitä lutkia, joista ei ole parisuhteeseen, on myös hyödyttänyt miestäkin".

Esim. minun facebook-kaverini, televisiossakin ollut pikkujulkimo (nainen), jolla näitä kavereita on lähes 1400, eikä senkään tinder-match ole "kuin joku" 250 miestä.

Eikä se ole pahan näköinen muija muutenkaan, joten ei ole toivoakaan että se häviäisi miehelle.

• Blondi n
        BS detector kirjoitti:

Pakko sanoa että vaikka tinder varmaan kuhiseekin lutkia joista ei ole kuin pinnallisiksi panopatjoiksi, niin joku satunnainen mies ei voi saada tuollaista tulosta. Liekö joku femakkojen kampanja "kattos nyt, se että olemme tehneet naisista ylpeitä lutkia, joista ei ole parisuhteeseen, on myös hyödyttänyt miestäkin".

Esim. minun facebook-kaverini, televisiossakin ollut pikkujulkimo (nainen), jolla näitä kavereita on lähes 1400, eikä senkään tinder-match ole "kuin joku" 250 miestä.

Eikä se ole pahan näköinen muija muutenkaan, joten ei ole toivoakaan että se häviäisi miehelle.

No onhan 250 jo iso luku, jos kaikki ne ovat naiselle mieluisia eli riman ylittäviä. Mulla on Tinderi ollut vajaan kuukauden käytössä ja matchejä n. 25 kpl.
        Joku Tindet tilastotieteilijä voisi varmaan sanoa, että jos matcheja on 25 kpl niin klikkaajia on x määrä. Mikähän se määrä olisi?

• YTM?
        BS detector kirjoitti:

Minä asun 100000 asukkaan kaupungissa ja sain lyhyessä ajassa 50 matchia. Nyt niitä tippuu lisää n. 2-5 päivässä. Hieman pyöreistä kelpuutan vain kauniskasvoiset ja urheilullisista menee myös vähän persoonallisemman näköiset. Olen 32-vuotias ja suurin osa matcheista on 28-32 -vuotiaiden kanssa. Mukana on kuitenkin muutama 18 - vuotias ja vanhin on 38-vuotias. Osa naisista on hyvin kauniita, mutta ulkonäöllisesti ihan parhaimpien 20-25-vuotiaiden kanssa en juurikaan saa matcheja. Tuolla on myös mimmejä, joilla on tosi kaksimieliset jutut ensimmäisistä viesteistä lähtien. Näkee heti, että mitä on tultu hakemaan.

Useimmin avaan keskustelun itse ja olen tavannut yhden naisen tuolta. Se ei johtanut kuin halaamiseen ja tuskin nähdään enää.

• vmnfdj
        Blondi n kirjoitti:

No onhan 250 jo iso luku, jos kaikki ne ovat naiselle mieluisia eli riman ylittäviä. Mulla on Tinderi ollut vajaan kuukauden käytössä ja matchejä n. 25 kpl.
        Joku Tindet tilastotieteilijä voisi varmaan sanoa, että jos matcheja on 25 kpl niin klikkaajia on x määrä. Mikähän se määrä olisi?

Eli sinä olet hyväksynyt 25 miestä.

• Blondi n
        vmnfdj kirjoitti:

Eli sinä olet hyväksynyt 25 miestä.

En ole laskenut, mutta onhan niitäkin joilta en ole saanut vastaklikkausta. Veikkaan että olen kaiken kaikkiaan klikannut 50 henkilöä.

Miten Tinder tekniikka menee eli
        1. näenkö ainoastaan ne joiden kanssa määritellyt asiat käyvät yhteen
        Esim. Ikähaarukka, etäisyys?

2. Jos klikkaan jotain miestä Oulussa ja seuraavana päivänä lennän kotiin Helsinkiin. Jos mies ei käy Tinderissä tuona päivänä, niin hän ei koskaan edes näe minun kuvaani ja/tai klikkausta. Jos voi löytää minut Tinderistä, jos joskus tulee Helsinkiin.

Täällä Helsingissä kyllä huomaa, että välillä Tinderissä on turisteja tai noita lentokapteeneja työmatkalla. Jotkut täällä ollessa voivat klikata minua, mutta eipä niitä aina huomaa jos ovat jo lentäneet pois.

• Reipas Mies

Aivan selvä asia on että pienin se osa laadukkaista miehistä jyystää suurinta osaa sitä haluavista naisista. Ei siinä ole mitään erikoista, sama kuin lintu lentää. Ei asiaa pidä todistaa jotta se on luonnollista. Nämä pelipanomiehet aiheuttavat suurta negatiivista energiaa alempitasoisten miesten keskuuteeen kun ne miehet eivät omaa edellytyksiä kilpailla pelipanomiesten naisista. Myös pelipanomiehissä on miehiä joiden naama häviää ns. hiekompi flaksisille jollekkin miehelle mutta koska kipinä- ei saaminen silti jakaudu tasan.

Nettiruuneberointi luo puitteet tutustua Peliin, eräänlainen illuusio mielikuvitukseen. Peliin jossa voit luoda paljon sellaista mitä et siinä lattekupin äärellä "käyt sä täällä usein"- tilanteissa olekkaan. Irl et voi tutustua naiseen jos saat naamapakit- mikä tietenkin netissäkin pätee.

Luonnollisesti jos pääsee tarpeeksi pitkälle on myös pokan pidettävä tosi tilanteessa.

Tuollaiset sovellukset ( en tiedä tarkemmin sen sisältöä) luovat vain entistä armottomammat kehykset siihen että seksimarkkinoilla pärjää vain naamalla ja kyrvällä- muu on extraa jos joku nainen sattuu niistä ominaisuuksista pitämään.

Minuus ja muut syvälliset arvot joutuvat romukoppaan- löytyyhän aina sovelluksesta uusi mies jos ei tullutkaan hyvä paketti. Miehistä tulee kertakäyttöisiä seksileluja. Valkkaus on huipussaan.

Tavallisesti useimmalle miehelle jokainen seksi kerta on vähintään nautinnollinen, mutta useimmille naisille jokainen seksi kerta on harvoin mieleenpainuva.

• Naisasialooseri.

Ihan sama lajittelu kuin Auschwitzin laiturilla, oikealle tai vasemmalle sen mukaan kelpaako "palvelukseen".

• HC-ATM

Entäpä jos ei käytä Facebookia?

• Minusta huomionarvoista jutussa oli kohta, jossa verrattiin naisten valintoja netissä ja baarissa. Netissä komein 10% sai 90% kiinnostuksesta, mutta ravintolassa naiset eivät kehtaa kerääntyä yhden ytmin ympärille huomatessaan konkreettisesti toivottoman tilanteensa. Niinpä se on paljon otollisempi pokauspaikka, vaikka "kunnon miehet" täällä muuta väittävätkin.

• Joku vaan

Baari ei ole yhtään sen parempi pokauspaikka kuin nettikään. Aivan samat ongelmat sinulla on miehenä edelleen, olet sitten netissä tai baarissa.

Okei, baarissa naiset eivät mene joukolla niiden halutuimpien miesten seuraan, mutta ongelma tässä onkin juuri se, että niitä naisia kuitenkin joka tapauksessa KAIKISTA ENITEN kiinnostavat juuri ne samat miehet.

Mitä luulet siis baarissa voittavasi? Naisia kiinnostavat ne halutuimmat miehet, mutta eivät oman alhaisen tasonsa vuoksi tee sitä aloitetta. Sitten tavismies tekee aloitteen ja voi saada sen naisen mukaan, kun nainen TYYTYY siihen mieheen. Eli nainen HUOLII sen miehen, kun ei parempaakaan saa.

Netissä homma on vain rehellisempää. Ne komeimmat ja halutuimmat saavat siellä naisia niin paljon kuin haluavat, mutta SAISIVAT EDELLEEN myös baareissa, jos naiset käyttäytyisivät samalla tavalla. Muista, että ne baarissa olevat naiset ovat kaikista eniten kiinnostuneita juuri niistä halutuimmista miehistä, eivät niistä tavismiehistä.

Otetaan esimerkki. Teen nettiprofiilin Tinderiin. En saa siellä naisilta mitään vastakaikua, koska en ole seksikäs enkä viehättävä mies. Ne halutuimmat miehet siellä saavat pillua niin paljon kuin haluavat.

Sitten baarissa toistuu tuo sama ruljanssi, mistä kirjoitit. Paikalla on vaikkapa sellainen mies, joka Tinderissä saisi pillua niin paljon kuin haluaisi. Baarin naiset haluaisivat ENSISIJAISESTI juuri tuon kyseisen miehen, mutta eivät oman alhaisen tasonsa vuoksi mene miehen luokse.

Sitten minä huomaan tilaisuuteni ja menen tällaisena miehenä tekemään aloitteen ja pokaamaan naisen. Saan naisen mukaani kämpille, koska nainen TYYTYY minuun, hän HUOLII minut, koska ei saa parempaakaan. Hän kaikista eniten haluaisi juuri sellaisen miehen, jotka siellä Tinderissäkin saavat 90 prosenttia naisista.

Hän siis TYYTYY paremman puutteessa minuun. Hän ei kiihoitu minusta, hän ei viehäty minusta paljoakaan, vaan haluaisi kaikista eniten juuri sellaisen miehen, joka kuuluu niihin halutuimpiin miehiin.

Kysymys kuuluu, haluanko tässä kusettaa itseäni. Saan naisia vain sen takia, että he eivät sitä parempaakaan saa. Haluanko olla jonkunlainen vitun korvike? Kun naisen taso on alhainen, eikä hän saa HALUAMAANSA, niin paremman puutteessa käyn sitten minäkin.

Kiinnostaako minua vittujakaan tuollainen tilanne? Kun tiedän, että minä en viehätä naista todellakaan millään muotoa niin paljon kuin ne halutuimmat miehet, niin haluanko minä sitten ollenkaan pokata niitä naisia? Mitä minä saan sellaisesta tilanteesta, jossa minä olen PELKKÄ KORVIKE?

Baari ei todellakaan ole millään vitunkaan muotoa mikään parempi pokauspaikka, koska minä en miehenä saa siitä touhusta yhtään mitään, eikä saa nainenkaan. Kumpikaan ei saa sitä, mitä haluaa. Tinderissä homma on paljon helpompaa ja ennen kaikkea, REHELLISEMPÄÄ. Siellä juuri ne parhaimmat miehet saavat naisia. Siellä juuri ne miehet, jotka ENITEN NAISIA KIINNOSTAVAT, saavat niitä naisia.

Baareissa joku tavismies saa pillua naiselta PAREMMAN PUUTTEESSA. Nainen ei kiinnostu miehestä, nainen ei viehäty miehestä, vaan haluaisi jotain aivan muuta. Mitä tästä kaikesta kumpikaan saa? Tuo ei ole millään lailla mitään hienoa tai positiivista vaan pelkkää kusetusta.

Miksi minä miehenä haluaisin olla tuossa tilanteessa? Voin suoraan kertoa, että minun miehuuteni ei todellakaan kestäisi sitä, että olisin PELKKÄ VITUN KORVIKE niille parhaimmille miehille. Haluatko sinä olla AISANKANNATTAJA? Haluatko sinä olla mies, joka paremman puutteessa kelpaa naisille, joka haluaa niitä parhaimpia miehiä ja sinä, miehenä vielä, kannatat sitä aisaa? Sinä vain KORVAAT onnettomasti ne parhaimmat miehet, joista naiset kaikista eniten nauttivat.

Tinderissä voittavat ainoastaan ne MIEHET. Samoin baareissakin. Tavismies on pelkkä säälittävä korvike ja paremman puutteessa saava mies. Mutta muista, että mistä ne naiset HAAVEILEVAT, mitä ne naiset haluavat? No, juuri niitä samoja miehiä, jotka siellä Tinderissäkin pillua saavat.

REHELLISESTI SEKSIKKÄÄT JA KOMEAT MIEHET!!!!!!

• Joku vaan

En vain mitenkään ymmärä tuollaista ajattelua. Kun nainen ei saa parasta, niin sinä menet ikäänkuin raatokärpäsenä siihen pokailemaan. Tajuat, että hei, baarissa on tällä hetkellä aivan vitun seksikäs mies ja baarin naiset haluavat häntä. Mutta kun naiset eivät menekään iskemään sitä miestä, eikä tuon naisen taso riitä saamaan sitä miestä, niin minäpä menen siihen väliin. Minäpä oikein kokeilen, että josko vaikka tällä taktiikalla saisi naista.

En vain ymmärrä. Ymmärrätkö, mitä on TODELLINEN MIEHUUS? Ymmärrätkö, mitä on todellinen seksikkyys, ymmärrätkö, mitä on se todellinen viehätysvoima naisten silmissä?

Todelliset miehet ovat juuri niitä, joiden EI TARVITSE TYYTYÄ. Todelliset, seksikkäät miehet ovat juuri niitä, joista naiset haaveilevat. He ovat juuri niitä, joita naiset todellisuudessa haluavat. He ovat juuri niitä, joista haaveilevat myös ne naiset, joiden taso ei riitä, ja jotka TYYTYVÄT siihen tavismieheen, kun eivät sitä haluamaansa miestä saa.

Kyllä minua ainakin miehenä korpeaisi, kun menisin sänkyyn naisen kanssa, joka VAIN TYYTYY minuun. Kyllä se ainakin minua miehenä puistattaisi, kun nainen haluaa juuri niitä miehiä, jollainen minäkin haluaisin olla. Kyllä minua ainakin miehenä korpeaisi ja oksetuttaisi, kun minä tiedän, että MINÄ HÄVIÄN juuri niille miehille, joita se nainen eniten haluaisi.

Ymmärrätkö yhtään, kuinka säälittävää tuollainen ajattelu on? Tajuatko yhtään, että se nainen haluaa sitä toista miestä, ei sinua? Hänen halunsa, ajatuksensa ja toiveensa ovat SIINÄ KOMEASSA JA SEKSIKKÄÄSSÄ miehessä, ei sinussa. Ymmärrätkö, että tässä pelissä ainoa voittaja on se mies, josta se nainen haaveilee? Hän on se MIES, jota sinä et ole. Sinä et ole se MIES, jota nainen haluaa, koska sinulla ei ole sitä annettavaakaan.

Onko sinun mielestäsi miesmäistä olla pelkkä korvike? Onko sinun mielestäsi miesmäistä olla korvike, johon naiset TYYTYVÄT, kun eivät parempaakaan saa? Onko sinun mielestäsi miesmäistä olla sängyssä jonkun naisen kanssa, joka heti tietäisi paljon sinua parempia ja miehekkäämpiä miehiä, joiden kanssa hän sitä haluaisi harrastaa? Onko sinusta miesmäistä tuntea hävinneesi?

Onko sinusta miehenä hienoa tai positiivista tietää, että sinä et tule IKINÄ KOSKAAN MILLOINKAAN olemaan niille sänkyyn viedyille naisille YHTÄÄN MITÄÄN sellaista, joista ne naiset haaveilevat? Sinä olet saanut naisen vain sen takia, että paremmat miehet eivät ole sitä naista huolineet.

Onko sinun mielestäsi tuo hienoa tai miesmäistä? Sinä olet pelkkä KORVIKE. Sinä et kelpaa naisille, sinä saat pillua vain silloin, kun naiset eivät parempaakaan saa.

MIelestäni noissa asioissa ei ole mitään miesmäistä. Tuo on todella säälittävän luuserin puhetta ja ajatusmaailmaan. Käytetään ikäänkuin salakavalasti jonkin pieni porsaanreikä hyödyksi, kun ei millään pystytä olemaan niitä MIEHIÄ.

• Todellisuus
        Joku vaan kirjoitti:

Baari ei ole yhtään sen parempi pokauspaikka kuin nettikään. Aivan samat ongelmat sinulla on miehenä edelleen, olet sitten netissä tai baarissa.

Okei, baarissa naiset eivät mene joukolla niiden halutuimpien miesten seuraan, mutta ongelma tässä onkin juuri se, että niitä naisia kuitenkin joka tapauksessa KAIKISTA ENITEN kiinnostavat juuri ne samat miehet.

Mitä luulet siis baarissa voittavasi? Naisia kiinnostavat ne halutuimmat miehet, mutta eivät oman alhaisen tasonsa vuoksi tee sitä aloitetta. Sitten tavismies tekee aloitteen ja voi saada sen naisen mukaan, kun nainen TYYTYY siihen mieheen. Eli nainen HUOLII sen miehen, kun ei parempaakaan saa.

Netissä homma on vain rehellisempää. Ne komeimmat ja halutuimmat saavat siellä naisia niin paljon kuin haluavat, mutta SAISIVAT EDELLEEN myös baareissa, jos naiset käyttäytyisivät samalla tavalla. Muista, että ne baarissa olevat naiset ovat kaikista eniten kiinnostuneita juuri niistä halutuimmista miehistä, eivät niistä tavismiehistä.

Otetaan esimerkki. Teen nettiprofiilin Tinderiin. En saa siellä naisilta mitään vastakaikua, koska en ole seksikäs enkä viehättävä mies. Ne halutuimmat miehet siellä saavat pillua niin paljon kuin haluavat.

Sitten baarissa toistuu tuo sama ruljanssi, mistä kirjoitit. Paikalla on vaikkapa sellainen mies, joka Tinderissä saisi pillua niin paljon kuin haluaisi. Baarin naiset haluaisivat ENSISIJAISESTI juuri tuon kyseisen miehen, mutta eivät oman alhaisen tasonsa vuoksi mene miehen luokse.

Sitten minä huomaan tilaisuuteni ja menen tällaisena miehenä tekemään aloitteen ja pokaamaan naisen. Saan naisen mukaani kämpille, koska nainen TYYTYY minuun, hän HUOLII minut, koska ei saa parempaakaan. Hän kaikista eniten haluaisi juuri sellaisen miehen, jotka siellä Tinderissäkin saavat 90 prosenttia naisista.

Hän siis TYYTYY paremman puutteessa minuun. Hän ei kiihoitu minusta, hän ei viehäty minusta paljoakaan, vaan haluaisi kaikista eniten juuri sellaisen miehen, joka kuuluu niihin halutuimpiin miehiin.

Kysymys kuuluu, haluanko tässä kusettaa itseäni. Saan naisia vain sen takia, että he eivät sitä parempaakaan saa. Haluanko olla jonkunlainen vitun korvike? Kun naisen taso on alhainen, eikä hän saa HALUAMAANSA, niin paremman puutteessa käyn sitten minäkin.

Kiinnostaako minua vittujakaan tuollainen tilanne? Kun tiedän, että minä en viehätä naista todellakaan millään muotoa niin paljon kuin ne halutuimmat miehet, niin haluanko minä sitten ollenkaan pokata niitä naisia? Mitä minä saan sellaisesta tilanteesta, jossa minä olen PELKKÄ KORVIKE?

Baari ei todellakaan ole millään vitunkaan muotoa mikään parempi pokauspaikka, koska minä en miehenä saa siitä touhusta yhtään mitään, eikä saa nainenkaan. Kumpikaan ei saa sitä, mitä haluaa. Tinderissä homma on paljon helpompaa ja ennen kaikkea, REHELLISEMPÄÄ. Siellä juuri ne parhaimmat miehet saavat naisia. Siellä juuri ne miehet, jotka ENITEN NAISIA KIINNOSTAVAT, saavat niitä naisia.

Baareissa joku tavismies saa pillua naiselta PAREMMAN PUUTTEESSA. Nainen ei kiinnostu miehestä, nainen ei viehäty miehestä, vaan haluaisi jotain aivan muuta. Mitä tästä kaikesta kumpikaan saa? Tuo ei ole millään lailla mitään hienoa tai positiivista vaan pelkkää kusetusta.

Miksi minä miehenä haluaisin olla tuossa tilanteessa? Voin suoraan kertoa, että minun miehuuteni ei todellakaan kestäisi sitä, että olisin PELKKÄ VITUN KORVIKE niille parhaimmille miehille. Haluatko sinä olla AISANKANNATTAJA? Haluatko sinä olla mies, joka paremman puutteessa kelpaa naisille, joka haluaa niitä parhaimpia miehiä ja sinä, miehenä vielä, kannatat sitä aisaa? Sinä vain KORVAAT onnettomasti ne parhaimmat miehet, joista naiset kaikista eniten nauttivat.

Tinderissä voittavat ainoastaan ne MIEHET. Samoin baareissakin. Tavismies on pelkkä säälittävä korvike ja paremman puutteessa saava mies. Mutta muista, että mistä ne naiset HAAVEILEVAT, mitä ne naiset haluavat? No, juuri niitä samoja miehiä, jotka siellä Tinderissäkin pillua saavat.

REHELLISESTI SEKSIKKÄÄT JA KOMEAT MIEHET!!!!!!

Suurin osa ihmisistä tyytyy kumppaniinsa mutta silti he pystyvät muodostamaan onnellisia parisuhteita ja elämään elämäänsä normaalisti. Mikä siinä on ettet sinä pysty siihen? Miksi pitää olla juuri se mallikaunotar joka on pakko saada, eikö edes hieman tavallisempi nainen kelpaa?

• N---1
        Joku vaan kirjoitti:

En vain mitenkään ymmärä tuollaista ajattelua. Kun nainen ei saa parasta, niin sinä menet ikäänkuin raatokärpäsenä siihen pokailemaan. Tajuat, että hei, baarissa on tällä hetkellä aivan vitun seksikäs mies ja baarin naiset haluavat häntä. Mutta kun naiset eivät menekään iskemään sitä miestä, eikä tuon naisen taso riitä saamaan sitä miestä, niin minäpä menen siihen väliin. Minäpä oikein kokeilen, että josko vaikka tällä taktiikalla saisi naista.

En vain ymmärrä. Ymmärrätkö, mitä on TODELLINEN MIEHUUS? Ymmärrätkö, mitä on todellinen seksikkyys, ymmärrätkö, mitä on se todellinen viehätysvoima naisten silmissä?

Todelliset miehet ovat juuri niitä, joiden EI TARVITSE TYYTYÄ. Todelliset, seksikkäät miehet ovat juuri niitä, joista naiset haaveilevat. He ovat juuri niitä, joita naiset todellisuudessa haluavat. He ovat juuri niitä, joista haaveilevat myös ne naiset, joiden taso ei riitä, ja jotka TYYTYVÄT siihen tavismieheen, kun eivät sitä haluamaansa miestä saa.

Kyllä minua ainakin miehenä korpeaisi, kun menisin sänkyyn naisen kanssa, joka VAIN TYYTYY minuun. Kyllä se ainakin minua miehenä puistattaisi, kun nainen haluaa juuri niitä miehiä, jollainen minäkin haluaisin olla. Kyllä minua ainakin miehenä korpeaisi ja oksetuttaisi, kun minä tiedän, että MINÄ HÄVIÄN juuri niille miehille, joita se nainen eniten haluaisi.

Ymmärrätkö yhtään, kuinka säälittävää tuollainen ajattelu on? Tajuatko yhtään, että se nainen haluaa sitä toista miestä, ei sinua? Hänen halunsa, ajatuksensa ja toiveensa ovat SIINÄ KOMEASSA JA SEKSIKKÄÄSSÄ miehessä, ei sinussa. Ymmärrätkö, että tässä pelissä ainoa voittaja on se mies, josta se nainen haaveilee? Hän on se MIES, jota sinä et ole. Sinä et ole se MIES, jota nainen haluaa, koska sinulla ei ole sitä annettavaakaan.

Onko sinun mielestäsi miesmäistä olla pelkkä korvike? Onko sinun mielestäsi miesmäistä olla korvike, johon naiset TYYTYVÄT, kun eivät parempaakaan saa? Onko sinun mielestäsi miesmäistä olla sängyssä jonkun naisen kanssa, joka heti tietäisi paljon sinua parempia ja miehekkäämpiä miehiä, joiden kanssa hän sitä haluaisi harrastaa? Onko sinusta miesmäistä tuntea hävinneesi?

Onko sinusta miehenä hienoa tai positiivista tietää, että sinä et tule IKINÄ KOSKAAN MILLOINKAAN olemaan niille sänkyyn viedyille naisille YHTÄÄN MITÄÄN sellaista, joista ne naiset haaveilevat? Sinä olet saanut naisen vain sen takia, että paremmat miehet eivät ole sitä naista huolineet.

Onko sinun mielestäsi tuo hienoa tai miesmäistä? Sinä olet pelkkä KORVIKE. Sinä et kelpaa naisille, sinä saat pillua vain silloin, kun naiset eivät parempaakaan saa.

MIelestäni noissa asioissa ei ole mitään miesmäistä. Tuo on todella säälittävän luuserin puhetta ja ajatusmaailmaan. Käytetään ikäänkuin salakavalasti jonkin pieni porsaanreikä hyödyksi, kun ei millään pystytä olemaan niitä MIEHIÄ.

Miksi naiset tulevat baarissa vähemmän juttelemaan YTMille kuin Tinderissä?

Tinderissä selvitän nopsasti onko mies vapaa tai varattu. Sielä se on helppoa, kun taas baarissa oletan komistuksen kuitenkin olevan varattu.

• Joku vaan
        Todellisuus kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä tyytyy kumppaniinsa mutta silti he pystyvät muodostamaan onnellisia parisuhteita ja elämään elämäänsä normaalisti. Mikä siinä on ettet sinä pysty siihen? Miksi pitää olla juuri se mallikaunotar joka on pakko saada, eikö edes hieman tavallisempi nainen kelpaa?

Koska toiset TYYTYVÄT siihen vähempään. Minä en tyydy.

Toiset tyytyvät siihen johonkin kumppaniin, jonka sattuvat saamaan, eivätkä vaadi enempää. Heille riittää, että on edes joku, jonka kanssa olla.

Mutta minä en ole samanlainen ollenkaan.

Jos minä en viehäty TARPEEKSI rumista naisista, niin silloin en halua sellaista. Jos en viehäty tarpeeksi niistä läskeistä naisista, niin silloin en halua sellaista.

Ja muista, että minun tasoni miehenä on PELKKÄ NOLLA, joten niiden naisten taso, jotka minusta voisivat kiinnostua, on VITUN ALHAINEN, TODELLA ALHAINEN.

Joku voi olla onnellinen, että edes tuollainen nainen HUOLII hänet. Minä en ole.

N---1 kirjoitti:

Miksi naiset tulevat baarissa vähemmän juttelemaan YTMille kuin Tinderissä?

Tinderissä selvitän nopsasti onko mies vapaa tai varattu. Sielä se on helppoa, kun taas baarissa oletan komistuksen kuitenkin olevan varattu.

Miksi sun mielestä komea mies olisi todennäköisemmin varattu, naisten mukaanhan tasoja ei ole olemassa ja kaikki ovat tasa-arvoisia.

• N---1
        *** kirjoitti:

Miksi sun mielestä komea mies olisi todennäköisemmin varattu, naisten mukaanhan tasoja ei ole olemassa ja kaikki ovat tasa-arvoisia.

Joo olen nainen, mutta kyllä mun mielestäni on eritasoisia miehiä ja naisia.
        Kyllä niitä tasoja on. Ei kannata yleistää.

Mun kokemukseni mukaan kaikki naisille kelpaavat miehet ovat varattuja oli kelpaamisen syy (komeus, mukavuus, raha jne.) mikä hyvänsä. Jos koen, että joku mies on mielestäni miellyttävä, niin ensi oletus on että joku muukin on huolinut miehen. Eli mies on varattu. Mutta tosiaan. Voihan se olla, että tämä miellyttävä mies on hiljattain eronnut ja vapaalla jalalla.

Ja aiheeseen eli miksi Tinderissä ollaan herkemmin yhteydessä kuin baarissa?
        1. Tuo vapaa/varattu asia jo tuli sanottua.
        2. Baarissa nainen on usein kaveriporukalla ja ajatukset kulkevat naisten keskusteluissa. Ei välttämättä muista, että pitäisi iskeä miehiä. Tinderissä taas ollaan yksin eikä kaverit häiritsemässä.

• Gammaromeo
        N---1 kirjoitti:

Mun kokemukseni mukaan kaikki naisille kelpaavat miehet ovat varattuja oli kelpaamisen syy (komeus, mukavuus, raha jne.) mikä hyvänsä. Jos koen, että joku mies on mielestäni miellyttävä, niin ensi oletus on että joku muukin on huolinut miehen. Eli mies on varattu. Mutta tosiaan. Voihan se olla, että tämä miellyttävä mies on hiljattain eronnut ja vapaalla jalalla.

2. Baarissa nainen on usein kaveriporukalla ja ajatukset kulkevat naisten keskusteluissa. Ei välttämättä muista, että pitäisi iskeä miehiä. Tinderissä taas ollaan yksin eikä kaverit häiritsemässä.

"Mun kokemukseni mukaan kaikki naisille kelpaavat miehet ovat varattuja oli kelpaamisen syy (komeus, mukavuus, raha jne.) mikä hyvänsä. Jos koen, että joku mies on mielestäni miellyttävä, niin ensi oletus on että joku muukin on huolinut miehen. Eli mies on varattu. Mutta tosiaan. Voihan se olla, että tämä miellyttävä mies on hiljattain eronnut ja vapaalla jalalla."

Kaikki miehethän ovat ainakin alun alkaen olleet vapaita! Joillain miehillä vapaana olon suurin syy on se, että he ovat niin suosittuja naisten keskuudessa ja joskus huomattavan suosittu mies voi olla juuri eronnut.

Vaatisi jonkinlaisen sokkotestin, että voitaisiin todeta, että ovatko varatut miehet naisten mielestä kskimäärin kiinnostavampia kuin vapaat. Todellisuus ei ole kuitenkaan sama. Joillakin naisilla se, että mies on jonkun naisen kanssa saa jo hieman aikaan sen, että mies erottuu positiivisesti naisen silmissä edukseen ja tämä ei vielä tarkoita sitä, että nainen olisi tuota miestä millään muotoa yrittämässä.

• Sdgghj
        N---1 kirjoitti:

Ja Tinderissä kukaan ei saa tietää, että sait pakit. Toisin kuin baarissa.

Teet muuten väärän olettamuksen jos automaattisesti ajattelet, että komea ja mukava mies on varattu tai joku pelimies. Kaikille ei löydy sitä oikeaa/todella sopivaa helposti. Mutta et ole ainoa.

Monet kerrat baarissa kuultua: älyttömän komea.. tulin vain sanomaan, että sulla on aivan mielettömät silmät.. no sä et varmasti ole vapaa.. missäs sun tyttöystävä on....

Ei ole.

• Seppä
        Joku vaan kirjoitti:

Koska toiset TYYTYVÄT siihen vähempään. Minä en tyydy.

Toiset tyytyvät siihen johonkin kumppaniin, jonka sattuvat saamaan, eivätkä vaadi enempää. Heille riittää, että on edes joku, jonka kanssa olla.

Mutta minä en ole samanlainen ollenkaan.

Jos minä en viehäty TARPEEKSI rumista naisista, niin silloin en halua sellaista. Jos en viehäty tarpeeksi niistä läskeistä naisista, niin silloin en halua sellaista.

Ja muista, että minun tasoni miehenä on PELKKÄ NOLLA, joten niiden naisten taso, jotka minusta voisivat kiinnostua, on VITUN ALHAINEN, TODELLA ALHAINEN.

Joku voi olla onnellinen, että edes tuollainen nainen HUOLII hänet. Minä en ole.

Juurikin näin miksi tyytyä vähempään kun voi saada enemmän.. Tinderin ja baarin/jonku muun paikan ero vain on siinä että hyvällä itseluottamuksella viedään ne 9-10mimmit tinderissa sama ei onnistu..
        Pitää olla mies ja ottaa eikä vain saada...

• Joku vaan
        Seppä kirjoitti:

Juurikin näin miksi tyytyä vähempään kun voi saada enemmän.. Tinderin ja baarin/jonku muun paikan ero vain on siinä että hyvällä itseluottamuksella viedään ne 9-10mimmit tinderissa sama ei onnistu..

Jos onnistut ihan missä vain saamaan niitä lukemattomia seksikkäitä ja kauniita naisia, niin saat niitä siellä Tinderissäkin.

Totta kai se hyvä itseluottamus on naisten kanssa tärkeää, mutta YKSIN SILLÄ ei vielä mennä niin pitkälle kuin tarkoitan.

Voit olla myöskin mies, joka ottaa, mutta joka ei kuitenkaan niiden naisten kanssa onnistu, koska se mies itsessään ei ole niin seksikäs ja komea ja naisia kiihoittava.

Minullakin voi olla asenne, että määrätietoisesti ja asenteella otan, mutta jos en ole todellakaan niin seksikäs ja haluttava, niin ei se asennekaan tuo JUURI SITÄ LOPPUTULOSTA, mitä tarkoitan. Voi sillä naisia saada, mutta se vain jää niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin pitkälle ja kauas siitä, mitä minä haluan.

Pitää olla tietynlainen mies. Totta, mutta kun tämä vain ei millään vitunkaan ilveellä onnistu kuin aniharvoilta. Siis sellainen KUNNON MIES, MITÄ MINÄ TARKOITAN.

Huomiotaherättävän komea ja seksikäs, seksikäsääninen, karismaattinen, sosiaalinen, asennetta ja itseluottamusta omaava, isokaluinen, KUNNOLLA SEKSIKÄS JA HALUTTAVA MIES naisten keskuudessa.

Monella miehellä on tuota asennetta, mutta he eivät yllä tuohon samaan kuin tuo mies, koska heillä vain ei ole sitä samaa karismaa, eikä todellakaan varsinkaan sitä ulkonäköä ja olemusta, josta naiset kiihoittuvat KAIKISTA ENITEN.

Asenne voi olla minulla mitä vain, mutta se LOPPUTULOS ei ikinä olisi sellainen kuin minä haluan. Naiset eivät koskaan ikinä milloinkaan missään muodossa näkisi minua JUURI SELLAISENA MIEHENÄ, jota he kaikista eniten haluaisivat. Tällöin myöskin se minun HALUAMANI naismenestys ei ikinä voisi toteutua millään tavoin. En olisi niin seksikäs ja haluttava naisten keskuudessa, jotta tuollainen voisi ikinä missään milloinkaan mitenkään onnistua.

Hyvä itseluottamus on todella tärkeää sen naismenestyksen kanssa, mutta kun se karu fakta vain on se, että AIVAN KAIKKI, mitä sillä miehellä on sen itseluottamuksen LISÄKSI, lisää sen miehen seksuaalista vetovoimaa.

Miehellä voi olla asennetta, sosiaalisuutta, jne. mutta se naismenestys jää todella kauas siitä, mitä minä tarkoitan ja haluan. Koska hänellä ei ole naisia viehättävää ulkonäköä, hän ei ole HUOMIOTAHERÄTTÄVÄN JA SAATANAN KOMEA mies, joka saa naisilta jatkuvasti ihailua, kehua, flirttiä ja aloitteita, niin se naismenestys vain jää niin kauaksi siitä, mitä tarkoitan.

Tämän takia minua ei se asenne kiinnosta pätkän vertaa, koska tiedän, etten saa sitä KAIKKEA MUUTA, mitä haluan. Ei minua kiinnosta mikään yksittäinen juttu, ainoastaan se KOKONAISUUS kiinnostaa.

• Raakaa peliä
        Seppä kirjoitti:

Harvat niitä 9:n tai 10:n mimmejä saa, suurin osa joutuu ottamaan 6:n tai 7:n.

• Joku vaan
        Raakaa peliä kirjoitti:

Harvat niitä 9:n tai 10:n mimmejä saa, suurin osa joutuu ottamaan 6:n tai 7:n.

Niin ja jos se oma henkilökohtainen tasoni on nolla, niin silloin ne naisetkin ovat ihan sitä samaa tasoa. Eli nolla.

Harva niitä parhaita naisia saa, totta. Mutta ei se kuitenkaan tarkoita, että minä haluaisin tyytyä yhtään sen vähempään. Ei minun ole mikään pakko tyytyä tuollaiseen, jos en halua.

• Sinkkumies.

Tinder tai ei niin ei tavis ruma mies saa naista mistään ellei ole miljoonia taskussa.

• Gammaromeo

Asiasta hieman sivuun. Muutama vuosi sitten jossain suomalaisessa tv-ohjelmassa tehtiin testi. Laadittiin nettiin kuvitteelliset deitti-ilmoitukset hyvin samanlaisessa tilanteessa elävälle miehelle ja naiselle. Kumpikin kertoi olevansa perheellinen onnettomassa parisuhteessa elävä ja kertoi etsivänsä salasuhdetta. Muistaakseni kummastakaan ei ollut kuvaa. "Nainen" sai vastauksen n. 100 mieheltä ja "mies" ei saanut yhtään vastausta! Seuranhaku internetissä on "rehellisempää" tai vääristää todellisuutta.

En ole kylläkään tähän mennessä kuullut kenenkään sanovan, että nimenomaisesti haluaisi itselleen jonkun ruman kumppanin. On vaan poliittisesti korrektimpaa kummallekin sukupuolelle vastata tällaisessa kyselyssä, että ihan tavallisen näköinen riittää itselle.

Elävässä elämässä kun kohtaa toisen henkilön, niin sitten näkee paremmin että miltä toinen näyttää ja jos joku ei ole pärjännyt netissä voi pärjätä paremmin livenä. Alkukarsinta vaan tapahtuu nykyään jo netissä osittain. Vaikka joskus väitetään, että ravintoiloista ei löydä seurustelukumppania, niin käytännössä aika moni on löytänyt. Kaikki eivät vaan tykkää käydä ravintoloissa ja niissä käymättömyyteen tai vähäiseen käymiseen on monia eri syitä: ei käytä tai käyttää hyvin vähän alkoholia, ei halua mennä ravintolaan jos ei ole vähintään yksi henkilö kenen kanssa mennä, pinnallisuus siellä ärsyttää, ei ole rahaa käydä ulkona, humalaisten ja/tai väärien henkilöiden iskuyritykset häiritsevät jne.

• Joku vaan

"Tinder tai ei niin ei tavis ruma mies saa naista mistään ellei ole miljoonia taskussa."

Mutta jos minulla olisi satoja miljoonia taskussa ja tileillä, niin yhtäkkiä varmasti naiset alkaisivat tekemään tuttavuutta. Mutta vastaisin siinä vaiheessa ihan suoraan, että painukaa hevon vittuun minun rahojeni kimpusta. Penniäkään en teille anna!!!!!

Koska jos en ennen rahan saamista saanut naisia, koska he eivät olleet millään lailla kiinnostuneita ja nyt kun sitä rahaa olisi, niin yhtäkkiä kiinnostaakin. Totta kai jokainen vähänkin tyhmempi ihminen tajuaa, että minkä perässä ne naiset ovat: RAHAN!!!

Mutta enhän minä miehenä muuttuisi yhtään mihinkään. Tajuaisin heti sen, että kun minä en ole muuttunut, niin raha on ainoa silloin mikä naisia kiinnostaa.

Annatko sinäkin jokaiselle maailman ruinaajalle rahaa, ihan ilman mitään? Oletko sinäkin ERITTÄIN HYVÄÄ PATAA jokaisen tuntemattoman rahanruinaajan kanssa? Kadulla tulee joku juoppo mies pyytämään sinulta parikymppiä viinoihin. Annatko ihan ilman muuta rahaa?

Jos et, niin miksi toimisit naisten kohdalla päinvastoin?

• ujjhbbnkkkioljjhbnnm

No milläs sitten pitäisi saada itseään tasokkaampia naisia, luonteellako?

• Hyväksykää tämä
        ujjhbbnkkkioljjhbnnm kirjoitti:

Et tesaa niitä tasokkaita naisia vaan tyydytte tasoisiinne rumiin tai tavallisiin naisiin tai sitten olette ilman naista. Miksi te haluatte juuri niitä naisia joita ette saa? Niitä naisia joista kaikki miehet haaveilevat ja jotka saavat tasokkailta miehiltä satoja iskuyrityksiä? Miksi helvetissä nämä seksikkäät ja kauniit naiset tyytyisivät huonompiin eli tavallisiin tai rumiin miehiin? Tällaisille naisille kuuluu komea mies, ei mikään rumilus.

• Joku vaan
        ujjhbbnkkkioljjhbnnm kirjoitti:

Et sinä herra jumala saatana sentään!!!!!!! niitä kauniita, seksikkäitä ja tasokkaita naisia saa vaan esim minullekin kuuluisi tasoiseni nainen.

Mutta koska en voi valita, minkälaiset naiset minua kiinnostavat, niin en silloin viehäty, kiinnostu tai kiihoitu rumista ja läskeistä naisista. Niihin minun sitten pitäisi tyytyä.

Pointti tässä onkin juuri se, että minun siis pitäisi olla juuri sellainen mies, joka kuuluu niihin PARHAIMPIIN JA HALUTUIMPIIN miehiin. Juuri sellainen mies minä haluaisin olla, koska silloin voisin saada niitä naisia, joista olen AIDOSTI, REHELLISESTI JA OIKEASTI kiinnostunut.

Silloin minulla olisi sekä luonnetta että ulkoista komeutta.

Mutta kun en kuulu millään vitunkaan muotoa tuollaisiin miehiin, niin silloin minulla on vastassa naiseton ja seksitön elämä, kuten tähänkin asti. Eikä se minua haittaa millään lailla.

Mieluummin olen kokonaan yksin naisettomana ja seksittömänä. En minä todellakaan ala saatana tyytymään yhtään mihinkään, kun ei niiden parhaimpien miestenkään tarvitse.

Ja ota huomioon, kuinka HELVETIN KOVA HALU minulla on olla juuri tuollainen mies, jotta saisin niitä haluamiani naisia. Juuri tässä on se pointti. Minä NIMENOMAAN HALUAN olla tuollainen kertomani kaltainen mies, joten todellakaan minä en halua tyytyä yhtään mihinkään.

Minä haluan viehättää naisia KOKONAISVALTAISESTI, ulkonäöllä, statuksella ja luonteella, jos en niitä KAIKKIA saa, niin olkoon koko homma. Silloin tiedän, etten ole naisten suosiossa, en saa SITÄ MITÄ HALUAN, joten homma on siinä.

Joko kaikki tai ei yhtään mitään. Pikkupotut eivät kiinnosta, jos ei niiden parhaimpien miestenkään tarvitse tyytyä. Muista, että minä HALUAN olla sen kaltainen mies.

• Rauhoitu vähän
        Joku vaan kirjoitti:

Et sinä herra jumala saatana sentään!!!!!!! niitä kauniita, seksikkäitä ja tasokkaita naisia saa vaan esim minullekin kuuluisi tasoiseni nainen.

Mutta koska en voi valita, minkälaiset naiset minua kiinnostavat, niin en silloin viehäty, kiinnostu tai kiihoitu rumista ja läskeistä naisista. Niihin minun sitten pitäisi tyytyä.

Pointti tässä onkin juuri se, että minun siis pitäisi olla juuri sellainen mies, joka kuuluu niihin PARHAIMPIIN JA HALUTUIMPIIN miehiin. Juuri sellainen mies minä haluaisin olla, koska silloin voisin saada niitä naisia, joista olen AIDOSTI, REHELLISESTI JA OIKEASTI kiinnostunut.

Silloin minulla olisi sekä luonnetta että ulkoista komeutta.

Mutta kun en kuulu millään vitunkaan muotoa tuollaisiin miehiin, niin silloin minulla on vastassa naiseton ja seksitön elämä, kuten tähänkin asti. Eikä se minua haittaa millään lailla.

Mieluummin olen kokonaan yksin naisettomana ja seksittömänä. En minä todellakaan ala saatana tyytymään yhtään mihinkään, kun ei niiden parhaimpien miestenkään tarvitse.

Ja ota huomioon, kuinka HELVETIN KOVA HALU minulla on olla juuri tuollainen mies, jotta saisin niitä haluamiani naisia. Juuri tässä on se pointti. Minä NIMENOMAAN HALUAN olla tuollainen kertomani kaltainen mies, joten todellakaan minä en halua tyytyä yhtään mihinkään.

Minä haluan viehättää naisia KOKONAISVALTAISESTI, ulkonäöllä, statuksella ja luonteella, jos en niitä KAIKKIA saa, niin olkoon koko homma. Silloin tiedän, etten ole naisten suosiossa, en saa SITÄ MITÄ HALUAN, joten homma on siinä.

Joko kaikki tai ei yhtään mitään. Pikkupotut eivät kiinnosta, jos ei niiden parhaimpien miestenkään tarvitse tyytyä. Muista, että minä HALUAN olla sen kaltainen mies.

Ei hän sanonutkaan että sinun pitäisi kiinnostua rumista ja lihavista vaan TAVALLISISTA, eli niistä jotka ovat kivan näköisiä mutta eivät kaikkien kauneimpia. Taviksistakin voi löytyä nättejä tai hyvännäköisiä naisia. Otat tämän asian aivan liian mustavalkoisesti, etkä oikein ymmärrä toisen näkökantaa asiaan.

• Joku vaan
        Rauhoitu vähän kirjoitti:

Ei hän sanonutkaan että sinun pitäisi kiinnostua rumista ja lihavista vaan TAVALLISISTA, eli niistä jotka ovat kivan näköisiä mutta eivät kaikkien kauneimpia. Taviksistakin voi löytyä nättejä tai hyvännäköisiä naisia. Otat tämän asian aivan liian mustavalkoisesti, etkä oikein ymmärrä toisen näkökantaa asiaan.

Ymmärrän sen pointin, mitä hän tarkoitti tavallisista naisista, mutta hän taas ei ymmärtänyt sitä, että ne tavalliset naiset ovat myöskin niitä, jotka ovat minun TAVOITTAMATTOMISSA.

Eli toisin sanoen, niillä tavallisilla naisilla on vitun paljon enemmän sitä valinnanvaraa. Eli heistä ovat myöskin minua vitun paljon laadukkaammat miehet kiinnostuneita ja koska miehenä olen nolla-tasoa, niin he ovat minun TAVOITTAMATTOMISSA. Tätä sinä et oikein ymmärtänyt.

Ja se, että mitä helvettiä minä teen sellaisella naisella, joka ei ole TARPEEKSI minusta kiinnostunut? Kun edelleen ne tavalliset naiset ovat kiinnostuneita aivan yhtä lailla niistä parhaimmista miehistä, niin en minä todellakaan ala kenenkään vitun KORVIKKEEKSI paremman puutteessa.

Niin kuin tuossa aiemmin jo tulikin ilmi, suurin osa naisista jättää esim. baareissa ne parhaimmat miehet väliin, koska heidän oma tasonsa ei riitä niihin miehiin. Mutta kun se vain ei tarkoita koskaan millään vitunkaan muotoa sitä, että minä muka olisin yhtäkkiä YHTÄ KIINNOSTAVA, SEKSIKÄS JA VIEHÄTTÄVÄ mies.

Sinä et vain millään jotenkin ymmärrä, että minä en halua olla mikään VITUN PAREMMAN PUUTTEESSA HUOLITTAVA mies, kun ei parempaakaan saa. Niinhän tuo yksi kirjoittaja tuossa kertoi. Kun Tinderissä ne parhaimmat miehet saavat niin paljon pillua kuin haluavat, niin baarissa homma on eri, kun naiset eivät ole sen parhaimman miehen kimpussa.

Mutta sinä et ymmärrä sitä, että aivan yhtä lailla ne tavalliset naiset KIIHOITTUVAT, KIINNOSTUVAT JA VIEHÄTTYVÄT siitä parhaimmasta miehestä. En minä ole se mies, en minä henkilökohtaisesti ole todellakaan se mies, kenestä ne naiset KAIKISTA ENITEN siellä kiinnostuvat.

Et ymmärrä sitä yksinkertaista tosiseikkaa, että aivan yhtälailla ne mallitason naiset kuin ne tavalliset kuin ne susirumatkin naiset kiinnostuvat niistä PARHAIMMISTA miehistä. Taviksiin joutuvat tyytymään, siis huomaa TYYTYMÄÄN ne naiset, joiden taso ei riitä niihin halutuimpiin ja seksikkäimpiin miehiin.

Joten miksi vitussa minä haluaisin sitten olla tuollainen mies, johon TYYDYTÄÄN, kun se nainen ei kelpaa niille parhaimmille miehille?

Luulet sinäkin todellak mustavalkoisesti, että kun minä saisin jonkun tavallisen naisen, niin kaikki ongelmat olisivat muka ohitse. Et ymmärrä, että tuo ei ole minulle MINKÄÄNLAINEN TAVOITE, se ei ole mitään sellaista, mitä minä itse henkilökohtaisesti haluan.

Et varmaankaan lukenut sitä minun aiempaa tekstiä koskien juuri tuota luuserityytymistä. Kun naiset eivät saa parhaimpia miehiä, niin he JOUTUVAT TYYTYMÄÄN niihin vitun taviksiin. Luulet, että se on jotenkin niin hienoa niille taviksille olla se aisankannattaja.

Haluanko minä olla joku vitun aisankannattaja? Haluanko? Haluanko minä olla sellainen säälittävä pelle, johon joku nainen TYYTYY, kun ei saa niitä haluamiaan miehiä?

Et vain jotenkin ymmärrä, että ne tavalliset naiset haluineen ja toiveineen eivät poikkea niistä korkeatasoisista naisista MILLÄÄN VITUNKAAN MUOTOA. Hekin aivan yhtä lailla haluavat niitä tasan ja aivan samoja miehiä, kuin ne mallitason naisetkin.

Ja sinä yrität tuputtaa minulle jotain tavallista naista, joka kiinnostuu juuri niistä samoista naisista. Mitä ongelmia luulet ratkaisevasi näillä? Minkä kaikkien ongelmien ja pulmien luulet oikeasti ratkeavan sillä, että joku tavallinen nainen PAREMMAN PUUTTEESSA tyytyy minuun ja minä joudun olemaan se aisankannattaja, naiset haaveillessa niistä aivan muunlaisista miehistä?

Mitä kaikkea, mitä ongelmia tuossa sinun mielestäsi muka ratkeaa? Eihän siinä tule kuin pelkästään ja vain ja ainoastaan pelkkää lisää ahdistusta, kun tiedän, etten miehenä kelpaa TODELLAKAAN NIIN HYVIN kuin haluan, etten miehenä todellakaan muutu SELLAISEKSI KUIN HALUAN, ettei se homma mene millään muotoa mihinkään sellaiseen suuntaan kuin haluan.

Luulet, että joku tavallinen nainen muka ratkaisisi tämän homman.

Mutta kun niin se vain ei mene. Minä en miehenä muutu HUOMATTAVAN, POIKKEUKSELLISEN JA HUOMIOTAHERÄTTÄVÄN komeaksi ja seksikkääksi mieheksi, joka saa valita itselleni joka vitun ikinen kerta naisseurani.

Minä en muutu mieheksi, joka jatkuvasti saa naisilta ihailua, kehuja, seksuaalisia aloitteita ja flirttiä osakseni.

Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Joten huomaatko, yhtään mikään tavallinen nainen ei muuttaisi tilannetta todellakaan positiiviseen suuntaan, vaan lisäisi vain enemmän ja enemmän sitä ahdistusta ja pelkästään ongelmia. Se ei toisi mitään muuta kuin lisää ja lisää ja lisää ja lisää ongelmia.

• Kirjaimellisesti!
        Joku vaan kirjoitti:

Ymmärrän sen pointin, mitä hän tarkoitti tavallisista naisista, mutta hän taas ei ymmärtänyt sitä, että ne tavalliset naiset ovat myöskin niitä, jotka ovat minun TAVOITTAMATTOMISSA.

Eli toisin sanoen, niillä tavallisilla naisilla on vitun paljon enemmän sitä valinnanvaraa. Eli heistä ovat myöskin minua vitun paljon laadukkaammat miehet kiinnostuneita ja koska miehenä olen nolla-tasoa, niin he ovat minun TAVOITTAMATTOMISSA. Tätä sinä et oikein ymmärtänyt.

Ja se, että mitä helvettiä minä teen sellaisella naisella, joka ei ole TARPEEKSI minusta kiinnostunut? Kun edelleen ne tavalliset naiset ovat kiinnostuneita aivan yhtä lailla niistä parhaimmista miehistä, niin en minä todellakaan ala kenenkään vitun KORVIKKEEKSI paremman puutteessa.

Niin kuin tuossa aiemmin jo tulikin ilmi, suurin osa naisista jättää esim. baareissa ne parhaimmat miehet väliin, koska heidän oma tasonsa ei riitä niihin miehiin. Mutta kun se vain ei tarkoita koskaan millään vitunkaan muotoa sitä, että minä muka olisin yhtäkkiä YHTÄ KIINNOSTAVA, SEKSIKÄS JA VIEHÄTTÄVÄ mies.

Sinä et vain millään jotenkin ymmärrä, että minä en halua olla mikään VITUN PAREMMAN PUUTTEESSA HUOLITTAVA mies, kun ei parempaakaan saa. Niinhän tuo yksi kirjoittaja tuossa kertoi. Kun Tinderissä ne parhaimmat miehet saavat niin paljon pillua kuin haluavat, niin baarissa homma on eri, kun naiset eivät ole sen parhaimman miehen kimpussa.

Mutta sinä et ymmärrä sitä, että aivan yhtä lailla ne tavalliset naiset KIIHOITTUVAT, KIINNOSTUVAT JA VIEHÄTTYVÄT siitä parhaimmasta miehestä. En minä ole se mies, en minä henkilökohtaisesti ole todellakaan se mies, kenestä ne naiset KAIKISTA ENITEN siellä kiinnostuvat.

Et ymmärrä sitä yksinkertaista tosiseikkaa, että aivan yhtälailla ne mallitason naiset kuin ne tavalliset kuin ne susirumatkin naiset kiinnostuvat niistä PARHAIMMISTA miehistä. Taviksiin joutuvat tyytymään, siis huomaa TYYTYMÄÄN ne naiset, joiden taso ei riitä niihin halutuimpiin ja seksikkäimpiin miehiin.

Joten miksi vitussa minä haluaisin sitten olla tuollainen mies, johon TYYDYTÄÄN, kun se nainen ei kelpaa niille parhaimmille miehille?

Luulet sinäkin todellak mustavalkoisesti, että kun minä saisin jonkun tavallisen naisen, niin kaikki ongelmat olisivat muka ohitse. Et ymmärrä, että tuo ei ole minulle MINKÄÄNLAINEN TAVOITE, se ei ole mitään sellaista, mitä minä itse henkilökohtaisesti haluan.

Et varmaankaan lukenut sitä minun aiempaa tekstiä koskien juuri tuota luuserityytymistä. Kun naiset eivät saa parhaimpia miehiä, niin he JOUTUVAT TYYTYMÄÄN niihin vitun taviksiin. Luulet, että se on jotenkin niin hienoa niille taviksille olla se aisankannattaja.

Haluanko minä olla joku vitun aisankannattaja? Haluanko? Haluanko minä olla sellainen säälittävä pelle, johon joku nainen TYYTYY, kun ei saa niitä haluamiaan miehiä?

Et vain jotenkin ymmärrä, että ne tavalliset naiset haluineen ja toiveineen eivät poikkea niistä korkeatasoisista naisista MILLÄÄN VITUNKAAN MUOTOA. Hekin aivan yhtä lailla haluavat niitä tasan ja aivan samoja miehiä, kuin ne mallitason naisetkin.

Ja sinä yrität tuputtaa minulle jotain tavallista naista, joka kiinnostuu juuri niistä samoista naisista. Mitä ongelmia luulet ratkaisevasi näillä? Minkä kaikkien ongelmien ja pulmien luulet oikeasti ratkeavan sillä, että joku tavallinen nainen PAREMMAN PUUTTEESSA tyytyy minuun ja minä joudun olemaan se aisankannattaja, naiset haaveillessa niistä aivan muunlaisista miehistä?

Mitä kaikkea, mitä ongelmia tuossa sinun mielestäsi muka ratkeaa? Eihän siinä tule kuin pelkästään ja vain ja ainoastaan pelkkää lisää ahdistusta, kun tiedän, etten miehenä kelpaa TODELLAKAAN NIIN HYVIN kuin haluan, etten miehenä todellakaan muutu SELLAISEKSI KUIN HALUAN, ettei se homma mene millään muotoa mihinkään sellaiseen suuntaan kuin haluan.

Mutta kun niin se vain ei mene. Minä en miehenä muutu HUOMATTAVAN, POIKKEUKSELLISEN JA HUOMIOTAHERÄTTÄVÄN komeaksi ja seksikkääksi mieheksi, joka saa valita itselleni joka vitun ikinen kerta naisseurani.

Minä en muutu mieheksi, joka jatkuvasti saa naisilta ihailua, kehuja, seksuaalisia aloitteita ja flirttiä osakseni.

Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Joten huomaatko, yhtään mikään tavallinen nainen ei muuttaisi tilannetta todellakaan positiiviseen suuntaan, vaan lisäisi vain enemmän ja enemmän sitä ahdistusta ja pelkästään ongelmia. Se ei toisi mitään muuta kuin lisää ja lisää ja lisää ja lisää ongelmia.

"Listaa voisi jatkaa loputtomiin."

Se ei silti tarkoita, että sinun pitäisi niin tehdä.

• Joku vaan
        Kirjaimellisesti! kirjoitti:

Ei tarvitsekaan, mutta tarkoitan vain sitä, että mikään tavallinen nainen ei ratkaisi yhtään ongelmaa tässä tapauksessa. Se ei toisi mitään hyvää eikä mitään positiivista elämääni, koska asiat eivät muuttuisi yhtään mihinkään. Minä en miehenä muuttuisi lainkaan sellaiseksi kuin haluaisin, minä en miehenä olisi sen naisen silmissä lainkaan sellainen kuin haluan, eikä se nainenkaan olisi sellainen kuin haluaisin.

Ja kun ottaa sen suurimman pointin huomioon, että ne tavalliset naiset eivät ole minun ulottuvillani. Ette oikein näytä ymmärtävän, että kun minun tasoni miehenä on pyöreä nolla, niin eivät ne tavalliset naiset kiinnostu silloin YHTÄÄN.

Joten miten siis voit edes ehdottaa jonkun tavallisen naisen saamista, kun se kerran ei ole mitenkään edes mahdollista? Jos minun tasoani ovat ne läskit ja susirumat naiset, niin eipähän se ongelma silläkään ratkea.

• Kirjaimellisesti! kirjoitti:

Ei juma. Jos noin selkeä sarkasmikin menee ihmiseltä ohi, niin silloin ei todellakaan ole edes puolet muumeista siellä laaksossa....

• Joku vaan
        stellaria81 kirjoitti:

Ei juma. Jos noin selkeä sarkasmikin menee ihmiseltä ohi, niin silloin ei todellakaan ole edes puolet muumeista siellä laaksossa....

Niin, pointtihan hänellä varmasti olikin se, ettei minun tarvitsisi jatkaa näitä pitkiä kirjoituksia.

Mitä tässä sinun mielestäsi oli niin ihmeellistä? Ehkä voisit siis jättää sen muiden ihmisten arvostelemisen ihan kokonaan ja lopettaa tuollaisen mukanokkelan esittämisen.

• Mies-21v
        Joku vaan kirjoitti:

Niin, pointtihan hänellä varmasti olikin se, ettei minun tarvitsisi jatkaa näitä pitkiä kirjoituksia.

Mitä tässä sinun mielestäsi oli niin ihmeellistä? Ehkä voisit siis jättää sen muiden ihmisten arvostelemisen ihan kokonaan ja lopettaa tuollaisen mukanokkelan esittämisen.

Mun on ihan pakko kysyä sulta Joku vaan että jos, huom. jos sulle joskus tarjoutuisi mahdollisuus päästä suhteeseen/harrastaa seksiä keskitasoisen naisen kanssa niin suostuisitko? Siis vaikka niin että se nainen olisi se kuka tekisi sulle aloitteen.

Vai ajattelisitko silloinkin että se nainen vaan "tyytyy" sinuun mutta fantasioi edelleen sisimmässään niistä kaikkein komeimmista, seksikkäimmistä jne. miehistä ja kokisit suhteen sellaisen naisen kanssa aisankannattajuutena?

On totta ettet sinä enkä minä pysty loputtomasti nostamaan omaa tasoamme, itse asiassa pystymme nostamaan sitä vain perin vähän jos ollenkaan. Mahdollisuutesi saada itseäsi tyydyttävä kumppani voi olla vähäinen mutta ei sinun siltikään kannata tyrmätä niitä vähäisiäkin tilaisuuksia vain siitä syystä ettet voi koskaan olla se kaikkein halutuin mies parisuhde-/seksuaalimarkkinoilla.

Muutenhan menetät jopa sen kaikkein pienimmän mahdollisuutesi koskaan päästä ahdingostasi.

• Joku vaan
        Mies-21v kirjoitti:

Mun on ihan pakko kysyä sulta Joku vaan että jos, huom. jos sulle joskus tarjoutuisi mahdollisuus päästä suhteeseen/harrastaa seksiä keskitasoisen naisen kanssa niin suostuisitko? Siis vaikka niin että se nainen olisi se kuka tekisi sulle aloitteen.

Vai ajattelisitko silloinkin että se nainen vaan "tyytyy" sinuun mutta fantasioi edelleen sisimmässään niistä kaikkein komeimmista, seksikkäimmistä jne. miehistä ja kokisit suhteen sellaisen naisen kanssa aisankannattajuutena?

On totta ettet sinä enkä minä pysty loputtomasti nostamaan omaa tasoamme, itse asiassa pystymme nostamaan sitä vain perin vähän jos ollenkaan. Mahdollisuutesi saada itseäsi tyydyttävä kumppani voi olla vähäinen mutta ei sinun siltikään kannata tyrmätä niitä vähäisiäkin tilaisuuksia vain siitä syystä ettet voi koskaan olla se kaikkein halutuin mies parisuhde-/seksuaalimarkkinoilla.

Muutenhan menetät jopa sen kaikkein pienimmän mahdollisuutesi koskaan päästä ahdingostasi.

Mutta mitä minä itse henkilökohtaisesti saan siitä, että joku nainen tyytyy minuun? Koska sitähän se nimenomaan on. Tyytymistä, kun ei saada parempaa.

Ja onko se sitten sen naisenkaan mielestä mitään hienoa, kun minäkin paremman puutteessa tyydyn häneen?

Kerron sen ihan rehellisen totuuden, että "koska minä en saa parempaakaan, niin sitten tyydyn sinuun. Olet ihan hyvännäköinen, muttet läheskään niin kaunis kuin ne, joista olen kiinnostunut. Et ole myöskään niin fiksu ja filmaattinen, kuin ne naiset, joista olen kiinnostunut, mutta ihan ok olet sinäkin."

Kuka nainen haluaa olla tuollainen? Kuka haluaa kuulla tuollaista toiselta? Okei, eihän tuollaisia asioita sanota sille toiselle, mutta tässä merkkaa minua vain ja ainoastaan se AJATUS, se, mikä on rehellisesti TOTTA. Ainoastaan se merkitsee, ei mikään muu.

Tuossa voisi toki olla tilanne, jossa molemmat tyytyvät tahoillaan siihen, mitä saavat. Mutta sekään ei ole millään lailla sellainen, mitä minä haluan.

Olet myös ajautunut ERITTÄIN kauas siitä, mitä minä ihan oikeasti haluat. Sinä kirjoitat nyt pelkistä parisuhteista, joista minä en ole lainkaan kiinnostunut. Ei minua kiinnosta mikään parisuhde hevon helvettiä.

Vaan se, mitä haluan, on olla HUOMIOTAHERÄTTÄVÄN JA SEKSIKKÄÄN komea mies, joka saa niiltä kauniilta naisilta jatkuvaa ihailua, kehua, seksuaalista huomiota, flirttailua ja aloitteita.

Haluan olla mies, joka voi aina valita ne parhaimmat naiset siitä suuresta kiinnostuneesta naisjoukosta. Haluan siis kuulua siihen miesten EHDOTTOMAAN PARHAIMMISTOON.

Mitä luulet, että tuollainen yksittäinen tavisnainen siis tuo minun elämääni yhtään mitään? Jos minun haluni on olla tuollainen mies, niin miten tuollainen yksi säälittävä tavisnainen muuttaa sitä tilannetta mihinkään vitunkaan muotoon?

Se, mitä naisilta haluan, ovat JATKUVAT kauniit ja seksikkäät naiset, joista voin valita ne parhaimmat. Se, mitä haluan, ovat LUKEMATTOMAT seksikokemukset juuri niiden kauniiden ja seksikkäiden naisten kanssa. Se, mitä haluan, on olla juuri niitä HALUTUIMPIA JA SEKSIKKÄIMPIÄ miehiä, joista naiset kaikista eniten kiihoittuvat, kiinnostuvat ja viehättyvät.

Mikään, siis yhtään mikään, eikä yksikään parisuhde jonkun tavallisen naisen kanssa ei ole YHTÄÄN MITÄÄN, EI YHTÄÄN MITÄÄN sellaista, mitä minä haluan. Se, mitä haluan, on täysin päinvastaista, mitä sinä yrität ehdottaa.

Että pääsen ahdingosta ottamalla jonkun vitun läskin ja ruman naisen? Muista, että ne ovat niitä ainoita naisia, johon minulla olisi mahdollisuus. Eihän tuo mitään ongelmia muuta, todellakaan.

Luulet täysin väärin, että joku yksittäinen tavallinen nainen muka ratkaisisi nämä puutteet ja ongelmat. Kuten kirjoitin, se vain LISÄISI MERKITTÄVÄSTI niitä ongelmia, koska mukaan tulisivat ne seikat, että minä en ole haluttu, minä en ole kehuttu, minä en ole HUOMIOTAHERÄTTÄVÄN SEKSIKÄS JA KOMEA, minä en ole sellainen kuin se kyseinen nainen haluaa, jne.

Minä myönnän, että se ottaa aivan vitun saatanan paljon minun miehuuden päälle, että se nainen haaveilee niistä MIEHISTÄ ja se nainen TYYTYY minuun. Todellinen, kunnon mies ei ikinä vittu tyydy mihinkään, hän on naisille juuri sitä, mitä naiset haluavat.

Kun minun se tavallinen nainen haluaa joitakin muita miehiä, niin en todellakaan, en todellakaan, EN TODELLAKAAN halua sellaista. Silloin olisin vielä enemmän säälittävä luuseri.

Kun olen yksin ja seksittömässä elämässä, niin silloin minun ei tarvitse olla huolissani tuollaisista asioista. Silloin voin elää elämääni vain huolehtimalla itsestäni. Voin omalla kohdallani olla tyytymätön itseeni, eikä niin, että olisin sitä vielä jonkun toisen kautta.

Et ehkä vain ymmärrä tätä, mutta minun miehuuteni ei todellakaan hyväksy sitä, että se tavallinen nainen TYYTYY minuun, kun ei saa sitä kunnon miestä. Tavismiehiin TYYDYTÄÄN, kun ei saada niitä kunnon miehiä. Niin se vain menee.

Ainoita voittajia tässä ovat juuri ne miehet, joista ne varatut naisetkin haaveilevat. Heihinhän se naisten mielenkiinto kohdistuu, heistä ne naiset kiihoittuvat, kiinnostuvat ja viehättyvät. Luuletko, että tätä taustaa vasten se elämäni olisi millään tavoin muka helpompaa? Olet totaalisen väärässä. Silloin se vasta vittumaisempaa ja säälittävämpää olisikin.

Et ehkä vain ymmärrä tätä, mutta minä ymmärrän.

• Vastaapa tähän
        Joku vaan kirjoitti:

Jos tavisnaiset ei muka huoli tasoisiaan miehiä niin miten on mahdollista että suurimmalla osalla tavisnaisista on ihan tavallinen mies? Eli saisit ihan helposti tavallisen naisen.

• Mies-21v
        Joku vaan kirjoitti:

Mutta mitä minä itse henkilökohtaisesti saan siitä, että joku nainen tyytyy minuun? Koska sitähän se nimenomaan on. Tyytymistä, kun ei saada parempaa.

Ja onko se sitten sen naisenkaan mielestä mitään hienoa, kun minäkin paremman puutteessa tyydyn häneen?

Kerron sen ihan rehellisen totuuden, että "koska minä en saa parempaakaan, niin sitten tyydyn sinuun. Olet ihan hyvännäköinen, muttet läheskään niin kaunis kuin ne, joista olen kiinnostunut. Et ole myöskään niin fiksu ja filmaattinen, kuin ne naiset, joista olen kiinnostunut, mutta ihan ok olet sinäkin."

Kuka nainen haluaa olla tuollainen? Kuka haluaa kuulla tuollaista toiselta? Okei, eihän tuollaisia asioita sanota sille toiselle, mutta tässä merkkaa minua vain ja ainoastaan se AJATUS, se, mikä on rehellisesti TOTTA. Ainoastaan se merkitsee, ei mikään muu.

Tuossa voisi toki olla tilanne, jossa molemmat tyytyvät tahoillaan siihen, mitä saavat. Mutta sekään ei ole millään lailla sellainen, mitä minä haluan.

Olet myös ajautunut ERITTÄIN kauas siitä, mitä minä ihan oikeasti haluat. Sinä kirjoitat nyt pelkistä parisuhteista, joista minä en ole lainkaan kiinnostunut. Ei minua kiinnosta mikään parisuhde hevon helvettiä.

Vaan se, mitä haluan, on olla HUOMIOTAHERÄTTÄVÄN JA SEKSIKKÄÄN komea mies, joka saa niiltä kauniilta naisilta jatkuvaa ihailua, kehua, seksuaalista huomiota, flirttailua ja aloitteita.

Haluan olla mies, joka voi aina valita ne parhaimmat naiset siitä suuresta kiinnostuneesta naisjoukosta. Haluan siis kuulua siihen miesten EHDOTTOMAAN PARHAIMMISTOON.

Mitä luulet, että tuollainen yksittäinen tavisnainen siis tuo minun elämääni yhtään mitään? Jos minun haluni on olla tuollainen mies, niin miten tuollainen yksi säälittävä tavisnainen muuttaa sitä tilannetta mihinkään vitunkaan muotoon?

Se, mitä naisilta haluan, ovat JATKUVAT kauniit ja seksikkäät naiset, joista voin valita ne parhaimmat. Se, mitä haluan, ovat LUKEMATTOMAT seksikokemukset juuri niiden kauniiden ja seksikkäiden naisten kanssa. Se, mitä haluan, on olla juuri niitä HALUTUIMPIA JA SEKSIKKÄIMPIÄ miehiä, joista naiset kaikista eniten kiihoittuvat, kiinnostuvat ja viehättyvät.

Mikään, siis yhtään mikään, eikä yksikään parisuhde jonkun tavallisen naisen kanssa ei ole YHTÄÄN MITÄÄN, EI YHTÄÄN MITÄÄN sellaista, mitä minä haluan. Se, mitä haluan, on täysin päinvastaista, mitä sinä yrität ehdottaa.

Että pääsen ahdingosta ottamalla jonkun vitun läskin ja ruman naisen? Muista, että ne ovat niitä ainoita naisia, johon minulla olisi mahdollisuus. Eihän tuo mitään ongelmia muuta, todellakaan.

Luulet täysin väärin, että joku yksittäinen tavallinen nainen muka ratkaisisi nämä puutteet ja ongelmat. Kuten kirjoitin, se vain LISÄISI MERKITTÄVÄSTI niitä ongelmia, koska mukaan tulisivat ne seikat, että minä en ole haluttu, minä en ole kehuttu, minä en ole HUOMIOTAHERÄTTÄVÄN SEKSIKÄS JA KOMEA, minä en ole sellainen kuin se kyseinen nainen haluaa, jne.

Minä myönnän, että se ottaa aivan vitun saatanan paljon minun miehuuden päälle, että se nainen haaveilee niistä MIEHISTÄ ja se nainen TYYTYY minuun. Todellinen, kunnon mies ei ikinä vittu tyydy mihinkään, hän on naisille juuri sitä, mitä naiset haluavat.

Kun minun se tavallinen nainen haluaa joitakin muita miehiä, niin en todellakaan, en todellakaan, EN TODELLAKAAN halua sellaista. Silloin olisin vielä enemmän säälittävä luuseri.

Kun olen yksin ja seksittömässä elämässä, niin silloin minun ei tarvitse olla huolissani tuollaisista asioista. Silloin voin elää elämääni vain huolehtimalla itsestäni. Voin omalla kohdallani olla tyytymätön itseeni, eikä niin, että olisin sitä vielä jonkun toisen kautta.

Et ehkä vain ymmärrä tätä, mutta minun miehuuteni ei todellakaan hyväksy sitä, että se tavallinen nainen TYYTYY minuun, kun ei saa sitä kunnon miestä. Tavismiehiin TYYDYTÄÄN, kun ei saada niitä kunnon miehiä. Niin se vain menee.

Ainoita voittajia tässä ovat juuri ne miehet, joista ne varatut naisetkin haaveilevat. Heihinhän se naisten mielenkiinto kohdistuu, heistä ne naiset kiihoittuvat, kiinnostuvat ja viehättyvät. Luuletko, että tätä taustaa vasten se elämäni olisi millään tavoin muka helpompaa? Olet totaalisen väärässä. Silloin se vasta vittumaisempaa ja säälittävämpää olisikin.

Et ehkä vain ymmärrä tätä, mutta minä ymmärrän.

Onko se sinulle sitten täysin yhdentekevää jos itseäsi tasokkaampi nainen - joskaan ei mikään supermalli - olisi edes kerran elämässäsi kiinnostunut sinusta ja nimenomaan vain sinusta - siitäkin huolimatta ettei valtaosa naisista niin koskaan tee. Mutta jos nainen poikkeaisikin mieltymyksiltään valtaväestöstä siinä määrin että pitäisi nimenomaan sinua sellaisena kaikkein korkeimpana ideaalimiehen edustajana ja vaikka suurimmalle osalle muista naisista olisitkin pelkkä atm.

Eikös sen voisi ajatella olevan edes jollain tasolla parannusta nykytilanteeseen jossa yksikään nainen ei koskaan eikä missään ole osoittanut sinua kohtaan kiinnostusta?

• Joku vaan
        Vastaapa tähän kirjoitti:

Jos tavisnaiset ei muka huoli tasoisiaan miehiä niin miten on mahdollista että suurimmalla osalla tavisnaisista on ihan tavallinen mies? Eli saisit ihan helposti tavallisen naisen.

Et varmaankaan lukenut yhtään, mitä kirjoitin?

Koska jos olisit lukenut, et kysyisi tuollaista. Lukaisepa tuo koko tekstini KOKONAAN, niin löydät vastauksen sieltä.

Pointti siis on, että naiset kyllä HUOLIVAT sen tavismiehen, mutta kun kyse on siitä TYYTYMISESTÄ. Siitä, että siihen tavismieheen TYYDYTÄÄN, kun ei saada parempaakaan. Ja sitä minä en halua. Minä en halua olla minkäänlainen vitunkaan korvike.

Saisin muka tavallisen naisen? Ja vielä helposti? Huomaa kyllä, ettet tunne minua yhtään etkä tiedä minusta yhtään mitään.

Jos näkisit ja tietäisit minkälainen olen, niin huomaisit, etten TODELLAKAAN saa niitä tavallisia naisia. Sinä vain luulet, että homma on niin, mutta kun vain ei ole.

Kuten itsekin varsin hyvin tiedät, niillä tavisnaisilla on kysyntää myös VITUN PALJON MINUA korkeatasoisempien miesten kohdalla, joten voit unohtaa nuo tavisnaiset minun kohdallani kokonaan. UNOHDA KOKONAAN!!!! Asia ei mene niin kuin sinä luulet, minä tiedän, kuinka asiat kohdallani ovat. Ja ne eivät ole niin kuin sinä luulet ja kuvittelet.

Mutta jos se olisi mahdollista ja saisin tavallisen naisen, niin mitä ongelmia sinä luulet, että tuollainen ratkaisisi? Mitä luulet, että minä saavuttaisin tuolaisella?

Enhän minä nyt herra jumala sentään!!!!! muuttuisi juuri niin HUOMIOTAHERÄTTÄVÄN KOMEAKSI JA SEKSIKKÄÄKSI mieheksi kuin haluan. Enhän minä sen tavallisen naisen saamisella muuttuisi POIKKEUKSELLISEN JA HARVINAISEN KOMEAKSI mieheksi, joka saa naisilta jatkuvaa ihailua, kehumista, aloitteita ja flirttiä osakseen.

Eihän tuo tavisnainen ole todellakaan LUKEMATTOMIA MALLITASON naisia, joita saisin sänkyyni vähän väliä. Ei tuo tavisnainen ratkaise sitä, että minä en saa valita siitä VITUN SUURESTA kauniiden naisten joukosta aina parhaimpia naisia itselleni.

Olet itsekin täysin hakoteillä tässä jutussa. Et ota lainkaan huomioon sitä, että MITÄ MINÄ ITSE HALUAN. Se tavisnainen ei ole yhtään mitään, ei niin yhtikäs mitään sellaista, MITÄ HALUAN.

Luulet vain, että joku tavisnainen toisi minun elämääni jotain, mitä haluan. Mutta kun ei tuo, usko nyt sinäkin pikkuhiljaa jo!!!!!!! Ei se tavisnainen, ei mikään yksittäinen tavisnainen tuo minulle YHTÄÄN MITÄÄN sellaista elämää, mitä minä itse henkilökohtaisesti haluan.

Se ei muuta minua sellaiseksi mieheksi KUIN HALUAN, se ei tuo minulle niitä kuvankauniita naisia NIIN PALJON KUIN HALUAN, se ei muuta elämääni mitenkään sellaiseen suuntaan kuin minä naisten osalta haluan.

Joten voit unohtaa nuo tavisnaiset ihan vain siksi, että

1. Ne läskit ja susirumat naiset ovat sitä minun tasoani, joten tavallisia naisia EN SAA EDELLEENKÄÄN

2. Yksittäinen tavisnainen ei tuo elämääni YHTÄÄN MITÄÄN. En minä halua mitään parisuhteita vaan LUKEMATTOMIA SEKSIKOKEMUKSIA niiden haluttavien, seksikkäiden, kauniiden ja viehättävien naisten kanssa.

Et ymmärrä, että mikään vähempi ei todellakaan kelpaa. Ei todellakaan kelpaa.

• Joku vaan
        Mies-21v kirjoitti:

Onko se sinulle sitten täysin yhdentekevää jos itseäsi tasokkaampi nainen - joskaan ei mikään supermalli - olisi edes kerran elämässäsi kiinnostunut sinusta ja nimenomaan vain sinusta - siitäkin huolimatta ettei valtaosa naisista niin koskaan tee. Mutta jos nainen poikkeaisikin mieltymyksiltään valtaväestöstä siinä määrin että pitäisi nimenomaan sinua sellaisena kaikkein korkeimpana ideaalimiehen edustajana ja vaikka suurimmalle osalle muista naisista olisitkin pelkkä atm.

Eikös sen voisi ajatella olevan edes jollain tasolla parannusta nykytilanteeseen jossa yksikään nainen ei koskaan eikä missään ole osoittanut sinua kohtaan kiinnostusta?

Koska tuollainen ei vain ole mahdollista, niin turhaa on tuollaisilla spekuloida. Jos lehmät lentäisi, turhaa on tuollaisia miettiä, kun niin ei vain tapahdu.

Eikö se toisi parannusta? Ei toisi, millään muotoa. Vain se, mitä haluan, kelpaa.

Koska se, että joku yksittäinen nainen on minusta kiinnostunut, ei koskaan ikinä missään milloinkaan millään muotoa johda siihen, että minä muuttuisin HUOMIOTAHERÄTTÄVÄN KOMEAKSI JA SEKSIKKÄÄKSI mieheksi. Se ei vain menisi missään vaiheessa elämääni niin.

Yksikään tavismies ei ole naisensaannin myötä muuttunut tuollaiseksi mieheksi, joten en muuttuisi minäkään. Mitä hyötyä tuollaisesta sitten oikein on?

Et nyt oikein näytä tajuavan tätä juttua ollenkaan. Et ymmärrä, kuinka olematon parannus tuo yksi yksittäinen tavisnainen on, kun sitä vertaa siihen, että haluan olla mies, joka on POIKKEUKSELLISEN JA HUOMIOTAHERÄTTÄVÄN komea ja joka saa niiltä nimenomaan kauniilta naisilta jatkuvaa ihailua, kehua, flirttailua ja aloitteita.

Yksittäinen tavisnainen, mitä se tuo? Tuota ei voida sanoa minkäänlaiseksi parannuksesi, koska se, mitä haluan, niin kaukana tuosta parannuksesta. Ei tuo tavisnainen tuo minkäänlaista parannusta asiaan, koska se on täysin merkityksetön sen kanssa, mitä haluan.

Edes jollain tasolla? No ei millään tasolla, koska se ei todellakaan johda tuollaiseen lopputulokseen. Minä pysyn edelleen samanlaisena miehenä, enkä muutu lähellekään tuollaista miestä. Koska minä en todellakaan tässä asiassa tyydy mihinkään pikkupottuihin, ne kun eivät johda mihinkään.

Turhaa tuollaisia on sitä paitsi miettiä, kun niin ei tule käymään. Kun tasoni on nolla, niin niillä tavisnaisilla, joita sinä tarkoitat, on aika helvetin paljon kovempi taso kuin minulla. Heillä on paljon enemmän valinnanvaraa valita miehistä.

• Joku vaan
        Mies-21v kirjoitti:

"kiinnostunut sinusta ja nimenomaan vain sinusta"

Ensinnäkin, millä se nainen todistaa tämän?

Kuule, tiedän paljon suhteita ja maailmassa on ylipäätään niin paljon suhteita, jossa sanotaan toiselle, että olet maailman ihanin, maailman komein, maailman sitä ja sitä ja sitä ja sitä, jne.

Kuitenkin kyseessä on niin usein, lähes kaikissa tapauksissa TYYTYMINEN. Tyydytään siihen, mitä saadaan ja ajatuksen tasolla aletaan pitää sitä tavismiestä muka maailman ihanimpana. Sitä vain ALETAAN AJATTELEMAAN, että tuo on juuri sellainen kuin minä haluan.

Tuo on varmasti maailman yleisin juttu. Vaikkei se koskaan paikkaansa pidäkään. Kun tavisnaiset haluavat niitä muita miehiä ja tyytyvät siihen tavismieheen, niin sitä aletaan vain omaksi lohdutuksesi AJATTELEMAAN, että se toinen on muka maailman ihanin. Ja paskat ole.

Joten kun tuota tapahtuu ihan yleisesti, niin millä se nainen todistaa tuon asian minulle? Okei, hän sanoo niin, mutta niinhän sanoo moni muukin nainen, vaikkei se niin menisikään. Teoillaan näyttää moni muukin nainen, mutta se asia ei kuitenkaan ole niin, koska kyseessä on vain pelkkä TYYTYMINEN.

Kun tuollaista tapahtuu valtaosassa eli suurimmassa osassa niistä suhteita, niin en pätkän vertaa luota yhteenkään sanaan tai tekoon. Sanat ja teot voivat aina valehdella, mutta eivät ajatukset ja tunteet. Vaikkei niitä sanota, niin ne ovat kaikista rehellisimpiä asioita, joita ihmisillä on.

Ja onko se sitten hauskaa sen naisenkaan mielestä, kun hän ei ole minulle sellainen kuin haluaisi? Voisin ihan suoraan, rehellisesti ilmoittaa minäkin, että et ole niin kaunis, et fiksu, etkä niin persoonallinen kuin ne naiset, joista olen kiinnostunut eniten, mutta kun en niitä naisia saa, niin minä olen sinun kanssasi sitten.

Kun tuo on sitä REHELLISYYTTÄ kaikkinensa. Sinäkin ohjeistat minua ottamaan tavallisen naisen, mutta kun se minun rehellinen suhtautumiseni on tämä. Aika ilkeästi sanottu, mutta mitä minä sitten oikein voisin sanoa?

Että sinä olet maailman ihanin nainen? No kun vain ei todellakaan ole. Tiedän paljon ihanampiakin. Että olet maailman seksikkäin ja kaunein nainen, jonka tiedän? No kun ei todellakaan ole. Tiedän paljon seksikkäämpiä ja kauneimpiakin. Sovit minun kanssani henkisesti yhteen paremmin kuin kukaan muu? No ei todellakaan. Tiedän paljon sopivampiakin.

• Mies-21v
        Joku vaan kirjoitti:

"kiinnostunut sinusta ja nimenomaan vain sinusta"

Ensinnäkin, millä se nainen todistaa tämän?

Kuule, tiedän paljon suhteita ja maailmassa on ylipäätään niin paljon suhteita, jossa sanotaan toiselle, että olet maailman ihanin, maailman komein, maailman sitä ja sitä ja sitä ja sitä, jne.

Kuitenkin kyseessä on niin usein, lähes kaikissa tapauksissa TYYTYMINEN. Tyydytään siihen, mitä saadaan ja ajatuksen tasolla aletaan pitää sitä tavismiestä muka maailman ihanimpana. Sitä vain ALETAAN AJATTELEMAAN, että tuo on juuri sellainen kuin minä haluan.

Tuo on varmasti maailman yleisin juttu. Vaikkei se koskaan paikkaansa pidäkään. Kun tavisnaiset haluavat niitä muita miehiä ja tyytyvät siihen tavismieheen, niin sitä aletaan vain omaksi lohdutuksesi AJATTELEMAAN, että se toinen on muka maailman ihanin. Ja paskat ole.

Joten kun tuota tapahtuu ihan yleisesti, niin millä se nainen todistaa tuon asian minulle? Okei, hän sanoo niin, mutta niinhän sanoo moni muukin nainen, vaikkei se niin menisikään. Teoillaan näyttää moni muukin nainen, mutta se asia ei kuitenkaan ole niin, koska kyseessä on vain pelkkä TYYTYMINEN.

Kun tuollaista tapahtuu valtaosassa eli suurimmassa osassa niistä suhteita, niin en pätkän vertaa luota yhteenkään sanaan tai tekoon. Sanat ja teot voivat aina valehdella, mutta eivät ajatukset ja tunteet. Vaikkei niitä sanota, niin ne ovat kaikista rehellisimpiä asioita, joita ihmisillä on.

Ja onko se sitten hauskaa sen naisenkaan mielestä, kun hän ei ole minulle sellainen kuin haluaisi? Voisin ihan suoraan, rehellisesti ilmoittaa minäkin, että et ole niin kaunis, et fiksu, etkä niin persoonallinen kuin ne naiset, joista olen kiinnostunut eniten, mutta kun en niitä naisia saa, niin minä olen sinun kanssasi sitten.

Kun tuo on sitä REHELLISYYTTÄ kaikkinensa. Sinäkin ohjeistat minua ottamaan tavallisen naisen, mutta kun se minun rehellinen suhtautumiseni on tämä. Aika ilkeästi sanottu, mutta mitä minä sitten oikein voisin sanoa?

Että sinä olet maailman ihanin nainen? No kun vain ei todellakaan ole. Tiedän paljon ihanampiakin. Että olet maailman seksikkäin ja kaunein nainen, jonka tiedän? No kun ei todellakaan ole. Tiedän paljon seksikkäämpiä ja kauneimpiakin. Sovit minun kanssani henkisesti yhteen paremmin kuin kukaan muu? No ei todellakaan. Tiedän paljon sopivampiakin.

Turhia ovat myös omat spekulaatiosi koska ei sinusta voi koskaan tulla sellaista yltiömäisen haluttua miestä joka saa koko ajan niiltä kauneimmilta ja laadukkaimmilta naisilta aloitteita (ei sillä että olisit koskaan mitään muuta väittänytkään).

• Joku vaan
        Mies-21v kirjoitti:

Turhia ovat myös omat spekulaatiosi koska ei sinusta voi koskaan tulla sellaista yltiömäisen haluttua miestä joka saa koko ajan niiltä kauneimmilta ja laadukkaimmilta naisilta aloitteita (ei sillä että olisit koskaan mitään muuta väittänytkään).

Aivan yhtä spekulaatiota ne minunkin haluni ovat, mutta minä saan kyllä haluta. Minulla on siihen oikeus.

Ja koska minusta ei vain millään tule tuollaista miestä, niin silloin todellakin pysyn myöskin niistä susirumista ja läskeistä naisista kokonaan erossa. Minusta ei tule sellaista miestä kuin haluan, mutta minun ei ole mikään pakko niitä epämiellyttäviä naisiakaan ottaa.

Minusta ei tule sellaista miestä, joten ei se tavisnainenkaan tuo mitään muuta kuin pelkkää ongelmaa lisää. Ei se tuo minun elämääni mitään hyvää vaan ainoastaan pelkkää negatiivista.

• Mies-21v
        Joku vaan kirjoitti:

Aivan yhtä spekulaatiota ne minunkin haluni ovat, mutta minä saan kyllä haluta. Minulla on siihen oikeus.

Ja koska minusta ei vain millään tule tuollaista miestä, niin silloin todellakin pysyn myöskin niistä susirumista ja läskeistä naisista kokonaan erossa. Minusta ei tule sellaista miestä kuin haluan, mutta minun ei ole mikään pakko niitä epämiellyttäviä naisiakaan ottaa.

Minusta ei tule sellaista miestä, joten ei se tavisnainenkaan tuo mitään muuta kuin pelkkää ongelmaa lisää. Ei se tuo minun elämääni mitään hyvää vaan ainoastaan pelkkää negatiivista.

Ymmärrän kyllä jollei rumat ja läskit kiinnosta mutta eikös sitä kuitenkin voisi tyytyä vähempään kuin että pitäisi kuulua siihen halutuimpaan alle 1 prosenttiin miehistä - varsinkin jos oma taso on lähempänä sitä 1:tä kaikkein vähiten haluttua prosenttia miehistä?

• Joku vaan
        Mies-21v kirjoitti:

Ymmärrän kyllä jollei rumat ja läskit kiinnosta mutta eikös sitä kuitenkin voisi tyytyä vähempään kuin että pitäisi kuulua siihen halutuimpaan alle 1 prosenttiin miehistä - varsinkin jos oma taso on lähempänä sitä 1:tä kaikkein vähiten haluttua prosenttia miehistä?

En ymmärrä tuota sinun logiikkaasi. MIKSI pitäisi tyytyä vähempään? Siis jos se vähempi ei tuo minulle yhtään mitään muuta kuin pelkkiä ongelmia, niin miksi minun sitten pitäisi siihen tyytyä?

Jos olen onnellisempi kokonaan yksin ja seksittömässä elämässä, niin miksi minun pitäisi ottaa se vielä huonompi vaihtoehto, eli susiruma läski nainen? Miksi minun pitäisi sinun mielestäsi ottaa se huonompi vaihtoehto?

Tai sama se tavisnainen. Kun se tavisnainen tuo elämääni VIELÄ ENEMMÄN niitä ongelmia, niin miksi minun sitten pitäisi ottaa sellainen nainen? Ethän sinäkään tee asioita tahallasi päin persettä. Ethän sinä valitse sitä sinun kannaltasi vielä huonompaa vaihtoehtoa?

Ja muista, minä haluan olla se KUNNON MIES, josta naiset haaveilevat. Minulla ei ole mitään vitunkaan halua olla se vitun korvike.

Koska en saa tuollaisesta korvikkeena olosta kuin pelkkää KOVEMPAA AHDISTUSTA JA PELKKIÄ ONGELMIA. En kai minä nyt halua vielä tämän kaiken päälle lisää ongelmia? En halua.

Se, että minä TYYDYN johonkin tuollaiseen naiseen, ei ole minun silmissäni todellakaan miehekästä. Miehekkäitä ovat juuri ne miehet, joista naiset haaveilevat.

Ja edelleen, en minä ole valinnut olevani tällainen mies. En minä ole valinnut sitä, että minkälainen minä olen niiden naisten silmissä. Totta kai minä muuttaisin aivan kaiken itsessäni, jos se vain olisi jotenkin mahdollista.

En todellakaan tyydy siihen vähempään, koska haluan samaa kuin ne parhaimmatkin miehet. Minä haluan AIVAN SAMAA kuin hekin, enkä tyydy yhtään vitunkaan vähempään, koska haluan AIVAN SAMAA kuin ne parhaimmatkin miehet.

Heistä ne naiset ovat kiinnostuneita, he ovat niitä MIEHIÄ. Minä en todellakaan ala minkäänlaiseksi korvikkeeksi ja paremman puutteessa HUOLITTAVAKSI mieheksi, vaikka mikä olisi. Se ei ole minulle sitä, mitä minä haluan.

Jos sinä haluat tuollaista, niin se on sinun oma asiasi. Ei se minua kiinnosta. Minä haluan naisten osalta aivan eri juttuja kuin sinä ja sillä siisti. Jos sinulle riittää tavisnainen ja jos se tuo sinun elämääsi jotain positiivista, niin olkoon. Ei se ole minun asiani. Mutta muista, että minun kohdallani tuo on AIVAN KOKONAAN eri asia.

Ilman naista oleminen ja seksittömänä oleminen on minulle itselleni PALJON PAREMPI vaihtoehto kuin se tyytyminen. En minä ole halunnut olla tällainen mies. Jos minä saisin valita, niin olisin kokonaan erilainen, ihan kokonaan. Ja koska minä haluan olla sellainen, niin silloin minä haluan olla sellainen.

Muista, että tuollainen yksittäinen tavisnainen ei MINUN ELÄMÄÄNI tuo yhtään mitään. Jos se sinun elämääsi tuo, niin olkoon niin.

Minä en näe sitä minkäänlaisena miehekkäänä juttuna, että TYYDYN johonkin naiseen ja että hän TYYTYY minuun. Se ei minun silmissäni ole millään lailla sitä, mitä MINÄ HALUAN.

En tyydy yhtään sen vähempään. En ole ikinä tyytynyt, enkä tule ikinä tyytymäänkään. En tyydy yhtään sen vähempään tässä asiassa kuin mitä haluan. Jos tasoni on nolla, tasoni on nolla. Sillä siisti. Silloin toimin sen mukaan. Yksinkertaisesti.

• Mies-21v
        Joku vaan kirjoitti:

En ymmärrä tuota sinun logiikkaasi. MIKSI pitäisi tyytyä vähempään? Siis jos se vähempi ei tuo minulle yhtään mitään muuta kuin pelkkiä ongelmia, niin miksi minun sitten pitäisi siihen tyytyä?

Jos olen onnellisempi kokonaan yksin ja seksittömässä elämässä, niin miksi minun pitäisi ottaa se vielä huonompi vaihtoehto, eli susiruma läski nainen? Miksi minun pitäisi sinun mielestäsi ottaa se huonompi vaihtoehto?

Tai sama se tavisnainen. Kun se tavisnainen tuo elämääni VIELÄ ENEMMÄN niitä ongelmia, niin miksi minun sitten pitäisi ottaa sellainen nainen? Ethän sinäkään tee asioita tahallasi päin persettä. Ethän sinä valitse sitä sinun kannaltasi vielä huonompaa vaihtoehtoa?

Ja muista, minä haluan olla se KUNNON MIES, josta naiset haaveilevat. Minulla ei ole mitään vitunkaan halua olla se vitun korvike.

Koska en saa tuollaisesta korvikkeena olosta kuin pelkkää KOVEMPAA AHDISTUSTA JA PELKKIÄ ONGELMIA. En kai minä nyt halua vielä tämän kaiken päälle lisää ongelmia? En halua.

Se, että minä TYYDYN johonkin tuollaiseen naiseen, ei ole minun silmissäni todellakaan miehekästä. Miehekkäitä ovat juuri ne miehet, joista naiset haaveilevat.

Ja edelleen, en minä ole valinnut olevani tällainen mies. En minä ole valinnut sitä, että minkälainen minä olen niiden naisten silmissä. Totta kai minä muuttaisin aivan kaiken itsessäni, jos se vain olisi jotenkin mahdollista.

En todellakaan tyydy siihen vähempään, koska haluan samaa kuin ne parhaimmatkin miehet. Minä haluan AIVAN SAMAA kuin hekin, enkä tyydy yhtään vitunkaan vähempään, koska haluan AIVAN SAMAA kuin ne parhaimmatkin miehet.

Heistä ne naiset ovat kiinnostuneita, he ovat niitä MIEHIÄ. Minä en todellakaan ala minkäänlaiseksi korvikkeeksi ja paremman puutteessa HUOLITTAVAKSI mieheksi, vaikka mikä olisi. Se ei ole minulle sitä, mitä minä haluan.

Jos sinä haluat tuollaista, niin se on sinun oma asiasi. Ei se minua kiinnosta. Minä haluan naisten osalta aivan eri juttuja kuin sinä ja sillä siisti. Jos sinulle riittää tavisnainen ja jos se tuo sinun elämääsi jotain positiivista, niin olkoon. Ei se ole minun asiani. Mutta muista, että minun kohdallani tuo on AIVAN KOKONAAN eri asia.

Ilman naista oleminen ja seksittömänä oleminen on minulle itselleni PALJON PAREMPI vaihtoehto kuin se tyytyminen. En minä ole halunnut olla tällainen mies. Jos minä saisin valita, niin olisin kokonaan erilainen, ihan kokonaan. Ja koska minä haluan olla sellainen, niin silloin minä haluan olla sellainen.

Muista, että tuollainen yksittäinen tavisnainen ei MINUN ELÄMÄÄNI tuo yhtään mitään. Jos se sinun elämääsi tuo, niin olkoon niin.

Minä en näe sitä minkäänlaisena miehekkäänä juttuna, että TYYDYN johonkin naiseen ja että hän TYYTYY minuun. Se ei minun silmissäni ole millään lailla sitä, mitä MINÄ HALUAN.

En tyydy yhtään sen vähempään. En ole ikinä tyytynyt, enkä tule ikinä tyytymäänkään. En tyydy yhtään sen vähempään tässä asiassa kuin mitä haluan. Jos tasoni on nolla, tasoni on nolla. Sillä siisti. Silloin toimin sen mukaan. Yksinkertaisesti.

Entäpä jos edes yhden kerran elämässäsi kävisi niin saisit keskimääräistä kauniimmalta naiselta seksitarjouksen niin kai sentään suostuisit? Ei sinun tasosi olisi silloin nolla eikä sinun tarvitsisi enää toimia nimenomaan sen mukaisesti.

• summa
        Joku vaan kirjoitti:

Katteetonta heroismia. Olet onnistunut vääntämään pakkoajatuksilla itsesi solmuun. Mistä lähtien parisuhteessa pitäisi olla kyse jostain kaiken kattavan äidin rakkauden palauttamisesta? Eikö kenenkään kaverikaan voi olla, koska aina löytyy joku, joka olisi sinua parempi kaveri?

• Joku vaan
        Mies-21v kirjoitti:

Entäpä jos edes yhden kerran elämässäsi kävisi niin saisit keskimääräistä kauniimmalta naiselta seksitarjouksen niin kai sentään suostuisit? Ei sinun tasosi olisi silloin nolla eikä sinun tarvitsisi enää toimia nimenomaan sen mukaisesti.

Kun noin ei tapahdu, niin noin ei tapahdu ja sillä siisti.

Ja en todellakaan suostuisi. En todellakaan.

Tasoni olisi edelleen nolla, koska en voi tietää kyseisen naisen tarkoitusperiä (hyväksikäyttö, kusettaminen, rahan huijaaminen, jne.) sen enempää.

Toimisin edelleen tasoni mukaisesti eli kokonaan ilman. Koska tuo yksittäinen nainen EI TODELLAKAAN muuttaisi minua sellaiseksi mieheksi, eikä se todellakaan muuttaisi minua sellaiseksi mieheksi, josta olen koko ajan tässä kertonut.

Vain ja ainoastaan se kelpaa, ei mikään muu. En TYYDY yhtään sen vähempään. Tästä on turhaa jankata sen enempää. En TYYDY, niin en tyydy. Asia sillä selvä.

Tuo yksi yksittäinen nainen ei muuttaisi sitä tilannetta MILLÄÄN MUOTOA sellaiseksi kuin haluaisin. Yksi yksittäinen nainen EI OLE sama asia, kuin JATKUVAA IHAILUA, KEHUMISTA, FLIRTTAILUA JA ALOITTEITA kauniilta naisilta. On vain yksi keskimääräistä kauniimpi nainen, eikä sen enempää.

Sinun mielestäsi tasoni ei olisi enää nolla. Olkoon ihan miten vain, mutta se ei tulisi ikinä KOSKAAN MILLOINKAAN kuitenkaan siitä huolimatta olemaan se TÄYSI KYMPPI. Joten tuollainen yksi yksittäinen nainen on aivan sama minulle kuin ei kukaan.

Yksi yksittäinen nainen on AIVAN PÄINVASTAISTA kuin se mitä haluan. Jos haluan SADOILTA KAUNIILTA NAISILTA sitä jatkuvaa ihailua, kehumista, aloitteita ja flirttailua, niin yksikään yksittäinen nainen ei sitä tilannetta muuta mihinkään. Niin se vain menee. Jos et sinä tajua, niin minä ainakin tajuan.

Minä en miehenä muuttuisi yhtään mitenkään, se ei muuttaisi sitä tilannetta mihinkään suuntaan.

Kun se, MITÄ HALUAN, on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin KAUKANA siitä yhdestä yksittäisestä naisesta, niin silloin se ei auta minua yhtään mitenkään.

Ja kun tuollainen kertomasi kaltainen nainen ei toisi minulle mitään muuta kuin PELKKÄÄ ONGELMIA JA LISÄÄ AHDISTUSTA, niin miksi vitussa minun pitäisi sitten suostua siihen? Suostutko sinäkin sellaiseen, josta tiedät, että sinulle seuraa siitä PELKKIÄ JA VAIN PELKKIÄ ongelmia. Ihmettelen, jos suostut vielä silloinkin.

Joten, asiaa voidaan vängätä ihan miten päin vain, minä tiedän kuitenkin, mitä haluan. Sinä et näytä ymmärtävän. Ja minä tiedän tasan tarkalleen, mitä haluan ja mitä tuollainen yksi yksittäinen nainen toisi minun elämääni.

Usko jo, että asiasta on turhaa enää vängätä. Varsinkin kun noin ei tule ikinä tapahtumaan.

• Outoa
        Joku vaan kirjoitti:

Kun noin ei tapahdu, niin noin ei tapahdu ja sillä siisti.

Ja en todellakaan suostuisi. En todellakaan.

Tasoni olisi edelleen nolla, koska en voi tietää kyseisen naisen tarkoitusperiä (hyväksikäyttö, kusettaminen, rahan huijaaminen, jne.) sen enempää.

Toimisin edelleen tasoni mukaisesti eli kokonaan ilman. Koska tuo yksittäinen nainen EI TODELLAKAAN muuttaisi minua sellaiseksi mieheksi, eikä se todellakaan muuttaisi minua sellaiseksi mieheksi, josta olen koko ajan tässä kertonut.

Vain ja ainoastaan se kelpaa, ei mikään muu. En TYYDY yhtään sen vähempään. Tästä on turhaa jankata sen enempää. En TYYDY, niin en tyydy. Asia sillä selvä.

Tuo yksi yksittäinen nainen ei muuttaisi sitä tilannetta MILLÄÄN MUOTOA sellaiseksi kuin haluaisin. Yksi yksittäinen nainen EI OLE sama asia, kuin JATKUVAA IHAILUA, KEHUMISTA, FLIRTTAILUA JA ALOITTEITA kauniilta naisilta. On vain yksi keskimääräistä kauniimpi nainen, eikä sen enempää.

Sinun mielestäsi tasoni ei olisi enää nolla. Olkoon ihan miten vain, mutta se ei tulisi ikinä KOSKAAN MILLOINKAAN kuitenkaan siitä huolimatta olemaan se TÄYSI KYMPPI. Joten tuollainen yksi yksittäinen nainen on aivan sama minulle kuin ei kukaan.

Yksi yksittäinen nainen on AIVAN PÄINVASTAISTA kuin se mitä haluan. Jos haluan SADOILTA KAUNIILTA NAISILTA sitä jatkuvaa ihailua, kehumista, aloitteita ja flirttailua, niin yksikään yksittäinen nainen ei sitä tilannetta muuta mihinkään. Niin se vain menee. Jos et sinä tajua, niin minä ainakin tajuan.

Minä en miehenä muuttuisi yhtään mitenkään, se ei muuttaisi sitä tilannetta mihinkään suuntaan.

Kun se, MITÄ HALUAN, on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin KAUKANA siitä yhdestä yksittäisestä naisesta, niin silloin se ei auta minua yhtään mitenkään.

Ja kun tuollainen kertomasi kaltainen nainen ei toisi minulle mitään muuta kuin PELKKÄÄ ONGELMIA JA LISÄÄ AHDISTUSTA, niin miksi vitussa minun pitäisi sitten suostua siihen? Suostutko sinäkin sellaiseen, josta tiedät, että sinulle seuraa siitä PELKKIÄ JA VAIN PELKKIÄ ongelmia. Ihmettelen, jos suostut vielä silloinkin.

Joten, asiaa voidaan vängätä ihan miten päin vain, minä tiedän kuitenkin, mitä haluan. Sinä et näytä ymmärtävän. Ja minä tiedän tasan tarkalleen, mitä haluan ja mitä tuollainen yksi yksittäinen nainen toisi minun elämääni.

Usko jo, että asiasta on turhaa enää vängätä. Varsinkin kun noin ei tule ikinä tapahtumaan.

Eli toisin sanoen sinulle ei riitä yksi kaunis nainen vaan haluat huomiota suurelta määrältä kauniita naisia? Saanko kysyä että miksi? Minkä takia sinulle ei kelpaa se yksi ja ainoa? Eikö mikään riitä?

• Sonni18
        Joku vaan kirjoitti:

Kannattaa jalkautua koneen äärestä ja ihan vain mennä juttelemaan niille naisille.. Kommunikointi yleensä auttaa naisten iskemisessä..

• Joku vaan
        Outoa kirjoitti:

Eli toisin sanoen sinulle ei riitä yksi kaunis nainen vaan haluat huomiota suurelta määrältä kauniita naisia? Saanko kysyä että miksi? Minkä takia sinulle ei kelpaa se yksi ja ainoa? Eikö mikään riitä?

Mitä se yksi yksittäinen nainen tässä muka ratkaisee? Olen nyt jumalauta kysynyt tätä jo monta kertaa, mutta vastaanvänkääjät eivät vain vastaa tähän minun kysymykseeni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yksi yksittäinen nainen ei kerro YHTÄÄN MITÄÄN minun seksuaalisesta vetovoimastani. On vain yksittäinen nainen, joka TYYTYY minuun, kun ei saa niitä kunnon, seksikkäitä, komeita, karismaattisia ja viehättäviä miehiä. PAREMMAN PUUTTEESSA TYYTYY minuun, miksi et voi uskoa sitä, että minä en halua tuollaista? Miksi SINÄ et voi ymmärtää, että minä en halua tuollaista? Miksi et voi uskoa, että minä en halua olla mies, johon TYYDYTÄÄN, vaan haluan olla mies, jota HALUTAAN AIVAN VITUN PALJON???????????????????

Jos minä miehenä saan naisilta JATKUVAA kehua, ihailua, aloitetta ja flirttailua, se kertoo minun seksuaalisesta vetovoimastani aika helvetin paljon. Silloin olen naisten ENSISIJAINEN halumisen kohde. Silloin se YLIVOIMAISESTI SUURIN OSA naisista on minusta kiinnostuneita ja se kertoo silloin minun seksuaalisesta vetovoimastani.

Mutta yksi yksittäinen nainen, joka PAREMMAN PUUTTEESSA TYYTYY minuun, ei ole sitä, mitä minä haluan. Kun se nainen haluaa niitä muita miehiä, niin minä EN TODELLAKAAN HALUA, EN SAATANA JUMALAUTA HALUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! olla tuollainen mies. Miksi et vain suostu uskomaan sitä, vaan vänkäät tuota samaa koko ajan vastaan???????????????????? USKO, MITÄ KIRJOITAN!!!!!!!!!!!!!!!!

Kun se yksi ja ainoa ei tuo elämääni mitään muuta kuin PELKKIÄ ONGELMIA JA HANKALUUKSIA, niin miksi et vain suostu uskomaan sitä? Mikä siinä on, ettet usko??????

Jos sinä haluat olla mies, johon TYYDYTÄÄN, niin anna palaa vain. Minun ei tarvitse olla tuollainen, jos minä en halua. Minulla on täysi oikeus haluta ja piste.

Kun ne miehet, joista naiset haaveilevat, ne miehet, joita naiset ENSIJAISESTI HALUAVAT, ne miehet, joista naiset kaikista eniten kiihoittuvat, viehättyvät ja kiinnostuvat, ovat aivan eri tasoa, aivan eri asia kuin minä. En minä saa yhtään vitunkaan, siis YHTÄÄN MITÄÄN MISSÄÄN MUODOSSA tyytymällä tuollaiseen saatanan yhteen ainoaan naiseen, joka haluaa aivan muita miehiä.

KUNNON SEKSIKÄS JA HALUTTAVA mies ei todellakaan tyydy, eikä häneen tyydytä. Hän se mies, jota naiset haluavat. Piste. Minä en ole, enkä todellakaan ala minkäänlaiseksi korvikkeeksi PAREMMAN PUUTTEESSA yhdellekään enkä kenellekään.

Jos sinä haluat olla tuollainen, niin ole minun puolestani. Älä minulle sitä tuputa. Minun miehuuteni ei vain yksinkertaisesti hyväksy eikä kestä sitä asetelmaa, että MINUUN TYYDYTÄÄN, samaan aikaan, kun niitä miehiä, joita HALUAN OLLA, halutaan ja niistä kiihoitutaan, viehätytään ja kiinnostutaan KAIKISTA ENITEN.

Tuo yksi nainen ei vain tuo elämääni mitään positiivista. Ei yhtään mitään positiivista. Pelkkää negatiivista paskaa, PELKÄSTÄÄN.

Joten miksi minun siis pitäisi tuollaiseen tyytyä? Kun eihän niiden HALUTUIMPIEN miestenkään tarvitse tyytyä, eikä heihinkään tyydytä. Joten miksi minun sitten pitäisi? Okei, en ole samanlainen mies, mutta enhän minä ole valinnut olevani tällainen mies, herra jumala sentään!!!!!!

Enhän minä ole valinnut itseäni tällaiseksi. Totta kai minä nimenomaan haluan olla tuollainen mies, jolla on tuollainen valinnanvara.

Muista, KUNNON MIEHIIN ei tyydytä, eikä heidän tarvitse tyytyä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Joku vaan
        Sonni18 kirjoitti:

Kannattaa jalkautua koneen äärestä ja ihan vain mennä juttelemaan niille naisille.. Kommunikointi yleensä auttaa naisten iskemisessä..

Mutta minua taasen ei kiinnosta kommunikointi hevon vittujakaan, koska minulla ei ole SITÄ KAIKKEA, MITÄ HALUAN.

Eli kommunikointi auttaa varmasti joo, mutta kun minä TIEDÄN SATAPROSENTTISESTI sen, että sosiaaliset taidot YHDISTETTYNÄ VITUN KOMEAAN ulkonäköön viehättää naisia VITUN PALJON ENEMMÄN kuin pelkät sosiaaliset taidot, niin minua eivät ne sosiaaliset taidotkaan kiinnosta.

En saa SITÄ, MITÄ HALUAN, joten en tyydy myöskään yhtään sen vähempään.

Kommunikointi auttaa joo, mutta todella moni mies hyvä tässä, eikä heillä kuitenkaan ole SATOJA KAUNIITA JA SEKSIKKÄITÄ NAISIA haluamassa, ihailemassa, kehumassa, kunnoittamassa, jne. Vaikka heillä on niitä sosiaalisia taitoja, niin heillä ei ole JUURI SITÄ KAIKKEA, MITÄ TARKOITAN.

Jos kerran naiset eivät kiinnostu minusta JUURI NIIN PALJON kuin haluan ja he eivät näe minua JUURI NIIN SEKSIKKÄÄNÄ JA HALUTTAVANA kuin minä haluan, niin ei minua kiinnosta myöskään mitkään vitun yksittäiset sosiaalisuudet ja kommunikointi.

Heti, kun saan HUOMIOTAHERÄTTÄN JA VITUN SEKSIKKÄÄN ULKONÄÖN, niin alan kiinnittämään siihen kommunikointiinkin sitten huomiota. Ennen sitä, ei kiinnosta millään muotoa.

• hoitoon!!!
        Joku vaan kirjoitti:

Et varmaankaan lukenut yhtään, mitä kirjoitin?

Koska jos olisit lukenut, et kysyisi tuollaista. Lukaisepa tuo koko tekstini KOKONAAN, niin löydät vastauksen sieltä.

Pointti siis on, että naiset kyllä HUOLIVAT sen tavismiehen, mutta kun kyse on siitä TYYTYMISESTÄ. Siitä, että siihen tavismieheen TYYDYTÄÄN, kun ei saada parempaakaan. Ja sitä minä en halua. Minä en halua olla minkäänlainen vitunkaan korvike.

Saisin muka tavallisen naisen? Ja vielä helposti? Huomaa kyllä, ettet tunne minua yhtään etkä tiedä minusta yhtään mitään.

Jos näkisit ja tietäisit minkälainen olen, niin huomaisit, etten TODELLAKAAN saa niitä tavallisia naisia. Sinä vain luulet, että homma on niin, mutta kun vain ei ole.

Kuten itsekin varsin hyvin tiedät, niillä tavisnaisilla on kysyntää myös VITUN PALJON MINUA korkeatasoisempien miesten kohdalla, joten voit unohtaa nuo tavisnaiset minun kohdallani kokonaan. UNOHDA KOKONAAN!!!! Asia ei mene niin kuin sinä luulet, minä tiedän, kuinka asiat kohdallani ovat. Ja ne eivät ole niin kuin sinä luulet ja kuvittelet.

Mutta jos se olisi mahdollista ja saisin tavallisen naisen, niin mitä ongelmia sinä luulet, että tuollainen ratkaisisi? Mitä luulet, että minä saavuttaisin tuolaisella?

Enhän minä nyt herra jumala sentään!!!!! muuttuisi juuri niin HUOMIOTAHERÄTTÄVÄN KOMEAKSI JA SEKSIKKÄÄKSI mieheksi kuin haluan. Enhän minä sen tavallisen naisen saamisella muuttuisi POIKKEUKSELLISEN JA HARVINAISEN KOMEAKSI mieheksi, joka saa naisilta jatkuvaa ihailua, kehumista, aloitteita ja flirttiä osakseen.

Eihän tuo tavisnainen ole todellakaan LUKEMATTOMIA MALLITASON naisia, joita saisin sänkyyni vähän väliä. Ei tuo tavisnainen ratkaise sitä, että minä en saa valita siitä VITUN SUURESTA kauniiden naisten joukosta aina parhaimpia naisia itselleni.

Olet itsekin täysin hakoteillä tässä jutussa. Et ota lainkaan huomioon sitä, että MITÄ MINÄ ITSE HALUAN. Se tavisnainen ei ole yhtään mitään, ei niin yhtikäs mitään sellaista, MITÄ HALUAN.

Luulet vain, että joku tavisnainen toisi minun elämääni jotain, mitä haluan. Mutta kun ei tuo, usko nyt sinäkin pikkuhiljaa jo!!!!!!! Ei se tavisnainen, ei mikään yksittäinen tavisnainen tuo minulle YHTÄÄN MITÄÄN sellaista elämää, mitä minä itse henkilökohtaisesti haluan.

Se ei muuta minua sellaiseksi mieheksi KUIN HALUAN, se ei tuo minulle niitä kuvankauniita naisia NIIN PALJON KUIN HALUAN, se ei muuta elämääni mitenkään sellaiseen suuntaan kuin minä naisten osalta haluan.

Joten voit unohtaa nuo tavisnaiset ihan vain siksi, että

1. Ne läskit ja susirumat naiset ovat sitä minun tasoani, joten tavallisia naisia EN SAA EDELLEENKÄÄN

2. Yksittäinen tavisnainen ei tuo elämääni YHTÄÄN MITÄÄN. En minä halua mitään parisuhteita vaan LUKEMATTOMIA SEKSIKOKEMUKSIA niiden haluttavien, seksikkäiden, kauniiden ja viehättävien naisten kanssa.

Et ymmärrä, että mikään vähempi ei todellakaan kelpaa. Ei todellakaan kelpaa.

Helvetti mikä kilipää...

• Voi luoja
        Joku vaan kirjoitti:

Mutta minua taasen ei kiinnosta kommunikointi hevon vittujakaan, koska minulla ei ole SITÄ KAIKKEA, MITÄ HALUAN.

Eli kommunikointi auttaa varmasti joo, mutta kun minä TIEDÄN SATAPROSENTTISESTI sen, että sosiaaliset taidot YHDISTETTYNÄ VITUN KOMEAAN ulkonäköön viehättää naisia VITUN PALJON ENEMMÄN kuin pelkät sosiaaliset taidot, niin minua eivät ne sosiaaliset taidotkaan kiinnosta.

En saa SITÄ, MITÄ HALUAN, joten en tyydy myöskään yhtään sen vähempään.

Kommunikointi auttaa joo, mutta todella moni mies hyvä tässä, eikä heillä kuitenkaan ole SATOJA KAUNIITA JA SEKSIKKÄITÄ NAISIA haluamassa, ihailemassa, kehumassa, kunnoittamassa, jne. Vaikka heillä on niitä sosiaalisia taitoja, niin heillä ei ole JUURI SITÄ KAIKKEA, MITÄ TARKOITAN.

Jos kerran naiset eivät kiinnostu minusta JUURI NIIN PALJON kuin haluan ja he eivät näe minua JUURI NIIN SEKSIKKÄÄNÄ JA HALUTTAVANA kuin minä haluan, niin ei minua kiinnosta myöskään mitkään vitun yksittäiset sosiaalisuudet ja kommunikointi.

Heti, kun saan HUOMIOTAHERÄTTÄN JA VITUN SEKSIKKÄÄN ULKONÄÖN, niin alan kiinnittämään siihen kommunikointiinkin sitten huomiota. Ennen sitä, ei kiinnosta millään muotoa.

Ymmärrätkö ettet tule koskaan saaman sellaista ulkonäköä? Mitä aiot loppuelämälläsi tehdä, jankuttaa kuluneita fraasejasi tällä palstalla? Et tule KOSKAAN olemaan komea, aiotko siis loppuelämäsi olla yksin ilman parisuhdetta? Tavallinen nainenhan ei sinulle kelpaa.

• Olet todella sairas
        Joku vaan kirjoitti:

Mitä se yksi yksittäinen nainen tässä muka ratkaisee? Olen nyt jumalauta kysynyt tätä jo monta kertaa, mutta vastaanvänkääjät eivät vain vastaa tähän minun kysymykseeni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yksi yksittäinen nainen ei kerro YHTÄÄN MITÄÄN minun seksuaalisesta vetovoimastani. On vain yksittäinen nainen, joka TYYTYY minuun, kun ei saa niitä kunnon, seksikkäitä, komeita, karismaattisia ja viehättäviä miehiä. PAREMMAN PUUTTEESSA TYYTYY minuun, miksi et voi uskoa sitä, että minä en halua tuollaista? Miksi SINÄ et voi ymmärtää, että minä en halua tuollaista? Miksi et voi uskoa, että minä en halua olla mies, johon TYYDYTÄÄN, vaan haluan olla mies, jota HALUTAAN AIVAN VITUN PALJON???????????????????

Jos minä miehenä saan naisilta JATKUVAA kehua, ihailua, aloitetta ja flirttailua, se kertoo minun seksuaalisesta vetovoimastani aika helvetin paljon. Silloin olen naisten ENSISIJAINEN halumisen kohde. Silloin se YLIVOIMAISESTI SUURIN OSA naisista on minusta kiinnostuneita ja se kertoo silloin minun seksuaalisesta vetovoimastani.

Mutta yksi yksittäinen nainen, joka PAREMMAN PUUTTEESSA TYYTYY minuun, ei ole sitä, mitä minä haluan. Kun se nainen haluaa niitä muita miehiä, niin minä EN TODELLAKAAN HALUA, EN SAATANA JUMALAUTA HALUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! olla tuollainen mies. Miksi et vain suostu uskomaan sitä, vaan vänkäät tuota samaa koko ajan vastaan???????????????????? USKO, MITÄ KIRJOITAN!!!!!!!!!!!!!!!!

Kun se yksi ja ainoa ei tuo elämääni mitään muuta kuin PELKKIÄ ONGELMIA JA HANKALUUKSIA, niin miksi et vain suostu uskomaan sitä? Mikä siinä on, ettet usko??????

Jos sinä haluat olla mies, johon TYYDYTÄÄN, niin anna palaa vain. Minun ei tarvitse olla tuollainen, jos minä en halua. Minulla on täysi oikeus haluta ja piste.

Kun ne miehet, joista naiset haaveilevat, ne miehet, joita naiset ENSIJAISESTI HALUAVAT, ne miehet, joista naiset kaikista eniten kiihoittuvat, viehättyvät ja kiinnostuvat, ovat aivan eri tasoa, aivan eri asia kuin minä. En minä saa yhtään vitunkaan, siis YHTÄÄN MITÄÄN MISSÄÄN MUODOSSA tyytymällä tuollaiseen saatanan yhteen ainoaan naiseen, joka haluaa aivan muita miehiä.

KUNNON SEKSIKÄS JA HALUTTAVA mies ei todellakaan tyydy, eikä häneen tyydytä. Hän se mies, jota naiset haluavat. Piste. Minä en ole, enkä todellakaan ala minkäänlaiseksi korvikkeeksi PAREMMAN PUUTTEESSA yhdellekään enkä kenellekään.

Jos sinä haluat olla tuollainen, niin ole minun puolestani. Älä minulle sitä tuputa. Minun miehuuteni ei vain yksinkertaisesti hyväksy eikä kestä sitä asetelmaa, että MINUUN TYYDYTÄÄN, samaan aikaan, kun niitä miehiä, joita HALUAN OLLA, halutaan ja niistä kiihoitutaan, viehätytään ja kiinnostutaan KAIKISTA ENITEN.

Tuo yksi nainen ei vain tuo elämääni mitään positiivista. Ei yhtään mitään positiivista. Pelkkää negatiivista paskaa, PELKÄSTÄÄN.

Joten miksi minun siis pitäisi tuollaiseen tyytyä? Kun eihän niiden HALUTUIMPIEN miestenkään tarvitse tyytyä, eikä heihinkään tyydytä. Joten miksi minun sitten pitäisi? Okei, en ole samanlainen mies, mutta enhän minä ole valinnut olevani tällainen mies, herra jumala sentään!!!!!!

Enhän minä ole valinnut itseäni tällaiseksi. Totta kai minä nimenomaan haluan olla tuollainen mies, jolla on tuollainen valinnanvara.

Muista, KUNNON MIEHIIN ei tyydytä, eikä heidän tarvitse tyytyä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eli haluat narsistista egon pönkitystä etkä halua aitoa parisuhdetta yhden ainoan ja kauniin ihmisen kanssa. Olet kyllä todella itsekeskeinen ja huomiokipeä ihminen jolla on olematon itetunto. Mikä siinä on ettei se yksi nainen riitä? Vaikka se nainen olisi haluamasi eli kaunis? Miksi haluat kehuja, ihailua ja huomiota? Oletko niin narsisti ettet pysty olemaan ja elämään normaalisti niin kuin muutkin? Ei ne muutkaan ihmiset saa koko ajan huomiota ja ihan hyvin pärjäävät elämässä. Mitä helvettiä sinä sillä jatkuvalla ihailulla tekisit?

• Olet todella sairas
        Olet todella sairas kirjoitti:

Eli haluat narsistista egon pönkitystä etkä halua aitoa parisuhdetta yhden ainoan ja kauniin ihmisen kanssa. Olet kyllä todella itsekeskeinen ja huomiokipeä ihminen jolla on olematon itetunto. Mikä siinä on ettei se yksi nainen riitä? Vaikka se nainen olisi haluamasi eli kaunis? Miksi haluat kehuja, ihailua ja huomiota? Oletko niin narsisti ettet pysty olemaan ja elämään normaalisti niin kuin muutkin? Ei ne muutkaan ihmiset saa koko ajan huomiota ja ihan hyvin pärjäävät elämässä. Mitä helvettiä sinä sillä jatkuvalla ihailulla tekisit?

Haluan vielä lisätä että miksi luulisit kauniin tyytyvän sinuun? Sillä kaunishan saisi kenet tahansa mutta valitsisi juuri sinut eli oikeasti haluaisi sinua eikä tyytyisi sinuun.

• Naisasialooseri.
        Voi luoja kirjoitti:

Ymmärrätkö ettet tule koskaan saaman sellaista ulkonäköä? Mitä aiot loppuelämälläsi tehdä, jankuttaa kuluneita fraasejasi tällä palstalla? Et tule KOSKAAN olemaan komea, aiotko siis loppuelämäsi olla yksin ilman parisuhdetta? Tavallinen nainenhan ei sinulle kelpaa.

No turhahan sinne halujen taistelukentälle on lähteä taistelemaan jos ei siellä voi kuin hävitä.

Mies, joka lähtee halujen taistelukentälle taistelemaan naisista ilman superkomeaa ulkonäköä, karismattiasta sosiaalista luonnetta jne. on kuin sotilas joka lähtee raivoisaan taisteluun ilman asetta, ilman luotiliivejä, ilman mitään varusteita ja ilman koulutusta.

Varma tappio odottaa siis, joten miksi vaivautua. Miksi ei keskittyisi taistelun sijaan kirjoittelemaan netissä omasta mahdottomasta tilanteestaan.

Joku vaan on kyllä tajunnut sen heti alkupeleissä, että hän ei ole eikä tule olemaan komea, turha sinun on siitä hänelle muistuttaa.

Sehän se pointti nimenomaan kaikissa hänen saarnoissaan on aina ollut, että hän ei ole komea, eikä sellaiseksi tule vaikka tekisi mitä ja hän tajuaa ja tiedostaa asian 100% täydellisesti.

Hän on siis jo syntymässään saanut niin huonot eväät halujen taistelukentällä pärjäämiseen armottoman kovassa taistelussa kauniiden naisten huomiosta, että turha hänen on sinne lähetä.

Hän tietää ja tajuaa tämän ja on vuosien aikana huomannut olevansa naisille ilmaa ja kirjoittaa nyt siitä.

• Joku vaan
        Voi luoja kirjoitti:

"Et tule KOSKAAN olemaan komea, aiotko siis loppuelämäsi olla yksin ilman parisuhdetta? Tavallinen nainenhan ei sinulle kelpaa."

Huomaa, että kyse ei ole pelkästään mistään KELPAAMISESTA, vaan siitä saamisesta myös. Muista, että ne tavisnaiset eivät valitse MINUNKALTAISIANI miehiä. Vaikka he TYYTYVÄT tavismiehiin, niin minä EN KUULU niihin. Koska tasoni on nolla ja tavismiehillä on AINA sen yläpuolella. Tavisnaiset voivat tyytyä niihin tavismiehiin, mutta jos minä en kuulu niihin, nolla-tasoni takia, niin silloin ei voida puhua pelkästään siitä, ettei tavisnainen kelpaisi. Vaan että en ylipäätään koskaan ikinä milloinkaan voisi millään lailla sellaista naista saada. Yksinkertaista.

Suurin syy tuossa tavisnainen-jutussa ei ole pelkästään tuossa kelpaamisessa, vaan siinä, että nainen TYYTYISI minuun. Ja sitä en halua, kuten sen varmasti olet jo tajunnutkin.

Miksi vitussa minä haluaisin minkään vitunkaanlaisen parisuhteen, jos kerran minulla ei ole mitään annettavaa siihen suhteeseen? Tätäkään en oikein voi käsittää.

Ymmärrän, että tämä maailma on mennyt sellaiseksi, että kaikilta odotetaan aina jotain vitun pariutumista. Vaikka se pariutuminen tuottaisi itselle pelkkää harmia, ahdistusta, ongelmaa ja kaikkea negatiivista, niin silti vain pitäisi olla parisuhteessa/naimissa.

Mutta eiväthän ihmiset koskaan muutenkaan tahallaan halua pilata omaa elämäänsä. Jos sinä kerran tiedät, että kun näin teet, niin saat kärsiä aivan saatanan vitusti. Miksi sinä siis tekisit niin?

Aion todellakin olla loppuelämäni yksin ja seksittömänä. Aivan kuten tähänkin. Ikää 26 vuotta ja niin se on mennyt tähänkin asti.

Ja tuo että tavisnainen ei muka kelpaa. Kuule, voin rehellisesti sinulle kertoa, että YKSIKÄÄN, EI YKSIKÄÄN, EI EDELLEENKÄÄN YKSIKÄÄN, tavisnainen ole ollut minusta kiinnostunut. Joten se siitä sinun pelkästä kelpaamisesta. Kun se lähtökohta ei tässä ole ollut se, että en TYYTYISI tavisnaiseen, vaan se koko homma lähtee liikkeelle jo siitä, ettei YKSIKÄÄN, EI YKSIKÄÄN, EI EDELLEENKÄÄN YKSIKÄÄN tavisnainen ole ollut kiinnostunut.

Se, että minä tulisin sen asian eteen, ettei se tavisnainen kelpaa, vaatisi sen, että joku onneton tavisnainen olisi ylipäätään kiinnostunut. Tavisnainen, jolle antaisin vitun välittömät pakit. Mutta kun ei ole mitään mahdollisuutta päästä edes siihen pakkien antamisen vaiheeseen, niin ei voida puhua mistään PELKÄSTÄ KELPAAMISESTA. Se lähtökohta tilanteelle on jotain ihan muuta.

• Joku vaan
        Olet todella sairas kirjoitti:

Haluan vielä lisätä että miksi luulisit kauniin tyytyvän sinuun? Sillä kaunishan saisi kenet tahansa mutta valitsisi juuri sinut eli oikeasti haluaisi sinua eikä tyytyisi sinuun.

Jatkuva ihailu, kehuminen, aloitteet, flirttailu, jne. naisten taholta kertoo minun SEKSUAALISESTA VETOVOIMASTA naisten silmissä. Se kertoo, että minä olen haluttu, minusta ollaan kiinnostuneita, minä olen naisille ENSISIJAISIA kiinnostuksen, viehätyksen ja kiihoituksen kohteita.

Kun minä olen tuollainen mies, minä voin sieltä vitun saatanan suuresta kiinnostuneesta naisjoukosta valita sen mieleiseni naisen.

Kerroin tämän JO MONTA KERTAA AIEMMINKIN, mutta et edes lue tekstejäni. Sieltä ne vastaukset löytyvät.

Tajuat tämän jo itsekin: 400:n naisen joukosta löydät paljon paremmin sinulle sopivan naisen kuin yhden yksittäisen naisen joukosta. Ymmärrätkö? Siinä 400:n naisen joukossa on 399 kiinnostunutta naista enemmän kuin siinä yhdessä yksittäisessä naisessa. Tajuatko nyt yhtään, mitä tarkoitan vai täytyykö minun tästäkin taas alkaa kilometritolkulla jankkaamaan??????

"Haluan vielä lisätä että miksi luulisit kauniin tyytyvän sinuun? Sillä kaunishan saisi kenet tahansa mutta valitsisi juuri sinut eli oikeasti haluaisi sinua eikä tyytyisi sinuun."

Se kaunis, minua viehättävä nainen EI TODELLAKAAN IKINÄ KOSKAAN TODELLAKAAN MILLÄÄN VITUNKAAN SAATANAN MUODOLLA kiinnostuisi minusta, koska hän tietää niitä OIKEASTI KIINNOSTAVIAKIN miehiä vaikka ja kuinka paljon. Niin se vain menee.

Kaunis, fiksu ja karismaattinen nainen vaatii ja haluaa sitä samaa siltä mieheltäkin.

Näitä vitun turhia spekulaatioita voi pyöritellä ihan miten päin. Kun sellaista ei vain tapahdu, niin sellaista ei vain tapahdu. Piste. Kun se maailma vain ei toimi niin, niin se ei vain edelleenkään toimi niin.

Jos sinä et sitä tajua, niin minä tajuan. Minä kuitenkin tunnen ja tiedän itseni. 30-vuotiaana yksikään nainen ei ole ollut kiinnostunut. Sama toistuu 35-vuotiaana. Sama 40-v, 50-v, 60-v, jne.

Kun tuollaista vain ei tapahdu, niin tuollaista ei vain tapahdu. En ole KOSKAAN IKINÄ MISSÄÄN MILLOINKAAN TODELLAKAAN nähnyt niillä minua kiinnostavilla naisilla minunkaltaista miestä. Siinä on sinulle TODISTUSPOHJAA JA FAKTAA riittämiin. Ei vain ole, niin ei vain ole. Kun naiset eivät niin toimi, niin naiset eivät niin toimi. Piste.

Ja yksi kaunis nainen. Missä on se MINUN HENKILÖKOHTAINEN MUUTTUMINEN miehenä sellaiseksi kuin haluan? Missä ovat ne kaikki muut lukemattomat samantasoiset naiset, jotka ihailevat ja kehuvat ja haluavat minua? Missä ne sitten ovat?

Kuten huomaat, asiat eivät muutu, vaikka kuinka tästä jaksaa vängätä. Tästä voi vängätä ihan niin paljon kuin vain haluaa, mutta se ei auta.

Tämä on siis viimeinen postauksesi tästä aiheesta. Piste.

• Joku vaan

"Et tesaa niitä tasokkaita naisia vaan tyydytte tasoisiinne rumiin tai tavallisiin naisiin tai sitten olette ilman naista. Miksi te haluatte juuri niitä naisia joita ette saa? Niitä naisia joista kaikki miehet haaveilevat ja jotka saavat tasokkailta miehiltä satoja iskuyrityksiä? Miksi helvetissä nämä seksikkäät ja kauniit naiset tyytyisivät huonompiin eli tavallisiin tai rumiin miehiin? Tällaisille naisille kuuluu komea mies, ei mikään rumilus."

Tulkitset tämän taas valittamiseksi siitä, kuinka esim. minulla olisi joku ihmeen "oikeus" saada tuollaisia naisia. Eihän sellaista oikeutta ole kenelläkään.

Vaan juurikin olen teksteissäni sitä painottanut, että minkä vitun takia niiden naisten pitäisi sitten tyytyä vaikkapa minunlaiseen mieheen. Juuri sitä minä täällä olen sinunlaillasi ihmetellyt.

Miksi haluan niitä naisia, joista muutkin miehet ovat kiinnostuneita? No juuri vittu saatana!!!!!!! sen takia, että ne naiset miellyttävät minun silmääni, ovat luonteiltaan sellaisia, joista viehätyn ja joista olen kiinnostunut. Juuri sen takia minä niitä naisia haluan ja juuri siksi minä niistä naisista kiihoitun, viehätyn ja kiinnostun.

Tiedätkö, että ei tämä ole sellainen asia, että kuin radionappia voi laittaa pois ja päälle. Ei tämä toimi niin, että minä voisin jotenkin valita, että tänään en ole kiinnostunut niistä kauniista ja seksikkäistä naisista mutta huomenna olen taas kiinnostunut niistä läskeistä ja rumista.

Ei se kiinnostuminen naisia kohtaan mene niin, että VOIT VALITA, koska olet kiinnostunut ja koska. Se on täysin TUNNEPOHJAISTA ja pohjaa siihen luonnonvalintaan. Tietynlaiset naiset ovat miesten suosiossa MUITA ENEMMÄN.

Ihmettelet tuota asiaa varmaan siltä pohjalta, että minun olisi löydettävä joku nainen. Eli haluaisin jonkun naisen itselleni, mutta ne naiset, joista olen kiinnostunut, ovat minun tavoittamattomissani. Ihmettelet, miksi teen sitten niin, jos kerran haluan naisen itselleni.

Tosiasia on, etten todellakaan halua naista itselleni. Haluan ITSEÄNI KIINNOSTAVAN naisen itselleni. Siinä on se ero.

Kun ihmettelet tätä, niin minä sitten kysyn, että MITÄ HYÖTYÄ minulle on sitten ottaa nainen, josta en ole lainkaan kiinnostunut? En minä voi miehenä valita, että olisin kiinnostunut kaltaisistani naisista, EN MINÄ VOI VITTU SAATANA JUMALAUTA SENTÄÄN!!!!!!! valita sitä, minkälaisista naisista minä olen kiinnostunut.

Miksi vitussa minun pitäisi tyytyä yhtään sen vähempään kuin ne parhaimmatkaan miehet? Senkö takia, että minä olen täysin nolla-tasoa? Siksikö? No luuletko nyt sitten vittu soikoon!!!!!! että minä haluan olla sitä nolla-tasoa? Kyllä kuule minäkin haluan olla sellainen mies, joka pääsee valitsemaan niitä kauniita ja seksikkäitä naisia.

Ymmärrätkö????????????

Kyllä minä tajuan, että ne naiset, joista olen REHELLISESTI kiinnostunut, ovat täysin ja täydellisesti minun ulottumattomissani, mutta ei se ongelma ratkea sillä, että otan jonkun ruman ja läskin naisen itselleni. Ei se minulle YHTÄÄN MITÄÄN sellaista, mitä minä haluan.

Ne vaihtoehdot ovat siis minulle edelleen, että joko tyydyn tasoiseeni naiseen tai elän naisettoman ja seksittömän elämän. No miksi vitussa minä TYYTYISIN johonkin naiseen, joka ei minua kiinnosta? Miksi, miksi, miksi, miksi, KERRO MIKSI? Mitä minä siitä saan, mitä minä sellaiselta elämältä saan?

En saa kyllä mitään siitä naisettomasta ja seksittömästä elämästäkään, mutta paljon mieluummin elän kokonaan yksin kuin naisen kanssa, joka ei minua kiinnosta.

Minä pyrin olemaan vain vittu REHELLINEN. Minulle kuuluu tasoiseni nainen, mutta sellaiset naiset eivät kiinnosta. Joten en huoli sellaista, eivät KIINNOSTA MINUA VITUNKAAN VERTAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joten koska en voi valita, minkälaisista naisista minä viehätyn, niin silloin vaihtoehdot ovat seksitön ja naiseton elämä tai tasoiseen naiseen tyytyminen.

• Naisasialooseri.

Oikeassahan sinä olet siinä, että rumalla naisella ei tosiaan tee mitään.

• Mene jo pois

Olet kyllä todella pakkomielteinen, jankuttamisesi, jatkuva sanojen korostus ja pitkät tekstit ovat rasittavia ja pilaavat tätä palstaa.

• zxxcgfdrttgfxxfthgff

Mitäs ihmeellistä tuossa on, ihan normaalia kaikin puolin.

• Joku vaan

Mutta onko se sitten muka jollakin tavalla hienoa, kun ne tavalliset naiset haluavat niitä KUNNON MIEHIÄ, juuri niitä seksikkäitä ja komeita ja karismaattisia, kaikin puolin viehättäviä, komeita ja seksikkäitä miehiä?

Sitä samaa ne tavisnaisetkin haluavat. Mutta onko sinun mielestäsi muka niin hienoa sitten ottaa tuollainen nainen suhteeseen, kun se nainen vain TYYTYY sinuun? Onko sinun mielestäsi hienoa, että se nainen haaveilee ihan muista miehistä kuin sinä?

Ette ehkä ymmärrä, mutta olette silloin AISANKANNATTAJIA. Nainen haluaa jotain aivan muuta miestä, mutta kun ei saa, niin sitten HUOLII sinut.

Tällä palstalla kirjoitetaan paljon miehekkyydestä. Onko se sitten miehekästä ottaa joku nainen, joka haaveilee niistä parhaimmista miehistä? Jos sinä olisit oikeasti kunnon mies, seksikäs, komea, karismaattinen, isokaluinen, HUOMIOTAHERÄTTÄVÄN komea ja seksikäs, niin eivät kai ne naiset sitten muista miehistä haaveilisi? Siihen on ihan syy, miksi sinä et kelpaa naisille sellaisena kuin he itse haluavat.

Tajuatteko, että sen tavisnaisen ottamalla olette vain aiempaa säälittävämpiä. Luulette olevanne jotenkin miehekkäitä ja ylpeitä, mutta ette tajua, että häviätte niille naisten haluamille miehille 1000000000000-0. Niitähän se teidänkin mainostamanne tavallinen nainen haluaa, mutta kun ei saa, niin tyytyy sitten johonkin alempitasoiseen mieheen. Ette tajua, että olette hävinneet sen pelin jo ihan siinä, että sen naisen mielenkiinto kohdistuu ihan muihin miehiin kuin teihin.

Voitte olla vaikka ja kuinka miehekkäitä haluatte sen naisen kanssa, mutta kun se todellinen mies ei todellakaan JOUDU TYYTYMÄÄN mihinkään. Hänestä käydään sitä jatkuvaa taistelua naisten kohdilta, koska on kunnon mies. Ei minusta käydä mitään tappelua naisten tiimoilta, en minä saa jatkuvaa ihailua naisten toimesta, ei minua kehuta komeaksi, seksikkääksi, karismaattiseksi, halutuksi mieheksi.

Sitä äkkiä luulee olevansa jonkinlainen muka-voittaja, kun saa tavallisen naisen mukaansa. Mutta kun sen todellisen faktan unohtaa. Kun nainen ei sinusta kiinnostu, kuten niistä KUNNON MIEHISTÄ, KOMEISTA JA SEKSIKKÄISTÄ, niin sinä et henkilökohtaisesti sellainen ole. Et sinä ole mitenkään miehekäs, et ole todellakaan saanut yhtään mitään. Sitä ei edes tajua, kuinka sen naisen mielenkiinto kohdistuu niihin aivan muunlaisiin miehiin.

Toinen asia on poikuudesta pääsy. Sitä on pidetty niin miehekkäänä, niin miehekkäänä asiana, että. Mutta jos ihan näin seksin saralle mennään, niin mikä on ihan oikeasti miehekästä? Menetät poikuutesi jollekin maksulliselle naiselle, läskille ja susirumalle naiselle, jne. Onko tuo sitten jotain miehekästä, onko se jotain sellaista, josta esim. minua pitäisi jotenkin kunnioittaa?

Ei todellakaan ole. TODELLINEN MIEHEKKYYS on seksin saralla juuri sitä, että sinä et todellakaan tyydy mihinkään naiseen, vaan saat haluamasi. Yksikään nainen ei tyydy sinuun, koska sinulla on se kaikki annettava, mitä voi olla. Sinua kehutaan naisten toimesta, sinua ihaillaan, sinua kunnoitetaan, sinua halutaan seksuaalisesti, sinulle tehdään aloitteita kauniiden naisten toimesta, jne.

Ja sitten minä muka olisin jotenkin miehekkäämpi, kun TYYDYN naiseen, joka TYYTYY minuun. Häviön myöntäminen ei kuulu miehekkyyteen kulttuurin perusteella, mutta kyllä se monesti on myös fiksuuden, aikuismaisuuden ja ihan sen miehekkyydenkin merkki. Kaikki kyllä ymmärtävät, että kukaan ei voi voittaa ikuisesti ja aina. Kun myönnän rehellisesti näin, niin minulla itselläni on ainakin paljon miehekkäämpi olo.

Jos en voi olla tuollainen miehekäs mies, niin silloin ainakin myönnän sen. Pikkupottuihin ja jämäpaloihin säälittävästi tyytyminen ei ole todellakaan millään muotoa mitään miehekästä tai seksikästä. Ole vain ylpeä siitä mitä saat, mutta hienoa tai kunnioitettavaa se ei ole.

• lopeta hyvä ihminen
        Joku vaan kirjoitti:

Mutta onko se sitten muka jollakin tavalla hienoa, kun ne tavalliset naiset haluavat niitä KUNNON MIEHIÄ, juuri niitä seksikkäitä ja komeita ja karismaattisia, kaikin puolin viehättäviä, komeita ja seksikkäitä miehiä?

Sitä samaa ne tavisnaisetkin haluavat. Mutta onko sinun mielestäsi muka niin hienoa sitten ottaa tuollainen nainen suhteeseen, kun se nainen vain TYYTYY sinuun? Onko sinun mielestäsi hienoa, että se nainen haaveilee ihan muista miehistä kuin sinä?

Ette ehkä ymmärrä, mutta olette silloin AISANKANNATTAJIA. Nainen haluaa jotain aivan muuta miestä, mutta kun ei saa, niin sitten HUOLII sinut.

Tällä palstalla kirjoitetaan paljon miehekkyydestä. Onko se sitten miehekästä ottaa joku nainen, joka haaveilee niistä parhaimmista miehistä? Jos sinä olisit oikeasti kunnon mies, seksikäs, komea, karismaattinen, isokaluinen, HUOMIOTAHERÄTTÄVÄN komea ja seksikäs, niin eivät kai ne naiset sitten muista miehistä haaveilisi? Siihen on ihan syy, miksi sinä et kelpaa naisille sellaisena kuin he itse haluavat.

Tajuatteko, että sen tavisnaisen ottamalla olette vain aiempaa säälittävämpiä. Luulette olevanne jotenkin miehekkäitä ja ylpeitä, mutta ette tajua, että häviätte niille naisten haluamille miehille 1000000000000-0. Niitähän se teidänkin mainostamanne tavallinen nainen haluaa, mutta kun ei saa, niin tyytyy sitten johonkin alempitasoiseen mieheen. Ette tajua, että olette hävinneet sen pelin jo ihan siinä, että sen naisen mielenkiinto kohdistuu ihan muihin miehiin kuin teihin.

Voitte olla vaikka ja kuinka miehekkäitä haluatte sen naisen kanssa, mutta kun se todellinen mies ei todellakaan JOUDU TYYTYMÄÄN mihinkään. Hänestä käydään sitä jatkuvaa taistelua naisten kohdilta, koska on kunnon mies. Ei minusta käydä mitään tappelua naisten tiimoilta, en minä saa jatkuvaa ihailua naisten toimesta, ei minua kehuta komeaksi, seksikkääksi, karismaattiseksi, halutuksi mieheksi.

Sitä äkkiä luulee olevansa jonkinlainen muka-voittaja, kun saa tavallisen naisen mukaansa. Mutta kun sen todellisen faktan unohtaa. Kun nainen ei sinusta kiinnostu, kuten niistä KUNNON MIEHISTÄ, KOMEISTA JA SEKSIKKÄISTÄ, niin sinä et henkilökohtaisesti sellainen ole. Et sinä ole mitenkään miehekäs, et ole todellakaan saanut yhtään mitään. Sitä ei edes tajua, kuinka sen naisen mielenkiinto kohdistuu niihin aivan muunlaisiin miehiin.

Toinen asia on poikuudesta pääsy. Sitä on pidetty niin miehekkäänä, niin miehekkäänä asiana, että. Mutta jos ihan näin seksin saralle mennään, niin mikä on ihan oikeasti miehekästä? Menetät poikuutesi jollekin maksulliselle naiselle, läskille ja susirumalle naiselle, jne. Onko tuo sitten jotain miehekästä, onko se jotain sellaista, josta esim. minua pitäisi jotenkin kunnioittaa?

Ei todellakaan ole. TODELLINEN MIEHEKKYYS on seksin saralla juuri sitä, että sinä et todellakaan tyydy mihinkään naiseen, vaan saat haluamasi. Yksikään nainen ei tyydy sinuun, koska sinulla on se kaikki annettava, mitä voi olla. Sinua kehutaan naisten toimesta, sinua ihaillaan, sinua kunnoitetaan, sinua halutaan seksuaalisesti, sinulle tehdään aloitteita kauniiden naisten toimesta, jne.

Ja sitten minä muka olisin jotenkin miehekkäämpi, kun TYYDYN naiseen, joka TYYTYY minuun. Häviön myöntäminen ei kuulu miehekkyyteen kulttuurin perusteella, mutta kyllä se monesti on myös fiksuuden, aikuismaisuuden ja ihan sen miehekkyydenkin merkki. Kaikki kyllä ymmärtävät, että kukaan ei voi voittaa ikuisesti ja aina. Kun myönnän rehellisesti näin, niin minulla itselläni on ainakin paljon miehekkäämpi olo.

Jos en voi olla tuollainen miehekäs mies, niin silloin ainakin myönnän sen. Pikkupottuihin ja jämäpaloihin säälittävästi tyytyminen ei ole todellakaan millään muotoa mitään miehekästä tai seksikästä. Ole vain ylpeä siitä mitä saat, mutta hienoa tai kunnioitettavaa se ei ole.

Toi sun kirjoittelu ei ole ihan tervettä. En sano tätä ärsyttääkseni vaan siksi että kiinnität siihen itse huomiota. Kirjoitat AIVAN LIIAN PALJON.

• Ei ole normaalia

Jos näet tuon normaalina olet samanlainen vajukki.

• nnbbbbbbbbbbbbbbbbbb
        Ei ole normaalia kirjoitti:

Jos näet tuon normaalina olet samanlainen vajukki.

Tietysti on normaalia haluta jotain hyvää.

• Ei ole normaalia
        nnbbbbbbbbbbbbbbbbbb kirjoitti:

Tietysti on normaalia haluta jotain hyvää.

Tarkoitin sitä ettei ole normaalia jankuttaa samoista asioita koko ajan noin pakkomielteisesti.

• niin on
        lopeta hyvä ihminen kirjoitti:

Toi sun kirjoittelu ei ole ihan tervettä. En sano tätä ärsyttääkseni vaan siksi että kiinnität siihen itse huomiota. Kirjoitat AIVAN LIIAN PALJON.

Palstan vakkari pölkkypäähän tuo on, onko palkattu vai joku laitosasukki, tiedä tuota. Vuosia samaa jauhanut jo. Onhan tuo selvää kaikille terveille ihmisille. Onneksi livenä tuollaiset karsiutuu äkkiä ja harva saa pysyvästi riesakseen.

Pelottavan pakkomielteinen.

Varmaan myös väkivaltainen.

• tylsää...

Niin eli komea vei naiset, mitä tapahtui totuudelle, jota ei kyseenalaisteta, eli vain miehet katsoo nuoruutta ja ulkonäköä, naiset vain rahallisuutta ja statusta???

• Naisasialooseri.

Kuinka monelta se"komea" niiltä naisilta
        sai pillua?

Ja kuinka moni varakas korkean statuksen mies ei saa pillua?

• Joku vaan

Kuinka monelta se"komea" niiltä naisilta
        sai pillua?

Ja kuinka moni varakas korkean statuksen mies ei saa pillua?

Minua ei kiinnosta, kuinka moni varakas korkean statuksen mies saa pillua. Ei kiinnosta yhtään.

Ainoa, mikä minua kiinnostaa on se, että ERITTÄIN KOMEA, lihaksikas, seksikäs, harteikas, isokaluinen, karismaattinen, jne. mies, jolla on KAIKEN TUON LISÄKSI varakkuutta ja korkeaa statusta, viehättää PALJON ENEMMÄN kuin varakas ja korkean statuksen omaava mies, jolla ei ole tuota ulkonäköä ja TARKOITTAMAANI karismaa.

Joten vaikka minulla olisi rahaa vaikka ja millä mällätä ja korkeaa statusta, jokaikisen naisen käskisin painumaan hevon saatanan vittuun.

Koska minä en miehenä ole muuttunut, niin minun rahani kiinnostavat. Painutte helvettiin minun rahojeni kimpusta.

Ja toisekseen, kun minulla ei ole sitä ulkonäköä, en voi olla SELLAINEN MIES KUIN MINÄ HALUAN. Se niin yksinkertaista.

Joten varakkuus ja korkea status eivät kiinnosta, jollen saa SITÄ, MITÄ HALUAN.

• kannattaisi

Kyl te vaan ootte kaikki tällä palstalla ihan hemmetin pinnallisia paskoja.
      Opetelkaa nauttimaan elämästä.

• nainen tinderist

Juttelin eilen tinderissä erään komean miehen kanssa hän kertoi että hänellä on 400 naista tinder parina.
      Mutta hänen kaverillaan joka on mallimies on 4tuhatta naista parina.

:D

• Joku vaan

Ja tämäkö yllättää ketään?

Tuo muka "komea" mies tuossa testissä on täyttä hevon paskaa.

Nettikuva vääristää niin paljon tuota, että naiset OIKEASSA ELÄMÄSSÄ eivät kiinnitä tuollaisiin miehiin minkään vitunkaanlaista huomiota.

Mutta sitten taas MALLITASON MIEHIIN kiinnitetään kyllä huomiota, sen olen nähnyt.

Jännä juttu, että KOSKAAN IKINÄ MILLOINKAAN en ole nähnyt tuollaisten Tinder-testi miesten saavan minkäänlaista huomiota naisilta, mutta sitten taas PÄINVASTAISTEN MIESTEN saavan koko ajan.

Aikamoinen ristiriita siis.

• Naisasialooseri.
        Joku vaan kirjoitti:

Ja tämäkö yllättää ketään?

Tuo muka "komea" mies tuossa testissä on täyttä hevon paskaa.

Nettikuva vääristää niin paljon tuota, että naiset OIKEASSA ELÄMÄSSÄ eivät kiinnitä tuollaisiin miehiin minkään vitunkaanlaista huomiota.

Mutta sitten taas MALLITASON MIEHIIN kiinnitetään kyllä huomiota, sen olen nähnyt.

Jännä juttu, että KOSKAAN IKINÄ MILLOINKAAN en ole nähnyt tuollaisten Tinder-testi miesten saavan minkäänlaista huomiota naisilta, mutta sitten taas PÄINVASTAISTEN MIESTEN saavan koko ajan.

Aikamoinen ristiriita siis.

Totta puhut tindermiehestä, eihän siinä kuvassa edes kasvoja kunnolla näe kun on mehulasi edessä ja kuva on otettu sivulta päin.

Näyttäkääpäs kuva siitä"komistuksesta" jossa kasvot on kuvattu selkeästi edestä päin.

• Oletko sokea

Komealta se näyttäisi siltikin, jopa siitä ns. epäselvästä kuvasta huomaa että kyseessä on komea mies. Säälittävää yrittää selittää että se mies olisi jotenkin epäviehättävä. Suurin osa naisista kuolaa sen miehen perään, kyllä sinä sen tiedät kunhan huviksesi vastaan väität. Ihan vituttaa kun pitää ilmiselvä tosiasia kiistää.

• Naisasialooseri.

Minullekko sanoit? Ihan sama asia kun ruma mies ottaa kuvan itsestään takaapäin, niin että pää näkyy vain takaapäin ja sitten hänen väitetään olevan komea vaikka lärviä ei edes näy.

Näytähän minulle nyt se selkeä edestäpäin otettu kuva hänestä, jossa ei ole mitään kasvojen edessä ja jota kuvaa ei ole ottanut ammattikuvaaja, joka saa ihmisen kuin ihmisen näyttämään huomattavasti paremmalta kuin mitä todellisuudessa on.

Se mies ei ole komeaa nähnytkään.

• Joku vaan

Mutta miten sitten voi olla mahdollista, että en ole nähnyt KOSKAAN IKINÄ MILLOINKAAN tuollaisten miesten olevan millään lailla naisten suosiossa?

Mistä johtuu, että näen tuon näköisiä miehiä joka ikinen päivä ihan missä vain ja naiset eivät kiinnostu?

Kyseinen mies EI OLE pitkä, isokokoinen, lihaksikas, harteikas, vahvarakenteinen, jne. Ei todellakaan ole. Kun mietit, missä näet tuon näköisiä MALLIMIEHIÄ? Aivan, et yhtään missään. Ne mallitason miehet ovat ihan eri tasoa.

Ja toisekseen, miten sitten voi olla mahdollista, että YLEISESTI MALLITASON MIEHENÄ pidettävä mies saa AIVAN JOKA PAIKASSA naisten kehumista, ihailua, aloitteita ja flirttiä osakseen? Se mies on siis päinvastainen kuin tuo mies, joka tuossa kuvassa on.

Pitkä, ERITTÄIN KOMEAKASVOINEN, harteikas, isokaluinen, lihaksikas (selkeät, isot erottuvat lihakset pienellä rasvaprosentilla, jne.), vahvarakenteinen, jne. Aivan erilainen mies kuin tuo kuvassa oleva mies, mutta saa siltä PÄINVASTAISTA käytöstä naisilta kuin tuollaiset kuvan näköiset miehet.

Mistä tämä sitten oikein johtuu?

Netissä voidaan kyllä väittää ihan mitä vain, mutta kun OIKEASSA ELÄMÄSSÄ ei toimitakaan niin. Ne KAIKKI OMAT kokemukset ihan mistä vain kertovat aivan eri kieltä kuin ne, mitä täällä netissä kerrotaan.

Vai onko se kirjoittajien oma ulkonäkö sitten niin alhainen, että näkee tuollaiset keskitason miehetkin muka niin komeina?

Koska jos tuollaiset miehet olisivat OIKEASSA ELÄMÄSSÄ niin komeita, niin he saisivat aivan sitä vitun samaa käytöstä naisilta kuin se YLEISESTI MALLITASON miehenä pidettävä mies. Mutta miksei sitten saa? Miksi naiset eivät sitten kiinnitä tuollaisiin miehiin ikinä mitään huomiota?

Miksi YKSIKÄÄN EIKÄ KUKAAN tuon näköinen mies ei ole saanut sitä samaa huomiota kuin se YLEISESTI MALLITASON MIEHENÄ pidettävä mies? Joku juttuhan tässä on pakko olla, jos kerran oikeassa elämässä tämän palstan ulkopuolella niin vain ei ikinä käy.

Baareissa tuollaiset miehet EIVÄT OLE IKINÄ KOSKAAN MILLOINKAAN MILLÄÄN TAVOIN olleet todellakaan naisten suosiossa, vaikka joka vitun ikinen viikonloppu käyn ravintoloissa ympäri Suomea, missä sitten olenkin.

Mutta sitten taas ne YLEISESTI MALLITASON MIEHINÄ pidettävät miehet saavat sitä jatkuvaa huomiota. Miksi nuo kuvan näköiset miehet eivät sitten ole saaneet?

Joku juttu tässä on siis pakko olla.

Ehkä kirjoittajat tarkoittavat sitten sitä, että tuo mies on komea, mutta ei kuitenkaan LÄHESKÄÄN niin komea kuin ne yleisesti mallitason miehinä pidettävät miehet. Eli eroa on miesten komeudessakin yleisesti.

Eli kuvan näköinen mies KASVOILTAAN voi olla joidenkin naisten mielestä komea, mutta kun se koko muu ulkonäkö ei sitä ole, niin se ALENTAA MERKITTÄVÄSTI sen miehen vetovoimaa.

Eihän tuo kuvan näköinen mies esim. pääsisi miesmalliksi. Koska hänellä ei ole niitä ulkoisia piirteitä siihen. Jos tuon näköinen mies pääsisi miesmalliksi, niin niitä olisi joka vitun paikassa. Mutta kun siihen malliksi pääsemiseen vaikuttavat myöskin se vartalon rakenne, lihaksikkuus, harteikkuus, pituus, sopusuhtaisuus, jne.

Eli kuvan mies voi KASVOILTAAN vedota tiettyihin naisiin, mutta se, minkä takia hän ei saa sitä samanlaista ja yhtä suurta ihailua, kehua, flirttiä ja aloitteita naisilta kuin se kertomani YLEISESTI MALLITASON MIEHENÄ pidettävä mies, on se KOKONAISULKONÄKÖ. Sillä yleisesti mallitason miehenä pidettävällä miehellä on KAIKEN LISÄKSI vielä pituutta aivan vitusti, harteikkuutta, erottuvat, selkeät isot lihakset pienellä rasvaprosentilla, vahvarakenteinen kroppa, jne.

Eli kuten huomaat, eroa on myöskin miesten ulkonäöllä. Toinen voi olla komea, mutta toinen AIVAN VITUN SAATANAN KOMEA. Eli minäkin voin siis olla joidenkin naisten silmissä "komea", mutta esim. en pääsisi koskaan ikinä milloinkaan millään vitunkaan saatanan muodolla MIESMALLIKSI, koska se KOKONAISULKONÄKÖ ei sinne riitä.

Mutta, kuten sanottua, niin totta kai kuka vain voi sanoa ihan mitä vain ja olla tuosta kuvasta ihan mitä mieltä vain huvittaa. Mutta ainoa, millä on väliä, on se TOTUUS. Kuka vain voi väittää, että tuo kuvan mies on komea, mutta jos se ei ole, niin se ei ole. Se on aina, mikä merkitsee. Ei joidenkin tämän palstan kirjoittajien mielipiteet merkkaa yhtään mitään, jos kerran naiset OIKEASSA ELÄMÄSSÄ toimivat kuitenkin päinvastoin.

Ja kumpi minulle merkkaa, tämän palstan kirjoittajien mielipiteet vai OIKEAN ELÄMÄN KOKEMUKSET? Merkkaako minulle kuitenkin kaikista eniten se, että mitä ne naiset OIKEASSA ELÄMÄSSÄ tekevät ja minkälaisista miehistä he OIKEASSA ELÄMÄSSÄ kiinnostuvat?

Kuten huomaatte, palstan kirjoittajien mielipiteillä ei tällöin voi olla mitään merkitystä.

• Naisasialooseri.

Totta puhut.

Minäkin olen monessa viestissä kiinnittänyt huomiota tindermiehen ulkonäön kokonaisuuteen, kuvassa ovat vain huonosti näkyvät kasvot eikä kukaan tiedä hänen vartalonmittojaan. Mies voi olla 160cm kukkakeppi, joka puhuu kimeällä äänellä. Sellainen tuskin kovin montaa naista viehättää vaikka kasvot kuvassa jonkun mielestä hyvältä näyttäisivätkin.

Eli se tindermies on todellakin valovuosien päässä niistä kaikkein seksikkäimmistä mallimiehistä.

• ....................

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4015
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4003
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3763
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2958
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2547
    7. 33
      2329
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2244
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2131
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      449
      1844
    Aihe